--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
EGR
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2346
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: EGR
Ale jak się otworzy to gdzie ma być ten przepływ skoro jest zaślepiony ? a jak się otwiera to co gazy idą ? tylko gdzie więc , mojego miałem zaślepione i po demontażu EGR prawie po roku był czysty więc tak jak pisałem wyżej
-
- Użytkownik
- Posty: 646
- Rejestracja: 26 cze 2017, o 20:25
- Auto: Insignia 2.0 160KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: EGR
Moim zdaniem przy otwarciu te gazy będą się mieszały z tymi w zaślepionej rurce, ale owszem nigdzie dalej przepływu nie będzie. Mimo to caly czas syf wokół zaworu będzie. No ale jeżeli piszesz, że zdemontowałeś i faktycznie było czyste, to jestem spokojny
-
- Zapaleniec
- Posty: 2406
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
- Auto: Astra J ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: LDZ
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 15 razy
-
- Użytkownik
- Posty: 646
- Rejestracja: 26 cze 2017, o 20:25
- Auto: Insignia 2.0 160KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: EGR
Zaślepka jest chyba za EGR. Chodzi mi o to, że sam EGR dalej sie otwiera i pracuje "w spalinach" wiec jest szansa, że się zacznie zacinać mimo, że później nigdzie to nie leci z uwagi na blaszkę. Ale skoro Darek pisał, ze sprawdzał po roku i jets spokój to ok
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2019, o 11:51 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: 12 mar 2019, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Warszawa
Re: EGR
Jakich zaślepek używacie możecie wrzucić jakiś link?
Coś takiego np?
https://allegro.pl/oferta/zaslepka-egr- ... JcQAvD_BwE
Coś takiego np?
https://allegro.pl/oferta/zaslepka-egr- ... JcQAvD_BwE
-
- Zapaleniec
- Posty: 2406
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
- Auto: Astra J ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: LDZ
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: EGR
No masz rację.pawel_insignia pisze:Zaślepka jest chyba za EGR. Chodzi mi o to, że sam EGR dalej sie otwiera i pracuje "w spalinach" wiec jest szansa, że się zacznie zacinać mimo, że później nigdzie to nie leci z uwagi na blaszkę. Ale skoro Darek pisał, ze sprawdzał po roku i jets spokój to okkecraminsignia pisze: ↑11 kwie 2019, o 11:37Ale zaślepka chyba jest przed EGR
Wysłane z telefonu Nokia 6310i przy użyciu Tapatalka
Wysłane z telefonu Nokia 6310i przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: 12 mar 2019, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Warszawa
Re: EGR
Koledzy czy komuś zdażyło się odcięcie mocy przy odpietej wtyczce EGR i raptownym dodaniu gazu? Swieci się check wiec nie miałem info o przejściu w tryb awaryjny ale ewidentnie moc była obcięta. Po ponownym odpaleniu wszystko wróciło do normy. Zauważyłem tez zapocenie na rurze od interculera.
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2019, o 19:10 przez plewen84, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: EGR
Z tą różą to przesadziłeś
Odczytaj błędy jakie zostały po tym odcięciu - będzie mniej gdybania
Odczytaj błędy jakie zostały po tym odcięciu - będzie mniej gdybania
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: 12 mar 2019, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Warszawa
Re: EGR
Fakt autokorekty
Ale na rurce przy EGR w górnej części tam gdzie jest mocowanie na 3 śruby tez zauważyłem zapocenie zastanawiam się czy tam nie tkwił problem EGR.
No nic wszystko powycierane pojeżdżę i zobaczymy gdzie sie coś pojawi. A w przyszłym tyg na komputer.
Chyba ze jest ktoś z Wawy kto może mi odczytać błędy za free
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2019, o 19:18 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: EGR
Za dużo tych zapoceń jak na auto z 2014 roku. Może coś nieuważnie składałeś i nie dałeś lub Ci się pozawijały oringi/uszczelnienia?
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: 12 mar 2019, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Warszawa
Re: EGR
Rurę i EGR czyścił mi mechanik i może faktycznie oring/uszczelka gdzieś nie podeszła. Narazie poczyscilem wszystko i będę sprawdzał. Bo to zapocenie przy rurze EGR mogło być zwykłym zabrudzeniem, rurę EGR poprawie przy zamontowaniu zaślepki.
Czy tam są jakieś uszczelnienia chodzi mi o tę czesc górna gdzie są 3 śruby.
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2019, o 22:13 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: 12 mar 2019, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Warszawa
-
- Użytkownik
- Posty: 646
- Rejestracja: 26 cze 2017, o 20:25
- Auto: Insignia 2.0 160KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: EGR
Mi też się tam leciutko pociło, ale niewiele. Nie wiem jak było u Ciebie. Mocy nie ubyło. Odkąd mam zaślepiony EGR jest sucho
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: 12 mar 2019, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Warszawa
Re: EGR
Koledzy jak myślicie czy jeżeli EGR jest uszkodzony i narazie tylko „zaślepię” i podepnę wtyczkę to DPF będzie się wypalał normalnie czy tak jak przy nie poprawnie działającym EGR? Czyli często co 60-70 km.
Czy lepiej do momentu wyprogramowania nie podłączać EGR?
Czy lepiej do momentu wyprogramowania nie podłączać EGR?
-
- Użytkownik
- Posty: 312
- Rejestracja: 26 wrz 2017, o 22:13
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Białystok
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: EGR
Na pewno nie tak często ale też nie wiem czy tak samo jak przy normalnie działającym. U mnie jak padł egr to zanim go wywaliłem z programu przejeździłem z tydzień i coś mi się kojarzy że chyba zrobiłem jakieś 350 km i to było latem a jazda tylko po mieście i jeszcze się nie wypalał. Po prostu po zaślepieniu silnik dostaje tylko czyste powietrze a nie sadzę.
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: 12 mar 2019, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Warszawa
Re: EGR
#jar-231 czy pomiędzy wyprogramowaniem a uszkodzeniem EGR miałeś założoną „zaślepkę” ja będę montował dzisiaj i zobaczę czy po podpięcia EGR nie przejdzie mi od razu w tryb awaryjny bo tak działo się przy problemach z EGR, jeśli tak będzie to do czasu wyprogramowania dalej będę miał odpięty EGR?
-
- Użytkownik
- Posty: 312
- Rejestracja: 26 wrz 2017, o 22:13
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Białystok
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: EGR
Tak miałem od razu bo u mnie był otwarty na 55 % to nie dało się jeździć. Wtyczkę też musiałem odpiąć bo komputer widział inne położenie niż wymagał i przechodził w tryb awaryjny. Po odpięciu tylko wywalił chek ale jeździł normalnie.