----------------------------------------- Spot Kraków 14.10.2018 foto

--------------------------------------------------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku Obrazek

P228C Regulator ciśnienia paliwa A16XHT

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tomabr
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: 13 paź 2017, o 18:57
Auto: Insignia
Kod silnika: A16XHT
Rok produkcji: 2014
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Kontakt:

P228C Regulator ciśnienia paliwa A16XHT

Post autor: Tomabr » 12 lip 2018, o 12:55

Witam, dopadł mnie taki problem, najpierw komunikat: Moc silnika została ograniczona. Zawiozłem auto do mechanika, podpiął komputer i wyskoczył ten właśnie błąd. Doradził żeby zawieźć auto do ASO bo mają komputer, który potrafi zmierzyć ciśnienie paliwa. Diagnoza ASO:
- Brak ciśnienia na pompie paliwowej wysokiego ciśnienia podczas rozruchu silnika. Wymagane ciśnienie 6,5 mpa ciśnienie zmierzone 0,5 mpa. Pompa do wymiany.
Zwracam się z prośbą czy ktoś miał tego typu przypadek? Co mogło mieć na niego wpływ? Silnik A16XHT przebieg ori 128600km.
Na chwilę obecną ASO demontuje pompę w celu weryfikacji krzywki wałka rozrządu ponieważ twierdzą, że ma on też jakiś wpływ na pracę tej pompy. Doradzicie coś?

Robert36pl
Nowicjusz
Posty: 53
Rejestracja: 10 wrz 2016, o 16:57
Auto: Insignia bi-turbo
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: Warszawa

Re: P228C Regulator ciśnienia paliwa A16XHT

Post autor: Robert36pl » 14 lip 2018, o 10:36

Do sprawdzenia

• Niedrożny przewód paliwowy między czujnikiem ciśnienia paliwa w przewodzie zasilającym a pompą wysokiego ciśnienia paliwa może spowodować wygenerowanie kodu DTC.
• Stan modułu pompy paliwa w zbiorniku paliwa lub modułu sterującego przepływem pompy paliwa może spowodować wygenerowanie DTC.
• Przekrzywiony czujnik ciśnienia w szynie paliwowej lub przerwa w obwodzie czujnika może spowodować wygenerowanie kodu DTC.
• Nieszczelny lub niedrożny wtryskiwacz paliwa może spowodować wygenerowanie kodu DTC.
• Zwarcie do napięcia akumulatora w obwodzie sygnału położenia wału korbowego może spowodować wygenerowanie kodu DTC.
• Zwarcie do napięcia akumulatora w obwodzie sterowania zaworu elektromagnetycznego elementu nastawczego wałka rozrządu może spowodować wygenerowanie kodu DTC.

Awatar użytkownika
Tomabr
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: 13 paź 2017, o 18:57
Auto: Insignia
Kod silnika: A16XHT
Rok produkcji: 2014
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Kontakt:

Re: P228C Regulator ciśnienia paliwa A16XHT

Post autor: Tomabr » 16 lip 2018, o 14:55

Niestety winna okazała się sama pompa wysokiego ciśnienia, która nie daje ciśnienia (zmierzone zaraz za pompą 0,5mpa).
Nowa już jedzie z Niemiec. Można zamknąć.

ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik benzynowy”