--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

ODPOWIEDZ
hubertus
Zapaleniec
Posty: 1485
Rejestracja: 14 lut 2016, o 09:09
Auto: Insignia 2,0 cdti
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: hubertus » 9 kwie 2019, o 20:25

W sumie nic odkrywczego nie powiedział. Czego by nie poruszano na tym forum.

kecraminsignia
Zapaleniec
Posty: 2406
Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
Auto: Astra J ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2013
Miasto: LDZ
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 15 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: kecraminsignia » 9 kwie 2019, o 20:43

Napiszesz na forum co mówił z minutami?

Wysłane z telefonu Nokia 6310i przy użyciu Tapatalka



hubertus
Zapaleniec
Posty: 1485
Rejestracja: 14 lut 2016, o 09:09
Auto: Insignia 2,0 cdti
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: hubertus » 9 kwie 2019, o 21:10

Po pierwsze nie znam Rosyjskiego. Po drugie chyba żartujesz, ze bym tu klepał wszystko po kolei co on mówi. A po trzecie co za problem się domyślić widząc obrazki.
Tak z pamięci o uszczelce to chyba każdy się domyślił, że mówił. Mówił, że blok jest żeliwny w dobrym stanie z śladami honowania. Wałki rozrządu w dobrym stanie bez żadnych śladów zużycia, Rolki do rozrządu pasują od 1,9. W silniku były świece żarowe bez czujników kompresji. W ecoflex są z czujnikami i są drogie. Ale jak powiedział w "naszym są tanie". Czytam tańsze. W kolektorze ssącym mówił o urywających się klapkach dwóch już nie było czy tam dwie zostały. Pokazywał tez kanał którym do kolektora wpływa płyn i mówił o ryzyku wycieku czy przedostawania się do wlotu cylindra. Sory ale już nie chce mi się więcej. To wszystko widać przecież.

kecraminsignia
Zapaleniec
Posty: 2406
Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
Auto: Astra J ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2013
Miasto: LDZ
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 15 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: kecraminsignia » 9 kwie 2019, o 22:20

Powrócił jak Feniks z popiołu.

Wysłane z telefonu Nokia 6310i przy użyciu Tapatalka



Ostatnio zmieniony 9 kwie 2019, o 22:20 przez kecraminsignia, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8412
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 195 razy
Otrzymał  piwo: 100 razy
Kontakt:

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: dokia » 9 kwie 2019, o 22:34

@kecraminsignia.. nie żebym była złośliwa, ale masz jakąś gwiazdę "astrę" w opisie :P chyba że źle widzę.

Coś dziś bojowy jesteś- czyżby u Ciebie dopiero dzisiaj był poniedziałek? bo u mnie za pół godziny będzie środa- środa minie, tydzień zginie :)
Radio 357 :)

kecraminsignia
Zapaleniec
Posty: 2406
Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
Auto: Astra J ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2013
Miasto: LDZ
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 15 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: kecraminsignia » 10 kwie 2019, o 05:28

No w końcu doczytałaś ale nie odpowiedziałaś mi na pytanie które kiedyś zadałem, dlaczego tu jestem
P.S.
Masz rację. Trzeba wyluzować.

Wysłane z telefonu Nokia 6310i przy użyciu Tapatalka



hubertus
Zapaleniec
Posty: 1485
Rejestracja: 14 lut 2016, o 09:09
Auto: Insignia 2,0 cdti
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: hubertus » 10 kwie 2019, o 05:42

Dobrze zrobiłeś, że poprawiłeś ten post. Informuję cię, że następnym razem podobnie prowokowane przez ciebie nerwowe teksty będę od razu zgłaszał bez jakiej kolwiek reakcji. Nie podoba ci się moja obecność tutaj nie pisz do mnie. Nie będziesz się denerwował. Tym bardziej, że odpowiedziałem ci normalnie. Bez jakich kolwiek nerwów czy uszczypliwości.

kecraminsignia
Zapaleniec
Posty: 2406
Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
Auto: Astra J ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2013
Miasto: LDZ
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 15 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: kecraminsignia » 10 kwie 2019, o 05:51

Znowu mnie poniosło
Nie będę tego komentował.

