--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Błąd P11DB P11DC
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 14 sie 2019, o 19:41
- Auto: Insignia B 2.0 CDTI
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Katowice
Re: Błąd P11DB P11DC
mam Insignie B 2018r. 2.0 170KM, Pierwszy raz P11DC(wraz p0135) wyskoczył pol roku temu, po skasowaniu 5 m-cy cisza, teraz po skasowaniu zrobiłem 90km i znów jest, po studiach tego watku chciałbym to naprawić bo autko dziala ale kontrolka irytuje, ale mam pytania:
- czy IB i IA mają takie same moduły wraz z sonda tylko inne numery części? Czy też tylko sondy są jednakie
- lepiej kupić sama sondę czy wraz z modułem? Widziałem link do eBay ale tam piszą tylko o IA, na innych aukcjach o ile piszą że sondy takie same to modułu wraz sondą do IB w cenie do 1kpln nie mogę znaleźć. Podpowie ktoś?
- czy IB i IA mają takie same moduły wraz z sonda tylko inne numery części? Czy też tylko sondy są jednakie
- lepiej kupić sama sondę czy wraz z modułem? Widziałem link do eBay ale tam piszą tylko o IA, na innych aukcjach o ile piszą że sondy takie same to modułu wraz sondą do IB w cenie do 1kpln nie mogę znaleźć. Podpowie ktoś?
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 8 kwie 2019, o 18:03
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Sosnowiec
Re: Błąd P11DB P11DC
Błąd P11DC iNSIGNIA 2015 - błąd pojawiał się co raz częściej i stało się to bardzo irytujące. Już miałem sprawdzać sondy i czujniki ale pomógł jeden prosty zabieg. Dodatek do ADBLUE dostępny na ALLEGRO za stówkę. Pierwsza aplikacja na 5 l ograniczyła pojawianie się błędu ale po uzupełnieniu kolejnych pięciu litrów z dodatkiem problem całkowicie zniknął. Może w niektórych przypadkach warto zacząć od takiego zabiegu?
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 16 lut 2023, o 13:49
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Wroclaw
Re: Błąd P11DB P11DC
Cześć! Insignia B 2017 170km, przebieg 100k. Mam autko kilka miesięcy i dziś trzy razy włączył się alarm jak auto stało. Pod rząd. Raz nawet stałem obok i czekałem i się doczekałem..
po odczytaniu błędów mam tylko: P11DC-00
Czy to możliwe ze ten błąd załącza alarm?
Wymieniłem baterie w pilocie, a czytałem ze czasami się zdarza ze przez to alarm się załącza
po odczytaniu błędów mam tylko: P11DC-00
Czy to możliwe ze ten błąd załącza alarm?
Wymieniłem baterie w pilocie, a czytałem ze czasami się zdarza ze przez to alarm się załącza
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 986
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Moje auto: viewtopic.php?f=53&t=8662
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 18 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Błąd P11DB P11DC
Potwierdzam zdanie przedmówcy.
Skrajnie mało prawdopodobne by sprawy były ze sobą powiązane.
Skrajnie mało prawdopodobne by sprawy były ze sobą powiązane.
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 986
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Moje auto: viewtopic.php?f=53&t=8662
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 18 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Błąd P11DB P11DC
W sobotę wymieniłem samą sondę nr 2 (tą z tyłu). IB 20117/18.
Błędy standardowe: P11DC i P22A-00 obwód sterujący grzałki czujnika tlenków azotu rząd 1 czujnik 2.
Problem od ponad 2 lat. Soft od NOXa aktualizowany w ASO - pomogło na krótko.
Ostatnio w zasadzie codziennie musiałem kasować wkurzającą lampkę emisji spalin. Najczęściej zapalała się w korkach na mieście po rozgrzaniu silnika. W trasie bardzo rzadko. Innych objawów brak
Zakup przez allegro, nick sprzedawcy webtrucksp (firma WEBTRUCK z Wyszkowa). Cena 447,99. W zestawie były złączki zawierające cynę, które wystarczy podgrzać opalarką. i ich użyłem. Gwarancja 2 lata na podstawie wydruku diagnozy błędów.
