To symbol rozpoznawczy tego silnika, jest dobrze.
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Błąd P0171
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 mar 2019, o 10:13
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Londyn
Re: Błąd P0171
A to spoko, już myślałem, że coś nie tak z tymi czujnikami. Co ciekawe, wracając do błędu p0171 , teraz robiąc test czujników - nie wywala już problemu z katem, ale dalej coś boli lambde za nim. Już sam nie wiem gdzie szukać przyczyny...
-
- Zapaleniec
- Posty: 1530
- Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 23 razy
Re: Błąd P0171
Mogę liczyć na zdjęcie odpiętej wtyczki od zaworu par paliwa?
Niestety jest to kolejna uszkodzona przez ASO wtyczka przy moim silniku.
Nie chciałbym zupełnie jej połamać.
Niestety jest to kolejna uszkodzona przez ASO wtyczka przy moim silniku.
Nie chciałbym zupełnie jej połamać.
-
- Zapaleniec
- Posty: 1530
- Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 23 razy
Re: Błąd P0171
U mnie pozostałości pomarańczowego zabezpieczenia uniemożliwiają wyjęcie wtyczki.
Dobrze mi się wydaje, że najpierw ten element wysuwa się w stronę kabli, a następnie naciska czarny?
Dzięki za zdjęcia. Będę miał trochę łatwiej.
Dobrze mi się wydaje, że najpierw ten element wysuwa się w stronę kabli, a następnie naciska czarny?
Dzięki za zdjęcia. Będę miał trochę łatwiej.
- li3var
- Użytkownik
- Posty: 138
- Rejestracja: 24 paź 2017, o 17:37
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Błąd P0171
Bartol, jest dokładnie tak jak mówisz.
Coś dzieje się z zaworem, że się dobierasz?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Coś dzieje się z zaworem, że się dobierasz?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Zapaleniec
- Posty: 1530
- Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 23 razy
Re: Błąd P0171
Robię przegląd wtyczek. Może uda mi się dorwać instalację z 1.8 i wymienić to co popsuł serwis. Przeglądam aukcje, ale wszystko połamane.
- li3var
- Użytkownik
- Posty: 138
- Rejestracja: 24 paź 2017, o 17:37
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Błąd P0171
Jak można to połamać?! w dodatku w serwisie?! walcz
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 1 mar 2015, o 19:32
- Auto: Insignia 1.6T/ VC3,2
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Ożarów Mazowiecki
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Błąd P0171
w ASO nie potrafią nawet filtra kabiny wymienić w insigni żeby czegoś nie popsuć..
Posiadam części do Insigni, wykonuje dokładanie wyposażenia: grzane fotele, lusterka składane itp
Sprzedam Insignie 1.6Turbo moja prywatna 76 tys km przebiegu
Sprzedam Insignie 1.6Turbo moja prywatna 76 tys km przebiegu
- li3var
- Użytkownik
- Posty: 138
- Rejestracja: 24 paź 2017, o 17:37
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Błąd P0171
Wciąż mam korekty długoterminowe na biegu jałowym na plusie w kosmosie, podczas jazdy kilka % na plusie. Po odłączeniu sondy 1 korekty wynoszą 0%, po ponownym podpięciu korekta krótka rośnie szybko a zaraz za nią rośnie długa. Sonda to jakiś zamiennik. Czy to może wskazywać na problem z sondą?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- li3var
- Użytkownik
- Posty: 138
- Rejestracja: 24 paź 2017, o 17:37
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Błąd P0171
Chciałbym poinformować zainteresowanych tematem, że problem z korektami rozwiązałem. Winowajcą okazał się zawór odpowietrzający zbiornik paliwa EVAP. Był on zupełnie otwarty, a co za tym idzie kolektor ssący wesoło ciągnął sobie powietrze przez niego, wysysając je ze zbiornika. Nowy zawór jest domyślnie zamknięty. Po jego wymianie na nowy oryginał Bosch problem z korektami zniknął w pełni. Korekty krótko i długoterminowe oscylują w okolicach 0% na postoju i podczas jazdy. Aktualnie dostrajam sobie instalację gazową. Dziękuję i pozdrawiam
-
- Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 1 mar 2015, o 19:32
- Auto: Insignia 1.6T/ VC3,2
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Ożarów Mazowiecki
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Błąd P0171
a jak samochód Ci gasł ? Nie miałeś przypadkiem tak że przekręcałeś kluczyk a silnik jeszcze 2 sekundy pyrkał i dopiero gasł ?
Posiadam części do Insigni, wykonuje dokładanie wyposażenia: grzane fotele, lusterka składane itp
Sprzedam Insignie 1.6Turbo moja prywatna 76 tys km przebiegu
Sprzedam Insignie 1.6Turbo moja prywatna 76 tys km przebiegu
- li3var
- Użytkownik
- Posty: 138
- Rejestracja: 24 paź 2017, o 17:37
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Błąd P0171
Nic z tych rzeczy, gasł zupełnie normalnie. Problem był tylko z korektami i jazdą na ubogiej mieszance.
-
- Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 1 mar 2015, o 19:32
- Auto: Insignia 1.6T/ VC3,2
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Ożarów Mazowiecki
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Błąd P0171
no właśnie to co napisałem to typowy objaw dla otwartego zaworu, dlatego pytałem i to częsta przypadłość w XERach i 1.4T i 1.6T
Posiadam części do Insigni, wykonuje dokładanie wyposażenia: grzane fotele, lusterka składane itp
Sprzedam Insignie 1.6Turbo moja prywatna 76 tys km przebiegu
Sprzedam Insignie 1.6Turbo moja prywatna 76 tys km przebiegu
- li3var
- Użytkownik
- Posty: 138
- Rejestracja: 24 paź 2017, o 17:37
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Błąd P0171
To ciekawe, naprawdę. Zawór był kompletnie niesprawny. Jak go zdemontowałem mogłem dmuchać przez niego w obu kierunkach, nowy zawór jest domyślnie zamknięty. Auto gasło normalnie, na dotyk Jedynie moge napisać, że po zgaszeniu słychać było jak pyka zbiornik paliwa, pewnie się rozprężał, a po odkręceniu korka wlewu paliwa duuży zasys powierza.Buluś pisze:no właśnie to co napisałem to typowy objaw dla otwartego zaworu, dlatego pytałem i to częsta przypadłość w XERach i 1.4T i 1.6T
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dodano po 2 minutach 11 sekundach:
Bartol oj długa. Cieszę się, że nie wymieniłem połowy silnika szukając rozwiązania. W sumie jedyny koszt w celu uleczenia auta to ten zawór, pierwszy strzał w dychę Zawór nie cykał.Bartol pisze:Długa walka, ale wygrana Jeśli był uszkodzony to interesuje mnie czy mimo to cykał?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- KierGTS
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: 22 gru 2019, o 09:39
- Auto: Insignia A 1,8ben
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Toruń
Re: Błąd P0171
Panowie upewnijcie mnie w przekonaniu. Mam błąd p0171. Dzis wyjąłem ten nieszczęsny zawór odpowietrzania baku. Moge przez niego normalnie dmuchać w jedną i w drugą strone(pełen przelot ) Po przeczytaniu tego tematu rozumiem ze jest zepsuty i wymieniać?
- KierGTS
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: 22 gru 2019, o 09:39
- Auto: Insignia A 1,8ben
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Toruń
-
- Zapaleniec
- Posty: 1530
- Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 23 razy
Re: Błąd P0171
Oryginalny Bosch kosztuje 55 zł, a w sklepach chcących nabić klientów w butelkę 3-4 razy tyle, więc ostrożnie.