Jeśli ufasz temu mechanikowi i wiesz że cię nie oszuka to ja na twoim miejscu bym to wszystko robił. napisał wszystko co zauważył że trzeba wymienić. Fakt nie jest to mała suma ale chyba jest lepiej wszystko zrobić i potem cieszyć sie z jazdy. Do poprawy humoru ja teraz w serwisie BOSCH zostawiłem 8320zl za naprawie iski pozdroteethar83 pisze: ↑14 wrz 2020, o 10:14Cześć, kilka dni temu moja Iśka, rocznik 2010, 220k przebiegu zaczęła stukać - na moje to było coś z panewkami. Pojechałem do zaufanego serwisu, rozebrali silnik i... wycenili naprawę na 6500zł. Okazało się, że rozrząd nie był wymieniany od nowego, pomimo, że informowano mnie przy zakupie (100k przebiegu) że był. 220k pociągnął - cud nad Wartą normalnie W każdym razie to prawdopodobnie było powodem stukania, ktorys element zaczął uderzać w pokrywę rozrządu - są na niej ślady. CZYLI, ŻE ROZRZĄD DO WYMIANY - to jasne!
Od właściciela serwisu, któremu dotychczas ufałem, dostałem taką oto listę jak na załączonym obrazku. Pytanie brzmi - czy naprawdę to wszystko koniecznie trzeba wymienić, żeby pozbyć się zanikającego stukania w silniku?!
https://drive.google.com/file/d/1PRVQD ... sp=sharing
Liczę na Waszą opinię czy przy założeniu, że auto dotychczas jeździło normalnie, bez żadnych niepokojących objawow - te wszystkie wymiany/ naprawy są konieczne? Będę wdzięczny za zaoszczędzenie mi choćby kilku złotych
Serdecznie pozdrawiam
Bartas
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Rozrząd 2.0 CDTI
- ADIX84
- Forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 27 sie 2020, o 19:33
- Auto: Insignia bi turbo
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Pszów
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Rozrząd 2.0 CDTI
- spiryt4
- Zapaleniec
- Posty: 1019
- Rejestracja: 29 kwie 2014, o 12:38
- Auto: Insignia Grand Sport
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Świętochłowice
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: 13 sie 2020, o 19:14
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Polska
- Postawił piwo: 13 razy
Re: Rozrząd 2.0 CDTI
Cześć, zastanawiam się nad zakupem tego zestawu: https://allegro.pl/oferta/ina-rozrzad-p ... 9014592099
Rozumiem, że lepiej było by zmienić na pompę HEPU? Poda ktoś numerację tej pompy? Insignia 2010 2.0 160 KM
Rozumiem, że lepiej było by zmienić na pompę HEPU? Poda ktoś numerację tej pompy? Insignia 2010 2.0 160 KM
-
- Użytkownik
- Posty: 131
- Rejestracja: 27 sty 2020, o 09:06
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Poznań
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Rozrząd 2.0 CDTI
Panowie mam pytanie jakiej firmy zakładacie zestawy rozrządów wraz z pompa?bo ostatnio widziałem zestaw oryginalny Fiata co do mojego silnika pasi A20DTE i nie wiem czy go kupic czy coś tańszego lepiej doradźcie pozdro
- ADIX84
- Forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 27 sie 2020, o 19:33
- Auto: Insignia bi turbo
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Pszów
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Rozrząd 2.0 CDTI
Cały rozrząd plus pompa wody mam z BOSCH pozdro
Wysłane z mojego G3311 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego G3311 przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 251
- Rejestracja: 3 sty 2020, o 20:10
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Raszówka
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Rozrząd 2.0 CDTI
Ja do Vectry kupowałem właśnie Fiatowski pasek mopar wzmacniany a pompa paraflu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: 25 paź 2020, o 23:36
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Gliwice
Re: Rozrząd 2.0 CDTI
Ja się przymierzam do wymiany rozrządu. Mam na oku ten zestaw: https://allegro.pl/oferta/zestaw-rozrza ... 9443457316
W moim VW też stosowałem INA. Ciszyły się zazwyczaj dobrymi opiniami, więc chyba przy tej marce pozostanę.
W moim VW też stosowałem INA. Ciszyły się zazwyczaj dobrymi opiniami, więc chyba przy tej marce pozostanę.
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: 3 lut 2020, o 18:46
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Rozrząd 2.0 CDTI
Witam,
przymierzam się do zakupu rozrządu. Proszę o poradę w kwestii zestawu:
https://ricambi.pl/rozrzad-z-pompa-wody ... p-233.html
czy
https://allegro.pl/oferta/kompletny-roz ... 9378278725
Skłaniam się z zakupem rozrządu z pierwszego linka. Proszę o podpowiedz. Insignia 2.0cdti A20DTH 163KM
przymierzam się do zakupu rozrządu. Proszę o poradę w kwestii zestawu:
https://ricambi.pl/rozrzad-z-pompa-wody ... p-233.html
czy
https://allegro.pl/oferta/kompletny-roz ... 9378278725
Skłaniam się z zakupem rozrządu z pierwszego linka. Proszę o podpowiedz. Insignia 2.0cdti A20DTH 163KM
-
- Użytkownik
- Posty: 131
- Rejestracja: 27 sty 2020, o 09:06
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Poznań
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Rozrząd 2.0 CDTI
Kolego a ten rozrzad z linka będzie pasować do A20DTE?
Dodano po 49 minutach 20 sekundach:
Chodzi o ori fiata
Dodano po 49 minutach 20 sekundach:
Chodzi o ori fiata
-
- Użytkownik
- Posty: 131
- Rejestracja: 27 sty 2020, o 09:06
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Poznań
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Rozrząd 2.0 CDTI
Panowie pomóżcie bo pilnie musze rozrzad kupic do insigni A20DTE mogę mieć org fiata o nr 71771579 czy będzie on taki sam jak ori GM 95507810 ??
