--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Brak mocy silnik CDTI

audia4b7

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: audia4b7 » 18 gru 2016, o 05:31

Ok dzięki spróbuję .tylko ciekawe czy dziś kupię to na jakiejkolwiek stacji benzynowej

kamiloss_09

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: kamiloss_09 » 18 gru 2016, o 12:47

a wiec, przyczyna byl zepsuty czujnik sterowania turbina. Pomogl inny mechanik. takie pytanko, jakie spalanie chwilowe powinno byc na biegu jalowym w insigni 2.0 131km. Mi pokazuje 1.0l, wydaje mi sie ze za duzo.

manieklca
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 13 kwie 2016, o 20:14
Auto: Opel Insignia 2,0 td
Kod silnika: A20DTL
Rok produkcji: 2010
Miasto:

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: manieklca » 18 gru 2016, o 12:48

Ja mam 0.7

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

audia4b7

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: audia4b7 » 18 gru 2016, o 12:51

Ja mam 0.7 0.8

Awatar użytkownika
kubek77
Użytkownik
Posty: 118
Rejestracja: 27 maja 2016, o 23:57
Auto: Opel Insignia 192KM
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: kubek77 » 18 gru 2016, o 16:31

Powinno być 0,7/0,8.Nawet jak doładowuje akumulator i obroty wzrastają do 1000 to i tak spalanie 0,7/0,8

Awatar użytkownika
Sebuś
Użytkownik
Posty: 201
Rejestracja: 14 kwie 2015, o 17:04
Auto: Insignia ST EcoFLEX
Kod silnika: A20DTL
Rok produkcji: 2010
Miasto: Czerwionka-Leszczyny
Otrzymał  piwo: 5 razy

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: Sebuś » 18 gru 2016, o 21:18

Jeśli na zimnym to 1.0l

marcin.1987
Zapaleniec
Posty: 1001
Rejestracja: 20 maja 2016, o 10:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto: Gdańsk
Otrzymał  piwo: 11 razy

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: marcin.1987 » 19 gru 2016, o 12:33

U mnie tylko po nocy i pierwszym odpaleniu pokazuje 1,5l i szybko spada. Wystarczy, że przejadę kilkaset metrów i zatrzymam się na skrzyżowaniu już jest na poziomie 0,8. Latem nawet w granicach 0,6l mi pokazuje. Choć tutaj dużo zależy od paliwa.

kamiloss_09

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: kamiloss_09 » 19 gru 2016, o 17:22

a jakie macie srednie spalanie? jezdzac po miescie? mi pokazuje 8.1 l

Awatar użytkownika
spiryt4
Zapaleniec
Posty: 1021
Rejestracja: 29 kwie 2014, o 12:38
Auto: Insignia Grand Sport
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2020
Miasto: Świętochłowice
Postawił piwo: 4 razy
Otrzymał  piwo: 9 razy

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: spiryt4 » 19 gru 2016, o 18:33

Panowie na temat spalania jest już temat na forum ;)

tomek160277

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: tomek160277 » 31 gru 2016, o 08:39

w koncu op-com podal bledy :
P2458
P2263
P003A
P2459
P2459-58
no i w dodatku pojawil sie afisz ze jest zbyt niskie cisnienie oleju w silniku wiec moja kochana stoi teraz na parkingu a co najgorsze to to ze cos mi w niej stuka i zgrzyta jak przekraczam 1500 obr/min i tylko na rozgrzanym silniku temp 90° tak jakby jakis kawaleczek metalu :o :? :cry:

Awatar użytkownika
supi
Użytkownik
Posty: 504
Rejestracja: 5 maja 2016, o 19:34
Auto: Insignia HB
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: supi » 31 gru 2016, o 09:43

Google twierdzi po tych błędach, że problem jest z doładowaniem i dpf. Gdzie słyszysz to stukanie? Rejon turbawki? Info o ciśnieniu pali się cały czas, czy na wyższych obrotach gaśnie, czy też tylko chwilę po uruchomieniu?

