--------VI Ogólnopolski Zlot Insignia Club Polska - 06.2019 - info i zapisy
----------------------------------
--------------------------------------------------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku Obrazek

Skrzynia automatyczna AF-40

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Zbyszek01
Klubowicz
Posty: 2086
Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
Auto: 2.0 automat
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2012
Miasto: DZA
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: Zbyszek01 » 16 lut 2019, o 05:47

Popróbowałbym jeszcze reset sterownika poprzez odłączenie aku na całą noc, może akurat coś to poprawi a nic nie kosztuje?

Krzsfs
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: 24 paź 2017, o 19:25
Auto: Opel insignia
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2012
Miasto:

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: Krzsfs » 16 lut 2019, o 13:08

Odłączyłem aku na godz, ale objawy były po podłączeniu przez pierwsze 10km później ja ręka odjął. Zrobiłem z 100km narazie ok. Dziwne

Awatar użytkownika
Zbyszek01
Klubowicz
Posty: 2086
Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
Auto: 2.0 automat
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2012
Miasto: DZA
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: Zbyszek01 » 16 lut 2019, o 13:40

Następnym razem spróbuj na 3 godz :D

Krzsfs
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: 24 paź 2017, o 19:25
Auto: Opel insignia
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2012
Miasto:

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: Krzsfs » 16 lut 2019, o 13:47

Teraz nie wiem czy czekać znów na objawy czy oddac do naprawy żeby szukali przyczyny?

Awatar użytkownika
Zbyszek01
Klubowicz
Posty: 2086
Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
Auto: 2.0 automat
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2012
Miasto: DZA
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: Zbyszek01 » 16 lut 2019, o 14:12

Dzisiaj odłącz na noc i spróbuj przez dwa dni, to ci się sprawdzi. Sterownik zresetowany nie będzie jeszcze tak idealny bo będzie się uczył twojego stylu jazdy. Tak jak u mnie to trwa około 500-600 km.
Jak mam jakieś niepokojące objawy to tak robię, przeważnie raz lub dwa razy w roku.

Awatar użytkownika
rataj
Klubowicz
Posty: 77
Rejestracja: 15 maja 2018, o 10:13
Auto: Insignia HB 191KM AT
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2013
Miasto: Aleksandrów Łódzki

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: rataj » 16 lut 2019, o 14:36

U mnie lekkie szarpnięcia z 5. na 4. występowały raczej sporadycznie już przy stosunkowo niskim przebiegu 90 000 (gwałtowne wytracanie prędkości na autostradzie).
[/quote]

jeżeli chodzi o szarpanie z 5 na 4, to jest na to poprawka softu. Mi ją wgrywali rok temu i generalnie dużo lepiej skrzynia pracuje. Chodzi o jakieś zmniejszenie obrotów silnika przy zmianie przełożeń.

Runo
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 12 lip 2017, o 15:58
Auto: Opel Insignia 2.8
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2009
Miasto:

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: Runo » 18 lut 2019, o 13:10

Witam, mam takie objawy w skrzyni. Insignia 2009 2.8T 260KM przebieg ok 260tys
-po dynamicznej jeździe strasznie szarpie głównie przy 3cim biegu. ( z góry czy z dołu).
- skrzynia niezależnie od temperatury na 1 i 2 biegu gwizda ( praca jak autobus)
- czasami jadąc z tą samą predkością potrafi się jakby sprzęgło zaślizgać.
- przy zmianie z D na R jest uderzenie

I teraz moje pytanie. Czy oplaca się taką skrzynie naprawiać? znalazłem na allegro ofertę fabrycznie nowej skrzyni za 4700 plus wymiana.

Konewa
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 17 lut 2019, o 11:04
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: Katowice

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: Konewa » 19 lut 2019, o 11:17

Aktualizował ktoś oprogramowanie w skrzyni w ASO MM Cars Katowice ?
Radzą sobie z tym bezproblemowo ?
Może jest tu ktoś z Katowic i okolic z dobrze działającą skrzynia?
Mam wrażenie ze moja skrzynia nie chodzi tak jak powinna i szarpie. Chciałbym żeby powiedział mi czy mam racje.

