--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Wymiana silnika
-
- Zapaleniec
- Posty: 1485
- Rejestracja: 14 lut 2016, o 09:09
- Auto: Insignia 2,0 cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Wymiana silnika
Wszędzie tam gdzie chcą byście oddali stare części możecie być pewni, że kupujecie regenerowane. Tak jest w przypadku wyżej wymienionych bloków i wałów korbowych, poduszek powietrznych, konsol i tym podobnych.
W przypadku bloku i wału czasami przed takim zakupem z oddaniem starego lepiej podjechać do jakiegoś zakładu szlifierskiego ze swoim i zapytać o koszt naprawy. Może się okazać np z 1 tys taniej. A i tu i tu będziemy mieli blok po szlifie (osiowaniu} i wał po szlifie. Kupując regenerowany blok nie wiadomo nawet po którym szlifie będzie wał. Więcej jak drugi bym nie radził. Ale laik kupujący taki słupek z wymianą starego i tak nie będzie miał szans na stwierdzenie, który to szlif.
W przypadku bloku i wału czasami przed takim zakupem z oddaniem starego lepiej podjechać do jakiegoś zakładu szlifierskiego ze swoim i zapytać o koszt naprawy. Może się okazać np z 1 tys taniej. A i tu i tu będziemy mieli blok po szlifie (osiowaniu} i wał po szlifie. Kupując regenerowany blok nie wiadomo nawet po którym szlifie będzie wał. Więcej jak drugi bym nie radził. Ale laik kupujący taki słupek z wymianą starego i tak nie będzie miał szans na stwierdzenie, który to szlif.
- cz@rny
- Użytkownik
- Posty: 485
- Rejestracja: 27 mar 2014, o 10:14
- Auto: INSIGNIA HB
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: GDAŃSK
Re: Wymiana silnika
Zapewne masz rację.
Osobiście pojechałem przez pół polski bo zależało mi na czasie reanimacji mojej Iśki i widziałem jak składał gość mi słupek
wiem, że dostałem wyremontowane graty... jak na moją wiedzę zrobione profesjonalnie, a gość wykazał się wiedzą
widziałem zatarte obce i ich części oraz swój gdyż gość rozebrał go aby oszacować koszt mojego motoru
miał kilka A20 zrobionych rozebranych i ich elementy, głowice itd. można było wybrać
jak kogoś to spotka to i tak będzie miał spore koszty (mnie ten challenge wyniósł prawie 9T), a
po moim doświadczeniu nie kupiłbym używanego.
Osobiście pojechałem przez pół polski bo zależało mi na czasie reanimacji mojej Iśki i widziałem jak składał gość mi słupek
wiem, że dostałem wyremontowane graty... jak na moją wiedzę zrobione profesjonalnie, a gość wykazał się wiedzą
widziałem zatarte obce i ich części oraz swój gdyż gość rozebrał go aby oszacować koszt mojego motoru
miał kilka A20 zrobionych rozebranych i ich elementy, głowice itd. można było wybrać
jak kogoś to spotka to i tak będzie miał spore koszty (mnie ten challenge wyniósł prawie 9T), a
po moim doświadczeniu nie kupiłbym używanego.
- marecki77
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 7 paź 2015, o 13:15
- Auto: INSIGNIA SPORTS TOUR
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Wałbrzych
Re: Wymiana silnika
Witam
Podłącze się pod temat chcę oddać silnik do remontu na warsztat Auto-Pasja czy może ktoś coś może napisać jakieś doświadczenia z tym warsztatem ?
Podłącze się pod temat chcę oddać silnik do remontu na warsztat Auto-Pasja czy może ktoś coś może napisać jakieś doświadczenia z tym warsztatem ?
