--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Olej do silnika 2.8T A28NER
- maly2sa8210
- Użytkownik
- Posty: 228
- Rejestracja: 22 gru 2015, o 08:13
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Lomianki
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Olej do silnika 2.8T A28NER
Zdarza się, korbowód i w serii może wyjść bokiem ..
Kwestia szczęścia
Właśnie ten co robi mi ma 450koni i 600 nm i mocno paluje i daje radę narazie ... ale to samo jest z każdym silnikiem jeden umrze przy 300 drugi będzie dawał radę ponad 400, wiem z autopsji i z kilku silników zrobionych ze do 440-450 koni dają radę , wyżej to już loteria tylko z momentem nie można przesadzić
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dodano po 6 minutach 12 sekundach:
Najwyżej trzeba będzie zakuć i będzie luxprzy okazji zmieni się blok na 3.2
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Kwestia szczęścia
Właśnie ten co robi mi ma 450koni i 600 nm i mocno paluje i daje radę narazie ... ale to samo jest z każdym silnikiem jeden umrze przy 300 drugi będzie dawał radę ponad 400, wiem z autopsji i z kilku silników zrobionych ze do 440-450 koni dają radę , wyżej to już loteria tylko z momentem nie można przesadzić
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dodano po 6 minutach 12 sekundach:
Najwyżej trzeba będzie zakuć i będzie luxprzy okazji zmieni się blok na 3.2
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- maly2sa8210
- Użytkownik
- Posty: 228
- Rejestracja: 22 gru 2015, o 08:13
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Lomianki
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Olej do silnika 2.8T A28NER
Najwyżej trzeba będzie zakuć i będzie luxprzy okazji zmieni się blok na 3.2
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dodano po 1 minucie 2 sekundach:
Wtedy już pod 650 można spokojnie oscylować
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dodano po 1 minucie 2 sekundach:
Wtedy już pod 650 można spokojnie oscylować
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- maly2sa8210
- Użytkownik
- Posty: 228
- Rejestracja: 22 gru 2015, o 08:13
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Lomianki
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Olej do silnika 2.8T A28NER
Wtedy już pod 650 można spokojnie oscylować
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- maly2sa8210
- Użytkownik
- Posty: 228
- Rejestracja: 22 gru 2015, o 08:13
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Lomianki
- Otrzymał piwo: 1 raz
-
- Użytkownik
- Posty: 617
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 23:10
- Auto: Skoda Superb Kombi
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Olej do silnika 2.8T A28NER
Tutaj masz kapitalny olej 5w50 na PAO-estrach :maly2sa8210 pisze: ↑26 kwie 2019, o 06:28Powiem tak , w teorii tak się wydaje ale nie przekłada się z praktyka , 0w40 to napewno nie wleje bo mi chodzi właśnie o lepkość oleju w zakresie wyższych temp. jak po prostu trochę szybciej się pojedzie lub powściekać się trochę, wiem z własnego doświadczenie ze oleje 40 przy mocnym wściekaniu się tracą swoje właściwości a przy 50 jest mocno podniesiona już ta temp. A przynajmniej wystarczająco , żeby było poprawne smarowanie, oczywiście wszystko w granicach rozsądku , a co do producenta to nie zalecał 5w50 bo on zaleca swoje parametry do 260 lub 325ps i max 435 nm, a ja oscyluje w granicach podwojenia wartości poza momentem może bo maja mi zrobić w granicach 600-650 ze względu na skrzynie ...
300v powinien ogarnąć i tez jest na estrach ale nie ma 50 dlatego zostaje mi chyba tylko penrite 50 bo nie znam innego oleju który jest 5w50 oczywiście tego na estrach .. chyba ze wy znacie to dajcie znać , bo ogólnie to narazie jsk już odbiorę auto to zaleje 300v i porównam ciśnienie czy przy wsciekaniu się obniża jedli tsk to wtedy zmienię na 50, bo nie ukrywam ze jakoś mam zaufanie do 300v...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
http://www.oil-club.pl/viewtopic.php?f=84&t=238
wg. mnie wybitny olej nawet lepszy niż Penrite.
- maly2sa8210
- Użytkownik
- Posty: 228
- Rejestracja: 22 gru 2015, o 08:13
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Lomianki
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Olej do silnika 2.8T A28NER
Po wielkich namowach ludzi mających wiedzę większa od mojej głównie praktyczna zmieniłem olej jednak z motula 300v na millersa cfs nt+ 5w40,
Dam znać jak trochę pojeżdżę czy jest różnica...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dam znać jak trochę pojeżdżę czy jest różnica...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Użytkownik
- Posty: 617
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 23:10
- Auto: Skoda Superb Kombi
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Olej do silnika 2.8T A28NER
Millers CFS NT+ 5w40 świetny olej - naprawdę topowy w swojej kategorii. Pamietaj tylko, ze ten olej nie nadaje się do dłuższych przebiegów i najlepiej wymieniać go co 6-8 tysięcy (w zależności od warunków eksploatacji itd.) no i tani to też on nie jest ale przynajmniej wiadomo za co się płaci. Pakiet w CFS-ach NT+ jest przeokropnie bogaty (robiłem analizy) i są to typowe oleje do zastosowań w autach o podniesionych osiągach oraz w sporcie motorowym zarówno bardziej amatorskim jak i tym profesjonalnym. Olej ten był stosowany wielokrotnie w autach WRC w Mistrzostwach Świata co również świadczy o jego klasie.
- maly2sa8210
- Użytkownik
- Posty: 228
- Rejestracja: 22 gru 2015, o 08:13
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Lomianki
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Olej do silnika 2.8T A28NER
No ja wymieniam co 8 tys właśnie , dodałem jeszcze taki o to preparacik
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk