--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH
-
- Zapaleniec
- Posty: 1530
- Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 23 razy
Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH
Ten jeden przypadek nic nie pokazuje, tym bardziej, że silnik N45 powstał kiedy inżynierowie Opla myśleli, że będzie Vectra D
Prawdopodobnie silnik rozbierany był wielokrotnie i nie można wykluczyć uszkodzenia mechanicznego tego smoka przez jakiegoś pseudo mechanika.
Prawdopodobnie silnik rozbierany był wielokrotnie i nie można wykluczyć uszkodzenia mechanicznego tego smoka przez jakiegoś pseudo mechanika.
-
- Forumowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 5 sie 2014, o 18:00
- Auto: Vauxhall Insignia
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: UK
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH
Poziom wypowiedzi to dno
To najgorsze forum na jakim byłem
A może to jest jakiś chat i nie ma tutaj żadnego szefa. ..
2.0 cdti to jeden z najgorszych silników 2.0 jeszcze chyba przed bmw n47. Prawda wyzwala!
Lepiej znanego jasnowidza zapytać czemu się zacierają silniki .. więcej wam powie ...
To najgorsze forum na jakim byłem
A może to jest jakiś chat i nie ma tutaj żadnego szefa. ..
2.0 cdti to jeden z najgorszych silników 2.0 jeszcze chyba przed bmw n47. Prawda wyzwala!
Lepiej znanego jasnowidza zapytać czemu się zacierają silniki .. więcej wam powie ...
- rataj73
- Zapaleniec
- Posty: 1671
- Rejestracja: 22 lip 2014, o 15:54
- Auto: Opel Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Stolica Mazur
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH
A Ty jakiś Jehowy jesteś ?
,,Prawda wyzwala"
,, Trzeba stanąć w prawdzie"
Przecież nikt Cię siłą na forum nie trzyma. Ze wszystkich forum samochodowych jakie śledzę czy śledziłem to jest jednym z bardziej fachowych ale co ja tam wiem.
,,Prawda wyzwala"
,, Trzeba stanąć w prawdzie"
Przecież nikt Cię siłą na forum nie trzyma. Ze wszystkich forum samochodowych jakie śledzę czy śledziłem to jest jednym z bardziej fachowych ale co ja tam wiem.
- jotef
- Użytkownik
- Posty: 503
- Rejestracja: 23 mar 2016, o 19:41
- Auto: eSTe
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto:
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH
rozumiem, że to post rezygnujący z uczestnictwa tutaj ale tak od razu wyzywać forumowiczów od 'głuptoków' ?!lukasz2008 pisze: ↑24 sie 2019, o 00:35Poziom wypowiedzi to dno
To najgorsze forum na jakim byłem
[ ... ]
... w końcu parę postów napisałeś, więc jest to również Twój udział w 'dennym poziomie'
pewnie jest parę lepszych motorków jak również gorsze też się trafiają.lukasz2008 pisze: ↑24 sie 2019, o 00:35[ ... ]
2.0 cdti to jeden z najgorszych silników 2.0 [ ... ]
[ ... ]
każdy wie, że taki trend i eco gadgety w 'motointeresie' wywołują rozgoryczenie użytkowników ...
' ... jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma ... ' > zawsze można zmienić
- IBZI
- Moderator
- Posty: 4186
- Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
- Auto: Insignia 2.0
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 30 razy
Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH
Forum służy wymianie doświadczeń. Każdy ma swoje.lukasz2008 pisze: ↑24 sie 2019, o 00:35Poziom wypowiedzi to dno
To najgorsze forum na jakim byłem
A może to jest jakiś chat i nie ma tutaj żadnego szefa. ..
2.0 cdti to jeden z najgorszych silników 2.0 jeszcze chyba przed bmw n47. Prawda wyzwala!
Lepiej znanego jasnowidza zapytać czemu się zacierają silniki .. więcej wam powie ...
Nie jest jednak miejscem na rozładowywanie frustracji.
Polecam przemyśleć swoje wypowiedzi.
Tutaj nikt nikogo na siłę nie trzyma.
-
- Forumowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 5 sie 2014, o 18:00
- Auto: Vauxhall Insignia
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: UK
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH
Dobrze że wkońcu moderator się pojawił.
Tego tematu nie da się czytać proszę zobaczyć ostatnie 3 strony i się zastanic jak jeden drugiemu dopieka o jakieś " emulsji " i to miałem na myśli pisząc o "dnie wypowiedzi "
Proszę czyścić to również z moich wpisów niech będze chociaż na temat
Tego tematu nie da się czytać proszę zobaczyć ostatnie 3 strony i się zastanic jak jeden drugiemu dopieka o jakieś " emulsji " i to miałem na myśli pisząc o "dnie wypowiedzi "
Proszę czyścić to również z moich wpisów niech będze chociaż na temat
- IBZI
- Moderator
- Posty: 4186
- Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
- Auto: Insignia 2.0
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 30 razy
Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH
Moderator jest cały czas i czyta wszystkie posty, a co i kiedy ma czyścić sam zdecyduje. Tymczasem proszę o powrót do tematu wątku.
