:) :) V Zlot Insignia Club Polska - 8-10 czerwca - zapisujemy się

Insignia BiTurbo

ODPOWIEDZ
Dawid200485
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: 3 gru 2017, o 13:15
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2015

Insignia BiTurbo

Post autor: Dawid200485 » 15 kwie 2018, o 13:02

Witam Nadeszła chwila by pokazać swój skarbik. Jest to moja II Insignia, i tej obecnej nie miałem w planach, ale gdy ją ujrzałem to była miłość od 1 wejrzenia. A więc Insia jest z 2015r ma przejechane aż 65tyś km (oryginalnego przebiegu) i silnik 2.0 A20DTR 195KM, oraz skromne wyposażenie które składa się z:
- lakier Z20C
- bi-xenon skrętny z AFL
- system bez kluczykowy
- podwójny wydech jak to w BiTurbo
- navka 900 intel link
- przyciemniane szyby tył
- składane lusterka
- samo ściemniające się lusterka
- duży 8" wyświetlacz miedzy zegarami
- czujnik wycieraczek
- tempomat
- rozpoznawanie znaków drogowych
- ostrzeżenie przed zderzeniem czołowym
- ostrzeżenie przed pojazdem w martwym polu
- ostrzeżenie przed zmiana pasa
- asystent parkowania przód i tył
- kamerka cofania
- pamięć fotela kierowcy
- okno dachowe
- pakiet OPC Line środek + nadwozie
- klimka 2 strefowa
- wentylowane foteliki
- podgrzewane foteliki
- skórzana tapicerka
- 20 calowe felgi OPC line - i pewnie jeszcze coś o czym zapomniałem napisać
- - W planach mam korektę lakieru i położenie ceramiki oraz zakup innych felg 20" tz. Turbine, zdjęcia poniżej, oraz wymiana sprężyn na obniżające bo Insia nie posiada Flexa, i czuję trochę jak by się kładła na zakrętach, poprzednia miała Flexa i trzymała się drogi jak guma do żucia, po za tym, auto spełnia moje oczekiwania.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Sebuś
Forumowicz
Posty: 180
Rejestracja: 14 kwie 2015, o 17:04
Auto: Insignia ST EcoFLEX
Kod silnika: A20DTL
Rok produkcji: 2010
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Insignia BiTurbo

Post autor: Sebuś » 17 kwie 2018, o 02:18

Piękna!! ;) I jeszcze ta felga... ]:->

Dawid200485
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: 3 gru 2017, o 13:15
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2015

Re: Insignia BiTurbo

Post autor: Dawid200485 » 17 kwie 2018, o 08:58

Dzięki Sebuś
Felgi TURBINE zakupiłem wczoraj dziś powinny być u mnie
Po wymianie wrzucę fotki jak się na nich prezentuje na żywo

Awatar użytkownika
SARCOidosis
Nowicjusz
Posty: 60
Rejestracja: 12 lut 2018, o 18:37
Auto: Insignia 2.0 CDTI
Kod silnika: A20DTH
Lokalizacja: Wrocław

Re: Insignia BiTurbo

Post autor: SARCOidosis » 17 kwie 2018, o 22:47

klasa <3

Dawid200485
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: 3 gru 2017, o 13:15
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2015

Re: Insignia BiTurbo

Post autor: Dawid200485 » wczoraj, o 09:54

Koledzy chciał bym założyć do bestii sprężyny obniżające, z tego co czytam na forum to dość dobre i w rozsądnej cenie
są Eibach-y.
Czy ma ktoś z was jakiś nr katalogowy tego ProKIT-u do Insigni z zawieszeniem bez Flexa.
Chciał bym obniżyć auto max 30mm i tu rodzi się następne pytanie, czy mając 20" koła nie potrzebuje jakiś dystansów czy coś w ten deseń.
Jeśli ktoś miał by te springi w dobrej cenie lub znał jakiegoś pewnego dostawcę to chętnie łyknę komplecik.

norbi333
Zapaleniec
Posty: 2953
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: 2x Biturbo 4x4
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Lokalizacja: Suwałki

Re: Insignia BiTurbo

Post autor: norbi333 » wczoraj, o 10:14

Z tego co pamiętam to do biturbo są tylko H&R. Sam mam je zamontowane z flex drive i R20

Awatar użytkownika
Alex
Klubowicz
Posty: 2275
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Opel Insignia OEM+
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Lokalizacja: Iława

Re: Insignia BiTurbo

Post autor: Alex » wczoraj, o 10:52

Proponowałbym zainwestować w H&R, gdyż zdecydowanie lepiej "układają się" niż Eibachy.
Jeżeli chcesz wypchnąć koła na zewnątrz lub zrównać je z nadkolem, wtedy będziesz potrzebował dystansów. Są wątki o sprężynach oraz dystansach, także musisz poczytać.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

Awatar użytkownika
kuba89
Zapaleniec
Posty: 1150
Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
Auto: Insignia 2.0 T 4x4
Kod silnika: A20NHT
Lokalizacja: Berlin

Re: Insignia BiTurbo

Post autor: kuba89 » wczoraj, o 11:03

norbi333 pisze:Z tego co pamiętam to do biturbo są tylko H&R. Sam mam je zamontowane z flex drive i R20
A ja po dwóch latach zmieniam na oryginalne. Mam dość!


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dawid200485
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: 3 gru 2017, o 13:15
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2015

Re: Insignia BiTurbo

Post autor: Dawid200485 » wczoraj, o 14:25

Ok Panowie ale czy jak założe H&R lub Eibch to oponki nie będą obcierać o nadkola, bo już jak usiądą 3 osoby z tyłu to siedzi mu dupka dość nisko, no i nie mam FLEXA

Awatar użytkownika
Alex
Klubowicz
Posty: 2275
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Opel Insignia OEM+
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Lokalizacja: Iława

Re: Insignia BiTurbo

Post autor: Alex » wczoraj, o 14:42

Nie będzie nic obcierać, będzie tylko mniej komfortowo z tymi trzema osobami z tyłu.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

Dawid200485
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: 3 gru 2017, o 13:15
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2015

Re: Insignia BiTurbo

Post autor: Dawid200485 » wczoraj, o 15:00

Ok dzieki za info

ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta forumowiczów”