--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
EGR
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: 12 mar 2019, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Warszawa
Re: EGR
U mnie po zainstalowaniu zaślepki i podłączeniu wtyczki EGR po przejechaniu około 3 km włączyła się procedura wypalania DPF dodam że poprzednia procedura była około 9 km wcześniej na odpiętej wtyczce.
Czy powodem tak szybkiego wypalania DPF mogło być podpięcie EGR?
EGR został na nowo odpięty zobaczymy co się teraz będzie działo.
Czy powodem tak szybkiego wypalania DPF mogło być podpięcie EGR?
EGR został na nowo odpięty zobaczymy co się teraz będzie działo.
-
- Użytkownik
- Posty: 312
- Rejestracja: 26 wrz 2017, o 22:13
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Białystok
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: EGR
Powodem wypalania jest albo procentowe zapełnienie albo info z czujnika różnicy ciśnień. I którąś z tych informacji widzi komputer skoro zaczyna wypalać. Samo podpięcie wtyczki do egr na pewno nie spowoduje wypalania jeżeli nie jest spełniony któryś z tych warunków. Problem jest tylko w tym czy on ci wypala ten dpf do końca i do ilu procent. Może podczas wypalania zostaje przerwany proces więc za kilka kilometrów zaczyna znowu wypalać. Tylko pytanie dlaczego. Może dpf jest już tak zawalony że nie da rady go wypalić. Tutaj gdybanie nic nie da trzeba podłączyć kąpa i zobaczyć co się dzieje, pojeździć i poobserwować. Dobra jest aplikacja naszego kolegi Pinga masz na bieżąco podgląd parametrów. Może wyskocz gdzieś na autostradę i przegoń niech ci dobrze go wypali. Potem sprawdź do ilu procent sie wypalił. W najgorszym przypadku na trasie to powinno spaść gdzieś do 25%. Musisz poobserwować jakie są wartości wtedy łatwiej jest określić przyczynę.
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: 12 mar 2019, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Warszawa
Re: EGR
Przy okazji diagnostyki EGR sprawdzaliśmy ciśnienie na DPF i wszystko było Ok. Co prawda wypalał go do 30%-40%.
Z tego co pisali koledzy na tym wątku nie poprawnie działający EGR powoduje częste wypalanie DPF. Może po założeniu blachy i podpięcia EGR próbował się on otwierać i to spowodowało uruchomienie procedury. Pojeżdżę z odpiętym i zobaczę.
Z tego co pisali koledzy na tym wątku nie poprawnie działający EGR powoduje częste wypalanie DPF. Może po założeniu blachy i podpięcia EGR próbował się on otwierać i to spowodowało uruchomienie procedury. Pojeżdżę z odpiętym i zobaczę.
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 140 razy
- Kontakt:
Re: EGR
Przez MDI tego nie zrobi.
Trzeba wyciągnąć sterownik na stół, otworzyć go, podpiąć się pod procesor. Zupełnie tak samo jak robi się chip tuning.
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Trzeba wyciągnąć sterownik na stół, otworzyć go, podpiąć się pod procesor. Zupełnie tak samo jak robi się chip tuning.
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: 12 mar 2019, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Warszawa
Re: EGR
Od powyższego wypalenia i wypięcia wtyczki EGR przejechałem 422km z czego około 90km po mieście w korkach i uruchomiła się kolejna procedura. Jak oceniacie koledzy czy to w miarę normalny wynik?plewen84 pisze: ↑17 kwie 2019, o 07:35U mnie po zainstalowaniu zaślepki i podłączeniu wtyczki EGR po przejechaniu około 3 km włączyła się procedura wypalania DPF dodam że poprzednia procedura była około 9 km wcześniej na odpiętej wtyczce.
Czy powodem tak szybkiego wypalania DPF mogło być podpięcie EGR?
EGR został na nowo odpięty zobaczymy co się teraz będzie działo.
-
- Użytkownik
- Posty: 752
- Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
- Auto: Insignia ST Cosmo
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: lubelskie
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: EGR
Według mnie i tak za szybko. U mnie przy jeździe wyłącznie po mieście wypalanie mam co 300-400 km.
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: EGR
Jaki % napełnienia DPF wskazywał algorytm?plewen84 pisze: ↑21 kwie 2019, o 13:47Od powyższego wypalenia i wypięcia wtyczki EGR przejechałem 422km z czego około 90km po mieście w korkach i uruchomiła się kolejna procedura. Jak oceniacie koledzy czy to w miarę normalny wynik?plewen84 pisze: ↑17 kwie 2019, o 07:35U mnie po zainstalowaniu zaślepki i podłączeniu wtyczki EGR po przejechaniu około 3 km włączyła się procedura wypalania DPF dodam że poprzednia procedura była około 9 km wcześniej na odpiętej wtyczce.
Czy powodem tak szybkiego wypalania DPF mogło być podpięcie EGR?
EGR został na nowo odpięty zobaczymy co się teraz będzie działo.
-
- Użytkownik
- Posty: 312
- Rejestracja: 26 wrz 2017, o 22:13
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Białystok
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: EGR
420 km z czego 350 w trasie to wydaje mi się że trochę mało. Mi się dziś wypalał po 522 jazda tylko po mieście. Zeszło do 10 % (wypalanie poza miastem w mieście pewnie by nie zeszło do tylu)to uważam że ładnie. Egr zaślepiony. A sama trasa miesiąc temu wracając z niemiec to 1860 km
Musisz sprawdzić przy ilu procentach się zaczyna wypalać może masz problem z czujnikiem różnicy ciśnień.
Musisz sprawdzić przy ilu procentach się zaczyna wypalać może masz problem z czujnikiem różnicy ciśnień.
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: 12 mar 2019, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Warszawa
Re: EGR
Udało mi się odczytać, przy zaślepionym i odpiętym EGR wypalanie w mieście (korki) 12km temu 34% załącznik.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: EGR
Wszystko zależy od tego, z ilu % startował. jak z 40% to już jest ok.
@plewen84, 12km temu, było to wypalanie o którym wspominałeś w tym poście?
czy jeszcze jakieś nowe?
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: 12 mar 2019, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Warszawa
Re: EGR
Tylko to nic pomiędzy się nie wydarzyło. Zobaczę co się teraz zadzieje ile pojeżdżę do kolejnego i podejmę decyzje czy wymieniam EGR na nowy czy wyprogramowuję.