--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

ASO w Łodzi

VIN, znalezione na allegro itp.
Awatar użytkownika
emtezet
Użytkownik
Posty: 100
Rejestracja: 2 kwie 2015, o 10:36
Auto: Insignia 2.0 CDTI
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: ASO w Łodzi

Post autor: emtezet » 24 kwie 2015, o 08:32

Ja już sam nie wiem co mam myśleć o tych ASO.
Dzisiaj miałem odebrać auto bo w końcu doszli do porozumienia z ubezpieczycielem i klapę wymienili, a tu dzwoni do mnie koleś i mówi mi, że chcieli myć auto i jakiegoś środka użyli co miał klej usuwać i wszedł on w reakcje z lakierem i zj...ebali lakier na spojlerze... I to ma być profesjonalny, autoryzowany serwis... Brak mi słów...

Awatar użytkownika
piohib
Użytkownik
Posty: 661
Rejestracja: 21 sty 2015, o 17:10
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A16XER
Rok produkcji: 2009
Miasto:

Re: ASO w Łodzi

Post autor: piohib » 24 kwie 2015, o 09:00

To ładnie. :x
Tym razem BSP?
Tak się zastanawiam, czy w zaistniałej sytuacji nie możnaby powalczyć o jakieś odszkodowanie.
"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci s... umierali za swoją" Generał George Smith Patton

Awatar użytkownika
emtezet
Użytkownik
Posty: 100
Rejestracja: 2 kwie 2015, o 10:36
Auto: Insignia 2.0 CDTI
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: ASO w Łodzi

Post autor: emtezet » 24 kwie 2015, o 11:12

Tak BSP. Zobaczę jak im wyjdzie naprawa tego i będę myślał co dalej wtedy.
Jeszcze w końcu dostanę samochód z dodatkowymi usterkami niż go oddałem do naprawy :x
Ręce mi opadają...

Awatar użytkownika
piohib
Użytkownik
Posty: 661
Rejestracja: 21 sty 2015, o 17:10
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A16XER
Rok produkcji: 2009
Miasto:

Re: ASO w Łodzi

Post autor: piohib » 24 kwie 2015, o 11:26

Na Twoim miejscu zgłosiłbym temat do ubezpieczyciela.
P.S.
Strach jechać do łódzkich ASO teraz. :lol:
"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci s... umierali za swoją" Generał George Smith Patton

Awatar użytkownika
emtezet
Użytkownik
Posty: 100
Rejestracja: 2 kwie 2015, o 10:36
Auto: Insignia 2.0 CDTI
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: ASO w Łodzi

Post autor: emtezet » 28 kwie 2015, o 12:24

Odebrałem wczoraj auto. Wyszło całkiem nieźle. Ten spojler też dobrze wygląda.
Plus taki, że koleś z BSP nie próbował udawać cwaniaka, tylko sam przyznał, że dali ciała z tym spojlerem.
Ogólnie BSP jeszcze nie skreślam:)

Din7

Re: ASO w Łodzi

Post autor: Din7 » 29 kwie 2015, o 20:57

Ja wczoraj też byłem w ASO BSP odnośnie tej kalibracji czujnika skrętu kierownicy i tak jak wcześniej pisałem nie było wiadomo czy został on sprawdzony więc na moje życzenie (odpłatne) sprawdzono go. Nie odradzam tego ASO bo obsługa jest ok ale też nie polecam na 100% ze względu na kręcenie przy wcześniejszych moich pytaniach. Nie skreślam podobnie jak emtezet tego BSP ;)

Awatar użytkownika
emtezet
Użytkownik
Posty: 100
Rejestracja: 2 kwie 2015, o 10:36
Auto: Insignia 2.0 CDTI
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: ASO w Łodzi

