Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
-
pjoter1
- Użytkownik
- Posty: 512
- Rejestracja: 27 lip 2015, o 10:10
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 3 razy
Post
autor: pjoter1 » 11 lis 2019, o 08:33
00Henio00 pisze:Najsmieszniejsze jest to ze nigdy nie pojawil mi sie komunikat o niskim cisnieniu oleju. Olej wymieniam co 10-12tys km. Czy moze ktos polecic mechanika ktory dobrze zregenerowalby mi ten silnik?
Jaki przebieg?
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
-
00Henio00
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 13 gru 2016, o 01:34
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Krosno
Post
autor: 00Henio00 » 11 lis 2019, o 09:12
pjoter1 pisze: ↑11 lis 2019, o 08:33
...
136tys km potwierdzony
Ostatnio zmieniony 19 lis 2019, o 00:51 przez
IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
-
wojtekski
- Użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: 4 sty 2015, o 16:16
- Auto: insignia, 207cc
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Suwałki
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Post
autor: wojtekski » 11 lis 2019, o 10:41
00Henio00 pisze: ↑11 lis 2019, o 08:22
A cena za usluge?
Z tego co kiedyś pytałem to okolice 8 tys.
-
pawel_insignia
- Użytkownik
- Posty: 646
- Rejestracja: 26 cze 2017, o 20:25
- Auto: Insignia 2.0 160KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Post
autor: pawel_insignia » 11 lis 2019, o 10:51
Chyba coś około 8tys. Zadzwoń zapytaj.
-
Kowi821
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: 23 mar 2018, o 10:59
- Auto: kowi
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
- Postawił piwo: 1 raz
Post
autor: Kowi821 » 16 lis 2019, o 14:58
Witam czy ktoś może jednakowoż powiedzieć czy możliwa jest wymiana panewek głównych bez zdejmowania skrzyni biegów i demontażu wału korbowego?
-
djloszka
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: 8 lis 2019, o 19:04
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Wołów
Post
autor: djloszka » 18 lis 2019, o 20:49
Witam
Obiło mi się ostatnio o uszy ze możliwa jest podmiana miski olejowej na taka z Opla Signum 1.9 cdti wraz ze smokiem. Czy jest to możliwe i czy warto to zrobić aby pozbyc sie problemu z uszczelka.
-
PolC
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 gru 2019, o 18:44
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 1 raz
Post
autor: PolC » 22 gru 2019, o 14:49
Czołem!
Niedawno kupiłem Insignie z przebiegiem 207km. W historii serwisu nie doszukałem się informacji o wymianie uszczelki o której piszecie że powoduje przekręcenie się tych panewek. Mam jednak książkę serwisową z Niemiec i moje pierwsze pytanie to pod jaką pozycja szukać tejże uszczelki (by sprawdzić czy była wymieniana) ?
Po drugie, ile orientacyjnie kosztuje wymiana takiej uszczelki (bo zakładam że warto abym ja wymienił) oraz czy taka akcja zażegna ryzyko zniszczenia silnika ? Dodam że mój samochód ma wycięty DPF wraz z oprogramowaniem. Natomiast olej wymieniany był od 30 tys do czasami 10ciu.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
-
IBZI
- Moderator
- Posty: 4186
- Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
- Auto: Insignia 2.0
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 30 razy
Post
autor: IBZI » 22 gru 2019, o 16:02
W Niemczech raczej tych uszczelek w ASO nie wymieniają sami od siebie. Klient musiałby to zlecić, a do tego potrzeba takiej świadomości. Więc wątpię czy wymiana miała miejsce. Na resztę pytań masz odpowiedź na Forum, więc proszę poczytaj. I Regulamin w wolnej chwili też...
-
supi
- Użytkownik
- Posty: 504
- Rejestracja: 5 maja 2016, o 19:34
- Auto: Insignia HB
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Post
autor: supi » 22 gru 2019, o 16:56
Jak kupiłeś u nas i ma wycięty DPF, znaczy że u nas była już rzeźba w tym aucie i możliwe, że ktoś to już wymienił. Poza tym jak ktoś ma np. garaż i auto po uruchomieniu po nocy zawsze jest w cieple, to mogło tego problemu nie być. Tu przeważnie objawia się to po uruchomieniu po nocy w niższej temperaturze, ponieważ co oczywiste bo tworzywa/gumy są wówczas sztywniejsze. Średnio te uszczelki trzymają ok. 4-5 lat
-
jotef
- Użytkownik
- Posty: 503
- Rejestracja: 23 mar 2016, o 19:41
- Auto: eSTe
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto:
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 28 razy
Post
autor: jotef » 22 gru 2019, o 18:52
Kowi821 pisze: ↑16 lis 2019, o 14:58
[ ... ] czy możliwa jest wymiana panewek głównych bez zdejmowania skrzyni biegów i demontażu wału korbowego?
oczywiście jest możliwa ...
