--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Pompa oleju w silniku A20DT
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 11 gru 2020, o 21:57
- Auto: Opel Insignia A
- Kod silnika: A20NFT
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Łódź
Re: Pompa oleju w silniku A20DT
Witajcie, watek bardzo stary ale moze jeszcze ktos odczyta. Na zdjeciu obtarte kolo z pompy oleju. Ciekawi mnie bardzo czy to powstalo w skutek zlej pracy pompy samej w sobie(np. pompa nie podawala odpowiednio oleju i tarlo sie na sucho) czy jest mozliwosc ze do srodka wpadly jakies opilki metalu? Pompa jest do wymiany, to jasne, ale nie chcialbym za chwile wstawiac kolejnej, bo przyczyna usterki nie zostala usunieta.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 9 gru 2020, o 07:08
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Lublin
Re: Pompa oleju w silniku A20DT
Witam wszystkich czy montował ktoś pompę o indeksie 7.29190.02.0? Oczywiście pierburg
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 cze 2020, o 08:17
- Auto: insignia 2.0 cdti
- Kod silnika: A20DTC
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Bydgoszcz
Re: Pompa oleju w silniku A20DT
wjtam spotkał się ktoś z wywalaniem simmeringu z siedzenia za wale od strony rozrzadu ? 3 simmerimg mi wywaliło pompa nowa oryginał simmerig elringa . po kilku kilometrach wywala go z siedzenia i nikt nie ma pojęcia co jest przyczyną
Ostatnio zmieniony 19 maja 2021, o 22:18 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 17 lip 2021, o 11:47
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kraków
Re: Pompa oleju w silniku A20DT
Witam, odgrzeje stary temat.
Niskie ciśnienie oleju.
Wymieniona uszczelka smoka
Wymieniony czujnik cisnienia oleju
Wymieniona podstawa
Nadal po odpaleniu pokazuje niskie ciśnienie! Przez 2 sukendy i znika. Cisnienie na ciepłym 2bary, na zimnym 5,5bara i spada, mierzone na wolnych obrotach biegu jałowym.
Miał ktoś podobną sytuacje? Zauważyłem że cisnienie na manometrze na zimnym rośnie po odpaleniu po 2-3 sekundach. Przeszukałem wątki które są na forum ale nadal nie wiem co robić i jak z tym walczyć, czy moze być to regulator ciśnienia ?? Czy może jednak pompa, chociaż wydaje mi się że ciśnienie dobre . Isia 2.0 CDTI 160 KM 2009/2010
Niskie ciśnienie oleju.
Wymieniona uszczelka smoka
Wymieniony czujnik cisnienia oleju
Wymieniona podstawa
Nadal po odpaleniu pokazuje niskie ciśnienie! Przez 2 sukendy i znika. Cisnienie na ciepłym 2bary, na zimnym 5,5bara i spada, mierzone na wolnych obrotach biegu jałowym.
Miał ktoś podobną sytuacje? Zauważyłem że cisnienie na manometrze na zimnym rośnie po odpaleniu po 2-3 sekundach. Przeszukałem wątki które są na forum ale nadal nie wiem co robić i jak z tym walczyć, czy moze być to regulator ciśnienia ?? Czy może jednak pompa, chociaż wydaje mi się że ciśnienie dobre . Isia 2.0 CDTI 160 KM 2009/2010
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 30 wrz 2021, o 11:34
- Auto: Insignia A lift
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Żołynia
Re: Pompa oleju w silniku A20DT
Ja będę montował. Mam już kupioną, ale gromadzę inne graty żeby wymienić wszystko co trzeba.Pieter20081 pisze: ↑10 mar 2021, o 14:53Witam wszystkich czy montował ktoś pompę o indeksie 7.29190.02.0? Oczywiście pierburg
Temat się przewija przez forum. Według wyników pomiarów, które podałeś wszystko masz sprawne, więc do wymiany czujnik ciśnienia oleju.Krystian2195 pisze: ↑17 lip 2021, o 13:21Witam, odgrzeje stary temat.
Niskie ciśnienie oleju.
Wymieniona uszczelka smoka
Wymieniony czujnik cisnienia oleju
Wymieniona podstawa
Nadal po odpaleniu pokazuje niskie ciśnienie! Przez 2 sukendy i znika. Cisnienie na ciepłym 2bary, na zimnym 5,5bara i spada, mierzone na wolnych obrotach biegu jałowym.
Miał ktoś podobną sytuacje? Zauważyłem że cisnienie na manometrze na zimnym rośnie po odpaleniu po 2-3 sekundach. Przeszukałem wątki które są na forum ale nadal nie wiem co robić i jak z tym walczyć, czy moze być to regulator ciśnienia ?? Czy może jednak pompa, chociaż wydaje mi się że ciśnienie dobre . Isia 2.0 CDTI 160 KM 2009/2010
-
- Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 28 gru 2020, o 13:04
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Pompa oleju w silniku A20DT
W przypadku zimnej jednostki - jest to (zdaje się) normalne, że odczyt pojawia się po 2-2,5 sekundach. Rozumiem, że na ciepłym silniku ciśnienie pokazuje Ci się niemal w tej samej sekundzie?Krystian2195 pisze: ↑17 lip 2021, o 13:21Nadal po odpaleniu pokazuje niskie ciśnienie! Przez 2 sukendy i znika. Cisnienie na ciepłym 2bary, na zimnym 5,5bara i spada, mierzone na wolnych obrotach biegu jałowym.
Miał ktoś podobną sytuacje? Zauważyłem że cisnienie na manometrze na zimnym rośnie po odpaleniu po 2-3 sekundach. Przeszukałem wątki które są na forum ale nadal nie wiem co robić i jak z tym walczyć, czy moze być to regulator ciśnienia ?? Czy może jednak pompa, chociaż wydaje mi się że ciśnienie dobre . Isia 2.0 CDTI 160 KM 2009/2010
Jeszcze jedno pytanie - czym Ty to mierzysz? Manometrem czy jakąś aplikacją?
Ja przy pompie o stałym wydatku mam średnio 1,4 bar na wolnych obrotach przy ciepłym, na zimnym ca. ~5 bar.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.