Post autor: emtezet » 14 lip 2015, o 18:09

Artur-x pisze:Szczerze mówiąc to na poważniejsze naprawy nie pchalbym się tam. Kilka samochodów z firmy tam mieliśmy wstawionych i często albo ma części czekasz w h.. czasu albo oni nie wiedzą co jest grane bo komputer pokazuje że jest ok :/ , nie wiem jak w bsp ale jak ktoś ma łeb i zna się na mechanice a nie na wymianie części to nie pracuje w ASO tylko ma swój porządny warsztat-takie jest moje zdanie. Sprawdzony serwis na Olechowskiej mogę polecić chociaż ja mam całe miasto żeby tam się dostać to warto. Saab i opel - Olech serwis . Nie wiem jak inni czy mieli z nimi styczność ja byłem zadowolony

____________________________________
namazane przez Tapatalka z mego phona ;)
Postanowilem sprawdzic olech serwis. Oddalem im moja isie na wymiane rozrzadu plus mialem jak sie okazalo problem z haldexem. Jestem zadowolony z uslug i cenowo tez znosnie. Tak mi sie przynajmniej wydaje :-) Za wymiane rozrzadu z pompa wody zaplacilem 1080 zl.

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

--------------------------
2015-07-27
Niestety Olech Serwis też mnie wkurzył. Po wymianie rozrządu i naprawie Haldex'a umówiłem się, że znajdą mi jeszcze łącznik na tył i zadzwonią żeby umówić się na wymianę. Minęło 2 tygodnie i zdążyłem sam kupić ten łącznik i wymienić w innym warsztacie a od nich cisza.
Wprawdzie wszystko co robili to zrobili dobrze, ale nie lubię jak mnie się tak olewa i nie dotrzymuje słowa. Ale to może już taka nasza klasyczna, polska mentalność, że to mi powinno zależeć a nie im, i to ja powinieniem się przypomnieć. Kolejną wizytę u nich będę musiał przemyśleć.

Awatar użytkownika
flcn
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
Auto: ST Cdti
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: LDZ

Re: ASO w Łodzi

Post autor: flcn » 3 wrz 2015, o 12:37

Z tymi serwisami w Łodzi to widzę jest niemały problem....

wymieniałem też rozrząd w olech serwisie. Może i cenowo ok, ale ...:
1. Pompa miała być Hepu, a zamontowali mi jakąś włoszczyznę. Nie wyglądało na to, żeby mieli zamiar mnie o tym poinformować. Tylko przypadkiem zobaczyłem pudełko i się dowiedziałem, że Hepu które było rano najlepsze, w południe jest już be, bo ponoć dużo reklamacji na nie. Jak dla mnie, to po prostu nie było Hepu w hurtowni i wzięli to co było...
2. W połowie dnia, podczas naprawy, podjechałem znienacka zobaczyć jak idzie robota. Znów przypadkiem, zobaczyłem, że koło pasowe ma ułamane około 3-5 cm. rantu zewnętrznego (efekt walenia młotem, żeby zeszło z wału). Na moje pytanie co to K...A ma być, mechanik powiedział, że to w niczym nie szkodzi i nie ma znaczenia. Pan z obsługi serwisu nie miał zdania, a jak zobaczył to właściciel serwisu, to się tylko wściekł i stwierdził, że czegoś takiego nie można założyć i trzeba szybko łatwić nowe. Na koniec dnia po kolejnych przesunięciach godziny odbioru, pojechałem trochę wcześniej niż chcieli i dowiedziałem się, że już wszystko OK, mechanik kończy skręcać. Na pytanie co z kołem pasowym, powiedzieli, że załatwili i jest OK. Wszystko fajnie, tylko oczywiście nie powiedzieli, że wrzucili mi jakąś używkę... Ponoć świeża, ale wiadomo jak to może być... Miejmy nadzieję, że pojeździ długo- nie miałem siły się więcej z nimi wykłucać.
3. Mam uwagi co do mocy mojego auta- słabo się zbiera od dołu mimo nowej mapy. Od tunera usłyszałem, że to wina regenerowanej turbiny. Niby turbinę można zmienić na nową, tylko czy ona jest przyczyną??? Poprosiłem o diagnozę właściciela Olech service i stwierdził on, że to tuner spieprzył robotę, bo EGR który miał być programowo zamknięty jest otwarty i to jest przyczyna braku mocy. Na dowód tego podłączył kompa i wymuszał zamknięcie EGR, o czym świadczyć miał bardziej "basowy" dźwięk silnika i brak wkręcania na obroty. W rzeczywistości pan wymuszał otwarcie EGR, nie znał się w ogóle na specyfice działania EGR. Sprawdziłem potem sam, czy EGR jest zamknięty i oczywiście jest i się nie otwiera. Ale oczywiście najlepiej zgonić winę na innych...
4. Stwierdzono wyciek płynu chłodniczego z króćca, który wchodzi w głowicę. Panowie mieli zamówić króciec i zadzwonić za kilka dni, aby umówić się na wymianę. Mijają 2 miesiące, panowie nie dzwonili, a wycieku nie ma :lol: :lol: :lol:


Byłem też w Trax. Tam jest tylko gorzej... Opisałem tylko część mojej wiedzy na ich temat w wątku o kampanii dotyczącej klapy tylnej ST.

Mnie teraz pozostaje tylko wypróbować BSP, co niedługo uczynię, bo pragnę aby mi sprawdzili na kompie ciśnienie doładowania zadane przez ECU oraz ciśnienie dawane przez turbinę. Mam nadzieję, że to pokaże czy moje turbo jest do śmieci....


pozdrawiam
FLCN

Awatar użytkownika
piohib
Użytkownik
Posty: 661
Rejestracja: 21 sty 2015, o 17:10
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A16XER
Rok produkcji: 2009
Miasto:

Re: ASO w Łodzi

Post autor: piohib » 8 wrz 2015, o 20:54

To ja chyba muszę pochwalić Trax. ;)
Wymiana siłownika klapy bagażnika trwała niecałe 10min, auto podstawione pod drzwi salonu i jeszcze mnie do niego odprowadzono. :lol:
"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci s... umierali za swoją" Generał George Smith Patton

Awatar użytkownika
profek
Użytkownik
Posty: 821
Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
Auto: INSIGNIA
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: ASO w Łodzi

Post autor: profek » 9 wrz 2015, o 18:57

Generalnie to nie miałem jeszcze nieprzyjemności korzystania z usług ASO,ponieważ auto mam zbyt krótko.Niemniej jednak do naprawy wybrałbym skromny warsztat w Antoniewie na ul.Słowiczej.Młody chłopak robił trochę w aso mazdy i opla ale w Irlandii.Ma sporą wiedzę i umiejętności we warsztacie próżno szukać płytek i biura obsługi.Raz zrobisz coś u niego i więcej nie będziesz szukać innego mechanika.

Awatar użytkownika
flcn
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
Auto: ST Cdti
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: LDZ

Re: ASO w Łodzi

Post autor: flcn » 11 wrz 2015, o 20:25

O, fajnie wiedzieć :) To nawet bardzo blisko mnie. Na pewno się tam pofatyguję przy kolejnej okazji. Płytek i biura obsługi nie potrzebuję, ale faktura by się przydała... Dostanę tam? Ma jakiś rozsądny komputer do diagnostyki?

Pozdrawiam
FLCN

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
profek
Użytkownik
Posty: 821
Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
Auto: INSIGNIA
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: ASO w Łodzi

Post autor: profek » 11 wrz 2015, o 20:52

Jeśli chodzi o faktury to nie wiem prawdę powiedziawszy.Ale firmę ma legalnie więc pewnie to nie problem.Ostatnio jak z nim rozmawiałem zaraz po kupnie iski mówił mi że ma odpowiednie interfejsy i oprogramowanie do całej gamy marek,a wiem że na czym jak na czym ale na narzędziach to on nie oszczędza.

