--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Zakup Insigni - pytania

ODPOWIEDZ
bolek

Zakup Insigni - pytania

Post autor: bolek » 4 sty 2014, o 10:23

Ja też już widziałem kilkanaście w KRK ale ani jednej z pakietem OPC.Uważam że będzie mniej popularna niż I edycja ,raz że ludzie drugi raz nie kupią bo kto miał styczność to wie że auto lepiej wygląda niż jeździ ;) , dwa każdy chce spróbować czegoś nowego a tutaj mamy tylko facelifting :D Osobiście bym kupił nową Insie 1.4T z LPG i podciągnął ją chipem na 165km.Tym razem biała z czarnym dachem ,pakiet opc line i na 18-tce i obowiązkowo z AFL.Jakieś zegary cyfrowe czy nawigacja kompletnie mi niepotrzebne 8-)

Awatar użytkownika
peja-1991
V-ce Prezes ds organizacyjnych
Posty: 4424
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
Auto: Insignia
Kod silnika: D16SHT
Rok produkcji: 2019
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 96 razy
Kontakt:

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: peja-1991 » 4 sty 2014, o 13:20

ja nie wiem czy kupiłbym nową Insignie... Jakoś nie do końca za mną przemawia.
Jeżeli miałbym kupić to na pewno hb, 1,6 T kolor nie wiem, Indiana Summer we wnętrzu :)
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński

jaromat

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: jaromat » 4 sty 2014, o 13:47

fajny temat,ja bym kupil ale diesla w pelnym pakiecie opc,albo ori opc,to moje marzenie w kolorze ardenblau

kiego

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: kiego » 4 sty 2014, o 14:21

z kolei u nas co druga to czerwone biturbo z pakietem OPC line na 20 :D ,reszta to białe ;)

Awatar użytkownika
Alex
Zapaleniec
Posty: 2570
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Peugeot 508
Rok produkcji: 2017
Miasto: Iława
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: Alex » 4 sty 2014, o 22:09

Za to ja bym drugi raz chyba Opla nie kupił. Co nie zmienia faktu, że ten temat ma inny wątek ;)


z tego co ja widzę to temat nosi nazwę "zakup Insigni" więc jest to szeroko pojęty wątek/ peja-1991
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

Awatar użytkownika
Kali
Użytkownik
Posty: 179
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 21:48
Auto: 2.0T 4x4
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2009
Miasto: Tychy
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: Kali » 4 sty 2014, o 23:00

Ja to bym juz chcial insignie II zamowic. A tak ze 3 lata trzeba czekac. Powinien byc zakaz liftingowania ;)

Awatar użytkownika
yerry
Prezes ICP
Posty: 6058
Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
Auto: Insignia B GS
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Kraków
Postawił piwo: 25 razy
Otrzymał  piwo: 84 razy
Kontakt:

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: yerry » 5 sty 2014, o 10:43

He he Kali widzę masz podobny sposób: przeczekać 3 lata aż cena będzie sensowna i dopiero kupować :-) Poliftową VC kupiłem po jej 3 latach na rynku czyli w 2009, Insię w 2012 no to z tego wynika, że poliftową w 2015 :-)
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/

yarek82

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: yarek82 » 5 sty 2014, o 10:51

Z tego co wiem to Kali kupuje zawsze noweczki ;) i chodziło mu o insignia II a nie poliftowke :D

Awatar użytkownika
Kali
Użytkownik
Posty: 179
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 21:48
Auto: 2.0T 4x4
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2009
Miasto: Tychy
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: Kali » 5 sty 2014, o 12:30

Insignie akurat zamowilem nowa, vectre po demo. Ale to fakt zakup 3 latka jest najbardziej oplacalny, praktycznie polowa wartosci.

Insignia II kto wie jak bedzie wygladac, moze cos w stylu monzy.