Wysłane z telefonu Nokia 6310i przy użyciu Tapatalka



Ostatnio zmieniony 10 kwie 2019, o 05:51 przez kecraminsignia, łącznie zmieniany 1 raz.

hubertus
Zapaleniec
Posty: 1485
Rejestracja: 14 lut 2016, o 09:09
Auto: Insignia 2,0 cdti
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: hubertus » 10 kwie 2019, o 06:02

Skoro dyskusja ze mną nie ma sensu to po co do mnie piszesz? Zapytałeś mnie wczoraj o coś odpisałem ci. A ty zacząłeś jakieś nerwowe teksty pisać, które rano poprawiłeś. Nawet @dokla zwróciła ci uwagę. Człowieku daj spokój sobie i mi. Bo to co robisz nie jest normalne. Zaczepiasz mnie a potem pytasz po co tu piszę.
Post oczywiście zgłosiłem jak pisałem. Naprawdę nie chcę sprowadzania dyskusji do pyskówki i awantury do czego ty dążysz.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8412
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 195 razy
Otrzymał  piwo: 100 razy
Kontakt:

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: dokia » 10 kwie 2019, o 07:49

kecraminsignia pisze:
10 kwie 2019, o 05:28
No w końcu doczytałaś Obrazek ale nie odpowiedziałaś mi na pytanie które kiedyś zadałem, dlaczego tu jestem Obrazek
W świetle ostatnich zapisów to Twoja obecność tu wiąże mi się tylko i wyłącznie z wędrowaniem za @hubertus'em 😁😂 zgadłam? Jak nie to poproszę info już na PW. Bo ja tu jestem nie wiem dlaczego (jestem, bo jestem), ale na toyotkach też jestem mimo że już auta nie mam. Więc zarzuty co do znikania z forum z powodu braku auta są dzikie, mnie nikt z Toyot nie goni ani nie sprawdza czy ją mam 😂
EOT z mojej strony, administrator i tak to pewnie posprząta. Łapka dla admina 👍
Radio 357 :)

kecraminsignia
Zapaleniec
Posty: 2406
Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
Auto: Astra J ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2013
Miasto: LDZ
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 15 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: kecraminsignia » 10 kwie 2019, o 08:10

Twoja odpowiedź jest naprawdę super. Poprawiła mi zdecydowanie humor
Ale niestety muszę cię zmartwić.

Wysłane z telefonu Nokia 6310i przy użyciu Tapatalka



Awatar użytkownika
kusy2
Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 8 wrz 2017, o 10:35
Auto: insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto:

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: kusy2 » 16 kwie 2019, o 17:33

I kolejny silnik stanął. Auto kolegi. Rocznik 2009, przebieg około 300 tyś, wymiana oleju co 15 tyś. Nie było żadnych oznak. Brak jakichkolwiek komunikatów, zero stuków. Podczas jazdy auto zgasło. Odpaliło jeszcze raz i koniec. Silnik stanął na amen. Po rozebraniu dołu okazało się,że stoi na panewkach.

hubertus
Zapaleniec
Posty: 1485
Rejestracja: 14 lut 2016, o 09:09
Auto: Insignia 2,0 cdti
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: hubertus » 22 kwie 2019, o 05:48

Jakiego oleju używał kolega? Pytanie czy te 300 tys km to oryginalny przebieg?

tomek evo
Użytkownik
Posty: 617
Rejestracja: 28 lis 2016, o 23:10
Auto: Skoda Superb Kombi
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2011
Miasto:
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: tomek evo » 23 kwie 2019, o 11:34

Profilaktyczna kontrola i wymiana uszczelki smoka to podstawa w tym silniku. Nie pierwszy raz się zdarza, że silnik się zaciera bez jakiegokolwiek komunikatu. Podobno to kwestia oprogramowania.

