--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Sztanga od Turbo - słabe przyśpieszenie

Awatar użytkownika
Dan
Użytkownik
Posty: 907
Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
Auto: ST 160HP
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 12 razy

Re: Sztanga od Turbo - słabe przyśpieszenie

Post autor: Dan » 5 lip 2019, o 09:48

W engine data albo speed juz nie pamietam.

Wysłane z mojego LG-M700 przy użyciu Tapatalka


mati11294
Użytkownik
Posty: 166
Rejestracja: 20 lis 2018, o 20:16
Auto: CORSA D
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2011
Miasto: BOCHNIA
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Sztanga od Turbo - słabe przyśpieszenie

Post autor: mati11294 » 5 lip 2019, o 10:38

mazmarcin pisze:
5 lip 2019, o 09:41
Mi nawet 310 a błędu nie miałem.
Mus cisnieniei byc pare sekund poza granicą

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8975
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Sztanga od Turbo - słabe przyśpieszenie

Post autor: mazmarcin » 18 lip 2019, o 20:19

Mati dzisiaj na A1 dobiło znowu do 309 - 310 . Oczywiście na 6 biegu. Na chwilkę i sprawdzane apką od Przemka.

mati11294
Użytkownik
Posty: 166
Rejestracja: 20 lis 2018, o 20:16
Auto: CORSA D
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2011
Miasto: BOCHNIA
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Sztanga od Turbo - słabe przyśpieszenie

Post autor: mati11294 » 19 lip 2019, o 07:49

Przemka czyli Pinga? Bo poszukuje apki ktora pokazala by wieksze niz 255. A nie mam dpf monitor full

Awatar użytkownika
Rooff_
Zapaleniec
Posty: 4119
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 122 razy

Re: Sztanga od Turbo - słabe przyśpieszenie

Post autor: Rooff_ » 19 lip 2019, o 08:15

Torque
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)

mati11294
Użytkownik
Posty: 166
Rejestracja: 20 lis 2018, o 20:16
Auto: CORSA D
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2011
Miasto: BOCHNIA
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Sztanga od Turbo - słabe przyśpieszenie

Post autor: mati11294 » 19 lip 2019, o 09:53

U mnie torque pokazuje do 255 nawet jak zmienie zakres do 300 na skali i tak pokazuje 255 a wiem ze op com wskazuje wiecej nawet do 300 kpa
W torque intake kpa na seryjnym pidzie chyba ze masz jakis inny zmodyfilowany pid to bym prosil o niego
Ostatnio zmieniony 19 lip 2019, o 10:09 przez mati11294, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
rataj73
Zapaleniec
Posty: 1671
Rejestracja: 22 lip 2014, o 15:54
Auto: Opel Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Stolica Mazur
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 15 razy

Re: Sztanga od Turbo - słabe przyśpieszenie

Post autor: rataj73 » 19 lip 2019, o 10:08

Dla samego sprawdzenia turbo i sztangi wystarczy ominąć zawór n75, wtedy sprężarka pompuje z maksymalnym ciśnieniem. Przez kilka sekund z wciśniętym gazem do podłogi nie wywali błędu a przyspieszenie jak w OPC.

Awatar użytkownika
Rooff_
Zapaleniec
Posty: 4119
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 122 razy

Re: Sztanga od Turbo - słabe przyśpieszenie

Post autor: Rooff_ » 19 lip 2019, o 10:12

Wydaje mi się, że standardowy PID pokazuje więcej niż 255... Sprawdzę przy okazji i dam znać.
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)

mati11294
Użytkownik
Posty: 166
Rejestracja: 20 lis 2018, o 20:16
Auto: CORSA D
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2011
Miasto: BOCHNIA
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Sztanga od Turbo - słabe przyśpieszenie

Post autor: mati11294 » 19 lip 2019, o 14:08

Sprawdz u siebie bo mi nie pokaze wiecej i mysle ze Tobie tez nie ppkaze wiecej mimo ze jest wieksze cisnienie. . ale dobrze by bylo jakby pokazwyalo

Awatar użytkownika
Dan
Użytkownik
Posty: 907
Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
Auto: ST 160HP
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 12 razy

Re: Sztanga od Turbo - słabe przyśpieszenie

Post autor: Dan » 19 lip 2019, o 19:27

Ponawiam pytanie o zakres pracy sztangi (zmierzony przez sensor w gruszcze w opcom).

