--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 26 paź 2018, o 18:57
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Żnin
Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Witam ! Mam taki przypadek z insignia 2.0 cdti 160 . Auto jest po chipie , usuniętym dpf i egr ( zrobił to poprzedni właściciel . Od początku borykam się z problemem niskiego cisnienia na listwie wtryskowej . Wymieniłem 3 czujniki w listwie wtryskowej i 2 zawory cisnienia paliwa w pompie i byłem na wodorowaniu silnika . Nie pomogło nic , błąd występuje zawsze przy ostrej jeździe lub redukcji i gwałtownym przyspieszeniu . Jeżdżę od mechanika do mechanika i wszyscy by tylko czujniki wymieniali . W op comie pokazuje falujące ciśnienie na listwie i na zgaszonym silniku wahania ( nastawienia regulatora szyny paliwowej i wahania czujnika cisnienia szyny paliwowej ) zaznaczam ze to jest na zgaszonym samochodzie . Nie wiem już sam co jest nie tak , może poprostu coś z elektronika ? Z góry dzięki za pomoc !
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Może trzeba pompę zregenerować.
Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka
-
- Zapaleniec
- Posty: 1485
- Rejestracja: 14 lut 2016, o 09:09
- Auto: Insignia 2,0 cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Jeśli czujniki i zawory wymienione to pozostaje do weryfikacji instalacja elektryczna. Pompa wysokiego ciśnienia też warto by się zająć. I przynajmniej w jakimś specjalistycznym zakładzie zdiagnozować jej faktyczny stan. Jeśli to nie pomoże to już zostaje dłubanie w sterowniku i elektronice. Ale tutaj tez mamy problem bo już ktoś tam pchał łapy.
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2350
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
To poprzedni właściciel nie dał sobie rady i sprzedał szrota , a tak naprawdę to właśnie może skopali chip-a ,
-
- Użytkownik
- Posty: 114
- Rejestracja: 2 mar 2016, o 17:04
- Auto: opel 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: rybnik
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Mam to samo na boxie 4 kanał ok powyżej wywala błąd czujnik na listwie wymieniany scv też kiedyś podmienię jeszcze pompę
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 26 paź 2018, o 18:57
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Żnin
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Chyba właśnie problem tkwi w elektryce , bo parametry fiksuja na zgaszonym silniku
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 26 paź 2018, o 18:57
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Żnin
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Panowie , wymieniona pompa wtryskowa i wtryski a auto nadal dodaje sobie gazu co jakiś czas
-
- Użytkownik
- Posty: 114
- Rejestracja: 2 mar 2016, o 17:04
- Auto: opel 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: rybnik
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Czy pompę można podmienić bez jakiego kolwiek adaptowania,programowania bo tam żadnej elektroniki niema tylko zawór scv
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 26 paź 2018, o 18:57
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Żnin
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Można , nawet rozrzadu nie trzeba rozpinać i nic programować
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 20 lip 2016, o 10:56
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2012
- Miasto:
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Witam szanownych kolegów
Podepnę się do tematu, ponieważ u mnie występuje taki sam problem i na kompie ten sam błąd P0087, z tym, że nie za każdym razem ten błąd występuje, tzn zauważyłem, że bardziej w okresie letnim, zwłaszcza na autostradzie, podczas wyprzedzania, lub jak gwałtownie dodam gazu i obroty sięgną powyżej 2,5tys. auto idzie w tryb awaryjny, ale po wyłączeniu i włączeniu silnika śmigam normalnie dalej W okresie zimowym błąd wystąpił może tylko raz na dobrych kilka tysięcy przejechanych kilometrów w różnych warunkach i pod różnym obciążeniem.
Co to może oznaczać, skoro błąd występuje sporadycznie? Dodam, że auto śmiga jak szatan i nie daje żadnych niepokojących objawów, przebieg udokumentowany ok. 170tys. dopiero, silnik 2.0 diesel 160KM
Podepnę się do tematu, ponieważ u mnie występuje taki sam problem i na kompie ten sam błąd P0087, z tym, że nie za każdym razem ten błąd występuje, tzn zauważyłem, że bardziej w okresie letnim, zwłaszcza na autostradzie, podczas wyprzedzania, lub jak gwałtownie dodam gazu i obroty sięgną powyżej 2,5tys. auto idzie w tryb awaryjny, ale po wyłączeniu i włączeniu silnika śmigam normalnie dalej W okresie zimowym błąd wystąpił może tylko raz na dobrych kilka tysięcy przejechanych kilometrów w różnych warunkach i pod różnym obciążeniem.
Co to może oznaczać, skoro błąd występuje sporadycznie? Dodam, że auto śmiga jak szatan i nie daje żadnych niepokojących objawów, przebieg udokumentowany ok. 170tys. dopiero, silnik 2.0 diesel 160KM
-
- Użytkownik
- Posty: 753
- Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
- Auto: Insignia ST Cosmo
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: lubelskie
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Koledzy podpinam się pod temat. U mnie po zrobieniu mapy również pojawia się ten błąd, ale sporadycznie, na dwa tygodnie jazdy po mapie wystąpił tylko dwa razy. Pojawia się raczej przy nagłym obciążeniu, na wyższych biegach 5, 6 przy wyższej prędkości i nagłym gwałtownym dociśnięciu gazu. Po wystąpieniu błędu odcina moc i wyskakuje komunikat o awarii. Po zgłaszaniu auta i ponownym odpaleniu jeździ ok. Testuje już od kilku dni i przyspieszałem w różny sposób, z gazem w podłodze też i błędu nie było, więc nie do końca potrafię też stwierdzić jakie warunki go powodują i jak go wywołać. Na biegach 1-4 błąd jeszcze nie wystąpił pomimo celowego "pałowania" auta od kilku dni.