Awatar użytkownika
Łukasz 1
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: 19 gru 2018, o 00:39
Auto: Insignia A kombi aut
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Gdynia

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: Łukasz 1 » 24 lut 2019, o 02:25

Nie rozumiem was. Macie wyraźne objawy usterek. Zamiast pisać tu na forum. to podjedźcie do dobrego zakładu naprawiającego skrzynie automatyczne, to powiedzą wam jest ok, czy naprawa. Jednak zakres naprawy wyjdzie dopiero po wyjęciu skrzyni i jej rozebraniu Nastawcie się na ok 7000zł. Nie wiem jak to jest, ale kupując używany samochód ze skrzynią automatyczną trzeba być przygotowanym na jej naprawę zwłaszcza, że większość kupuje używki z przebiegiem grubo ponad 100 000 km, gdzie pierwszy właściciel miał w D... czy po sprzedaży skrzynia klęknie czy nie - dlatego sprzedawał samochód aby uniknąć problemu. Jak kogoś nie stać na naprawy tego samochodu to niech kupi Fiata Pandę, albo Dacię tam będą tanie części i naprawy.

PS
Kupując samochód używany płacimy ułamek ceny nowego właśnie z powodu możliwych awarii i zużycia elementów. Dlatego im wyższy przebieg tym niższa cena - prosta kalkulacja.
Jednak z powodu dużej utraty wartości nowego samochodu nawet naprawa skrzyni za 7000zł i potem przy dobrym serwisowaniu 200 000km spokoju przy komforcie używania automatu jest warte tych pieniędzy.

Zrobię wam wyliczenie
Nowa insignia to był wydatek ok. 125-130 tys. nie liczę bardzo dużego wypasu tylko bardzo przeciętny.
5-latek z przebiegiem 150 000km to cena ok 40 000zł
różnica 85 000-90 000zł
Skrzynia 7-10 tys
uszczelka smoka 1000zł
zawieszenie i hamulce liczę z zapasem 4000 4500zł w zależności od zakresu wymian i jakości części.
Wtryski regeneracja + demontaż i montaż 3000-3500zł
Świece żarowa - przyjmijmy, że są świece z czujnikiem zaokrąglę do 1500zł za utrudnioną wymianę
rozrząd 1500zł
pomijam filtry i olej bo to drobne kwoty.


Razem 10000 +1000+ 4500 + 3500 +1500 + 1500 = 22 000 zł Macie praktycznie wszytko wymienione a zostało wam zysku ok 63 000zł więc nad czym tu lamentować.
Ja kupuje używki właśnie z powodu tej kalkulacji. Chociaż stać mnie na nowy samochód z salonu.

xul
Klubowicz
Posty: 362
Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
Auto: Insignia OPC
Kod silnika: A28NER
Rok produkcji: 2013
Miasto: Katowice (okolice)
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: xul » 26 lut 2019, o 09:25

Nie wiem czy to jest dozwolone, jeżeli nie to proszę moderatora o usunięcie posta.
Znajomy przywiózł nową skrzynię AF40 4X4, chyba do diesla, nie wiem jaka cena, ale może się będzie bardziej opłacać niż naprawa, jakby ktoś miał uszkodzoną. Chwilę temu jeszcze nie była sprzedana. Odbiór pewnie w Katowicach albo jakieś 30km od Katowic w kierunku Wisły.
Namiary na PW jakby był ktoś zainteresowany. Nie chcę robić reklamy, a myślę, że ktoś zamiast ładować kilka tysięcy w regenerację starej, to może mieć nową.

fazi
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: 21 lut 2017, o 10:56
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Gorzów Wlkp.
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Wymiana AF40

Post autor: fazi » 1 mar 2019, o 12:21

fazi pisze:
29 sty 2019, o 14:47
Witam,
czy ktoś z forumowiczów wymieniał uszkodzoną automatyczną skrzynię biegów?
Moja właśnie padła. Po rozgrzaniu wysprzęgla, w trybie ręcznym nie można zmienić biegu, po wrzuceniu na N i ponownym przełączeniu na D, pokazuje że jest na 6 biegu. Dopiero ponowny rozruch silnika powoduje że mogę ujechać 500m.
Szukam używanej skrzyni ale nie wiem czy istotne są numery seryjne?
Okazało się, że sprzęgło panewka z pompy olejowej spiekła się ze sprzęgłem hydrokinetycznym.
Na regeneracji okazało się że sprzęgło w środku ma pełno opiłków i ogólnie cały środek jest do wymiany.
Przyczyna? Nie wiadomo.
Sprzęgło zregenerowane, a skrzynia wsadzona używana.
Każdy fachowiec sprzedający skrzynie na allegro, stwierdził że skrzynia musi mieć takie same oznaczenia.
Skrzynia wsadzona z innego rocznika z innymi numerami i działa. Oczywiście przełożony oryginalny komputer.
Była 5JBT a jest wsadzona 2GET. Różnica w skrzyniach chyba jest tylko miedzy napędami - przód a 4x4.
Na pewno oznaczenie sprzęgła ma znaczenie. Tutaj chyba chodzi o możliwość przeniesienia określonej mocy.
2.0 cdti 195KM 2014 ma oznaczenie 44A120.