Rozgoryczony
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 23 kwie 2019, o 10:56
Auto: Opel Insignia SRI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Polska

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: Rozgoryczony » 23 kwie 2019, o 13:34

No to teraz moze ja...

Insignia kupiona "od mechanika", auto sprawdzone przez niego i wystawione na sprzedaz (2011, wersja SRI 160HP, 2.0 manuel w klekocie). Zareczal, ze sporo tych Insigni kupuje, sprawdza i sprzedaje, i zadna do niego jeszcze nie wracala tyle razy co moja... do sedna.

Auto z przebiegiem 198tys km w czerwcu 2018. Jako, ze to moje pierwsze prywatne auto, dbalem jak o dziecko. Po 2 miesiacach zaczely sie raptowne ubytki mocy podczas jazdy, zero komunikatow na desce rozdzielczej. Pomyslalem, ze paliwo kiepskiej jakosci... zmienilem stacje z Tesco na Shell. Problem jakby z niknal, tzn. nie pojawial sie z ta sama czestotliwoscia, ale wciaz sie zdarzalo. Pewnego pieknego dnia podczas jazdy po autostradzie (ok. 130km/h) znow ubytek mocy plus komunikat na desce rozdzielczej ("niskie cisnienie oleju"...) Silnik stop. Po pol godzinie postanowilem zaryzykowac i odpalilem ponownie. Auto jak nowo narodzone, zero bledow na desce, silnik mruczy i rwie sie do jazdy. Dojechalem do domu (ledwo co) ale w miedzyczasie jescze 2-3 razy mialem spadek mocy i musialem auto gasic. Sprawdzilem olej, dolalem troszke profilaktycznie.

W koncu stalo sie najgorsze... laweta i mechanik od ktorego kupilem auto. Diagnoza - silnik ledwo zyje bo nie kontrolowalem poziomu oleju. Ja wiem, ze nie kupilem auta nowego, ale akurat olej kontrolowalem srednio raz z miesiacu. Poza tym mechanik zapewnil, ze olej byl wymieniany. Zlikwidowal bledy komputerem i oddal mi auto. Po miesiacu to samo ale juz na serio. Jazda autostradowa i nagle brak mocy, chrupot nie z tej ziemii... - laweta. Diagnoza - silnik przeniosl sie na lono Abrahama, praktycznie 2/3 czesci do wymiany: panewki, korbowod i milion innych. Auto spedzilo u mechanika prawie 3 miesiace, wrocilo z silnikiem jak spod igly. Calkowity koszt czesci, naprawy i testow zamknal sie w kwocie 6tys. Auto mialem przez miesiac ale jezdzilem nim sporadycznie, bo w miedzyczasie kupilem juz inne. 2 tygodnie temu trafil sie kupiec. A w zeszly piatek... tak tak, zgadliscie... jemu zdarzylo sie to samo. Na "nowo wyremontowanym" silniku. Auto od momentu kupna do dzis zrobilo jakies 8tys km... wiekszosc czasu spedzilo w warsztacie... takze tego... no. Olej jaki lalem to Shell Helix Ultra 5W-30 - polecony przez mechanika...
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2019, o 00:08 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8

kecraminsignia
Zapaleniec
Posty: 2406
Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
Auto: Astra J ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2013
Miasto: LDZ
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 15 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: kecraminsignia » 23 kwie 2019, o 13:39

To ktoś nie potrafił sprzedać samochodu i sprzedał je mechanikowi, który musiał jeszcze zarobić. Nie wydawało Ci się to trochę dziwne?

