--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

ODPOWIEDZ
Bartol
Zapaleniec
Posty: 1530
Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
Auto: INSIGNIA
Kod silnika: A18XER
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 23 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: Bartol » 23 sie 2019, o 15:55

Ten jeden przypadek nic nie pokazuje, tym bardziej, że silnik N45 powstał kiedy inżynierowie Opla myśleli, że będzie Vectra D ;)
Prawdopodobnie silnik rozbierany był wielokrotnie i nie można wykluczyć uszkodzenia mechanicznego tego smoka przez jakiegoś pseudo mechanika.

lukasz2008
Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 5 sie 2014, o 18:00
Auto: Vauxhall Insignia
Kod silnika: A20DTL
Rok produkcji: 2009
Miasto: UK
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: lukasz2008 » 24 sie 2019, o 00:35

Poziom wypowiedzi to dno
To najgorsze forum na jakim byłem
A może to jest jakiś chat i nie ma tutaj żadnego szefa. ..
2.0 cdti to jeden z najgorszych silników 2.0 jeszcze chyba przed bmw n47. Prawda wyzwala!
Lepiej znanego jasnowidza zapytać czemu się zacierają silniki .. więcej wam powie ...

Awatar użytkownika
rataj73
Zapaleniec
Posty: 1671
Rejestracja: 22 lip 2014, o 15:54
Auto: Opel Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Stolica Mazur
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 15 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: rataj73 » 24 sie 2019, o 06:14

A Ty jakiś Jehowy jesteś ?
,,Prawda wyzwala"
,, Trzeba stanąć w prawdzie"
Przecież nikt Cię siłą na forum nie trzyma. Ze wszystkich forum samochodowych jakie śledzę czy śledziłem to jest jednym z bardziej fachowych ale co ja tam wiem.

Awatar użytkownika
jotef
Użytkownik
Posty: 503
Rejestracja: 23 mar 2016, o 19:41
Auto: eSTe
Kod silnika: A20DTE
Rok produkcji: 2014
Miasto:
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: jotef » 24 sie 2019, o 08:17

lukasz2008 pisze:
24 sie 2019, o 00:35
Poziom wypowiedzi to dno
To najgorsze forum na jakim byłem
[ ... ]
rozumiem, że to post rezygnujący z uczestnictwa tutaj ale tak od razu wyzywać forumowiczów od 'głuptoków' :o ?!
... w końcu parę postów napisałeś, więc jest to również Twój udział w 'dennym poziomie' ;D

lukasz2008 pisze:
24 sie 2019, o 00:35
[ ... ]
2.0 cdti to jeden z najgorszych silników 2.0 [ ... ]
[ ... ]
pewnie jest parę lepszych motorków jak również gorsze też się trafiają.
każdy wie, że taki trend i eco gadgety w 'motointeresie' wywołują rozgoryczenie użytkowników ...
' ... jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma ... ' > zawsze można zmienić :|

Awatar użytkownika
IBZI
Moderator
Posty: 4186
Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
Auto: Insignia 2.0
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2013
Miasto: Gliwice
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 30 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: IBZI » 24 sie 2019, o 08:30

lukasz2008 pisze:
24 sie 2019, o 00:35
Poziom wypowiedzi to dno
To najgorsze forum na jakim byłem
A może to jest jakiś chat i nie ma tutaj żadnego szefa. ..
2.0 cdti to jeden z najgorszych silników 2.0 jeszcze chyba przed bmw n47. Prawda wyzwala!
Lepiej znanego jasnowidza zapytać czemu się zacierają silniki .. więcej wam powie ...
Forum służy wymianie doświadczeń. Każdy ma swoje.
Nie jest jednak miejscem na rozładowywanie frustracji.
Polecam przemyśleć swoje wypowiedzi.
Tutaj nikt nikogo na siłę nie trzyma.

lukasz2008
Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 5 sie 2014, o 18:00
Auto: Vauxhall Insignia
Kod silnika: A20DTL
Rok produkcji: 2009
Miasto: UK
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: lukasz2008 » 27 sie 2019, o 00:28

Dobrze że wkońcu moderator się pojawił.
Tego tematu nie da się czytać proszę zobaczyć ostatnie 3 strony i się zastanic jak jeden drugiemu dopieka o jakieś " emulsji " i to miałem na myśli pisząc o "dnie wypowiedzi "
Proszę czyścić to również z moich wpisów niech będze chociaż na temat

Awatar użytkownika
IBZI
Moderator
Posty: 4186
Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
Auto: Insignia 2.0
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2013
Miasto: Gliwice
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 30 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: IBZI » 27 sie 2019, o 01:09

Moderator jest cały czas i czyta wszystkie posty, a co i kiedy ma czyścić sam zdecyduje. Tymczasem proszę o powrót do tematu wątku.

lukjach
Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:28
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Toruń
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: lukjach » 27 sie 2019, o 18:05

tto pisze:
6 sie 2019, o 21:40
Przebieg 240k. W czerwcu prewencyjnie robiłem wymianę rozrządu a rok wcześniej regenerowałem turbo. Pod koniec lipca usłyszałem nieco głośniejszą pracę silnika, słyszalną tylko na wyższych obrotach. Mechanik wydał wyrok - obrócona panewka.
Żegnam się z Insignią. Nie zamierzam już chyba w nią inwestować. Co byście zrobili na moim miejscu? Sprzedawać jako auto bez sprawnego silnika czy wyłożyć 6k na remont i dopiero wystawiać ogłoszenie?
Jak postąpiłeś kolego. Mój przykład jest bardzo podobny. Silnik zaczął głośno chodzić, przy zrzucaniu biegów wręcz wyć. Umówiony byłem na dwumas. W międzyczasie zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju. Smok był wymieniony 40k km temu. Obecny przebieg 245k km, ad 2010. Dziś wyrok, w misce opiłki, panewki przekręcone i wał uszkodzony. Masakra nie wiem co czynić. Remontować czy opychać...

