--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
A20NFT 2.0T błąd P0299 - zbyt niskie ciśnienie doładowania
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 120 razy
Re: A20NFT 2.0T błąd P0299 - zbyt niskie ciśnienie doładowania
No na ślepo bym nie radził wymieniać - ja tak zrobiłem u siebie, bo wszelkie objawy i porady forumowe świadczyły, że to problem z jednym zaworkiem od podciśnienia, ale okazało się że problem jak był, tak jest
Ale jak to będzie to, to max co bym kupił to ten za 400 zł co podałaś linka. Ewentualnie zastanowił się nad tym moim
Ale jak to będzie to, to max co bym kupił to ten za 400 zł co podałaś linka. Ewentualnie zastanowił się nad tym moim
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8412
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 195 razy
- Otrzymał piwo: 100 razy
- Kontakt:
Re: A20NFT 2.0T błąd P0299 - zbyt niskie ciśnienie doładowania
Bo nie płacisz jak tam naprawiasz, ja też za weryfikację nie płacę pod warunkiem że jak już Pan przyjdzie i opowie co trzeba i zapyta czy zamawiać/robić i ja się zgodzę, to wtedy nie płaci się za te diagnozowanie. A jak się nie zdecyduję to 150zł (moja Dokia ma już tam zniżki jakie), bo własnie dzwoniłam i umówili mnie na wtorek na 11tą i o cenę zapytałam.
Ostatnio zmieniony 12 lip 2018, o 15:49 przez dokia, łącznie zmieniany 1 raz.
Radio 357 :)
- IBZI
- Moderator
- Posty: 4186
- Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
- Auto: Insignia 2.0
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 30 razy
Re: A20NFT 2.0T błąd P0299 - zbyt niskie ciśnienie doładowania
@Dokia - skasuj ten błąd. Masz czym, więc to nie problem. Jeśli wyświetla się jako historyczny, to jest szansa, że na pewien czas nie wróci. Jeśli wróci, to tak jak koledzy piszą. Dobrze by było podmienić, aby była pewność, że to ten zawór. Jeśli kupisz ten za 400 zł przez net, to masz 10 dni na zwrot bez podania przyczyny. Najwyżej odeślesz. Może to nie do końca fair, ale jedyna opcja aby nie pójść w koszty.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8412
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 195 razy
- Otrzymał piwo: 100 razy
- Kontakt:
Re: A20NFT 2.0T błąd P0299 - zbyt niskie ciśnienie doładowania
@IBZI, dzięki, ja go kasuję od chyba 27 maja, bo wtedy wystąpił pierwszy raz w trasie. No teraz nie będę kasować, skoro ma być diagnozowana ta moja Lalka, nie? Czy oni sobie wynajdą te co skasowałam? ale może lepiej się powstrzymam już do wtorku. Od kasowania po dociśnięciu jej w trasie błąd wraca po ok 200km, no wredny jest. Nie spada mi moc, nie czuję problemów z przyspieszaniem, nie pisze mi ona żadnych komunikatów. Tylko mnie irytuje ta wredna marchewka. Już skoro się umówiłam to niech zdiagnozują, potem będę myśleć co dalej z tym robić.