Awatar użytkownika
peja-1991
V-ce Prezes ds organizacyjnych
Posty: 4424
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
Auto: Insignia
Kod silnika: D16SHT
Rok produkcji: 2019
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 96 razy
Kontakt:

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: peja-1991 » 5 sty 2014, o 12:38

zazwyczaj liftingi wychodzą bardzo kiepsko - jedyny, który mnie przypadł do gustu to było VB fl
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński

yarek82

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: yarek82 » 5 sty 2014, o 12:39

Ja kupiłem 3-latka za 53k, nowa kosztowała coś koło 30k€ ;)

Awatar użytkownika
yerry
Prezes ICP
Posty: 6058
Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
Auto: Insignia B GS
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Kraków
Postawił piwo: 25 razy
Otrzymał  piwo: 84 razy
Kontakt:

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: yerry » 5 sty 2014, o 12:58

A to o Ins dwójkę chodziło :-) No to racja, ze 2-3 lata od liftu poczekamy.
Pewnie też bym kupował nówki ale mentalnie nie mogę pogodzić się z tak wielką utratą wartości po przekroczeniu drzwi salonu :-) Stąd wybór na 3-latki.
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/

Awatar użytkownika
peja-1991
V-ce Prezes ds organizacyjnych
Posty: 4424
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
Auto: Insignia
Kod silnika: D16SHT
Rok produkcji: 2019
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 96 razy
Kontakt:

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: peja-1991 » 5 sty 2014, o 13:01

Niby macie rację - utrata wartości jest wszechobecna ale jazda nowym autem od 0 to wynagradza ;)
nic nie stuka, nic nie puka, nikt inny nie pierdział w fotel itp.
Jak mnie tylko będzie stać to kolejne autko także będzie nowe
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński

bolek

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: bolek » 5 sty 2014, o 14:01

Marzy mi się nowe auto,nigdy nie miałem.Marzy mi się dbać o niego jak o nowo narodzone dziecko.Co prawda swoją kupiłem 3 letnią nie zmęczoną ale już wypierdziane fotele,jakaś rysa na konsoli,przeglądy były robione co 30tys.km.Nigdy nie wiadomo czy właściciel nie gniótł jej na zimnym silniku,czy nie skakał po krawężnikach i pakował się w każdą studzienke na ulicy.Chciałbym mieć tą swoją perełke pod domem :) Używka nawet roczna to nie to samo co nowe auto ,ten smród nowych plastików,dla mnie ten zapach jest obłędny,uwielbiam go ;D
Nie wiem dlaczego w katalogu Insia 1.4T 140km ma 10.2sek. do 100 a 1.4T z fabrycznym LPG 12.2,gadałem w piątek ze znajomym gazownikiem , na nowych instalacjach auta z lpg wykazują taką samą moc jak na PB ,ba nawet dobrze założone lpg wykaże większą moc na hamowni od auta na pb gdyż gaz ma więcej oktan,musze podjechac do Opla i popytać czy przypadkiem nie mają jakiegość błędu w katalogu.Z ciekawostek 1.4T na gazie ma spalać średnio 8l.lpg na 100km.20zł na 100km ;)

Awatar użytkownika
Alex
Zapaleniec
Posty: 2570
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Peugeot 508
Rok produkcji: 2017
Miasto: Iława
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: Alex » 5 sty 2014, o 14:23

1.4T w aucie, które lekką ręką waży 1500 kg i porusza się na kołach min. 18". Kończ waść, wstydu oszczędź :D I nie przemówi za mną żaden praktyczny argument, że to jest dobre.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

bolek

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: bolek » 5 sty 2014, o 15:26

1.4T 140km ma 10.2sek/100 a Twoja czy moja bez chipa czyli zwykła 160 ma 9.5sek do 100 o ile Ci tyle wydmucha na hamowni a na gtechu pokazują 10sek.100(są filmiki w necie) .Z 1.4T na samym redboxie robie 160km a programowo 175km,i wtedy 1.4T ma o niebo lepsze osiągi od CDTI 160km,nie klekocze i jeździ o połowe taniej i w zakupie jest też 12tyś.zł tańsza,poaztym ja jeżdze po samym mieście i mam problemy z dpf-em i diesel mi jest na cholere. więc napisz mi dlaczego 1.4T to wstyd,wstyd czego ? że będe gaz tankował?Jeździłem Astrą z tym silnikiem i naprawde fajnie się jeździ,wiem ze inna waga ale jak juz napisałem zawsze można delikatnie podkręcić chipem.Miałem okazje tez jeździć Focusem 1.0Ecoboost i też złego słowa nie powiem,teraz na swiecie panuje downsizing na silniki,a Insignia 1.4T jest od dawien dawna w ofercie i to żadna nowość.