DCgrubson
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 12 kwie 2019, o 08:05
Auto: Insignia 2.0 Biturbo
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Sieradz

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: DCgrubson » 13 kwie 2019, o 23:31

Witam bardzo bardzo.
Mam małe pytanko może ktoś coś wie może słyszał na temat MIDPARTS.
Godni nie godni, naprawdę miło by było coś od was się dowiedzieć. A może ktoś coś ciekawszego wie i mógłby się podzielić
na temat odpowiednich mechaników i czarodziejów od automatu. Coś czuję że mnie to czeka i chciałbym się troszkę na ten temat dowiedzieć. Wszelkie informacje bardzo mile widziane:-).

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 1875
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 28 razy
Otrzymał  piwo: 12 razy
Kontakt:

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: dokia » 13 kwie 2019, o 23:47

a z jakiego powodu ma Cię to czekać? jakieś "specyficzne" objawy?

DCgrubson
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 12 kwie 2019, o 08:05
Auto: Insignia 2.0 Biturbo
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Sieradz

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: DCgrubson » 14 kwie 2019, o 20:10

Oj to muszę się troszkę rozpisać. A mianowicie sprawa wygląda tak, autko kupione 2 tygodnie temu, pierwszy tydzień bajka wszystko śmiga super z reszta ja też staram się jeździć delikatnie, wiadomo nowy nabytek itd. Trasy zazwyczaj krótkie tak do max 60 km. na raz. Troszkę uczucie jakby przeciągała ogólnie przy zmianie biegów, ale ogólnie bez stuknięć i jakiś szarpnięć. Wszystko super przyspieszenie i hamowanie ok. No i 2 tydzień i dłuższa trasa ponad 80 km. no i troszkę dynamiczniej no i prędkość większa tak do 180 km\h, wcześniej tak max do 150, droga ekspresowa. Jadę prawym pasem nagle delikatne szarpnięcie, spojrzenie na zegary i pod komunikat '' sprawdź skrzynie biegów '' delikatnie zwalniam lewy pas chcę przyspieszyć i nie za bardzo skrzynia chyba przeszła w tryb awaryjny, wszystko jedzie hamuje ale jak daje gazu to nie zmienia biegu ciągnie na wysokie obroty. Zjeżdżam na parking kluczyk off może minutkę dwie czekam odpalam wszystko ok. Reszta trasy przejechana spokojnie i jest dobrze. Następny dzień wizyta w oplu, byłem umówiony na wizytę oleje itp. mówię o zdarzeniu ok sprawdzą. Następny dzień wszystko co mieli zadane wykonali temat skrzynia podpinali szukali i nic zero błędów że w ogóle się coś stało ok. Wracam znów trasa 80 może więcej km. dynamiczna jazda no i ciach to samo lekkie szarpniecie i komunikat ten sam ''sprawdź skrzynie biegów'' i znów tak samo jedzie bez zmiany biegów. Zaraz parking i tel. do opla ze znów to samo, ok każą przyjechać na następny dzień ok. Wcześniej pytałem się ich o tą wymianę oleju no i oczywiście mówią ze opel nie zaleca ale oni ze jak najbardziej można. Po odpaleniu oczywiście wszystko ok jakby się nic nie stało, komunikatu brak. Jestem w oplu podpięty pod kabelki no i co no i nic zero błędów ok ale zostajemy przy temacie wymiany oleju ok odświeżenie skrzyni. Czekam dobre 2h rachunek wypisany 3.5l wylane i wlane jakieś tam uszczelki no i ok. Wracam do domu już spokojnie wszystko jedzie super nawet bym powiedział delikatniej jeśli chodzi o zmianę biegów, fajnie. Następny dzień wycieczka do Łodzi większość trasy tak z 70 km. spokojnie wszystko ok. Ostatnie 30 km. szybciej i mniej spokojnie, Łódź no i bach to samo lekkie szarpniecie, komunikat, no i ten sam tryb awaryjny. Stacja stop zgaszenie odpalenie i ok lecz tym razem jak się zatrzymałem na światłach to przy ruszeniu jakby się spóźnił z ruszeniem i szarpnięcie, kolejne światła to samo. Potem auto zostawiłem na parkingu pod szpitalem bo miałem tam sprawę. Wracam po 3h odpalam autko i co no i nic wszystko ok jakby nigdy nic. Jak na razie jest ok ale staram się jeździć po prostu delikatnie ale coś jest nie tak ewidentnie coś się przegrzewa albo coś nie wiem. W moim oplu skrzyni nie robią :-( . Dziś odłączyłem aku na noc jutro znów Łódź zobaczymy co to będzie. Soft skrzyni i silnika wgrywany w 2017r. przy przebiegu 162tys. obecny stan 200tys.km. Z historii auta brak wpisów o wcześniejszym dotykaniu skrzyni olej itp. Z góry dziękuje za zainteresowanie sprawą i pomoc, każda mile widziana ;) .