-
Kowi821
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: 23 mar 2018, o 10:59
- Auto: kowi
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
- Postawił piwo: 1 raz
Post
autor: Kowi821 » 24 gru 2019, o 23:19
Ale czy taka wymiana nie mija się z celem, brak pomiarów czopów wału itp
-
jotef
- Użytkownik
- Posty: 503
- Rejestracja: 23 mar 2016, o 19:41
- Auto: eSTe
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto:
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 28 razy
Post
autor: jotef » 25 gru 2019, o 11:48
to podlega decyzji osoby dokonującej wymiany/naprawy ...
i wskazane by było jakby to był ktoś znający się na temacie
-
dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2343
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Post
autor: dare50 » 25 gru 2019, o 11:59
jeśli panewki się nie obróciły a tylko zaczęły się ścierać to co mogło by wykrzywić wał ? więc nie ma potrzeby tego robić , nie popadajmy w paranoje że przy wymianie panewek robimy od razu remont kapitalny , bo takie pomiary wiążą się z rozebraniem silnika do gołego , parę lat temu wymiałem same panewki w VC 2.2 DTI bo były mocno starte po przebiegu 300 tyś .i co i nic auto zrobiło ponad 60 tyś i dalej jeździ , więc jeśli wał nie jest uszkodzony to sama wymiana panewek wystarczy i oczywiście pompy oleju jeśli auto ma 200Tyś + .
-
Bogus88
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 20 sty 2019, o 11:44
- Auto: Insignia
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Wieliczka
- Otrzymał piwo: 1 raz
Post
autor: Bogus88 » 26 gru 2019, o 12:49
Witam, podłącze się do tematu, wczoraj ruszając autem delikatnie mi szarpneło i od razu zaczęły się stuki z okolic silnika przy dodawaniu gazu stuki się nasilają. Może ktoś miał podobny problem co to może być? Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
-
jotef
- Użytkownik
- Posty: 503
- Rejestracja: 23 mar 2016, o 19:41
- Auto: eSTe
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto:
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 28 razy
Post
autor: jotef » 26 gru 2019, o 13:44
...
Insignia z 2019 i już taki problem
-
bani010
- Użytkownik
- Posty: 185
- Rejestracja: 18 sie 2019, o 14:28
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Koło
- Otrzymał piwo: 3 razy
Post
autor: bani010 » 26 gru 2019, o 13:49
Naprawdę jestem pod wrażeniem tej marki .... model 2019 ....i stuka puka, oddaj go w pixdu i kup toyotę
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
-
Bogus88
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 20 sty 2019, o 11:44
- Auto: Insignia
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Wieliczka
- Otrzymał piwo: 1 raz
Post
autor: Bogus88 » 26 gru 2019, o 13:53
Rok 2009 chyba przy zakładaniu konta coś mi się źle ustawilo...
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
-
wojtekski
- Użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: 4 sty 2015, o 16:16
- Auto: insignia, 207cc
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Suwałki
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Post
autor: wojtekski » 29 gru 2019, o 21:04
Do mechanika tak nikt ci nie odpowie , aby nie to co najgorsze bo stuki z obrotami nie wróżą nic dobrego...
-
Bogus88
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 20 sty 2019, o 11:44
- Auto: Insignia
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Wieliczka
- Otrzymał piwo: 1 raz
Post
autor: Bogus88 » 29 gru 2019, o 21:09
Do mechanika jestem umówiony po nowym roku... aż się boję diagnozy bo gdzie bym nie czytał to wszędzie mowa o panewkach.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
-
Kowi821
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: 23 mar 2018, o 10:59
- Auto: kowi
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
- Postawił piwo: 1 raz
Post
autor: Kowi821 » 1 sty 2020, o 11:35
dare50 pisze: ↑25 gru 2019, o 11:59
jeśli panewki się nie obróciły a tylko zaczęły się ścierać to co mogło by wykrzywić wał ? więc nie ma potrzeby tego robić , nie popadajmy w paranoje że przy wymianie panewek robimy od razu remont kapitalny , bo takie pomiary wiążą się z rozebraniem silnika do gołego , parę lat temu wymiałem same panewki w VC 2.2 DTI bo były mocno starte po przebiegu 300 tyś .i co i nic auto zrobiło ponad 60 tyś i dalej jeździ , więc jeśli wał nie jest uszkodzony to sama wymiana panewek wystarczy i oczywiście pompy oleju jeśli auto ma 200Tyś + .
problem tkwi w tym że robił to autoryzowany serwis Opla. Jeśli by robił to jakiś inny zakład mechaniki pojazdowej nie miałbym obiekcji ponieważ zapewne powiedzieli by mi o tym. W tym wypadku nawet nie zostawili mi starych panewek do weryfikacji. Tutaj o sposobie wymiany dowiedziałem się przez ich niedopatrzenie. Po miesiąc od wyjazdu z serwisu chcąc wymienić olej okazało się że zgubili mi osłonę dolna. Jakież było moje zdziwienie jak zobaczyłem dwa otwory wywiercone w kadłubie skrzyni biegów. Wiem że tego typu operacje wykonuje się w celu odkręcenia miski olejowej. W tym przypadku nikt mi nie powiedział o tego typu operacji, Na domiar wszystkiego nie sprawdzili pompy oleju. Nie wymienili uszczelek czujnika ciśnienia, bo jak twierdza nie występują w zamienniku - jak się okazało kłamali. Po prostu porażka. Skłaniam sie do wniosku że najprawdopodobniej do wymiany panewek głównych nie doszło.