-
- Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:28
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Toruń
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH
Jak postąpiłeś kolego. Mój przykład jest bardzo podobny. Silnik zaczął głośno chodzić, przy zrzucaniu biegów wręcz wyć. Umówiony byłem na dwumas. W międzyczasie zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju. Smok był wymieniony 40k km temu. Obecny przebieg 245k km, ad 2010. Dziś wyrok, w misce opiłki, panewki przekręcone i wał uszkodzony. Masakra nie wiem co czynić. Remontować czy opychać...tto pisze: ↑6 sie 2019, o 21:40Przebieg 240k. W czerwcu prewencyjnie robiłem wymianę rozrządu a rok wcześniej regenerowałem turbo. Pod koniec lipca usłyszałem nieco głośniejszą pracę silnika, słyszalną tylko na wyższych obrotach. Mechanik wydał wyrok - obrócona panewka.
Żegnam się z Insignią. Nie zamierzam już chyba w nią inwestować. Co byście zrobili na moim miejscu? Sprzedawać jako auto bez sprawnego silnika czy wyłożyć 6k na remont i dopiero wystawiać ogłoszenie?
-
- Użytkownik
- Posty: 646
- Rejestracja: 26 cze 2017, o 20:25
- Auto: Insignia 2.0 160KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH
No własnie smoka wymieniłeś, ale panewek już nie i bardzo dużo ludzi popełnia ten błąd. Ja bym sobie dał spokój i opchnął ten samochód. Chyba że jesteś do niego przywiązany to zrób i jeździj, ale odradzałbym naprawę i sprzedaż...
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8412
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 195 razy
- Otrzymał piwo: 100 razy
- Kontakt:
Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH
Jak nie chcesz się z nią rozstawać to robić, tę Autopsję bardzo chwalą i masz fakturę i gwarancję na chyba rok. Nie rób tylko czasem u Janusza po godzinach, gdzie ani papieru, ani umowy ani żadnej odpowiedzialności/rękojmi ,bo to nie będzie taniej. Albo szybka decyzja o sprzedaży tańszej o koszt naprawy i szukamy następnego auta na opinii o ogłoszeniu. Autko ma już swoje lata, zaraz dycha pyknie, -lepiej nie będzie, zaraz znowu coś wyskoczy bo to taki wiek już, -chyba nastała pora na zmiany, taka sama z siebie.
Radio 357 :)
-
- Użytkownik
- Posty: 323
- Rejestracja: 3 sty 2019, o 19:15
- Auto: Insignia kombi 4x4
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wałbrzych
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH
A z ciekawości, czy ktoś próbował robić taką naprawę z A/C? Czy osoby którym zatarły się silniki miały auto casco? Skoro szyby, opony, stłuczki z naszej winy można z ac naprawiać to czemu nie silnik?
Ja mam ac, aktualnie przebieg 189000 z pełną historią w aso, poprzedni właściciel wymieniał uszczelke smoka w aso w marcu tego roku przy przebiegu 185000 (auto mial 4 lata), wcześniej nie wiadomo czy była robiona, brak info o statusie panewek.
I taka właśnie myśl mnie naszła..
Ja mam ac, aktualnie przebieg 189000 z pełną historią w aso, poprzedni właściciel wymieniał uszczelke smoka w aso w marcu tego roku przy przebiegu 185000 (auto mial 4 lata), wcześniej nie wiadomo czy była robiona, brak info o statusie panewek.
I taka właśnie myśl mnie naszła..
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8412
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 195 razy
- Otrzymał piwo: 100 razy
- Kontakt:
Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH
Części mechaniczne podobno nie. Każdy by tak chciał za ten tysiąc rocznie z polisy wymienić i naprawić wszystko
Radio 357 :)
-
- Zapaleniec
- Posty: 2406
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
- Auto: Astra J ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: LDZ
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH
Nie sądzę aby gdziekolwiek była taka opcja aby z AC wymieniać popsute (zużyte) podzespoły. Jedynie pozostaje krasztest....
Wysłane z telefonu Nokia 6310i przy użyciu Tapatalka
Wysłane z telefonu Nokia 6310i przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:28
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Toruń
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH
Dziś jestem mądrzejszy i wiem ze panewki tez ze smokiem należało wymienić:/ Oczywiście jeżeli remont wejdzie w gre to oddam do Włocławka, poza tym to blisko mnie i maja renome. Rozmawiałem dziś z nimi. Koszt naprawy 8k pln. Muszę gruntownie pomyśleć. Mam jeszcze kupione sprzęgło i dwumas, także ma starcie jestem minus 10k pln. Lubię to auto ale czy to nie za dużo do wyłożenia kasy. Hmm ciekawe ile tylkobym za niego dostał...
- supi
- Użytkownik
- Posty: 504
- Rejestracja: 5 maja 2016, o 19:34
- Auto: Insignia HB
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH
wystaw i zobaczysz. Cena oczekiwana minus to co musisz wsadzić obecnie.
-
- Zapaleniec
- Posty: 2406
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
- Auto: Astra J ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: LDZ
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH
To odda z dopłatą
Wysłane z telefonu Nokia 6310i przy użyciu Tapatalka
Wysłane z telefonu Nokia 6310i przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:28
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Toruń
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH
Po skalkulowaniu auto poszlo dp remontu. Sprzedając uszkodzony nikt nie dałby mi tyle ile bym chciał. Moja panewka wyglada tak:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: 12 kwie 2019, o 13:49
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH
Jaki jest szacowany koszt remontu?
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2343
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH
od 5 do 8/9 tys zależy gdzie zrobisz , jest to opisane w tym temacie