--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Ciśnienie oleju
- rataj73
- Zapaleniec
- Posty: 1671
- Rejestracja: 22 lip 2014, o 15:54
- Auto: Opel Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Stolica Mazur
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Ciśnienie oleju
Ten oring można wymieniać bez zdejmowania miski ale oczywiście warto to zrobić przy okazji.
- rataj73
- Zapaleniec
- Posty: 1671
- Rejestracja: 22 lip 2014, o 15:54
- Auto: Opel Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Stolica Mazur
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Ciśnienie oleju
Nie mam, ale to zwykł oring olejoodporny . Nie pamiętam rozmiaru ale coś koło 8mm. Kup 8,9,10 wydasz 2 złote i któryś dopasujesz.
Re: Ciśnienie oleju
@Ping z ciekawości odpaliłem dziś Torque i Twoja formuła z ostatnim przebiegiem gdy pojawił się komunikat o niskim ciśnieniu oleju pokazuje mi przebieg kiedy dostałem komunikat o niskim poziomie płynu chłodzącego. Komunikatu o niskim ciśnieniu oleju nie było na 1000%.
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 141 razy
- Kontakt:
Re: Ciśnienie oleju
Silnik nie monitoruje poziomu płynu chłodniczego.
Albo mam złe informacje.
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Albo mam złe informacje.
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Re: Ciśnienie oleju
No to nie wiem, ale przebieg w komunikacie idealnie pokrywa się komunikatem który dostałem przed wymianą uszczelki na kolektorze ssącym. Chyba, że mechanik przy wymianie uszczelki na kolektorze coś odłączał z elektryki i ześwirowało? Komunikatu o ciśnieniu oleju nie było na 100%. Uszczelka smoka wymieniona, panewki były profilaktycznie sprawdzane.
-
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 16 lip 2017, o 11:03
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Pszczyna
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Ciśnienie oleju
Ja mam pytanie o wartości ciśnienia dla tych którzy mają system Start Stop i podgląd na ciśnienie oleju.U mnie na zimnym silniku i wolnych obrotach nie ma więcej niż 3bary, na ciepłym 1,5 bara.
- takisobie
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: 27 lis 2016, o 13:03
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: DE
- jotef
- Użytkownik
- Posty: 505
- Rejestracja: 23 mar 2016, o 19:41
- Auto: eSTe
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto:
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Ciśnienie oleju
jeśli masz pompę oleju ze zmiennym wydatkiem :
to może być tego powodem > sam tak mam ...
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 wrz 2018, o 10:00
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Prawie Szczecin
Re: Ciśnienie oleju
Witam przewracam strone po stronie i nie mogę znaleźć informacji czy po 2014 roku w silniku 140km też występuje problem z tą nieszczęsną uszczelką ? . Dzięki z góry za odpowiedź
-
- Użytkownik
- Posty: 432
- Rejestracja: 23 wrz 2017, o 11:51
- Auto: Insignia
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Poz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Ciśnienie oleju
A20DTC / A20DTL – 81kW / 110KM
A20DTJ / A20DT – 96kW / 131KM
A20DTE – 88kW / 120KM
A20DTE – 103kW / 140KM
A20DTH – 118kW / 160KM
A20DTH – 120kW / 163KM
A20DTR – 140kW / 190KM
A20DTR – 143kW / 195KM
edit: poprawione. B20DTH ma inna konstrukcję połączenia pompy oleju - przewód ssący smoka bo tam wchodzi do środka.
A20DTJ / A20DT – 96kW / 131KM
A20DTE – 88kW / 120KM
A20DTE – 103kW / 140KM
A20DTH – 118kW / 160KM
A20DTH – 120kW / 163KM
A20DTR – 140kW / 190KM
A20DTR – 143kW / 195KM
edit: poprawione. B20DTH ma inna konstrukcję połączenia pompy oleju - przewód ssący smoka bo tam wchodzi do środka.
Ostatnio zmieniony 8 sie 2019, o 22:27 przez sychie, łącznie zmieniany 3 razy.
- Major601
- Użytkownik
- Posty: 596
- Rejestracja: 5 sie 2016, o 18:37
- Auto: Opel Astra H
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Siemianowice Śląskie / Czechowice Dziedzice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Ciśnienie oleju
Uwzględniłeś silnik 125kW - B20dth. Zastosowana pompa oleju jest zupełnie inna niż we wszystkich typach wcześniej
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 wrz 2018, o 10:00
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Prawie Szczecin
- rataj73
- Zapaleniec
- Posty: 1671
- Rejestracja: 22 lip 2014, o 15:54
- Auto: Opel Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Stolica Mazur
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Ciśnienie oleju
W tych silnikach jest problem z uszczelką , a więc wszystkie 2 litrowe diesle z literką A w kodzie silnika.
- Major601
- Użytkownik
- Posty: 596
- Rejestracja: 5 sie 2016, o 18:37
- Auto: Opel Astra H
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Siemianowice Śląskie / Czechowice Dziedzice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Ciśnienie oleju
No z tym się zgodzę. B20dth jest inną konstrukcją, która ma akurat ten problem podobno wyeliminowany...
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 29 sie 2019, o 11:31
- Auto: Opel insignia 2.0d
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Zary
Re: Ciśnienie oleju
Witam
Zauważyłem wyciek jak się nie mylę na łączeniu miski z rurka odpływu oleju z turbo
Czy dostane gdzieś taką uszczelkę i czy łatwo się to wymienia ?
Proszę o poradę
Dzięki
Zauważyłem wyciek jak się nie mylę na łączeniu miski z rurka odpływu oleju z turbo
Czy dostane gdzieś taką uszczelkę i czy łatwo się to wymienia ?
Proszę o poradę
Dzięki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Ciśnienie oleju
Na allegro jest komplet uszczelnień do turbiny.
https://opel.7zap.com/pl/car/g09/e/8/47-1/
nr 13 o ile się nie mylę
https://opel.7zap.com/pl/car/g09/e/8/47-1/
nr 13 o ile się nie mylę
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
-
- Użytkownik
- Posty: 303
- Rejestracja: 20 lip 2017, o 17:34
- Auto: insignia kombi
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Ciśnienie oleju
Próbował może ktoś takiego rozwiązania dla uszelki smoka? Znalezione na innym forum, ale nikt tego nie testował. Chodzi o przejściówkę czy coś takiego aby wyeliminować te nieszczęsną uszczelkę.
Sent from my K10 using Tapatalk
Sent from my K10 using Tapatalk
-
- Użytkownik
- Posty: 646
- Rejestracja: 26 cze 2017, o 20:25
- Auto: Insignia 2.0 160KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Ciśnienie oleju
Ja mam coś podobnego założone, mam uszczelkę + mosiężną tulejkę (nie wiem czy takich samych kształtów) - zakładane w AutoPasji, gwarantowali, że już nigdy nie trzeba będzie wymieniać tej uszczelki. Póki co jeżdżę.
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: 10 lip 2019, o 08:58
- Auto: Opel Zafira Tourer
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Szczecin
Re: Ciśnienie oleju
Ciśnienie oleju na zimnym silniku (30st).
Wiem, że pomiaru dokonuje się na ciepłym silniku, ale zastanawia mnie nie tyle wartość ciśnienia co tempo jego przyrostu..
Wiem, że pomiaru dokonuje się na ciepłym silniku, ale zastanawia mnie nie tyle wartość ciśnienia co tempo jego przyrostu..