Przyczyną? Ekologia (EGR głownie).
Ten tryb awaryjny zdarzył się już na tym wymienionym czujniku? Nowy oryginał czy zamiennik (jaki)?
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
---------------------IX Zlot Insignia Club Polska 27-29 maja - Zarejestruj się, info tu
--------------------
----------------
Zobacz nasz portal klubowy ---------------
Polub naszą stronę na Facebooku ---------------
Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
---------------------IX Zlot Insignia Club Polska 27-29 maja - Zarejestruj się, info tu
--------------------
----------------



Przeładowanie Turbo
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 19 lip 2020, o 17:52
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Chojnice
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Przeładowanie Turbo
Czemu jak przeczytałem odpowiedź to przypomniało mi się ostrzeżenie sprzed lat jak znajomy mówił o EGR...
Na nowym czujniku na razie nie, bo nie robiłem dłuższych tras. Czujnik to oryginał Bosha, wolałem nie iść w zamiennik.
Ostatnio zmieniony 13 maja 2022, o 22:46 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin Forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin Forum.
- Rooff_
- Klubowicz
- Posty: 4102
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 110 razy
Re: Przeładowanie Turbo
Eee nie ma co panikować, że to się będzie aż tak strasznie zapychać. Myślę, że jak raz w roku zajrzysz do niego to się nic nie stanie (aż jedna śrubka do odkręcenia i jedna wtyczka do zdjęcia
). Czujnik nie powinien być aż tak bardzo zapchany. No chyba, że faktycznie coś u Ciebie niedomaga...

-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 19 lip 2020, o 17:52
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Chojnice
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Przeładowanie Turbo
Bardziej mnie zastanawia te skokowe przyspieszanie zaledwie kilka dni po wymianie na nowy
Dużo do zrzucenia aby dobrać się do egra żeby go wyczyścić? 


- Rooff_
- Klubowicz
- Posty: 4102
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 110 razy
Re: Przeładowanie Turbo
2/3 do 7 śrubek. Jest o tym cały temat na forum - poszukaj i poczytaj 
Wysłane z mojego YAL-L41 przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego YAL-L41 przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 lip 2020, o 20:25
- Auto: Insignia
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Liverpool
Re: Przeładowanie Turbo
Witam. Jak wyżej mam problem z przeładowaniem turbo… przy 3.5 tys obrotów wyskakuje błąd silnika i moc jest jak przy silniku 1 litra… Turbo było regenerowane ok. 7 tys kilometrów temu, do tej pory wszystko było w porządku aż to teraz. Wymieniona została gruszka na nowa także n 75 i problem dalej ten sam.. Błąd wyskakuje zawsze ten sam przeładowanie turbiny. Mechanik próbował regulować gruszkę w każdy sposób i nic. może ktoś podpowie jakis pomysł ?
- patryk78
- Użytkownik
- Posty: 245
- Rejestracja: 1 paź 2018, o 12:19
- Auto: opel insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Gniezno
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Przeładowanie Turbo
...no więc Brat miał też ten problem. Po przekroczeniu 3 tys obrotów wyskakiwał błąd P0234-11 czyli przekroczone max ciśnienie doładowania. Podjechał do renomowanego warsztatu czyli Warssztat Garage w Suchym Lesie i herszt tej jaskini opanował problem. Co zrobił? Czy wymieniał map sensor, czy zawór n75 czy coś innego nie wiem; W każdym razie błąd nie wyskakuje można śmiało nawiązać kontakt wzrokowy z Fabią czy Octavią. WIem, z LIverpoolu trochę daleko do Poznania ale może Ci zrobi jakąś tele-poradę.