Awatar użytkownika
Rooff_
Klubowicz
Posty: 1764
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 11 razy

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: Rooff_ » 14 kwie 2019, o 20:35

Ja niestety stawiam na któryś z zaworów sterownika. Ewentualnie nie wykluczałbym złego poziomu płynu w skrzyni (może nie wiedzą jak i ile ma być?). Skoro tyle samo wylali i tyle samo wlali, to problem z poziomem jest realny.
Zacznij od weryfikacji stanu płynu ("oleju") w skrzyni. Dopiero później rozważyłbym co napisałem niżej ;)

Jeśli i tak jest problem z tą skrzynią, to może spróbuj skasować adaptację skrzyni (mówią, że powinna się skasować przy odłączeniu aku, ale ja bardziej wierze procedurze w oprogramowaniu). Albo coś poprawi, albo myślę, że gorzej już nie będzie ;)
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)

DCgrubson
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 12 kwie 2019, o 08:05
Auto: Insignia 2.0 Biturbo
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Sieradz

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: DCgrubson » 14 kwie 2019, o 20:50

Przepraszam wiem że wlane 3.5l. ile wylane i w jakim stanie nie wiem nie dopytałem się w tedy. Teraz bym z pewnością o wszystko wypytał ale człowiek uczy się na błędach ;) . Ale myślę ze panowie konkretni w serwisie wiedzą co robią i znają się na robocie ale ręki uciąć sobie nie dam ;).

Pozdrawiam, Damian.

fazi
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: 21 lut 2017, o 10:56
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Gorzów Wlkp.
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: fazi » 18 kwie 2019, o 15:45

Gdyby ktoś miał problem ze skrzynią po rozgrzaniu (przejechanie minimum 20km) to jest proste rozwiązanie.
Problem polegał na tym, że jak już olej w skrzyni porządnie się rozgrzał, to przy ponownym włączeniu D (np. po cofaniu na parkingu) było mocne szarpnięcie.
Wystarczyło kilka minut postoju i wszystko wracało do normy.
Na zimnym nic się nie działo.
Czyli w jakiś sposób trzeba było obniżyć temperaturę o kilka C.
Chłodnica oleju jest rozmiarów pilota do TV i w dodatku jest przyklejona do chłodnicy wody + jest zabudowana plastikiem.
Gdzieś wyczytałem że chłodnica z Vectry 3.0 cdti pasuje.
Chłodnica z Forda C-max też jest idealna i o połowę tańsza!
Wystarczy wypiąć przewody z oryginału, połączyć dokupionym przewodem gumowym (1m wystarczy) i zacisnąć opaskami.
Skrzynia śmiga jak nowa. Przy okazji wymieniony olej.

czamil
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 25 wrz 2016, o 18:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2012
Miasto:

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: czamil » 18 kwie 2019, o 21:44