-
- Użytkownik
- Posty: 399
- Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Wymiana silnika
Miałem też zatarty silnik A20DTH znalazłem "profesjonalną" formę która wysyła zregenerowany blok i odbiera sobie mój . Ponieważ 30 km ode mnie jest zakład który na rynku jest przeszło 35 lat i zajmuje się regeneracja bloków, wałów postanowiłem zajechać i zapytać jaki koszt kompletnej regeneracji bloku i co w odpowiedzi usłyszałem ? ... "ten blok nie nadaje się do regeneracji za bardzo dostał, oczywiście możemy go panu zrobić ale to nie jest warte pieniędzy bo może się to powtórzyć za jakiś czas" .
Więc zadałem sobie pytanie - jaki ja blok dostane od tej "profesjonalnej" firmy ..? też taki zatarty jak mój ?, czy może jeszcze gorszy ? , ile km nim pojeżdżę ?
wnioski za duże koszty i ryzyko na takie tuningi. w tedy koszt gotowego bloku 4500 zł wybrałem inną drogę = 1,9
powodzenia
Więc zadałem sobie pytanie - jaki ja blok dostane od tej "profesjonalnej" firmy ..? też taki zatarty jak mój ?, czy może jeszcze gorszy ? , ile km nim pojeżdżę ?
wnioski za duże koszty i ryzyko na takie tuningi. w tedy koszt gotowego bloku 4500 zł wybrałem inną drogę = 1,9
powodzenia
Ostatnio zmieniony 4 wrz 2018, o 09:47 przez kjk12, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zapaleniec
- Posty: 2406
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
- Auto: Astra J ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: LDZ
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 15 razy
-
- Zapaleniec
- Posty: 1001
- Rejestracja: 20 maja 2016, o 10:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Otrzymał piwo: 11 razy
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 10 lip 2015, o 07:46
- Auto: Opel Insignia 2,0
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: Wymiana silnika
Witam.
Ponawiam zapytanko odnośnie Ato Pasji. Czy są forumowicze, którzy już mieli przyjemność bądź nie, z tym serwisem?
Ponawiam zapytanko odnośnie Ato Pasji. Czy są forumowicze, którzy już mieli przyjemność bądź nie, z tym serwisem?
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 16 wrz 2018, o 21:00
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Zielona Góra
Re: Wymiana silnika
Witam wszystkich,
od miesiąca właściciel Insigni. Dzisiaj prawdopodobnie zatarłem silnik
S3 jazda 140 - 160km/h nagle zaczęło coś szarpać silnikiem, zwolniłem redukcja na 5 bieg i jest ok. Po chwili szarpie i na piątce, wbity luz, obroty falują słychać "trzaski" w silniku... laweta. Zero jakiś komunikatów, kontrolek i błędow na desce. Znajomy mechanik stwierdził (na słuch) prawdopodobnie wał, panewki itp. Nie chce się brać za to " bo ciężki temat"
Proszę o namiary na jakiegoś sprawdzonego mechanika z okolic Zielonej Góry bo nie wiem jak się za to zabrać
od miesiąca właściciel Insigni. Dzisiaj prawdopodobnie zatarłem silnik
S3 jazda 140 - 160km/h nagle zaczęło coś szarpać silnikiem, zwolniłem redukcja na 5 bieg i jest ok. Po chwili szarpie i na piątce, wbity luz, obroty falują słychać "trzaski" w silniku... laweta. Zero jakiś komunikatów, kontrolek i błędow na desce. Znajomy mechanik stwierdził (na słuch) prawdopodobnie wał, panewki itp. Nie chce się brać za to " bo ciężki temat"
Proszę o namiary na jakiegoś sprawdzonego mechanika z okolic Zielonej Góry bo nie wiem jak się za to zabrać
- IBZI
- Moderator
- Posty: 4186
- Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
- Auto: Insignia 2.0
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 30 razy
Re: Wymiana silnika
A po co w kilku tematach? Raz wystarczy. Dostałeś już odpowiedź.
Współczujemy...
Współczujemy...
