Witam mam pytanie czy ktoś wie do czego służą teklapki w dolnej części zderzaka i jak one są sterowane...nr na obrazku 27
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Klapy w zderzaku
- szymek1976
- Użytkownik
- Posty: 837
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 22:26
- Auto: Insignia 2.0 Elite
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: UK.
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 11 razy
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Klapy w zderzaku
Nie wiem jak tutaj, ale w Peugeocie 508 również jest taki system i klapki otwierają się przy 120 km/h aby wpuścić więcej powietrza.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- szymek1976
- Użytkownik
- Posty: 837
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 22:26
- Auto: Insignia 2.0 Elite
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: UK.
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 11 razy
Re: Klapy w zderzaku
No ja mam je otwarte i myśle że to coś na zasadzie jak przekroczy określoną prędkość to się zamnkną
Moja czarna
-
- Użytkownik
- Posty: 358
- Rejestracja: 17 lut 2020, o 18:35
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Piotrków Trybunalski
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 14 razy
Re: Klapy w zderzaku
Temat stary, ale odgerzeje.
Wcześniej jakoś się nad tym nie zastanawiałem, ale ostatnio w aucie żony reno clio zauważyłem, że ta żaluzja zamyka się zaraz po odpaleniu zimnego silnika i otwiera dopiero jak silnik osiągnie 90°C. Natomiast w iście jeszcze nie widziałem, żeby ta żaluzja kiedykolwiek się zamknęła. Pytanie czy ona wogole działa? Czy zasada jej działania jest inna? Jeżeli chodzi tylko i wyłącznie o aerodynamike to szkoda, że opel nie wykorzystał jej do ułatwienia łapania temp przez silnik jak ma to miejsce w clio.
Wcześniej jakoś się nad tym nie zastanawiałem, ale ostatnio w aucie żony reno clio zauważyłem, że ta żaluzja zamyka się zaraz po odpaleniu zimnego silnika i otwiera dopiero jak silnik osiągnie 90°C. Natomiast w iście jeszcze nie widziałem, żeby ta żaluzja kiedykolwiek się zamknęła. Pytanie czy ona wogole działa? Czy zasada jej działania jest inna? Jeżeli chodzi tylko i wyłącznie o aerodynamike to szkoda, że opel nie wykorzystał jej do ułatwienia łapania temp przez silnik jak ma to miejsce w clio.
-
- Użytkownik
- Posty: 358
- Rejestracja: 17 lut 2020, o 18:35
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Piotrków Trybunalski
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 14 razy
Re: Klapy w zderzaku
Ostatnio podjechałem pod dom otwieram brame i szok żaluzja w iśce zamknięta. Pierwszy raz widdziałem to ustrojstwo zamknięte.