--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Wymiana rozrządu B20DTH
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: 20 gru 2018, o 18:01
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Kraków
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Wymiana rozrządu B20DTH
Pompa po zdjęciu paska "micro" sprawdzona organoleptycznie-przy obracania nie było jej słuchać , a rolka byla w dobrym stanie więc została. Przebieg 100k.
Kupiłem w InterCars-ie ze zniżka. O pompę pytałem na przyszłość.
Kupiłem w InterCars-ie ze zniżka. O pompę pytałem na przyszłość.
- Blest
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:35
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Oka
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Wymiana rozrządu B20DTH
U Niemca za 215 euro można kupić oryginalny rozrząd, czyli jakieś 930 zł. U nas to jest jednak dobrobyt taki jesteśmy bogaty kraj.
https://www.myparto.com/de/riemenantrie ... OP405T003E
https://www.myparto.com/de/riemenantrie ... OP405T003E
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 lip 2019, o 19:46
- Auto: Insignia
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Tarnowskie Góry
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Wymiana rozrządu B20DTH
Ok 1500
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- Blest
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:35
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Oka
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Wymiana rozrządu B20DTH
Z częściami?Major601 pisze:edit
Ostatnio zmieniony 2 paź 2019, o 16:27 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
- Major601
- Użytkownik
- Posty: 596
- Rejestracja: 5 sie 2016, o 18:37
- Auto: Opel Astra H
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Siemianowice Śląskie / Czechowice Dziedzice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Wymiana rozrządu B20DTH
Same części. Wymiana w moim jedynym zaufanym serwisie GM serwis w Katowicach
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 mar 2018, o 12:42
- Auto: Brak
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto:
Re: Wymiana rozrządu B20DTH
Witam. Mam Dziwną sprawę z tym silnikiem. Byłem w aso w sobotę. Na przeglądzie po 3 latach. Wymienili kilka filtrów, ale facet powiedział rozrząd do wymiany. Mówił że zrobi to na gwarancji. Teraz się zastanawiam. Czy to konieczne. Auto przelatane ma 62kk i oni już rozrząd wymieniają...
Problem jest taki że mam rozszerzoną gwarancję, ale nie w Opel flex care. Więc wymianę mogą nie uznać jako gwarancję, ale to będę wiedział w poniedziałek.
Nawet jak nie uznają to robić to za własne pieniądze?
Problem jest taki że mam rozszerzoną gwarancję, ale nie w Opel flex care. Więc wymianę mogą nie uznać jako gwarancję, ale to będę wiedział w poniedziałek.
Nawet jak nie uznają to robić to za własne pieniądze?
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 mar 2018, o 12:42
- Auto: Brak
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto:
Re: Wymiana rozrządu B20DTH
Tak mi powiedzieli ze we wszystkich takich silnikach patrzą na serwisie te rolki. Jak złe to wymiana na metalowe.
- Major601
- Użytkownik
- Posty: 596
- Rejestracja: 5 sie 2016, o 18:37
- Auto: Opel Astra H
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Siemianowice Śląskie / Czechowice Dziedzice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Wymiana rozrządu B20DTH
Co ciekawe ja miałem plastikowe rolki, rozrząd wymieniany przy 90tys km i posiadały normalne ślady zużycia. Z tym że auto jedne z pierwszych z tym silnikiem
- Blest
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:35
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Oka
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Wymiana rozrządu B20DTH
Dobra cena na rozrząd jakby ktoś chciał kupić
https://allegro.pl/oferta/oe-opel-rozrz ... e=facebook
https://allegro.pl/oferta/oe-opel-rozrz ... e=facebook
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: 30 wrz 2019, o 20:58
- Auto: Insignia MY2016
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Banino
Re: Wymiana rozrządu B20DTH
Mam pytanie, jak bardzo spieszyć się z wymianą paska jeżeli mam 117k z 2015r? Oczywiście b20dth. Okres wymiany jest na 150k?
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8449
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 101 razy
- Kontakt:
Re: Wymiana rozrządu B20DTH
Tak w sumie sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie. Interwał wymiany to 150tys km, jak to twoje auto od nowości to masz czas. Ja w każdym, ale to w każdym aucie z paskiem które kupowałam, wymieniałam na drugi dzień po zakupie. Oczywiście mam na myśli zakup auta używanego.
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: 30 wrz 2019, o 20:58
- Auto: Insignia MY2016
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Banino
Re: Wymiana rozrządu B20DTH
Auto u mnie od 3.5k aktualnie na rękojmi walczą z czujnikami nox. Martwi mnie hałas podczas hamowania silnikiem i jakoś powiazalem sobie to z możliwością luznego paska rozrządu przez te zużywające się rolki. Sprawdzałem przez tą małą cześć osłony i pasek nie wydaje się być zbyt luźny aczkolwiek dużo plastikowo/gumowego pyłu tam
-
- Klubowicz
- Posty: 1871
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Wymiana rozrządu B20DTH
Osobiście wymieniłbym nie później niż po 120k km albo i wcześniej (w VC wymieniałem po 90k, interwał serwisowy 120k jak mnie pamięć nie myli). Tym bardziej, że masz jakieś podejrzenia co do jego stanu lub stanu rolek. Dużej straty finansowej nie będzie (skracasz interwał o 20%), a głowa spokojniejsza.
https://youtu.be/w4QPdHNSXvA
https://youtu.be/w4QPdHNSXvA
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8449
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 101 razy
- Kontakt:
Re: Wymiana rozrządu B20DTH
Też bym wymieniła, jak kolega wyżej sugeruje. To nie jest jakiś straszny koszt, a auto masz niestare. Lepiej pasek niż zaraz nowego silnika poszukiwać. Ja wymieniałam potem w każdym odkąd właśnie w oplu nam pasek strzelił kiedyś, na szczęście kiedyś robili silniki bezkolizyjne, teraz raczej nie, bo po co?- klient se naprawi. A auto też nie było stare tylko robiło duże przebiegi w trasie bo ze dwa razy w tygodniu latało na trasie Kowno - ubojnia w Rawiczu. Auto więc nie duszone na mieście, a o przebiegach trasowych. I pasek sobie strzelił 150m od domu na podjeździe na most. Jak widzisz tam paprochy gumowe to nie ma chyba co rozmyślać nad zakupami tylko je zrobićBrad12 pisze: ↑5 sty 2020, o 02:05Auto u mnie od 3.5k aktualnie na rękojmi walczą z czujnikami nox. Martwi mnie hałas podczas hamowania silnikiem i jakoś powiazalem sobie to z możliwością luznego paska rozrządu przez te zużywające się rolki. Sprawdzałem przez tą małą cześć osłony i pasek nie wydaje się być zbyt luźny aczkolwiek dużo plastikowo/gumowego pyłu tam
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: 24 kwie 2018, o 19:36
- Auto: insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Bielsko-Biała
Re: Wymiana rozrządu B20DTH
Jak najszybciej, bo choć okres wymiany jest na 150k, to były przypadki że przy 100k się rozsypywały. Jest tam wadliwa rolka która się przedwcześnie zużywa i uszkadza pasek.