Numer na nowej sondzie NGK NS11A 16Y07S B
Numer na starej sondzie NGK NS11A 17002A D .
Moduł Gen 3.2 nr GM 55487662. Continental - nie wymieniałem.
Kolory kabli na nowej sondzie zgodne z oryginałem. Sonda taka sama.
Starą odkręciłem bez większych problemów zwykłym kluczem rozmiar chyba 22 po 15 min od spryskania penetrolem, ale to może dlatego, że ASO przy zmianie softu wykręcało i czyściło sondę (tak twierdził serwisant).
Nie będę się rozpisywał o technologii wymiany, bo każdy da radę jeśli wykręci sondę . Do odkręcenia modułu przyda się długa (bo śruby mocno wystają z nakrętek) nasadka w rozmiarze 10 z przedłużką. Wtyczka zabezpieczona czerwoną blokadą - trzeba wsadzić śrubokręt. Wygodniej najpierw odkręcić moduł.
Gwint sondy przed montażem posmarowałem smarem miedziowym.
Na razie przejechałem jakieś 200 km. Robiłem próby na mieście, ale większość w trasie, więc jeszcze nie chwalę. towaru - kontrolka nie świeci. DPF wypalił się do 4%.
Błędy standardowe: P11DC i P22A-00 obwód sterujący grzałki czujnika tlenków azotu rząd 1 czujnik 2.
Problem od ponad 2 lat. Soft od NOXa aktualizowany w ASO - pomogło na krótko.
Ostatnio w zasadzie codziennie musiałem kasować wkurzającą lampkę emisji spalin. Najczęściej zapalała się w korkach na mieście po rozgrzaniu silnika. W trasie bardzo rzadko. Innych objawów brak
Zakup przez allegro, nick sprzedawcy webtrucksp (firma WEBTRUCK z Wyszkowa). Cena 447,99. W zestawie były złączki zawierające cynę, które wystarczy podgrzać opalarką. i ich użyłem. Gwarancja 2 lata na podstawie wydruku diagnozy błędów.
Numer na nowej sondzie NGK NS11A 16Y07S B
Numer na starej sondzie NGK NS11A 17002A D .
Moduł Gen 3.2 nr GM 55487662. Continental - nie wymieniałem.
Kolory kabli na nowej sondzie zgodne z oryginałem. Sonda taka sama.
Starą odkręciłem bez większych problemów zwykłym kluczem rozmiar chyba 22 po 15 min od spryskania penetrolem, ale to może dlatego, że ASO przy zmianie softu wykręcało i czyściło sondę (tak twierdził serwisant).
Nie będę się rozpisywał o technologii wymiany, bo każdy da radę jeśli wykręci sondę . Do odkręcenia modułu przyda się długa (bo śruby mocno wystają z nakrętek) nasadka w rozmiarze 10 z przedłużką. Wtyczka zabezpieczona czerwoną blokadą - trzeba wsadzić śrubokręt. Wygodniej najpierw odkręcić moduł.
Gwint sondy przed montażem posmarowałem smarem miedziowym.
Na razie przejechałem jakieś 200 km. Robiłem próby na mieście, ale większość w trasie, więc jeszcze nie chwalę. towaru - kontrolka nie świeci. DPF wypalił się do 4%.
Ostatnio zmieniony 25 lut 2024, o 21:41 przez zubek, łącznie zmieniany 1 raz.
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Błąd P11DB P11DC
Jeśli faktycznie w tej cenie sonda się sprawdzi to jeden z większych problemów w B20DTH staje się przystępniejszy.
Poprzednie ceny na pułapie 1,5k za czujnik zachęcały raczej do rozważenia rozwodu z AdBlue w aucie.
U mnie obie sondy zostały wymienione jeszcze na gwarancji zatem.... czekamy.
Poprzednie ceny na pułapie 1,5k za czujnik zachęcały raczej do rozważenia rozwodu z AdBlue w aucie.
U mnie obie sondy zostały wymienione jeszcze na gwarancji zatem.... czekamy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 27 lip 2017, o 10:25
- Auto: sedan
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Wlkp
Re: Błąd P11DB P11DC
Witajcie
p0133-00 ho2s slow response sensor 1
Czy to ten sam błąd jak w tym temacie ?
p0133-00 ho2s slow response sensor 1
Czy to ten sam błąd jak w tym temacie ?