Wysłane z mojego LG-M700 przy użyciu Tapatalka


mati11294
Użytkownik
Posty: 166
Rejestracja: 20 lis 2018, o 20:16
Auto: CORSA D
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2011
Miasto: BOCHNIA
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Sztanga od Turbo - słabe przyśpieszenie

Post autor: mati11294 » 19 lip 2019, o 22:21

Osobiscie nie jestem w stanie odpowiedziec poniewaz nie mam podlaczonego sensora mierzacego połorzenie sztangi poniewaz mialem turbo bez zmiennej geometri wiec z ecu nie mam wyjscia na pomiar gruchy (nieobsluguje),
Zalozylem zmienna geometrie bez podlączonej czujkk polozenia sztangi ale hula maszyna po remapie itp. A silnik mniejszy a sterownik blizniak insigni edc17c18 dlatego jestem na tym forum

Awatar użytkownika
Dan
Użytkownik
Posty: 907
Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
Auto: ST 160HP
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 12 razy

Re: Sztanga od Turbo - słabe przyśpieszenie

Post autor: Dan » 20 lip 2019, o 18:32

Oki, a ja sprawdzilem w torque pidy i one ta wartość 255 maja skonfigurowane jako max dlatego w torque więcej nie pokaże nawet jak zmienisz skale wskazania. Trzeba pida modyfikowac i bedzie ok jak da mu sie max pod np. 310

Wysłane z mojego LG-M700 przy użyciu Tapatalka


mati11294
Użytkownik
Posty: 166
Rejestracja: 20 lis 2018, o 20:16
Auto: CORSA D
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2011
Miasto: BOCHNIA
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Sztanga od Turbo - słabe przyśpieszenie

Post autor: mati11294 » 20 lip 2019, o 20:06

Wiem zmienialem zakres, Bede wdzieczny kazdemu kto mi uzyczy formułe takiego pida cisnienia dolafowania do mojej konsoli
Obrazek

Dexterkr
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 22 lut 2018, o 08:20
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Kraków

Re: Sztanga od Turbo - słabe przyśpieszenie

Post autor: Dexterkr » 7 lip 2020, o 07:21

Pytanie dotyczy A20DTR. Sztanga od małego turbo ta duża idzie w górę bardzo łatwo, za to sztanga od dużego turbo ta mała bardzo ciężko. ?Może ktoś sprawdzić czy u Was w biturbo tez tak jest?

Awatar użytkownika
Rooff_
Zapaleniec
Posty: 4119
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 122 razy

Re: Sztanga od Turbo - słabe przyśpieszenie

Post autor: Rooff_ » 7 lip 2020, o 13:18

Obie lekko. Oczywiście ta przy małej gruszcze przy starcie silnika się nie powinna w ogóle podnosić ;)

Dexterkr
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 22 lut 2018, o 08:20
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Kraków

Re: Sztanga od Turbo - słabe przyśpieszenie

Post autor: Dexterkr » 11 lip 2020, o 05:39

No to mam problem. Duża u mnie spoko łatwo chodzi góra dół za to ta mała bardzo ciężko.
No tak mam mała przy starcie się nie podnosi ale ciężko w ogóle chodzi.
Myślicie, że trzeba zrzucać całe turbo czy można te klapki jakoś przeczyścić?

Awatar użytkownika
Rooff_
Zapaleniec
Posty: 4119
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 122 razy

Re: Sztanga od Turbo - słabe przyśpieszenie

Post autor: Rooff_ » 11 lip 2020, o 08:55

Sprawdzasz z gruszką czy bez? Bo pamiętaj, że duża gruszka jest "bardziej miękka" bo jest większa, natomiast mała jest bardzo sztywna.
Ja bym na Twoim miejscu spróbował napsikać tam smaru lub może WD40. Trzeba jakiś dłuższy wężyk i go wcisnąć w pobliże końca sztangi w pobliże ośki. I psikać :)
A jak nie masz sprzętu do sterowania zaworem od małej gruszki, to albo podepnij na krótko do gruszki przewód podciśnienia (z pominięciem zaworu), albo użyj dużej strzykawki.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik diesla”