--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Muli podczas ruszania na zimnym silniku
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: 1 kwie 2019, o 19:45
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Opole
- Postawił piwo: 1 raz
Muli podczas ruszania na zimnym silniku
Dobry wieczór wszystkim. Od pewnego czasu mam problem z moją isia, ze skrzynia automatyczna. Tak jak w tytule "Muli podczas ruszania na zimnym silniku" tak jakby nie miał siły a na dodatek jest do tego bardziej głośna. Problem ustępuje po przejechaniu +- 2 km. Po podłączeniu komputera nic nie zostało odnotowane. Pytanie moje czy może należało by coś przeczyścić.? Olej w skrzyni Wymieniony lecz usterka nie zlokalizowana.prosze o pomoc
- rataj73
- Zapaleniec
- Posty: 1671
- Rejestracja: 22 lip 2014, o 15:54
- Auto: Opel Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Stolica Mazur
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Muli podczas ruszania na zimnym silniku
Zanim nie rozgrzeje się olej w skrzyni to rosną obroty a prędkość nie koniecznie. Związane jest to właśnie z koniecznością jak najszybszego rozgrzania oleju w skrzyni. Objaw jest właśnie taki że obroty rosną, silnik wyje a samochód jedzie mułowato.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8454
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Muli podczas ruszania na zimnym silniku
U mnie też tak bywa. Tzn zauważałam podobne objawy. Dlatego ja nie piłuję auta i nigdy nie robię testów przyspieszeń 0-100 zaczynam dociskać gaz dopiero gdy wskazówka temperatury osiągnie normalne położenie pracy czyli 90stopni. Póki tak się nie stanie to raczej "czaimy się" na drodze i podążamy obie jak prezydencka limuzyna. O auto trzeba dbać Gdzie się spieszysz, że od razu piłujesz? Testy chcesz robić jak coniektórzy tu? Testy zrobiła kiedyś fabryka i nie ma co ich sprawdzać.