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 986
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Moje auto: viewtopic.php?f=53&t=8662
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 18 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 27 lip 2017, o 10:25
- Auto: sedan
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Wlkp
Re: Błąd P11DB P11DC
Ostatnio zmieniony 11 sie 2023, o 21:00 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin Forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin Forum.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 gru 2020, o 17:43
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Gdańsk
Re: Błąd P11DB P11DC
Panowie , czy ktoś z forumowiczów poleci warsztat Zielona Góra lub okolice , w którym ogarną temat sondy nox , Błąd P11 DC. Z góry Dziękuję .
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 20 kwie 2022, o 12:03
- Auto: Insignia B
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Warszawa
Re: Błąd P11DB P11DC
Pojawił mi się Błąd P11DB
Ktoś poleci speca w Wawie, ktory potrafi mi to na cito ogarnąć?
Ktoś poleci speca w Wawie, ktory potrafi mi to na cito ogarnąć?
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 14 wrz 2020, o 13:03
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Opole
Re: Błąd P11DB P11DC
Mam 90 tys przebiegu na opelku. 2 miesiące temu wyskoczył błąd P11DC. Skasowałem - wyskakuje ponownie po kilku tygodniach. Poczytałem ten wątek i kupiłem nowy zestaw: sonda + moduł. Kupiłem na ali.... Mam nadzieję, że nie będę żałować. Teraz czekam na przesyłkę - ma być w połowie marca.
Dam znać jak zamontuję.
Dam znać jak zamontuję.
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 10 lip 2021, o 20:56
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Kołobrzeg
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Błąd P11DB P11DC
Słuchajcie. U mnie pojawiały się raz na jakiś czas błędy o których piszecie. Teraz notorycznie mam P119D i nie mogę znaleźć jednoznacznie co to. Na jakimś niemieckim forum piszą, że to od 2 czujnika NOX. Zanim wydam kasę na wymianę zapytam Was, może ktoś rozkoduje albo spotkał się z P119D?
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 14 wrz 2020, o 13:03
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Opole
Re: Błąd P11DB P11DC
ciąg dalszy mojej historii....
Przyszła przesyłka z Chin Ludowych. Wygląda całkiem jak należy. Spróbuję zamontować czujnik i moduł w tym tygodniu - dam znać czy działa.
Przyszła przesyłka z Chin Ludowych. Wygląda całkiem jak należy. Spróbuję zamontować czujnik i moduł w tym tygodniu - dam znać czy działa.
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 9 gru 2018, o 10:42
- Auto: B Country Tourer
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Dingolfing/Niemcy OPOLE
Re: Błąd P11DB P11DC
Czesc. U mnie tez pojawił sie błąd P11DC, ALE w pakiecie z P11BE...
Czujnik zamowiony i teraz sie zastanawiam..czy i sterownik nie poszedl tez.. Mial ktos taki blad w pakiecie?
Czujnik zamowiony i teraz sie zastanawiam..czy i sterownik nie poszedl tez.. Mial ktos taki blad w pakiecie?
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 21 mar 2024, o 20:38
- Auto: opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wloclawek
Re: Błąd P11DB P11DC
Witam wszystkich szczesliwych lub nieszczesliwych posiadaczy insigni.
Pytanie takie mam zakupilem autko w styczniu br, po miesiacu uzytkowania wyswietlil sie blad p11dc.
Wymienilem sonde poprzedni wlasciciel wymienil pierwsza sonde i filtr czaseczek stalych .
Jednak po wykasowaniu bledu on powraca moze ktos mial podobny problem jak sie wyleczyc z tej dolegliwosci ???
Pozdrawiam
Pytanie takie mam zakupilem autko w styczniu br, po miesiacu uzytkowania wyswietlil sie blad p11dc.
Wymienilem sonde poprzedni wlasciciel wymienil pierwsza sonde i filtr czaseczek stalych .
Jednak po wykasowaniu bledu on powraca moze ktos mial podobny problem jak sie wyleczyc z tej dolegliwosci ???
Pozdrawiam