--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
----------------------------carVertical historia pojazdu - rabat 30% dla ICP - LINK
--------------------
----------------
Zobacz nasz portal klubowy ---------------
Polub naszą stronę na Facebooku ---------------
Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
----------------------------carVertical historia pojazdu - rabat 30% dla ICP - LINK
--------------------
----------------



Brak mocy silnik CDTI
-
- Zapaleniec
- Posty: 3180
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Brak mocy silnik CDTI
Mi poszedł któryś rok temu to nie było, kupiłem używaną gruszkę i jest ok.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 14 sie 2019, o 21:01
- Auto: insignia
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: ustroń
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 lip 2020, o 17:11
- Auto: insignia 2.0cdt 160
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Limanowa
Re: Brak mocy silnik CDTI
Witam juz wiem co było mojej isi wymieniłem sensor map nic wyczyscilem egr i dalej to samo okazało się że poprzedni właściciel dal komuś uszczelki wymieniać za turbina i źle założył i wpadło coś w turbine i pokrzywilo łopatki i o to przyczyna pozdrawiam miłego dnia
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 28 gru 2019, o 22:19
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: KAMIENNA GÓRA
Re: Brak mocy silnik CDTI
witam Panowie mam mega problem z moją isią 2.0 cdti 160 kunia. do rzeczy ostatnio na autostradzie wyskoczył błąd awaria pojazdu ...... więc mam swoje OBDII bo sprawdzam DPF oczywiście i na parkingu wyskoczył błąd P2282 MAF wiadomo niby przepływomierz ale każdy wie że uwalona rura turbo. dojechałem do domu JAKOS te 300 km powiedzmy sobie auto straciło książkowo moc czyli reakcja na pedał gazu po kilku lub kilkunastu sekundach. jednak rozpedzał sie nawet do 150 i więcej. Auto pojechało na warsztat zostało sprawdzone wszystko oczywiście bład skasowany itp. ale jednak okazało sie, że to nie przepływomierz ani nie rura układ okazał sie szczelny. Serwis sie poddał bo nie maja bladego pojecia co jest skasowali mnie tylko na 100pln za sprawdzenie. Więc jeżdze tym autem już tak tydzień i nie wywala zadnego błędu chodzi normalnie tylko nie ma mocy. dzisiaj zauważyłem, że przy wolnej jeżdzie DPF osiąga nawet 600 stopni, czyli temperatura jak przy wypalaniu nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny Pomocy!!!!!! Prosze o konkrety jak coś na maila: Pitek881@wp.pl lub whatsapp 669112479 pozdrawiam Panowie
Ostatnio zmieniony 9 wrz 2020, o 20:40 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 28 gru 2019, o 22:19
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: KAMIENNA GÓRA
Re: Brak mocy silnik CDTI
A turbo jak dmucha?
nie sprawdzałem jak dmucha ale niby z turbina jest wszystko ok sztanga chodzi swobodnie. Nie wiem czy dobrze rozumie zasade działania tego z DPF, że temperatura może rosnąć bo ma za słaby przedmuch na wydechu i nie ma co schładzać tego ustrojstwa????
nie sprawdzałem jak dmucha ale niby z turbina jest wszystko ok sztanga chodzi swobodnie. Nie wiem czy dobrze rozumie zasade działania tego z DPF, że temperatura może rosnąć bo ma za słaby przedmuch na wydechu i nie ma co schładzać tego ustrojstwa????
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 8 cze 2019, o 13:38
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Lublin
Re: Brak mocy silnik CDTI
Witam, u mnie w Insignii jest trochę inny problem. Rano jak odpalam i chcę wyjechać z garażu to nie ma w ogóle mocy i przez kilka sekund nie chce przerzucić biegu (automat). Ale po chwili jak już się rozkręci to jedzie normalnie. I aż do następnego dłuższego postoju.
Silnik 2.0 CDTI 131km
Automat
2008r
Silnik 2.0 CDTI 131km
Automat
2008r
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 127 razy
Re: Brak mocy silnik CDTI
Ale dłuższego tzn. że silnik ostygnie?
Ogólnie na zimnym silniku i skrzyni to on te biegi zmienia zupełnie inaczej. A i mocy też ma odczuwalnie mniej. Jak się wszystko rozgrzeje to faktycznie jedzie.
Ogólnie na zimnym silniku i skrzyni to on te biegi zmienia zupełnie inaczej. A i mocy też ma odczuwalnie mniej. Jak się wszystko rozgrzeje to faktycznie jedzie.
- Zbyszek01
- Klubowicz
- Posty: 3396
- Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
- Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=1580&start=280
- Miasto: DZA
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 33 razy
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 lis 2020, o 15:29
- Auto: Insignia A20DTH
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łom
Re: Brak mocy silnik CDTI
Miałem bardzo podobne objawy po wymianie czujnika doładowania turbiny samochód wrócił do normy, nie wyświetlało błędu czujnika, ale te same błędy które Tobie wyskoczyły.Pitek881 pisze:witam Panowie mam mega problem z moją isią 2.0 cdti 160 kunia. do rzeczy ostatnio na autostradzie wyskoczył błąd awaria pojazdu ...... więc mam swoje OBDII bo sprawdzam DPF oczywiście i na parkingu wyskoczył błąd P2282 MAF wiadomo niby przepływomierz ale każdy wie że uwalona rura turbo. dojechałem do domu JAKOS te 300 km powiedzmy sobie auto straciło książkowo moc czyli reakcja na pedał gazu po kilku lub kilkunastu sekundach. jednak rozpedzał sie nawet do 150 i więcej. Auto pojechało na warsztat zostało sprawdzone wszystko oczywiście bład skasowany itp. ale jednak okazało sie, że to nie przepływomierz ani nie rura układ okazał sie szczelny. Serwis sie poddał bo nie maja bladego pojecia co jest skasowali mnie tylko na 100pln za sprawdzenie. Więc jeżdze tym autem już tak tydzień i nie wywala zadnego błędu chodzi normalnie tylko nie ma mocy. dzisiaj zauważyłem, że przy wolnej jeżdzie DPF osiąga nawet 600 stopni, czyli temperatura jak przy wypalaniu nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny Pomocy!!!!!! Prosze o konkrety jak coś na maila: Pitek881@wp.pl lub whatsapp 669112479 pozdrawiam Panowie
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 5 paź 2020, o 16:33
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Kielce
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Brak mocy silnik CDTI
Ja jestem po wymianie elektrozaworu turbiny N75 (błąd P0234) i przez ok 1,5 miesiąca nic się nie działo, jedynie zaraz po wymianie takie dziwne prykanie było słychać w okolicy turbo. Dziś ponownie pojawił się błąd P0234, jadąc S7 140km/h 6 bieg dałem mocniej gazu i nagle AWARIA POJAZDU...i brak mocy. Czy objawy mogą wskazywać na uszkodzoną geometrię turbo ?
Ktoś może jest z okolic Kielc lub zna dobrego mechanika, który może pomóc ?
Ktoś może jest z okolic Kielc lub zna dobrego mechanika, który może pomóc ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 kwie 2022, o 06:16
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Zaniemyśl
Re: Brak mocy silnik CDTI
Witam ja mam problem z insignia 2.0 2009 mianowicie brak mocy drzy na wolnych obrotach, delikatnie faluje na obrotach i głośniejszy silnik wiecie co to może być?