Na seryjnym sofcie problem nie występował przy przeszło roku jazdy tym autem.
Poza tym auto jeździ jak szalone, nie dając jakichkolwiek oznak że coś jest uszkodzone. Po
Ktoś może z kolegów powyżej rozwiązał temat u siebie?
Na seryjnym sofcie problem nie występował przy przeszło roku jazdy tym autem.
Poza tym auto jeździ jak szalone, nie dając jakichkolwiek oznak że coś jest uszkodzone. Po
Ktoś może z kolegów powyżej rozwiązał temat u siebie?
-
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 16 lip 2017, o 11:03
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Pszczyna
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Nad czym się tu zastanawiać , jak błąd jest na nowych mapach wrócić niech poprawiają.
-
- Użytkownik
- Posty: 753
- Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
- Auto: Insignia ST Cosmo
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: lubelskie
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Z założenia nasuwa się takie rozwiązanie, ale na drugim forum koledzy zajmujący się zawodowo robieniem map przy tym samym błędzie u jednego ze swoich klientów twierdzili że coś jest uszkodzone, lub wykazuje oznaki zużycie w układzie paliwa i prędzej czy później na programie nawet seryjnym też to się będzie ujawniać. Stąd mój wpis. Z samą modyfikacją softu oczywiście nie ma problemu, ale wiem i ufam że jest zrobiony poprawnie, bo przez fachowca który ma już kilkadziesiąt Insigni na swoim koncie.
-
- Użytkownik
- Posty: 753
- Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
- Auto: Insignia ST Cosmo
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: lubelskie
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Koledzy opisywany wyżej błąd znów powrócił u mnie. Poprzednio Tuner poprawił mi mapy, tzn. obniżył ciśnienie paliwa do fabrycznych wartości i auto jeździło przez 3 m-ce bez problemu. Dziś znów wyrzuca ten sam błąd przy ostrym przyśpieszaniu. To co, chyba pompa do regeneracji w następnej kolejności skoro tak jest już na fabrycznym ciśnieniu paliwa również?
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
a jak z filtrem paliwa? moze trzeba wymienic bądz jest kiepskiej jakości.
-
- Użytkownik
- Posty: 753
- Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
- Auto: Insignia ST Cosmo
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: lubelskie
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Filtr paliwa MANN wymieniony jakieś 27 tys. km temu. Jak błąd pojawił się po raz pierwszy to było zaraz po zrobieniu map, filtr miał wtedy z 15 tys. Wówczas Tuner obniżył wymagane ciśnienie paliwa do fabrycznych, przez 12 tys. było wszystko ok, a wczoraj znów błąd zaczął powracać przy ostrym przyspieszaniu.
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
Pisalem ci już kiedyś że też tak miałem ale poprawił mi mapy i wszystko jest ok teraz. W baku czy tam w korku powinien być odpowietrznik bo bak nie może być szczelnie zamkniety może tu jest problem.
Wysłane z mojego Armor_3 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Armor_3 przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 753
- Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
- Auto: Insignia ST Cosmo
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: lubelskie
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
No mi też mapy poprawił i było ok przez około 5 miesięcy, tj. 12 tys. km, aż do wczoraj. I przez te 12 tys. naprawdę auta nie oszczedzałem, a szło jak burza cały czas. No ale dziwi mnie, że po takim czasie i tylu przejechanych km znów pojawił się ten sam błąd.
Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa, tzn. regulator ciśnienia paliwa na pompie CR, u mnie jak auto zgaszone, kluczyka w stacyjce brak to po każdej akcji typu otwarcie i zaraz zamkniecie maski, klapy tylnej, lub np. drzwi z przodu ten regulator zawsze bzyczy przez ok 10 sekund jakby dobijał ciśnienia i przestaje. I tak jest zawsze bile razy bym tego nie testował. U ciebie też tak jest kolego @angel?
Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa, tzn. regulator ciśnienia paliwa na pompie CR, u mnie jak auto zgaszone, kluczyka w stacyjce brak to po każdej akcji typu otwarcie i zaraz zamkniecie maski, klapy tylnej, lub np. drzwi z przodu ten regulator zawsze bzyczy przez ok 10 sekund jakby dobijał ciśnienia i przestaje. I tak jest zawsze bile razy bym tego nie testował. U ciebie też tak jest kolego @angel?
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Błąd P0087-51 za niskie ciśnienie paliwa
BUczy coś tam zawsze przy otwieraniu , zamykaniu ale nigdy nie zastanawiałem się co to. Zaraz pójdę sprawdzić
Wysłane z mojego Armor_3 przy użyciu Tapatalka
Sprawdziłem, pompa paliwa, masz tak samo jak ja
Wysłane z mojego Armor_3 przy użyciu Tapatalka
Sprawdziłem, pompa paliwa, masz tak samo jak ja