Znalazłem na anglojęzycznej stronie insigni wpis , że ten błąd może wywołać własnie wysoki poziom oleju , że niby wysoki poziom oleju zakłóca spływ oleju z KZFR - czy ktoś o tym słyszał ?
W ASO wymienili olej w silniku przy okazji wymiany uszczelki rozrządu . Czytałem u nas na forum ,że jeśli po skasowaniu błąd nie wraca natychmiast to winny jest czujnik wałka . Czujnik wymieniłem i przez 300 km było OK. Nie sprawdzałem poziomu oleju aż do dziś gdy znów się pojawił ten błąd a poziom był wyższy o około całą skale na bagnecie ( po odessaniu wyszło prawie 1L ) Korek wlewu oleju normalny ( czysty bez białawego nalotu ) , był komunikat o niskim poziomie płynu w chłodnicy ale ubytek od stanu niewielki ok. 0.5 cm , pływak był " w górze" ( komunikat wyskoczył w czasie jazdy )
No to sobie sam odpowiem .
Poziom oleju po odessaniu OK. a błąd powrócił .
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku