Siemka, problem jest dość nietypowy bo dotyczy nie tyle luzu w prowadzeniu co luzu na samej kierownicy.
Opisywany luz obrazuje się w tym, że sama kierownica nie siedzi zbyt sztywno i rusza się na boki gdzieś kilka mm. Jak się tego pozbyć? Insignia 2012, biturbo 131k nalotu (chyba realnego bo od 2015 w polszy, przyjechała z 50kkm)
A już tak tłumacząc jak chłop chłopu, kierownica nie siedzi idealnie sztywno tylko rusza się z tą całą obudową minimalnie. W innych autach się z tym raczej nie spotykam
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Luz kolumny kierowniczej
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Luz kolumny kierowniczej
Schyl się pod kierownicę i złap drążek ten ostatni wchodzący w ścianę grodziową. Poruszaj kierownicą trzymając go - zobaczysz czy będzie tak samo czy mniej. Jak mniej to by oznaczało luzy na krzyżakach wcześniej.
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 16 kwie 2022, o 20:27
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Chełm
- Postawił piwo: 2 razy
Re: Luz kolumny kierowniczej
No dobra, kolega pomógł mi z tym żeby to posprawdzać, zdejmowaliśmy i kierownicę i dokręcał też te krzyżaki. Luz jak był tak jest. I co ciekawe występuje on tak jakby do połowy tej rury która idzie z kierownicy do tych krzyżaków. Mi już ręce opadają bo irytujący jest to problem