--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Chłodnica klimatyzacji
- Blest
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:35
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Oka
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Chłodnica klimatyzacji
U mnie chłodnica marki NRF wytrzymała rok, i się rozszczelniła. Zabawa kosztowała 950 z nabiciem wymianą chłodnicy i odgrzybianiem. W tym roku znów to samo, ale teraz sprawdzimy inną markę chłodnicy, koszt 950 zł za wszystko eh.
- ZicO
- Forumowicz
- Posty: 63
- Rejestracja: 21 gru 2018, o 10:20
- Auto: Insignia Biturbo
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Dąbrowa Górnicza
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Chłodnica klimatyzacji
Płaciłem bardzo podobnie.
Jeżeli nie minął rok i nie ma jakichś uszkodzeń mechanicznych spowodowanych np. przez kamień próbowałbym reklamować.
Jeżeli nie minął rok i nie ma jakichś uszkodzeń mechanicznych spowodowanych np. przez kamień próbowałbym reklamować.
-
- Klubowicz
- Posty: 1861
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Chłodnica klimatyzacji
Chyba coraz gorsze te chłodnice robią, ojciec też wymieniał jakiś rok temu w AH i zdziwko jak się ciepło zrobiło, bo klima nie chłodzi. Poszła na reklamację i została uznana (nie było na niej poważnych śladów od kamieni) - chłodnica Nissens.
- Blest
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:35
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Oka
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Chłodnica klimatyzacji
Też bym reklamował, ale los tak chciał, że dowód zakupu zniknął :-\. Teraz wszystkie dowody lądują w aplikacji pan paragon .
- M i S i E k
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: 25 wrz 2017, o 11:28
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: TELFORD
Re: Chłodnica klimatyzacji
Panowie mam pytanie. Zamierzam wymienić chłodnice klimatyzacji (skraplacz) ale zauważyłem że różnią się wymiarami. 666x392, 625x393, 635x390. Oczywiście każdy z nich niby pasuje do mojego auta. Może ktoś z was mnie oświeci?
Wysłane z mojego NOTE 9 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego NOTE 9 przy użyciu Tapatalka
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 120 razy
Re: Chłodnica klimatyzacji
Zobacz czy wymiary podają z ramką czy bez
Ja do swojego BiTurbo kupiłem taką: NRF35912
Ramkę montażową musiałem przełożyć ze starej.
Co nie zmienia faktu, że (odpukać ) jakość tej ww. jest ok i cena też była ok
Ja do swojego BiTurbo kupiłem taką: NRF35912
Ramkę montażową musiałem przełożyć ze starej.
Co nie zmienia faktu, że (odpukać ) jakość tej ww. jest ok i cena też była ok
- M i S i E k
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: 25 wrz 2017, o 11:28
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: TELFORD
Re: Chłodnica klimatyzacji
Przy każdym produkcie nie ma żadnej informacji o jakiekolwiek ramce.
Wysłane z mojego NOTE 9 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego NOTE 9 przy użyciu Tapatalka
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 120 razy
Re: Chłodnica klimatyzacji
Ja dla siebie kupowałem 2 lata temu i coś tylko kojarzyłem, że był temat ramki. Ale może to faktycznie tylko przy zakładaniu, że jej nie ma w komplecie?
Fakt jest faktem, że ta co Ci podałem ma takie wymiary podane:
Grubość [mm]: 12
Szerokość [mm]: 393
Wysokość [mm]: 625
Czynnik chłodzący: R134a
Dolot - sr. [mm]: 11,8
Wylot - śr. [mm]: 8,6
Gwintowana złączka: M10x1,25
I pasowała dobrze
Patrząc na schematy: https://opel.7zap.com/pl/car/g09/f/0/5-1/
wygląda na to, że wymiary będą zależeć czy to jest automat czy manual i czy jest 4x4 czy nie.
Fakt jest faktem, że ta co Ci podałem ma takie wymiary podane:
Grubość [mm]: 12
Szerokość [mm]: 393
Wysokość [mm]: 625
Czynnik chłodzący: R134a
Dolot - sr. [mm]: 11,8
Wylot - śr. [mm]: 8,6
Gwintowana złączka: M10x1,25
I pasowała dobrze
Patrząc na schematy: https://opel.7zap.com/pl/car/g09/f/0/5-1/
wygląda na to, że wymiary będą zależeć czy to jest automat czy manual i czy jest 4x4 czy nie.
- M i S i E k
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: 25 wrz 2017, o 11:28
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: TELFORD
Re: Chłodnica klimatyzacji
Dzięki za info. Części zamówione
Wysłane z mojego NOTE 9 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego NOTE 9 przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 30 cze 2020, o 15:28
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Warszawa
Re: Chłodnica klimatyzacji
Witam kolegów,
U mnie 2 tygodnie po zakupie auta, klimatyzacja przestała chłodzić. Pojechałem do najbliższego "warsztatu" na nabicie. Po podłączeniu do "kombajnu" i 3 minutach, maszyna wyświetliła komunikat o braku możliwości stworzenia próżni. Wiadomo, jest dziura i to pewnie nie mała. (podczas weryfikacji przed zakupem układ działał bez zarzutu). Odwiedziłem kolejnych "specjalistów", procedura ta sama - kombajn podłączony, coś się działo, coś syczało, po 25 minutach wynik procedury napełniania pozytywny. Dla pewności poprosiłem o napełnienie z zielonym znacznikiem. Po tygodniu weryfikacja wycieków - brak nieszczelności. Po 6 tygodniach, podczas podróży nad morze, od strony kierowcy zrobiło się ciepło. Od strony pasażera i z tylnych nawiewów wieje zimnym powietrzem. Porada forumowiczów - odepnij akumulator na jakiś czas, aby zresetować sterownik klap. Niestety nie pomogło. Dzisiaj wstawiłem samochód do fachowców od Opla w Warszawie na Bemowie. Wynik weryfikacji usterki to praktycznie pusty układ i dziura w osuszaczu. Do zapłaty 1050 PLN.
U mnie 2 tygodnie po zakupie auta, klimatyzacja przestała chłodzić. Pojechałem do najbliższego "warsztatu" na nabicie. Po podłączeniu do "kombajnu" i 3 minutach, maszyna wyświetliła komunikat o braku możliwości stworzenia próżni. Wiadomo, jest dziura i to pewnie nie mała. (podczas weryfikacji przed zakupem układ działał bez zarzutu). Odwiedziłem kolejnych "specjalistów", procedura ta sama - kombajn podłączony, coś się działo, coś syczało, po 25 minutach wynik procedury napełniania pozytywny. Dla pewności poprosiłem o napełnienie z zielonym znacznikiem. Po tygodniu weryfikacja wycieków - brak nieszczelności. Po 6 tygodniach, podczas podróży nad morze, od strony kierowcy zrobiło się ciepło. Od strony pasażera i z tylnych nawiewów wieje zimnym powietrzem. Porada forumowiczów - odepnij akumulator na jakiś czas, aby zresetować sterownik klap. Niestety nie pomogło. Dzisiaj wstawiłem samochód do fachowców od Opla w Warszawie na Bemowie. Wynik weryfikacji usterki to praktycznie pusty układ i dziura w osuszaczu. Do zapłaty 1050 PLN.