--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Stukające wtryski głośna praca wtryskiwaczy

ODPOWIEDZ
Tomek007
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 7 cze 2020, o 12:08
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Katowice

Re: Stukające wtryski głośna praca wtryskiwaczy

Post autor: Tomek007 » 7 cze 2020, o 14:17

Kolego morzesz napisac gdzie robiłeś te wtryski
Ostatnio zmieniony 7 cze 2020, o 21:39 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8

Tomek007
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 7 cze 2020, o 12:08
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Katowice

Re: Stukające wtryski głośna praca wtryskiwaczy

Post autor: Tomek007 » 15 cze 2020, o 16:05

Mat Milko rozwiązałeś problem stukania? Wtryski regenerowane czy kupiłeś całkiem nowe?

Achal
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 16 lis 2020, o 15:29
Auto: Insignia A20DTH
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Łom

Re: Stukające wtryski głośna praca wtryskiwaczy

Post autor: Achal » 16 lis 2020, o 21:52

Podpinam się pod temat. Moja Insignia 2.0 CDTI A20DTH również klekocze mocniej na 3 trochę ciszej na 4 wtrysku, 1 i 2 cichutkie jak makiem zasiał. Sprawdzałem wtryski wróciły z pomiarów ze są Ok, czujnik ciśnienia jeszcze nie wymieniałem ale z pomiarów kompem są w normie. Co zauważyłem że stukają w zależności od pogody, może to was śmieszyć ale poważnie jak pogoda jest deszczowa wtryskiwacze pracują cichutko jak jest sucho klekoczą zarówno na rozgrzanym jaki zimnym silniku, czy przepływomierz może mieć jakiś istotny wpływ w tej sytuacji ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

rafuu
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 6 cze 2020, o 09:26
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Katowice

Re: Stukające wtryski głośna praca wtryskiwaczy

Post autor: rafuu » 20 wrz 2021, o 17:09

Również podepnę się pod temat.
U mnie problem występuję gdy temperatura otoczenia wynosi około +20 stopni. Wtryski stukają oraz mam wrażenie, że samochód jest słabszy. Poniżej tej temperatury silnik chodzi cichutko i lepiej reaguje na pedał gazu.

Achal
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 16 lis 2020, o 15:29
Auto: Insignia A20DTH
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Łom

Re: Stukające wtryski głośna praca wtryskiwaczy

Post autor: Achal » 20 wrz 2021, o 17:20

rafuu pisze:...
Ja swoje perypetie zakończyłem, powiem Tobie tak, pomiar musi robić ktoś kto się zna, moje wróciły z jednego pomiaru z wynikiem w pełni sprawne, pompa czujniki, regulator na pompie wtryskowej listwa wtryskowa wymienione, a dalej 3 i 4 stukał, zmieniłem mechanika, nowy mechanik powiedział że to wtryski wiec oświadczyłem Ok ale jak się okaże, że jednak nie nie płace ( konkretnie mam dość „mechaników” ) zgodził się, po 3 dniach odbieram telefon od firmy z Olsztyna, pańskie wtryski były już regenerowane części chińskie, ale co najlepsze ktoś nie wymienił uszczelnień, czy tez uszczelniaczy… pytanie robić?! Jasne, po kolejnych 3 dniach przyszły wtryski z nowymi kodami, mechanik włożył, kody dopisał i dzwoni żeby przyjechać po auto. Jak wpadłem po samochód to jak poparzony, zapalam… w mordeczkę to nie mój samochód… cisza miękka praca, malina. Wyskoczyłem z zakładu lecę tryb awaryjny, awaria pojazdu, samochód wrócił, mechanik turbo wysłał i dpf do czyszczenia. Co się okazało popsute wtryski turbina i zapchany DPF to łańcuch zdarzeń. Kasy już w ten samochód dołożyłem że ojej serce boli jak pomyśle, ale lubię jak wszystko działa jak należy. Insignia 2.0 A20DTH to samochód dla bogatych. Życzę powodzenia, w szczególności z mechanikami.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2021, o 10:28 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin Forum.

rafuu
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 6 cze 2020, o 09:26
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Katowice

Re: Stukające wtryski głośna praca wtryskiwaczy

Post autor: rafuu » 20 wrz 2021, o 19:00

Achal pisze:
20 wrz 2021, o 17:20
...
No to ja Ci powiem, że w zeszłym roku jesienią założyłem używane wtryskiwacze. Mechanik stwierdził, że nie będziemy od razu robić regeneracji i sprawdzimy czy to pomoże. Niestety jedynie co zauważyłem to auto trochę mniej dymi przy mocniejszym przyspieszaniu. Wciąż jednak kopci a wtryski nadal stukają przy wyższych temperaturach na zewnątrz. Pojechałem na inny warsztat gdzie po 6 dniach usłyszałem od gościa, że nie wie co może być przyczyną.
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2021, o 10:29 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin Forum.

andrzej645
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 14 paź 2021, o 13:11
Auto: Fiat Doblo 2,0
Rok produkcji: 2011
Miasto: Malinówka

Re: Stukające wtryski głośna praca wtryskiwaczy

Post autor: andrzej645 » 14 paź 2021, o 16:01

Witam grupę Posiadam Fiata Doblo 2,0/135 km to chyba ten sam silnik i tez ma takie stukanie raz stuka raz nie

Pigeon
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 16 lut 2024, o 22:24
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2012
Miasto: OLS

Re: Stukające wtryski głośna praca wtryskiwaczy

Post autor: Pigeon » 4 kwie 2024, o 17:18

Achal pisze:
20 wrz 2021, o 17:20
rafuu pisze:...
Ja swoje perypetie zakończyłem, powiem Tobie tak, pomiar musi robić ktoś kto się zna, moje wróciły z jednego pomiaru z wynikiem w pełni sprawne, pompa czujniki, regulator na pompie wtryskowej listwa wtryskowa wymienione, a dalej 3 i 4 stukał, zmieniłem mechanika, nowy mechanik powiedział że to wtryski wiec oświadczyłem Ok ale jak się okaże, że jednak nie nie płace ( konkretnie mam dość „mechaników” ) zgodził się, po 3 dniach odbieram telefon od firmy z Olsztyna, pańskie wtryski były już regenerowane części chińskie, ale co najlepsze ktoś nie wymienił uszczelnień, czy tez uszczelniaczy… pytanie robić?! Jasne, po kolejnych 3 dniach przyszły wtryski z nowymi kodami, mechanik włożył, kody dopisał i dzwoni żeby przyjechać po auto. Jak wpadłem po samochód to jak poparzony, zapalam… w mordeczkę to nie mój samochód… cisza miękka praca, malina. Wyskoczyłem z zakładu lecę tryb awaryjny, awaria pojazdu, samochód wrócił, mechanik turbo wysłał i dpf do czyszczenia. Co się okazało popsute wtryski turbina i zapchany DPF to łańcuch zdarzeń. Kasy już w ten samochód dołożyłem że ojej serce boli jak pomyśle, ale lubię jak wszystko działa jak należy. Insignia 2.0 A20DTH to samochód dla bogatych. Życzę powodzenia, w szczególności z mechanikami.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Cześć, gdzie w Olsztynie naprawiałeś??

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik diesla”