Awatar użytkownika
Alex
Zapaleniec
Posty: 2570
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Peugeot 508
Rok produkcji: 2017
Miasto: Iława
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: Alex » 5 sty 2014, o 15:54

Gaz mi nie przeszkadza, nigdzie do niego nie nawiązałem, nawet mój znajomy w 350Z posiada instalację i nie szydzę z tego. Osobiście wolę gdy paliwo napędzane jest samymi oktanami, ale po przeczytaniu sporej ilości artykułów na temat LPG traktuje go z "szacunkiem" bo jest to pewien rodzaju kompromis.
To, że jest coś modne na rynku nie znaczy, że jest do końca dobre. Pamiętaj, że jest masa ludzi, napisałbym wręcz, że większość, którzy kupują takie auta bez myśli, że można w nich podnosić moc.
Jeśli pokażesz mi żywe przykłady na to, że te małolitrażowe silniczki z wyżyłowanymi mocami i turbinkami wielkości mandarynki w dość sporych autach bezproblemowo, jak na Insignię, przejadą 200 tyś km to Tobie zwrócę honor, ale zdania wciąż nie zmienię ;)
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

Awatar użytkownika
Kali
Użytkownik
Posty: 179
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 21:48
Auto: 2.0T 4x4
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2009
Miasto: Tychy
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: Kali » 5 sty 2014, o 15:55

Nowe auto to jest calkiem inne doznanie. Mialem porownanie z vectra demo. Prawie nowka, ale prawie robi roznice ;)

Chociaz jezeli mialbym np 60tys na auto to biore uzywana insignie zamiast np nowki astry

Awatar użytkownika
alex_k
Użytkownik
Posty: 378
Rejestracja: 27 kwie 2013, o 09:08
Auto: Opel Insignia ST
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2012
Miasto: Bielsko-Biała
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: alex_k » 5 sty 2014, o 16:21

Ja jeszcze nigdy nie kupiłem używki. Zawsze Nowe, śmierdzące nowością :-).ale czasem zastanawiam się czy warto. Przejechałem 30 tys. Km w 20 miesięcy, a w związku z tym że kupowałem wyprzedaż rocznika metrykowo mam 3 latka. A takie handlarze sprzedają już za 50 tys.

Na szczęście nikt nie zmusza mnie do sprzedaży. Jeśli wszystkie te gadżety i całe to byle jakie nowocześnie budowane ustrojstwo nie rozleci się, to zamierzam trzymać ją 10 lat, a później dag synowi jak zrobi prawko.

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
Krzysztof Opel Insignia Sports Tourer Cosmo 2.0 CDTI
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca LIPIEC

bolek

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: bolek » 5 sty 2014, o 17:55

Alex pisze: Jeśli pokażesz mi żywe przykłady na to, że te małolitrażowe silniczki z wyżyłowanymi mocami i turbinkami wielkości mandarynki w dość sporych autach bezproblemowo
Oczywiście wystarczy wejść na autoscout24.de czy mobile de i przeglądnąć passaty octavie golfy 1.4tsi i jakoś niektóre maja po 200-300tyś.km.Możesz też przeglądnąć Insignie i zobaczysz że są dwie strony z 2.0CDTI Motorschaden niektóre maja po 140tys.km.Ja kupie silnik za 2 tyś.zł i będe jeździł kolejne 150tyś.km.Sam kupiłem diesla bo sporo jeżdze i jestem z niego zadowolony ale jakby mi ktoś teraz położył 100k na stole i powiedzial kup sobie nową Insignie to kupiłbym 1.4T LPG z pakietem OpcLine ze względu na idealny kompromis pomiędzy osiągami a ekonomią.I nie przekonasz mnie że wyprzedzając mnie o długość samochodu na odcinku 200m a spalając za 20zł więcej paliwa za każde 100km,słysząc klekot diesla spod przedniej szyby i wydając na starcie o 12tyś.zł więcej ,dokonałeś lepszego wyboru.Po prostu nie dam się przekonać.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zakup Insigni”