pawel_insignia
Użytkownik
Posty: 646
Rejestracja: 26 cze 2017, o 20:25
Auto: Insignia 2.0 160KM
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Gdańsk
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: pawel_insignia » 28 sie 2019, o 05:45

No własnie smoka wymieniłeś, ale panewek już nie i bardzo dużo ludzi popełnia ten błąd. Ja bym sobie dał spokój i opchnął ten samochód. Chyba że jesteś do niego przywiązany to zrób i jeździj, ale odradzałbym naprawę i sprzedaż...

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8412
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 195 razy
Otrzymał  piwo: 100 razy
Kontakt:

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: dokia » 28 sie 2019, o 06:32

lukjach pisze:
27 sie 2019, o 18:05
(...) Dziś wyrok, w misce opiłki, panewki przekręcone i wał uszkodzony. Masakra nie wiem co czynić. Remontować czy opychać...
Jak nie chcesz się z nią rozstawać to robić, tę Autopsję bardzo chwalą i masz fakturę i gwarancję na chyba rok. Nie rób tylko czasem u Janusza po godzinach, gdzie ani papieru, ani umowy ani żadnej odpowiedzialności/rękojmi ,bo to nie będzie taniej. Albo szybka decyzja o sprzedaży tańszej o koszt naprawy i szukamy następnego auta na opinii o ogłoszeniu. Autko ma już swoje lata, zaraz dycha pyknie, -lepiej nie będzie, zaraz znowu coś wyskoczy bo to taki wiek już, -chyba nastała pora na zmiany, taka sama z siebie.
Radio 357 :)

dzamej
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: 3 sty 2019, o 19:15
Auto: Insignia kombi 4x4
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wałbrzych
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: dzamej » 28 sie 2019, o 07:41

A z ciekawości, czy ktoś próbował robić taką naprawę z A/C? Czy osoby którym zatarły się silniki miały auto casco? Skoro szyby, opony, stłuczki z naszej winy można z ac naprawiać to czemu nie silnik?

Ja mam ac, aktualnie przebieg 189000 z pełną historią w aso, poprzedni właściciel wymieniał uszczelke smoka w aso w marcu tego roku przy przebiegu 185000 (auto mial 4 lata), wcześniej nie wiadomo czy była robiona, brak info o statusie panewek.


I taka właśnie myśl mnie naszła..

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8412
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 195 razy
Otrzymał  piwo: 100 razy
Kontakt:

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: dokia » 28 sie 2019, o 08:06

Części mechaniczne podobno nie. Każdy by tak chciał za ten tysiąc rocznie z polisy wymienić i naprawić wszystko
Radio 357 :)

kecraminsignia
Zapaleniec
Posty: 2406
Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
Auto: Astra J ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2013
Miasto: LDZ
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 15 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: kecraminsignia » 28 sie 2019, o 08:29

Nie sądzę aby gdziekolwiek była taka opcja aby z AC wymieniać popsute (zużyte) podzespoły. Jedynie pozostaje krasztest....

Wysłane z telefonu Nokia 6310i przy użyciu Tapatalka


lukjach
Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:28
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Toruń
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: lukjach » 28 sie 2019, o 11:33

Dziś jestem mądrzejszy i wiem ze panewki tez ze smokiem należało wymienić:/ Oczywiście jeżeli remont wejdzie w gre to oddam do Włocławka, poza tym to blisko mnie i maja renome. Rozmawiałem dziś z nimi. Koszt naprawy 8k pln. Muszę gruntownie pomyśleć. Mam jeszcze kupione sprzęgło i dwumas, także ma starcie jestem minus 10k pln. Lubię to auto ale czy to nie za dużo do wyłożenia kasy. Hmm ciekawe ile tylkobym za niego dostał...

Awatar użytkownika
supi
Użytkownik
Posty: 504
Rejestracja: 5 maja 2016, o 19:34
Auto: Insignia HB
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: supi » 28 sie 2019, o 15:58

wystaw i zobaczysz. Cena oczekiwana minus to co musisz wsadzić obecnie.

kecraminsignia
Zapaleniec
Posty: 2406
Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
Auto: Astra J ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2013
Miasto: LDZ
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 15 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: kecraminsignia » 28 sie 2019, o 20:14

To odda z dopłatą

Wysłane z telefonu Nokia 6310i przy użyciu Tapatalka


kjk12
Użytkownik
Posty: 399
Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
Auto: insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: kjk12 » 29 sie 2019, o 10:09

kup blok z 1,9 i wstawiasz za połowę tego co wyliczyłeś :)

lukjach
Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:28
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Toruń
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: lukjach » 6 wrz 2019, o 17:43

Po skalkulowaniu auto poszlo dp remontu. Sprzedając uszkodzony nikt nie dałby mi tyle ile bym chciał. Moja panewka wyglada tak:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

czyrek
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: 12 kwie 2019, o 13:49
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Wrocław
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: czyrek » 12 wrz 2019, o 19:48

Jaki jest szacowany koszt remontu?

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 2343
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 25 razy
Otrzymał  piwo: 32 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: dare50 » 12 wrz 2019, o 19:51

od 5 do 8/9 tys zależy gdzie zrobisz , jest to opisane w tym temacie

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik diesla”