--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Wyciek z maglownicy czy wężyk?
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 13 paź 2017, o 09:36
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Wyciek z maglownicy czy wężyk?
Panowie, taki temat jak na zdjęciach. Zauważyłem mokrą osłonę gumową na łączeniu układu kierowniczego z prawym drążkiem w mojej insignii. Czy ktoś miał podobnie? Czyta się o pękającym wężyku. Czy to może z niego sączyć się na osłonę czy może maglownica się rozszczelniła?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Użytkownik
- Posty: 646
- Rejestracja: 26 cze 2017, o 20:25
- Auto: Insignia 2.0 160KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Wyciek z maglownicy czy wężyk?
Mam to samo.
Po wymianie płynu hydraulicznego zaczęło ciec w tych okolicach, niestety nie wiem dokładnie skąd.
Na dniach jadę do mechanika i dowiem się skąd. Sprawdzam stan płynu, to nie ubywa w jakichś zatrważających ilościach... przejechałem jakieś 800km.
Po wymianie płynu hydraulicznego zaczęło ciec w tych okolicach, niestety nie wiem dokładnie skąd.
Na dniach jadę do mechanika i dowiem się skąd. Sprawdzam stan płynu, to nie ubywa w jakichś zatrważających ilościach... przejechałem jakieś 800km.
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 13 paź 2017, o 09:36
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: Wyciek z maglownicy czy wężyk?
Napisz kolego, co tam mechanik powiedział. Spytaj go proszę, jeśli to z maglownicy, czy wystarczy wymienić simering czy regeneracja układu?
-
- Użytkownik
- Posty: 646
- Rejestracja: 26 cze 2017, o 20:25
- Auto: Insignia 2.0 160KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Wyciek z maglownicy czy wężyk?
Byłem u nich i stwierdzili że cieknie (Ameryki nie odkryli) mówili, ale nie pamiętam dokładnie skąd. Jednocześnie mam pytanie, czy nadmiar płynu hydraulicznego mógł doprowadzić do puszczenia uszczelnienia na maglownicy?? W sensie płyn nie miał gdzie wylecieć to pod wpływem ciśnienia wywaliło uszczelnienie??
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 13 paź 2017, o 09:36
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: Wyciek z maglownicy czy wężyk?
Nadmiar w tym układzie nie ma to aż takiego znaczenia(w granicach rozsądku oczywiście). No chyba, ze płyn zalany po sam szczyt zbiornika.Pompa pobiera płyn ze zbiornika, wytwarza ciśnienie do układu, a następnie układ odprowadza do zbiornika. Jak by był pełny to odprowadzanie płynu mogło by być utrudnione i wtedy doszło by do zwiększenia ciśnienia na maglownicy. Objętość płynu w układzie zmienia się pod wpływem zmian jego temperatury, dlatego lepiej trzymać się wskaźników min, max.
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 13 gru 2018, o 23:20
- Auto: Opel Insignia FL OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Poznan