--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Zbieżność geometria
- marcinmg
- Użytkownik
- Posty: 329
- Rejestracja: 17 lip 2015, o 22:25
- Auto: Insignia BiTurbo ST
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: mazowieckie
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Zbieżność geometria
Prawdopodobnie skrzywiony drążek kierowniczy.
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 303
- Rejestracja: 20 lip 2017, o 17:34
- Auto: insignia kombi
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Zbieżność geometria
Według instrukcji to robi się na "pusto", lub tak jak na co dzień jeździsz, teoretycznie nie powinno się dociążać do geometrii
Sent from my K10 using Tapatalk
Sent from my K10 using Tapatalk
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 30 maja 2019, o 17:58
- Auto: opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: iłowo
Re: Zbieżność geometria
podepne się do tematu zawieszenie tył, nie mogą mi ustawić kąta pochylenia koła w prawym kole (koniec regulacji) zbierznosc śruba prawie na 0 , w lewym kole na odwrót skończyła się regulacją zbierznosci niby miesci sie w tolerancji a kat pochylenia kat prawie na 0
Ostatnio zmieniony 28 mar 2020, o 14:40 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
- Łukasz 1
- Forumowicz
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 gru 2018, o 00:39
- Auto: Insignia A kombi aut
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Gdynia
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Zbieżność geometria
Poprawiłem ortografię i znaki diakrytyczne w cytacieorzechmal1 pisze: ↑28 mar 2020, o 13:07[...]nie mogą mi ustawić kąta pochylenia koła w prawym kole (koniec regulacji) zbieżnosć śruba prawie na 0 , w lewym kole na odwrót skończyła się regulacją zbieżności niby mieści się w tolerancji a kąt pochylenia kąt prawie na 0
Przed jakąkolwiek regulacją tyłu trzeba bardzo dobrze sprawdzić, czy nie ma nigdzie najmniejszych luzów, inaczej cała regulacja o kant..... Jak jest koniec zakresu regulacji to pewnie albo są jakieś luzy, albo coś jest krzywe i do wymiany. Szukać, szukać, szukać.
Padał tutaj problem z zapieczonymi śrubami mimośrodowymi. Faktycznie tylko kątówka jest niestety jedynym rozwiązaniem i potem wymiana tulei.
-
- Użytkownik
- Posty: 303
- Rejestracja: 20 lip 2017, o 17:34
- Auto: insignia kombi
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Zbieżność geometria
Potrzebne wartości na geometrie, zbieżność zawieszenia tył Insignia kombi 2.0dth Sport tourer, Jakie są wartości?
Może ktoś z tis lub global tis podac?
Sent from my K10 using Tapatalk
Może ktoś z tis lub global tis podac?
Sent from my K10 using Tapatalk
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 21:33
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Zbieżność geometria
Ostatnio zmieniony 11 lut 2021, o 22:54 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Zbieżność geometria
Przód liftback 2010.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
- Luki OPC
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 8 mar 2023, o 20:31
- Auto: Insignia OPC 2.8 aut
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Rydułtowy
Re: Zbieżność geometria
Nie wiem czy jeszcze temat aktywny. W moim OPC mam problem z pochyleniem tylnego prawego koła po wymianie osłony przegubu od strony mostu, była wyciągana półoś prawy tył. Widać gołym okiem że kąty tyłu lewego i prawego koła są różne i czuć w czasie jazdy przy ok. 50-60km/h że coś nie tak. Mechanik powiedział, że tu nie ma regulacji kątów pochylenia. Przed naprawą było ok. Czy jest regulacja pochylenia koła i moze coś jest źle poskładane?, czy wersje OPC mają inny tylny zawias w stosunku do zwykłych wersji?