--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Brak mocy silnik CDTI
Re: Brak mocy silnik CDTI
Mam insignie diesel 2013 automat , i ostatnio wyszedł mi komunikat ze coś się dzieje nie miała mocy!! Znajomy podpią ja pod komputer i wyszły dwa błędy tylko ten ktoś co podłączał powiedział ze nie wie co jest do wymiany itd ... może ktoś z was coś takiego miał?? A i na drugi dzień w nią wsiadłam to komunikat zgasł i jechała już normalni
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Arkadius3
- Forumowicz
- Posty: 89
- Rejestracja: 8 paź 2018, o 23:01
- Auto: Insignia Fl bi-t AT
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Sępólno Krajeńskie
Re: Brak mocy silnik CDTI
wykasować DTC i sprawdzić co wróci pierwsze. Obstawiam świecę z czujnikiem.
-
- Zapaleniec
- Posty: 2406
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
- Auto: Astra J ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: LDZ
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 15 razy
-
- Użytkownik
- Posty: 400
- Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Brak mocy silnik CDTI
Potrzebna pomoc
Silnik a20dth 160 km
Błąd P2263
Oraz błąd
P003A
Auto znacznie słabnie i dość mocno kopci co ciekawe
Wymienilem rury obie więc dolot szczelny
Plus nowe czujniki przepływka mapsensor i czujnik zaworu turbiny ktoś ma jakieś pomysły
Silnik a20dth 160 km
Błąd P2263
Oraz błąd
P003A
Auto znacznie słabnie i dość mocno kopci co ciekawe
Wymienilem rury obie więc dolot szczelny
Plus nowe czujniki przepływka mapsensor i czujnik zaworu turbiny ktoś ma jakieś pomysły
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Brak mocy silnik CDTI
Nie wiem co tam robiłeś ale spróbuj przyuczyć turbo jak masz jakis interfejs diagnostyczny,
błąd P003A jest to że cięgno które steruje WG chodzi po za zakresem jakim powinno i ECU widzi to jako bląd i też stąd możesz miec przeładowanie.
błąd P003A jest to że cięgno które steruje WG chodzi po za zakresem jakim powinno i ECU widzi to jako bląd i też stąd możesz miec przeładowanie.
-
- Użytkownik
- Posty: 400
- Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Brak mocy silnik CDTI
Robiłem przyuczenie dwa razy i nic, jest możliwość że ciegno się jakoś zawiesza, auto stało jakieś 2 miesiąc może to mieć wpływ na to?
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Brak mocy silnik CDTI
zobacz czy to ciegno
1. Rusza sie wogóle góra dół bez strasznych oporów
2. jak odpalisz auto powinno iść w góre ma max.
1. Rusza sie wogóle góra dół bez strasznych oporów
2. jak odpalisz auto powinno iść w góre ma max.
-
- Użytkownik
- Posty: 400
- Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Brak mocy silnik CDTI
Ruszalem nim i wydaje mi się że dość ciężko chodzi choć tak naprawdę nie wiem jak powinno chodzi sprawne ciegno.
Podejdę zaraz i sprawdzę jeszcze raz, a jak odpale to idzie do góry i się tak przez jakiś czas utrzymuje, czy tylko na chwilę i opada da się to sprawdzić samemu czy trzeba mieć kogoś do pomocy kto odpali auto?
Podejdę zaraz i sprawdzę jeszcze raz, a jak odpale to idzie do góry i się tak przez jakiś czas utrzymuje, czy tylko na chwilę i opada da się to sprawdzić samemu czy trzeba mieć kogoś do pomocy kto odpali auto?
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Brak mocy silnik CDTI
Ma sie utrzymac, wtedy WG jest w pełni otwarte.
A tam u samego dołu jest wtyczka od zmiennej geometrii, zobacz czy sie nie poluzowała.
A tam u samego dołu jest wtyczka od zmiennej geometrii, zobacz czy sie nie poluzowała.
-
- Użytkownik
- Posty: 400
- Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Brak mocy silnik CDTI
Dzięki sprawdzę to
Dodano po 47 minutach 59 sekundach:
Chyba problem rozwiązany miałem nie wpiete podcisnienie od czujnika turbiny takie przeoczenie aż wstyd
Dzięki wielkie za zainteresowanie i pomoc
Dodano po 47 minutach 59 sekundach:
Chyba problem rozwiązany miałem nie wpiete podcisnienie od czujnika turbiny takie przeoczenie aż wstyd
Dzięki wielkie za zainteresowanie i pomoc
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 29 gru 2018, o 10:22
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Wrocław
Re: Brak mocy silnik CDTI
Witam kupiłem opelka insignie
Miała uszkodzone sprzęgło z dmumasą i odrazu wymieniłem uszczelke na smoku żadnych opiłków metalu nie było widać w oleju
I miałrm takie błędy
P0399
P03AD
P03B7
No to wymieniłem świece i dalej silnik nie ma mocy czuć jakby turbo nie pracowało
Programowo wypaliłem dpf
Po skasowaniu błedów silnik dalej nie ma mocy na 2 biegu przy 4 tyś obrotów silnik wchodzi w tryb awaryjny i juz nie ma mocy
Wczoraj wieczorem pod domem trzymalem go na obrotach zaczoł kopcic później przestał
Teraz pytanie czy wina dpf czy gdzieś indziej szukac przyczyny
Miała uszkodzone sprzęgło z dmumasą i odrazu wymieniłem uszczelke na smoku żadnych opiłków metalu nie było widać w oleju
I miałrm takie błędy
P0399
P03AD
P03B7
No to wymieniłem świece i dalej silnik nie ma mocy czuć jakby turbo nie pracowało
Programowo wypaliłem dpf
Po skasowaniu błedów silnik dalej nie ma mocy na 2 biegu przy 4 tyś obrotów silnik wchodzi w tryb awaryjny i juz nie ma mocy
Wczoraj wieczorem pod domem trzymalem go na obrotach zaczoł kopcic później przestał
Teraz pytanie czy wina dpf czy gdzieś indziej szukac przyczyny
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Brak mocy silnik CDTI
https://workshop-manuals.com/vauxhall/a ... _or_p03bb/
Wszystkie 3 błędy sugerują, że nie ma pomiaru ciśnienia w cylindrach (albo wina świec, albo przewodów, albo sterownika)...