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Posty: 147
Rejestracja: 25 lis 2015, o 20:43
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto: Wrocław

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: kozak » 17 kwie 2017, o 12:31

Podepnę się , mam Red boxa wpiętego, wymieniłem filtr paliwa, co jakiś czas przy pełnym obciążeniu nagle auto traci moc i wchodzi w tryb awaryjny, wyłączenie silnika kasuje błąd. Błąd p0087. Sporadycznie to się dzieje, nie ma reguły czy zimny czy ciepły. Pompa cr pada ?

Awatar użytkownika
Dan
Użytkownik
Posty: 907
Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
Auto: ST 160HP
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 12 razy

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: Dan » 17 kwie 2017, o 13:09

Tak to wygląda, a pewnie po odłączeniu boxa będzie ok bo zmieszy się wartość pożądanego ciśnienia na listwie.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Posty: 147
Rejestracja: 25 lis 2015, o 20:43
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto: Wrocław

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: kozak » 17 kwie 2017, o 13:39

Tylko ciekawe czy box zwiększa dawkę czy ciśnienie na szynie. Odepne boxa i zobaczę czy problem będzie występował.

P.s pompa jest na pasku rozrządu ??

Awatar użytkownika
Dan
Użytkownik
Posty: 907
Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
Auto: ST 160HP
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 12 razy

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: Dan » 17 kwie 2017, o 16:18

Tak

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Posty: 147
Rejestracja: 25 lis 2015, o 20:43
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto: Wrocław

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: kozak » 17 kwie 2017, o 18:20

pojawiły sie 3 błędy
p0087
p0193
p0192

na jałowych obrotach cisnienie na szynie 30-32mpa...

Awatar użytkownika
Dan
Użytkownik
Posty: 907
Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
Auto: ST 160HP
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 12 razy

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: Dan » 17 kwie 2017, o 21:05

U mnie na zimnym na wolnych obrotach 33,6-35,1 się tak buja
Na ciepłym 31,4-32,3 MPa przy czym żada 31,8 ciągle
Spoiler:
p0087 - za niskie ciśnienie paliwa
P0193 - czujnik ciśnienia pailiwa
P0192 code means The power control module (PCM) has detected that the fuel pressure is not within the normal range which is required for proper engine operation.

Ja bym czujnik ciśnienia sprawdził jeszcze, logi masz?

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Posty: 147
Rejestracja: 25 lis 2015, o 20:43
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto: Wrocław

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: kozak » 18 kwie 2017, o 07:16

logi zrobie dziisaj moze jutro, to u ciebie wmiare równo to wyglada, u mnie sie bujało 30-32 i to dosyć mocno sie to bujało, u ciebie widze raczej w miejscu i aż takich odchyłów nie było.

muzyk138
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 23 lis 2016, o 13:03
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Łódź

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: muzyk138 » 19 mar 2018, o 08:46

Witam Was, poszukałem trochę na forum i na grupach na facebooku ale nigdzie nie ma dobrej podpowiedzi i konkretnego przypadku dlatego piszę do Was. A więc tak, silnik 2.0 CDTI 160KM. Problem z brakiem mocy, jakby odcinało turbinę, wciskam gaz i bardzo wolno wkręca się na obroty. Podpiąłem dzisiaj pod kompa i wywala takie błędy: P2263(5B), P2263(61) i P003A (00). Jak myślicie co to może być, myślałem, że może zawór turbiny ten co buczy jak się domyka maskę ale od niego znalazłem gdzieś, że jest błąd P0234, czyli mnie teoretycznie nie dotyczy, lecz teraz przy zamykaniu maski nic nie buczy to może padł całkowicie. Muszę jeszcze węże wszystkie sprawdzić, około 2 lata temu miałem dziurę w wężu od intercoolera do turbiny ale to wtedy było słychać głośny świst, a teraz tego nie ma, chyba że to inny przewód. Dodam, że auto nie wchodzi w tryb awaryjny. Dzięki wielkie za wszelkie podpowiedzi.

hubertus
Zapaleniec
Posty: 1485
Rejestracja: 14 lut 2016, o 09:09
Auto: Insignia 2,0 cdti
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: hubertus » 19 mar 2018, o 09:03

Ja bym zaczął od tego ostatniego błędu. Może masz uszkodzony czujnik w gruszce tgz aktuator. Jeśli tak turbo nie będzie sterowane i może wygenerować dwa pierwsze błędy.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik diesla”