-
- Użytkownik
- Posty: 251
- Rejestracja: 3 sty 2020, o 20:10
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Raszówka
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Rozrząd 2.0 CDTI
Jak wejdziesz w sklep po wpisaniu numeru tam masz pasujące auta lub zadzwoń do sklepu sprawdzą.
- jotef
- Użytkownik
- Posty: 503
- Rejestracja: 23 mar 2016, o 19:41
- Auto: eSTe
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto:
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Rozrząd 2.0 CDTI
ja zakładałem do a20dte fiatowski zestaw :Dragox25xev pisze: ↑20 lis 2020, o 10:49Kolego a ten rozrzad z linka będzie pasować do A20DTE?
Dodano po 49 minutach 20 sekundach:
Chodzi o ori fiata
Oryginalny komplet rozrządu FIAT
Numer zestawu: 71771579
W skład kompletu wchodzą:
1. pasek rozrządu - ilość zębów 199; szerokość 24mm
2. rolka napinająca
3. rolka prowadząca
4. pompa wody
-
- Użytkownik
- Posty: 131
- Rejestracja: 27 sty 2020, o 09:06
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Poznań
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Rozrząd 2.0 CDTI
o wielkie dzięki kolego ,pytam bo mogę mieć taki rozrzsd za 660zl z serwisu;)jakościowo napewno lepszy jsk zamienniki
Ostatnio zmieniony 25 lis 2020, o 22:15 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
-
- Użytkownik
- Posty: 131
- Rejestracja: 27 sty 2020, o 09:06
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Poznań
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Rozrząd 2.0 CDTI
Pompe wody gm mogę mieć za 300xl a rozrzad za 500zl czyli 800zl za wszystko a fiata z aso fiata za 660zl
Dodano po 1 minucie 21 sekundach:
Rozrzad GM a fiat to ponoc to samo a różnica w cenie jest tylko
Dodano po 20 minutach 16 sekundach:
Aaa jeszcze jedno czy do wymiany rozrzadu potrzebę są nowe śruby,??bo fist w zestawie nie ma a gm tak
Dodano po 1 minucie 21 sekundach:
Rozrzad GM a fiat to ponoc to samo a różnica w cenie jest tylko
Dodano po 20 minutach 16 sekundach:
Aaa jeszcze jedno czy do wymiany rozrzadu potrzebę są nowe śruby,??bo fist w zestawie nie ma a gm tak
-
- Forumowicz
- Posty: 62
- Rejestracja: 27 cze 2019, o 17:34
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: KONOPNICA
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Rozrząd 2.0 CDTI
Panowie we wtorek prowadzę auto na rozrząd, silnik 2.0CDTi A20DT 131KM, zastanawiam się nad wyborem jakiej marki rozrząd wybrać. myślałem o kompletnym razem z pompą wody z INA. A może lepszy jest Bosch? Czy sa jakieś wzmocnione paski / zestawy? Czy na coś jeszcze przy okazji zwrócić uwagę / wymienić? Oczywiście będzie nowy płyn.
-
- Użytkownik
- Posty: 189
- Rejestracja: 17 wrz 2018, o 14:58
- Auto: Opel Insignia Tourer
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Pleszew
- Postawił piwo: 2 razy
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: 15 paź 2019, o 19:32
- Auto: Insignia 2.0 CDTI
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Wwa
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Rozrząd 2.0 CDTI
Witam,
Posiadam Insignię 2.0 CDTI polift 2016r 170PS i prawdopodobnie koło pasowe uległo awarii (rusza się na boki). Po zdjęciu osłonki tak stwierdzili mechanicy.. Cały zestaw rozrządu był wymieniany w ASO 60 tys temu. Myslicie, że jest szans ubiegania się o pokrycie strat przez Opla. Nie widziałem nigdy oryginalnego rozrządu wymienianego w komplecie przez ASO, który posypał się po 60 tys. Zrozumiałbym jeśli byłby to zamiennik wymieniane w stodole na własną rękę ale części były oryginalne.. Wiem, że ASO będzie miało 1000 powodów aby to olać ale zawsze zostaje UOKiK i pismo do Niemiec. Pytanie czy coś mogło stać się w silniku?? Pasek i napinacze niby w całości więc jest szansa, że obejdzie się bez remontu silnika ale jestem gotów na najgorsze. Czy ktoś z Was miał może podobną sytuację? Będę wdzięczny za każdą pomoc
Posiadam Insignię 2.0 CDTI polift 2016r 170PS i prawdopodobnie koło pasowe uległo awarii (rusza się na boki). Po zdjęciu osłonki tak stwierdzili mechanicy.. Cały zestaw rozrządu był wymieniany w ASO 60 tys temu. Myslicie, że jest szans ubiegania się o pokrycie strat przez Opla. Nie widziałem nigdy oryginalnego rozrządu wymienianego w komplecie przez ASO, który posypał się po 60 tys. Zrozumiałbym jeśli byłby to zamiennik wymieniane w stodole na własną rękę ale części były oryginalne.. Wiem, że ASO będzie miało 1000 powodów aby to olać ale zawsze zostaje UOKiK i pismo do Niemiec. Pytanie czy coś mogło stać się w silniku?? Pasek i napinacze niby w całości więc jest szansa, że obejdzie się bez remontu silnika ale jestem gotów na najgorsze. Czy ktoś z Was miał może podobną sytuację? Będę wdzięczny za każdą pomoc