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 16 wrz 2018, o 21:00
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Zielona Góra
- IBZI
- Moderator
- Posty: 4186
- Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
- Auto: Insignia 2.0
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 30 razy
Re: Wymiana silnika
I znowu piszesz w kilku tematach. Dostałeś odpowiedź na Forum, dostałeś też PW, a Ty ciągle to samo...
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 16 wrz 2018, o 21:00
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Zielona Góra
Re: Wymiana silnika
W jednym temacie pytam o mechanika i możliwosci napawy, a drugim o wymianę całego silnika. Tak temat podobny bo padł mi silnik, ale rozwiązania problemu różne. W odpowiedzi dostałem jedną firmę która jest ponad 300km od domu, szukam alternatywy. No chyba że tu, to tylko oni mogą być polecani?
Myślałem, że forum jest po to aby sobie pomagać...
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2018, o 22:21 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8411
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 195 razy
- Otrzymał piwo: 100 razy
- Kontakt:
Re: Wymiana silnika
Nie obrażaj się, można było te pytania zadać hurtem, też byś dostał odpowiedź. A skoro nie sypią chłopaki adresami, to zapewne jest tak jak mówisz, że jeden polecany zakład masz 300km od domu. Powodzenia życzymy.
Radio 357 :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 16 wrz 2018, o 21:00
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Zielona Góra
Re: Wymiana silnika
Ja się nie obrażam bo nie ma o co Dziwią mnie tylko te upomnienia za szukanie pomocy w tej trudnej dla mnie sytuacji... Problem z fachowcami jest, dlatego pytam innych
- marcinmg
- Użytkownik
- Posty: 329
- Rejestracja: 17 lip 2015, o 22:25
- Auto: Insignia BiTurbo ST
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: mazowieckie
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Wymiana silnika
Takie rzeczy nie raz robią w aso np. mi od razu zaproponowali jak byłem u nich pierwszym razem wymianę uszczelki bo potem mieli przypadki naprawy silnika u nich i brali za to około 6-7 tys. więc chyba nie tak drogo jak na aso. Popytaj u siebie lub w okolicy.
- marecki77
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 7 paź 2015, o 13:15
- Auto: INSIGNIA SPORTS TOUR
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Wałbrzych
Re: Wymiana silnika
Witam własnie minął tydzień jak odebrałem auto z Auto-Pasja po remoncie silnika zrobione 700 km , jak na razie super. Jedynie co boli to koszty nie male .
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 1 paź 2018, o 10:28
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Wielun
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 1 paź 2018, o 10:28
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Wielun
Re: Wymiana silnika
Mam oferte kupna z uszkodzonym silnikiem i dlatego dopytuje bo posiadam jedynie kanal bez podnosnika i nie wiem ile tam jest miejsca by wyszedl do gory wiec jak wygodniej koledzy?
-
- Zapaleniec
- Posty: 1485
- Rejestracja: 14 lut 2016, o 09:09
- Auto: Insignia 2,0 cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Wymiana silnika
Na samym kanale dołem nie wyjmiesz. Patrząc na pytanie chyba nigdy w życiu tego nie robiłeś i mało masz o tym pojęcia. Na pewno sobie poradzisz? Aby wyjąć silnik dołem trzeba go odkręcić od samochodu z całą ramą zawieszenia, sprężynami, skrzynia biegów itd. Tak jak wkładają to w fabryce. Auto musi być na podnośniku. Jak już wszystko odkręcisz i odłączysz podnosisz auto wszystko zostaje na ziemi. Na kanale można wyjąc górą sam silnik jak w większości przednionapędowych aut. Oczywiście trzeba mieć jakiś podnośnik do silników bo rękoma to raczej ciężko będzie. No chyba, że chcesz naprawiać dany silnik. To można go maksymalnie w aucie rozkręcić. Wyjąć sam blok z wałem. Brdzie lżej. A potem silnik składać w aucie. Jeśli przewidujesz wymianę silnika np kupno drugiego choćby słupka potrzebny podnośnik do silników. Lub kilku facetów i kawałek rury. Ale to będzie hardcore.