dr_feelgood

Re: ASO w Łodzi

Post autor: dr_feelgood » 22 sty 2016, o 18:42

Dzięki Panowie za opinie i swoje doświadczenia.
Moje doświadczenia z ASO w Łodzi są raczej pozytywne, ale chyba bałbym się dać auto na poważną naprawę. sam nie wiem.. W BSP wymieniałem termostat, ok wymienili, płynu nie dolali, i jakieś 30 km przybyło na liczniku. Jazda testowa do Pabianic?
W traxie jestem częściej bo mam bliżej, wymiana oleju,świec, takie /cenzura/. ostatnio auto w trybie awaryjnym im odstawiłem - wymienili cewkę za tauzena, jest ok. Natomiast chciałem kiedyś w skrzyni olej zmienić, to nie wiedzieli ile wchodzi, i musiałem ich przekonać by wlali więcej niż w instrukcji.
Teraz mam mały problem z piskami na biegu jałowym, i też myśle dokąd jechać. Może spróbuję tego chłopaka w Antoniewie. Trax stwierdził, że może pompa wody a może wspomagania - ale można jeździć. Tylko wkurza mnie jak już zacznie piszczeć.

A był ktoś na Puszkina 82 w Mij? jakieś doświadczenia?
dzieki

Awatar użytkownika
flcn
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
Auto: ST Cdti
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: LDZ

Re: ASO w Łodzi

Post autor: flcn » 23 sty 2016, o 22:10

Puszkina i MiJ to omijaj Kolego z daleka. Tam to jest dopiero loteria co Ci popsują. Robią nam czasem firmowe auta niby po znajomości i zawsze coś albo /CENZURA/ albo jeśli już zrobią to skasują jak za zboże...

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 29 sty 2016, o 00:37 przez Engine, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Proszę o unikanie wulgaryzmów - regulamin par. 5 pkt 8

Quee

Re: ASO w Łodzi

Post autor: Quee » 28 sty 2016, o 17:25

Sam teraz zamierzam zrobić przegląd, licznik 127k i w trax oraz bsp wołają po 900 pln (biorąc pod uwage wcześniejszy posty to wcale cena nie idzie w parze z jakością). Więc trochę sporo jak na wymianę filtrów oraz płynów hamulcowych. Był ktoś jeszcze na tej Słowiczej? Lub jakiś inny polecany warsztat w Łodzi gdzie robicie przeglądy? ;)

pozdro

Awatar użytkownika
flcn
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
Auto: ST Cdti
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: LDZ

Re: ASO w Łodzi

Post autor: flcn » 29 sty 2016, o 08:52

Rozmawiałem z jednym użytkownikiem Insigni z Łodzi i mówił mi, że jeździ do Traxa w Zgierzu i mówi, że jest lepiej niż w obu serwisach w Łodzi. Sam nie sprawdzałem. Z nieautoryzowanych polecał również Omega Opel Serwis Zgierz
Aleksandrowska 38, 95-100 Zgierz, Robert: 509 147 957, Telefon ogólny do serwisu: 791 065 999

dr_feelgood

Re: ASO w Łodzi

Post autor: dr_feelgood » 22 lut 2016, o 17:32

Dzięki za namiary, spróbujemy przy okazji. Dodam jeszcze że Trax ma jeden plus moim zdaniem. Starają się, a to już coś znaczy. Nie spotkałem się z olewactwem, aczkolwiek diagnoza - jeździć narazie, zawsze mnie wyprowadza z równowagi :)

sonnenberg

Re: ASO w Łodzi

Post autor: sonnenberg » 22 lut 2016, o 21:00

trax w Zgierzu jest ok, na pewno tańszy niż w Łodzi ale wiele nie zrobią - raczej mechanika niż elektronika. Ja przeglądy robiłem w Zgierzu

norez

Re: ASO w Łodzi

Post autor: norez » 18 sie 2016, o 19:37

O traxie na żeligowskiego można pisać książki. Gatunek horror ;)

Awatar użytkownika
flcn
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
Auto: ST Cdti
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: LDZ

Re: ASO w Łodzi

Post autor: flcn » 19 sie 2016, o 08:32

Napisz pierwszy tom, to ja dopiszę kolejne 2 :-P

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Dyskusje ogólne”