Radio 357 :)
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8412
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 195 razy
- Otrzymał piwo: 100 razy
- Kontakt:
Re: A20NFT 2.0T błąd P0299 - zbyt niskie ciśnienie doładowania
No właśnie, to moja dodatkowa komplikacja bo moje auto jest majątkiem mojej firmy. Dlatego irytuje mnie fakt wymiany tych zaworów metodą prób i błędów i wolałabym się upewnić czy to oby na pewno ten który mi pokazano palcem po zdjęciu pokrywy silnika i którego sama poszukiwałam równolegle do serwisantów. Wiadomo, że można mnie naciągnąć na owe zakupy bo się słabo znam na takich sprawach, dlatego dobrze że Was można dopytać. Na poprawę humoru buty kupione , teraz będę myśleć ile mnie Iśka znowu zakosztuje. Dziś telefoniczne umawianie z ASO i proszą podać nr rejestracyjny, i zaraz w słuchawce: "a witam, pani Doroto"- już mnie w każdym serwisie znają gdzie Iśkę wożę- bo że ciągle dużo latam to i ciągle coś gdzieś robię, a na blacharni to już powinni czerwony dywan rozkładać, bo tam 20tys przerabiają obrotu w tym roku tylko dzięki mnie jednej pewnie leasingowiec też mnie kiedyś znielubi, bo będzie tylko z zastępczym autem za mną jeździł, pora chyba dać się im poznać i ten leasing naprawdę mnie już nakręca
Radio 357 :)
Re: A20NFT 2.0T błąd P0299 - zbyt niskie ciśnienie doładowania
Raz, u mnie w A20DTH było, i w serwisie dość długo z kompem analizował taki błąd .
Mechanik Henryk już zaprzyjaźniony powiedział,że pod tym błędem może się kryć wiele pozycji, czujnik map , dziura, nie domaganie turbiny, przepływomierz, elektrozawór, nawet i klapy
Tylko Ty Dokia w benzynie chyba nie masz klap , nie znam, nie zgłębiałem jego budowy.
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Mechanik Henryk już zaprzyjaźniony powiedział,że pod tym błędem może się kryć wiele pozycji, czujnik map , dziura, nie domaganie turbiny, przepływomierz, elektrozawór, nawet i klapy
Tylko Ty Dokia w benzynie chyba nie masz klap , nie znam, nie zgłębiałem jego budowy.
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8412
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 195 razy
- Otrzymał piwo: 100 razy
- Kontakt:
Re: A20NFT 2.0T błąd P0299 - zbyt niskie ciśnienie doładowania
Chłopaki, a może u Was jest to co u mnie, tj rozszczelniony zbiornik podciśnienia turbiny, ja miałam błąd p2261, ale on też związany jest z ciśnieniem turbiny. Szczegóły tego są opisane w wątku mojego auta, plus foty i ceny tegoż cuda. Zbiorniczek naprawdę miał wielką dziurę i on podpięty był bezpośrednio pod elektrozawór , bo dopiero po wymianie namierzyłam go po nowych przewodach. Po wymianie oczywiście zero błędów, turbina ledwie słyszalna i jazda to sama przyjemność
Radio 357 :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 14 lip 2019, o 12:53
- Auto: opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: brzesko
Re: A20NFT 2.0T błąd P0299 - zbyt niskie ciśnienie doładowania
Witam mam takie pytanko mam ten sam błąd z niskim ciśnieniem doładowania ii błąd jak skasuje i zaczynam jeździć i auto przydusze automatycznie występuje ten błąd ma ktoś jakom rade ?
-
- Użytkownik
- Posty: 179
- Rejestracja: 16 cze 2016, o 22:49
- Auto: ST 2.0T 4x4 Cosmo
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: SKMKraków
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: A20NFT 2.0T błąd P0299 - zbyt niskie ciśnienie doładowania
Mialem błąd P0299:
Turbo - wyjęte więc sprawdzono i zregenerowano
Uszczelki turbo - nowe
Żeliwo przy turbo pekniete - zalozone nowe
Zapchany katalizator (straty ok. 90mbar) - wyczyszczony.
Auto jeździ jak w dniu zakupu. Nic nie muli. Brak checka (tryb awaryjny). Natychmiastowa reakcja na pedał i pełna moc.
Turbo - wyjęte więc sprawdzono i zregenerowano
Uszczelki turbo - nowe
Żeliwo przy turbo pekniete - zalozone nowe
Zapchany katalizator (straty ok. 90mbar) - wyczyszczony.
Auto jeździ jak w dniu zakupu. Nic nie muli. Brak checka (tryb awaryjny). Natychmiastowa reakcja na pedał i pełna moc.