Masz założone świece żarowe z czujnikami, czy ktoś (lub Ty ) przyżydził/przekombinował i założył bez czujników, żeby tylko jeździło?
Wszystkie 3 błędy sugerują, że nie ma pomiaru ciśnienia w cylindrach (albo wina świec, albo przewodów, albo sterownika)...
Masz założone świece żarowe z czujnikami, czy ktoś (lub Ty ) przyżydził/przekombinował i założył bez czujników, żeby tylko jeździło?
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 29 gru 2018, o 10:22
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Wrocław
Re: Brak mocy silnik CDTI
Świece z czujnikami zalozone nowe sam kupowałem
Ale silnik nie ma mocy
Kadjar 1.2 jest szybszy o 200 %
Oj czuje ze do specjalisty we Wrocku trzeba zawieść i czuje ze zakup byl udany że wtopiłem jak talala......
Ale silnik nie ma mocy
Kadjar 1.2 jest szybszy o 200 %
Oj czuje ze do specjalisty we Wrocku trzeba zawieść i czuje ze zakup byl udany że wtopiłem jak talala......
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8974
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Brak mocy silnik CDTI
Czyli setkę zrobisz w dwadzieścia parę sekund
A tak serio to silnik nie ma mocy bo jest w trybie awaryjnym.
A tak serio to silnik nie ma mocy bo jest w trybie awaryjnym.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 29 gru 2018, o 10:22
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Wrocław
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 29 gru 2018, o 10:22
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Wrocław
Re: Brak mocy silnik CDTI
Okazało sie ze na lepszym komputerze wykasowali bledy pozniej sie okazalo ze kiepskim kompurletrem namieszali w waesztacie i bo ustawieniach fabrycznych opelek pracowal idealnie
Ostatnio zmieniony 15 cze 2019, o 23:06 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par 5 pkt 8
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par 5 pkt 8
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 6 cze 2019, o 06:14
- Auto: Insignia 131KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Katowice
Re: Brak mocy silnik CDTI
Witam ja mam troszkę inny problem może wy coś doradzicie.
Kupiłem Insignia z padniętym silnikiem 2011r 130km oddałem do warsztatu oni wyciągali mój zatarty silnik i wsadzili swój po remoncie wszystko nowe gwarancja na pół roku. Tylko że jest problem z nią do 2500 obrotów samochód się nie rozpedza totalny mół ale nie kopci. Powyżej 2.5tys obrotów czuć jak ciagnie. Już sprawdzałem wtryski są dobre. Ciśnienie na tlokach dobre. Wymieniona turbina i gruszka nadal nie ma poprawy. Wypalony DPF .Podpinany pod różne komputery żadnych błędów. Już nie mam siły już wszystkich mechaników i elektryków w okolicy odwiedziłem i każdy rozkłada ręce bo nie wie i sa zdziwieni jak jeżdżą nią że taka słaba jest.
Dzisiaj gościu mi podpiął komputer z oryginalnym oprogramowaniem opla i wyszło mu obciążenie silnika 50% i na świecach 10barow mniej na 2 na zimnym silniku
Kupiłem Insignia z padniętym silnikiem 2011r 130km oddałem do warsztatu oni wyciągali mój zatarty silnik i wsadzili swój po remoncie wszystko nowe gwarancja na pół roku. Tylko że jest problem z nią do 2500 obrotów samochód się nie rozpedza totalny mół ale nie kopci. Powyżej 2.5tys obrotów czuć jak ciagnie. Już sprawdzałem wtryski są dobre. Ciśnienie na tlokach dobre. Wymieniona turbina i gruszka nadal nie ma poprawy. Wypalony DPF .Podpinany pod różne komputery żadnych błędów. Już nie mam siły już wszystkich mechaników i elektryków w okolicy odwiedziłem i każdy rozkłada ręce bo nie wie i sa zdziwieni jak jeżdżą nią że taka słaba jest.
Dzisiaj gościu mi podpiął komputer z oryginalnym oprogramowaniem opla i wyszło mu obciążenie silnika 50% i na świecach 10barow mniej na 2 na zimnym silniku