Wysłane z telefonu Nokia 6310i przy użyciu Tapatalka

kecraminsignia
Zapaleniec
Posty: 2406
Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
Auto: Astra J ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2013
Miasto: LDZ
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 15 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: kecraminsignia » 23 kwie 2019, o 13:41

To ktoś nie potrafił sprzedać sprawnego samochodu i sprzedał je mechanikowi, który musiał jeszcze zarobić. Nie wydawało Ci się to trochę dziwne? Zaufaleś mechanikowi od którego kupiłeś samochód i to on je w dla Ciebie? Dobrze zrozumiałem?

Wysłane z telefonu Nokia 6310i przy użyciu Tapatalka




Wysłane z telefonu Nokia 6310i przy użyciu Tapatalka


Rozgoryczony
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 23 kwie 2019, o 10:56
Auto: Opel Insignia SRI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Polska

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: Rozgoryczony » 23 kwie 2019, o 14:18

kecraminsignia pisze:
23 kwie 2019, o 13:41
...
Z tego co sie dowiedzialem, to auto pochodzilo z aukcji komorniczej. Nic wiecej nie udalo mi sie ustalic. Mechanik wzial je ponoc za bezcen, posprawdzal i wystawil na sprzedaz. Wiec kupilem. W zyciu nie przyszloby mi do glowy, zeby sprawdzac tak doglebnie. sprawdzilem na kilku stronach itnernetowych, auto przechodzilo przeglady i rok po roku widzialem jaki robi przebieg. Problemow brak. W sumie kto z nas sprawdza tak doglebnie auto przy kupnie? Wiadomo, ze trzeba dowiedziec sie o standardowe rzeczy ale nikt raczej nie bedzie dopytywal o zywotnosc kazdej czesci.

Kiedy silnik padl, wrocilem do tego mechanika bo skoro sprawdzal je przed sprzedaza, to chyba jakis rodzaj "gwarancji" obowiazuje. Wtedy zainwestowalem w gruntowny remont przekonany, ze teraz to juz nic na pewno sie nie zepsuje bo czesci sa nowe i wiem kiedy i rpzez kogo byly montowane. Nie bedzie argumentow, ze moze ktos palowal to auto do odcinki na mrozie, albo przyspieszal na czworce od dolu. Szkoda, ze auto pojezdzilo 2 tygodnie od momentu keidy sprzedalem je kolejnemu uzytkownikowi.
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2019, o 00:09 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8. Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8412
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 195 razy
Otrzymał  piwo: 100 razy
Kontakt:

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: dokia » 23 kwie 2019, o 15:50

Taki odnowiony silnik też powinien mieć gwarancję. Auta pasja chyba rok daje.
Auta z licytacji komorniczej to nie reguła że złe, zależy ile stały przed sprzedażą. W mojej rodzinie kuzyni kupili Audi w ten sposób i ono stało na parkingu rok, -nie nadążali z naprawami i w ciągu roku je sprzedali. Ale moje dzieci kupiły z takiej licytacji mercedesa bez silnika za wartość jego opon, latem dokupili Anglika nawet młodszego, silnik przełożyli i resztę lepszych rzeczy i auto dobrze się sprawuje teraz.
Radio 357 :)

Rozgoryczony
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 23 kwie 2019, o 10:56
Auto: Opel Insignia SRI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Polska

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: Rozgoryczony » 23 kwie 2019, o 16:01

dokia pisze:
23 kwie 2019, o 15:50
...
Zgadza sie, taki silnik powinien miec gwarancje zwlaszcza, ze mechanik zarzeka sie ze na wszystkie czesci ma paragony = swiezo kupione, w pudelkach i nie przekladane... chociaz jak ktos ma oszukac to oszuka. Glupia sytuacja wyszla, bo odebralem auto z wyremontowanym silnikiem, odsprzedalem a teraz problem powrocil. Wiec stworzyl sie trojkat: ja (poprzedni wlasciciel) - nowy wlasciciel - mechanik. I kazdy na kazdego nieufnie patrzy.

A auto nie jezdzi...
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2019, o 00:11 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8. Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik diesla”