----------------------------------------- Spot Kraków 14.10.2018 foto

--------------------------------------------------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku Obrazek

Chrobot przy spadaniu obrotów - dwumasa do wymiany

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
SARCOidosis
Nowicjusz
Posty: 83
Rejestracja: 12 lut 2018, o 18:37
Auto: Insignia 2.0 CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Lokalizacja: Wrocław

Chrobot przy spadaniu obrotów - dwumasa do wymiany

Post autor: SARCOidosis » 10 kwie 2018, o 18:54

Witam

TYLKO NA ROZGRZANYM SILNIKU : Chrobot przy spadaniu obrotów - czyli jade sobie spokojnie, żadnych odgłosów przy przyspieszaniu czy tam stałej jeździe, dojeżdżam do świateł i obojetnie czy wrzucę na luz i zacznę hamować czy hamuje na biegu czy w ogole nie hamuje tylko czekam az auto zwolni samo - obroty spadają i pod sam koniec spadania obrotów, przy samym dole, czyli gdzieś przy 1tys obrotów występuję ten dźwięk.

Znalazłem w internecie filmik z wręcz identyczną sytuacją, bardzo podobny dźwięk, i też jest nie zawsze, tak jak na filmiku. Polecam ogladnąć tak jak ustawiłem od 18 sekundy do 26.
https://www.youtube.com/watch?v=WBJxXwhjnnw&t=18s

Turbo?EGR? coś innego?

Chciałem dodać że ktoś mi mówił, że z innymi objawami z którymi sie zmagam to mogą być wtryski ze tak klepią na niskich. Wczoraj byłem na czyszczeniu i diagnozie wtrysków - nic nie pomogło a 400zł poszło się... :p z góry dzięki za sugestie i pomoc

Awatar użytkownika
Rooff_
Zapaleniec
Posty: 1067
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST OPC Line
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Chrobot przy spadaniu obrotów - diagnoza?

Post autor: Rooff_ » 10 kwie 2018, o 19:20

Dwumasa

eMGie
Nowicjusz
Posty: 64
Rejestracja: 21 lut 2018, o 09:50
Auto: Insignia ST manual
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2014
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Chrobot przy spadaniu obrotów - diagnoza?

Post autor: eMGie » 10 kwie 2018, o 20:23

Też mi to wygląda na koło zamachowe.

zbigniewus12
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: 5 lut 2018, o 09:09
Auto: opel insygnia
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011

Re: Chrobot przy spadaniu obrotów - diagnoza?

Post autor: zbigniewus12 » 15 kwie 2018, o 08:26

stawiam na sterownik turbiny,też tak miałem.Kupiłem oryginał GM za 150 zł i sam wymieniłem,pomogło

Awatar użytkownika
SARCOidosis
Nowicjusz
Posty: 83
Rejestracja: 12 lut 2018, o 18:37
Auto: Insignia 2.0 CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Lokalizacja: Wrocław

Re: Chrobot przy spadaniu obrotów - diagnoza?

Post autor: SARCOidosis » 16 kwie 2018, o 10:39

dzieki Wszystkim za rady, narazie objaw raz występuje a raz nie, raczej rzadziej niż częściej, więc póki co obserwuję :) jak się nasili to zawioze do mechaniora i na pewno dam znać

Awatar użytkownika
SARCOidosis
Nowicjusz
Posty: 83
Rejestracja: 12 lut 2018, o 18:37
Auto: Insignia 2.0 CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Lokalizacja: Wrocław

ROZWIĄZANE. Wyciek? Co to za miejsce?

Post autor: SARCOidosis » 16 maja 2018, o 09:35

Witam, jestem po wymiane dwumasy komplet + uszczelniacz wału. Wczoraj oderbałem auto od mechanika. Auto super pracuje teraz, wszystko bajka, ale dzis rano zaglądam pod maske w tamte okolice i widze taki.. chyba wyciek. Jakby z tej wtyczki/czujnika sie sączyło i kapało tam na tą metalowa podstawke. podczas montażu może coś źle podłączyli po prostu i sączy? Chciałbym się dowiedzieć chociaż jak to się nazywa, dzięki

Obrazek

Obrazek

to raczej to miejsce:
Obrazek
Ostatnio zmieniony 17 maja 2018, o 10:36 przez SARCOidosis, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
szymek1976
Klubowicz
Posty: 427
Rejestracja: 5 sty 2016, o 22:26
Auto: Insignia 2.0 ecoflex
Kod silnika: A20DTE
Rok produkcji: 2014
Lokalizacja: UK
Postawił piwo: 2 razy

Re: Wyciek? Co to za miejsce?

Post autor: szymek1976 » 16 maja 2018, o 13:19

Słabo widać na tym zdjęciu o co ci chodzi... wygląda jak odpowietrznik skrzyni
INSIGNIA 2.0 ECOFLEX ELITE

Awatar użytkownika
SARCOidosis
Nowicjusz
Posty: 83
Rejestracja: 12 lut 2018, o 18:37
Auto: Insignia 2.0 CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Lokalizacja: Wrocław

Re: Wyciek? Co to za miejsce?

Post autor: SARCOidosis » 17 maja 2018, o 10:35

dla potomnych - to jest kabel od wysprzeglika w ktorym byl olej hamulcowy. Bylo mokro po wymianie a dzis i wczoraj wieczorem sucho juz. Plyn hamulcowy rowniez w normie. Podjechalem do mechanika i przemyl mi benzyna i mowi zeby obserwowac ale nie powinno nic kapac bo to po wymianie przy odpowietrzaniu czy jakims innym procesie podczas wymiany moglo troche puscic i tyle ;)

Awatar użytkownika
szymek1976
Klubowicz
Posty: 427
Rejestracja: 5 sty 2016, o 22:26
Auto: Insignia 2.0 ecoflex
Kod silnika: A20DTE
Rok produkcji: 2014
Lokalizacja: UK
Postawił piwo: 2 razy

Re: ROZWIĄZANE. Wyciek? Co to za miejsce?

Post autor: szymek1976 » 17 maja 2018, o 11:52

Kabel to to na pewno nie jest.... tak jak pisałem wcześniej odpowietrznik skrzyni. Przy wymianie sprzęgła musiał odpowietrzyć i mechanikowi się rozlało ….
INSIGNIA 2.0 ECOFLEX ELITE

Awatar użytkownika
SARCOidosis
Nowicjusz
Posty: 83
Rejestracja: 12 lut 2018, o 18:37
Auto: Insignia 2.0 CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Lokalizacja: Wrocław

Re: ROZWIĄZANE. Wyciek? Co to za miejsce?

Post autor: SARCOidosis » 17 maja 2018, o 20:52

**Przewód od wysprzęglika.

Awatar użytkownika
SARCOidosis
Nowicjusz
Posty: 83
Rejestracja: 12 lut 2018, o 18:37
Auto: Insignia 2.0 CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Lokalizacja: Wrocław

Re: Chrobot przy spadaniu obrotów - diagnoza?

Post autor: SARCOidosis » 17 maja 2018, o 20:55

Tak to była dwumasa, dzięki :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Skrzynia biegów”