--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
----------------------------carVertical historia pojazdu - rabat 30% dla ICP - LINK
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Brak mocy silnik CDTI

ODPOWIEDZ
P405
Zapaleniec
Posty: 3180
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: P405 » 22 lip 2020, o 08:07

Mi poszedł któryś rok temu to nie było, kupiłem używaną gruszkę i jest ok.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka


szczotkov30
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 14 sie 2019, o 21:01
Auto: insignia
Rok produkcji: 2010
Miasto: ustroń

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: szczotkov30 » 27 lip 2020, o 20:39

wymieniłem zawór czujnik turbiny i problem znikł ;) wszystko jest już ok

Piomar895519892015
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 10 lip 2020, o 17:11
Auto: insignia 2.0cdt 160
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Limanowa

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: Piomar895519892015 » 18 sie 2020, o 11:12

Witam juz wiem co było mojej isi wymieniłem sensor map nic wyczyscilem egr i dalej to samo okazało się że poprzedni właściciel dal komuś uszczelki wymieniać za turbina i źle założył i wpadło coś w turbine i pokrzywilo łopatki i o to przyczyna pozdrawiam miłego dnia

Pitek881
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 28 gru 2019, o 22:19
Auto: Opel insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: KAMIENNA GÓRA

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: Pitek881 » 9 wrz 2020, o 18:32

witam Panowie mam mega problem z moją isią 2.0 cdti 160 kunia. do rzeczy ostatnio na autostradzie wyskoczył błąd awaria pojazdu ...... więc mam swoje OBDII bo sprawdzam DPF oczywiście i na parkingu wyskoczył błąd P2282 MAF wiadomo niby przepływomierz ale każdy wie że uwalona rura turbo. dojechałem do domu JAKOS te 300 km powiedzmy sobie auto straciło książkowo moc czyli reakcja na pedał gazu po kilku lub kilkunastu sekundach. jednak rozpedzał sie nawet do 150 i więcej. Auto pojechało na warsztat zostało sprawdzone wszystko oczywiście bład skasowany itp. ale jednak okazało sie, że to nie przepływomierz ani nie rura układ okazał sie szczelny. Serwis sie poddał bo nie maja bladego pojecia co jest skasowali mnie tylko na 100pln za sprawdzenie. Więc jeżdze tym autem już tak tydzień i nie wywala zadnego błędu chodzi normalnie tylko nie ma mocy. dzisiaj zauważyłem, że przy wolnej jeżdzie DPF osiąga nawet 600 stopni, czyli temperatura jak przy wypalaniu nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny Pomocy!!!!!! Prosze o konkrety jak coś na maila: Pitek881@wp.pl lub whatsapp 669112479 pozdrawiam Panowie
Ostatnio zmieniony 9 wrz 2020, o 20:40 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 9447
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 142 razy

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: mazmarcin » 9 wrz 2020, o 18:48

A turbo jak dmucha?

Pitek881
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 28 gru 2019, o 22:19
Auto: Opel insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: KAMIENNA GÓRA

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: Pitek881 » 9 wrz 2020, o 19:50

A turbo jak dmucha?

nie sprawdzałem jak dmucha ale niby z turbina jest wszystko ok sztanga chodzi swobodnie. Nie wiem czy dobrze rozumie zasade działania tego z DPF, że temperatura może rosnąć bo ma za słaby przedmuch na wydechu i nie ma co schładzać tego ustrojstwa????

tomekk17
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 8 cze 2019, o 13:38
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2019
Miasto: Lublin

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: tomekk17 » 14 gru 2020, o 08:16

Witam, u mnie w Insignii jest trochę inny problem. Rano jak odpalam i chcę wyjechać z garażu to nie ma w ogóle mocy i przez kilka sekund nie chce przerzucić biegu (automat). Ale po chwili jak już się rozkręci to jedzie normalnie. I aż do następnego dłuższego postoju.

Silnik 2.0 CDTI 131km
Automat
2008r

Awatar użytkownika
Rooff_
Zapaleniec
Posty: 4119
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 127 razy

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: Rooff_ » 14 gru 2020, o 16:13

Ale dłuższego tzn. że silnik ostygnie?
Ogólnie na zimnym silniku i skrzyni to on te biegi zmienia zupełnie inaczej. A i mocy też ma odczuwalnie mniej. Jak się wszystko rozgrzeje to faktycznie jedzie.

Awatar użytkownika
Zbyszek01
Klubowicz
Posty: 3396
Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2019
Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=1580&start=280
Miasto: DZA
Postawił piwo: 25 razy
Otrzymał  piwo: 33 razy

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: Zbyszek01 » 14 gru 2020, o 18:17

Może ktoś zmienił olej na niewłaściwy?

Achal
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 16 lis 2020, o 15:29
Auto: Insignia A20DTH
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Łom

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: Achal » 22 gru 2020, o 01:53

Pitek881 pisze:witam Panowie mam mega problem z moją isią 2.0 cdti 160 kunia. do rzeczy ostatnio na autostradzie wyskoczył błąd awaria pojazdu ...... więc mam swoje OBDII bo sprawdzam DPF oczywiście i na parkingu wyskoczył błąd P2282 MAF wiadomo niby przepływomierz ale każdy wie że uwalona rura turbo. dojechałem do domu JAKOS te 300 km powiedzmy sobie auto straciło książkowo moc czyli reakcja na pedał gazu po kilku lub kilkunastu sekundach. jednak rozpedzał sie nawet do 150 i więcej. Auto pojechało na warsztat zostało sprawdzone wszystko oczywiście bład skasowany itp. ale jednak okazało sie, że to nie przepływomierz ani nie rura układ okazał sie szczelny. Serwis sie poddał bo nie maja bladego pojecia co jest skasowali mnie tylko na 100pln za sprawdzenie. Więc jeżdze tym autem już tak tydzień i nie wywala zadnego błędu chodzi normalnie tylko nie ma mocy. dzisiaj zauważyłem, że przy wolnej jeżdzie DPF osiąga nawet 600 stopni, czyli temperatura jak przy wypalaniu nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny Pomocy!!!!!! Prosze o konkrety jak coś na maila: Pitek881@wp.pl lub whatsapp 669112479 pozdrawiam Panowie
Miałem bardzo podobne objawy po wymianie czujnika doładowania turbiny samochód wrócił do normy, nie wyświetlało błędu czujnika, ale te same błędy które Tobie wyskoczyły.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Szturmowiec
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 5 paź 2020, o 16:33
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Kielce
Postawił piwo: 1 raz

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: Szturmowiec » 12 kwie 2021, o 13:51

Ja jestem po wymianie elektrozaworu turbiny N75 (błąd P0234) i przez ok 1,5 miesiąca nic się nie działo, jedynie zaraz po wymianie takie dziwne prykanie było słychać w okolicy turbo. Dziś ponownie pojawił się błąd P0234, jadąc S7 140km/h 6 bieg dałem mocniej gazu i nagle AWARIA POJAZDU...i brak mocy. Czy objawy mogą wskazywać na uszkodzoną geometrię turbo ?
Ktoś może jest z okolic Kielc lub zna dobrego mechanika, który może pomóc ?

marcininsignia2009
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 22 kwie 2022, o 06:16
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Zaniemyśl

Re: Brak mocy silnik CDTI

Post autor: marcininsignia2009 » 14 sie 2022, o 10:16

Witam ja mam problem z insignia 2.0 2009 mianowicie brak mocy drzy na wolnych obrotach, delikatnie faluje na obrotach i głośniejszy silnik wiecie co to może być?

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik diesla”