--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Brak mocy silnik CDTI
Re: Brak mocy silnik CDTI
Ok dzięki spróbuję .tylko ciekawe czy dziś kupię to na jakiejkolwiek stacji benzynowej
Re: Brak mocy silnik CDTI
a wiec, przyczyna byl zepsuty czujnik sterowania turbina. Pomogl inny mechanik. takie pytanko, jakie spalanie chwilowe powinno byc na biegu jalowym w insigni 2.0 131km. Mi pokazuje 1.0l, wydaje mi sie ze za duzo.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 kwie 2016, o 20:14
- Auto: Opel Insignia 2,0 td
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- kubek77
- Użytkownik
- Posty: 118
- Rejestracja: 27 maja 2016, o 23:57
- Auto: Opel Insignia 192KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Brak mocy silnik CDTI
Powinno być 0,7/0,8.Nawet jak doładowuje akumulator i obroty wzrastają do 1000 to i tak spalanie 0,7/0,8
-
- Zapaleniec
- Posty: 1001
- Rejestracja: 20 maja 2016, o 10:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Otrzymał piwo: 11 razy
Re: Brak mocy silnik CDTI
U mnie tylko po nocy i pierwszym odpaleniu pokazuje 1,5l i szybko spada. Wystarczy, że przejadę kilkaset metrów i zatrzymam się na skrzyżowaniu już jest na poziomie 0,8. Latem nawet w granicach 0,6l mi pokazuje. Choć tutaj dużo zależy od paliwa.
Re: Brak mocy silnik CDTI
w koncu op-com podal bledy :
P2458
P2263
P003A
P2459
P2459-58
no i w dodatku pojawil sie afisz ze jest zbyt niskie cisnienie oleju w silniku wiec moja kochana stoi teraz na parkingu a co najgorsze to to ze cos mi w niej stuka i zgrzyta jak przekraczam 1500 obr/min i tylko na rozgrzanym silniku temp 90° tak jakby jakis kawaleczek metalu
P2458
P2263
P003A
P2459
P2459-58
no i w dodatku pojawil sie afisz ze jest zbyt niskie cisnienie oleju w silniku wiec moja kochana stoi teraz na parkingu a co najgorsze to to ze cos mi w niej stuka i zgrzyta jak przekraczam 1500 obr/min i tylko na rozgrzanym silniku temp 90° tak jakby jakis kawaleczek metalu
- supi
- Użytkownik
- Posty: 504
- Rejestracja: 5 maja 2016, o 19:34
- Auto: Insignia HB
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Brak mocy silnik CDTI
Google twierdzi po tych błędach, że problem jest z doładowaniem i dpf. Gdzie słyszysz to stukanie? Rejon turbawki? Info o ciśnieniu pali się cały czas, czy na wyższych obrotach gaśnie, czy też tylko chwilę po uruchomieniu?
- kozak
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 25 lis 2015, o 20:43
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Wrocław
Re: Brak mocy silnik CDTI
Podepnę się , mam Red boxa wpiętego, wymieniłem filtr paliwa, co jakiś czas przy pełnym obciążeniu nagle auto traci moc i wchodzi w tryb awaryjny, wyłączenie silnika kasuje błąd. Błąd p0087. Sporadycznie to się dzieje, nie ma reguły czy zimny czy ciepły. Pompa cr pada ?
- Dan
- Użytkownik
- Posty: 907
- Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
- Auto: ST 160HP
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Brak mocy silnik CDTI
Tak to wygląda, a pewnie po odłączeniu boxa będzie ok bo zmieszy się wartość pożądanego ciśnienia na listwie.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
- kozak
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 25 lis 2015, o 20:43
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Wrocław
Re: Brak mocy silnik CDTI
Tylko ciekawe czy box zwiększa dawkę czy ciśnienie na szynie. Odepne boxa i zobaczę czy problem będzie występował.
P.s pompa jest na pasku rozrządu ??
P.s pompa jest na pasku rozrządu ??
- kozak
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 25 lis 2015, o 20:43
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Wrocław
Re: Brak mocy silnik CDTI
pojawiły sie 3 błędy
p0087
p0193
p0192
na jałowych obrotach cisnienie na szynie 30-32mpa...
p0087
p0193
p0192
na jałowych obrotach cisnienie na szynie 30-32mpa...
- Dan
- Użytkownik
- Posty: 907
- Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
- Auto: ST 160HP
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Brak mocy silnik CDTI
U mnie na zimnym na wolnych obrotach 33,6-35,1 się tak buja
Na ciepłym 31,4-32,3 MPa przy czym żada 31,8 ciągle
p0087 - za niskie ciśnienie paliwa
P0193 - czujnik ciśnienia pailiwa
P0192 code means The power control module (PCM) has detected that the fuel pressure is not within the normal range which is required for proper engine operation.
Ja bym czujnik ciśnienia sprawdził jeszcze, logi masz?
Na ciepłym 31,4-32,3 MPa przy czym żada 31,8 ciągle
Spoiler:
P0193 - czujnik ciśnienia pailiwa
P0192 code means The power control module (PCM) has detected that the fuel pressure is not within the normal range which is required for proper engine operation.
Ja bym czujnik ciśnienia sprawdził jeszcze, logi masz?
- kozak
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 25 lis 2015, o 20:43
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Wrocław
Re: Brak mocy silnik CDTI
logi zrobie dziisaj moze jutro, to u ciebie wmiare równo to wyglada, u mnie sie bujało 30-32 i to dosyć mocno sie to bujało, u ciebie widze raczej w miejscu i aż takich odchyłów nie było.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 23 lis 2016, o 13:03
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
Re: Brak mocy silnik CDTI
Witam Was, poszukałem trochę na forum i na grupach na facebooku ale nigdzie nie ma dobrej podpowiedzi i konkretnego przypadku dlatego piszę do Was. A więc tak, silnik 2.0 CDTI 160KM. Problem z brakiem mocy, jakby odcinało turbinę, wciskam gaz i bardzo wolno wkręca się na obroty. Podpiąłem dzisiaj pod kompa i wywala takie błędy: P2263(5B), P2263(61) i P003A (00). Jak myślicie co to może być, myślałem, że może zawór turbiny ten co buczy jak się domyka maskę ale od niego znalazłem gdzieś, że jest błąd P0234, czyli mnie teoretycznie nie dotyczy, lecz teraz przy zamykaniu maski nic nie buczy to może padł całkowicie. Muszę jeszcze węże wszystkie sprawdzić, około 2 lata temu miałem dziurę w wężu od intercoolera do turbiny ale to wtedy było słychać głośny świst, a teraz tego nie ma, chyba że to inny przewód. Dodam, że auto nie wchodzi w tryb awaryjny. Dzięki wielkie za wszelkie podpowiedzi.
-
- Zapaleniec
- Posty: 1485
- Rejestracja: 14 lut 2016, o 09:09
- Auto: Insignia 2,0 cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Brak mocy silnik CDTI
Ja bym zaczął od tego ostatniego błędu. Może masz uszkodzony czujnik w gruszce tgz aktuator. Jeśli tak turbo nie będzie sterowane i może wygenerować dwa pierwsze błędy.