DCgrubson pisze:
14 kwie 2019, o 20:10
Oj to muszę się troszkę rozpisać. A mianowicie sprawa wygląda tak, autko kupione 2 tygodnie temu, pierwszy tydzień bajka wszystko śmiga super z reszta ja też staram się jeździć delikatnie, wiadomo nowy nabytek itd. Trasy zazwyczaj krótkie tak do max 60 km. na raz. Troszkę uczucie jakby przeciągała ogólnie przy zmianie biegów, ale ogólnie bez stuknięć i jakiś szarpnięć. Wszystko super przyspieszenie i hamowanie ok. No i 2 tydzień i dłuższa trasa ponad 80 km. no i troszkę dynamiczniej no i prędkość większa tak do 180 km\h, wcześniej tak max do 150, droga ekspresowa. Jadę prawym pasem nagle delikatne szarpnięcie, spojrzenie na zegary i pod komunikat '' sprawdź skrzynie biegów '' delikatnie zwalniam lewy pas chcę przyspieszyć i nie za bardzo skrzynia chyba przeszła w tryb awaryjny, wszystko jedzie hamuje ale jak daje gazu to nie zmienia biegu ciągnie na wysokie obroty. Zjeżdżam na parking kluczyk off może minutkę dwie czekam odpalam wszystko ok. Reszta trasy przejechana spokojnie i jest dobrze. Następny dzień wizyta w oplu, byłem umówiony na wizytę oleje itp. mówię o zdarzeniu ok sprawdzą. Następny dzień wszystko co mieli zadane wykonali temat skrzynia podpinali szukali i nic zero błędów że w ogóle się coś stało ok. Wracam znów trasa 80 może więcej km. dynamiczna jazda no i ciach to samo lekkie szarpniecie i komunikat ten sam ''sprawdź skrzynie biegów'' i znów tak samo jedzie bez zmiany biegów. Zaraz parking i tel. do opla ze znów to samo, ok każą przyjechać na następny dzień ok. Wcześniej pytałem się ich o tą wymianę oleju no i oczywiście mówią ze opel nie zaleca ale oni ze jak najbardziej można. Po odpaleniu oczywiście wszystko ok jakby się nic nie stało, komunikatu brak. Jestem w oplu podpięty pod kabelki no i co no i nic zero błędów ok ale zostajemy przy temacie wymiany oleju ok odświeżenie skrzyni. Czekam dobre 2h rachunek wypisany 3.5l wylane i wlane jakieś tam uszczelki no i ok. Wracam do domu już spokojnie wszystko jedzie super nawet bym powiedział delikatniej jeśli chodzi o zmianę biegów, fajnie. Następny dzień wycieczka do Łodzi większość trasy tak z 70 km. spokojnie wszystko ok. Ostatnie 30 km. szybciej i mniej spokojnie, Łódź no i bach to samo lekkie szarpniecie, komunikat, no i ten sam tryb awaryjny. Stacja stop zgaszenie odpalenie i ok lecz tym razem jak się zatrzymałem na światłach to przy ruszeniu jakby się spóźnił z ruszeniem i szarpnięcie, kolejne światła to samo. Potem auto zostawiłem na parkingu pod szpitalem bo miałem tam sprawę. Wracam po 3h odpalam autko i co no i nic wszystko ok jakby nigdy nic. Jak na razie jest ok ale staram się jeździć po prostu delikatnie ale coś jest nie tak ewidentnie coś się przegrzewa albo coś nie wiem. W moim oplu skrzyni nie robią :-( . Dziś odłączyłem aku na noc jutro znów Łódź zobaczymy co to będzie. Soft skrzyni i silnika wgrywany w 2017r. przy przebiegu 162tys. obecny stan 200tys.km. Z historii auta brak wpisów o wcześniejszym dotykaniu skrzyni olej itp. Z góry dziękuje za zainteresowanie sprawą i pomoc, każda mile widziana ;) .
Mi to wygląda bardziej na kończące się sprzęgło hydrokinetyczne. Przy tym błędu nie będzie. Ostatecznie skończy się na tym, że nie przerzuci ci na kosz C2, czyli biegu 4 i wyżej nie wrzucisz. Skrzynia do zrzucenia i przeglądu. Włącz sobie odczyt temperatury na zegarach, strzelam, że na skrzyni ponad 120 st. C.

jarross
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 15 mar 2019, o 08:28
Auto: Insignia, Saab
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Wrocław

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: jarross » 19 kwie 2019, o 20:33

Cześć, Insygnia 2016-wrzesien, 110tys przebiegu, 2,0 170km, kupiony w das welt auto (program VW sprawdzone auta używane) 1 rok gwarancji. Jadę dzisiaj autostradą i taki komunikat "usługa skrzynia biegów". Auto przestaje płynnie zmieniać biegi, 3000 obrotów, prędkość 150 160km/h przy zwalnianiu szarpnięcia. Dojazd na miejsce, wyłączenie silnika, 10min postoju, rozruch i wszystko normalnie. Jakieś podpowiedzi, sugestie, rady, bardzo proszę. Olej nie był wymieniany nigdy.

Awatar użytkownika
fuli
Forumowicz
Posty: 224
Rejestracja: 11 lis 2014, o 21:50
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2015
Miasto: Slask

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: fuli » 19 kwie 2019, o 20:44

Nie jest tak że, nie trzymał ci obrotów tylko spadały do 1 tyś jak jechałeś na autostradzie ? Ja tak miałem, nie było tej blokady obrotów przy tym komunikacie. Wydawało mi się, że się przegrzał olej. Ale nie mam podglądu temperatury. Po kilkunastu minutach wszystko ok. To było w trakcie wymiany oleju w skrzyni. Między 1 a 2 procedurą. Teraz wszystko idealnie chodzi .

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka


ODPOWIEDZ

Wróć do „Skrzynia biegów”