--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Interfejs diagnostyczny OP-COM

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Putridum
Użytkownik
Posty: 648
Rejestracja: 10 lut 2015, o 17:21
Auto: Insignia
Kod silnika: A18XER
Rok produkcji: 2010
Miasto: Warszawa
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: Putridum » 27 maja 2015, o 17:46

tylko bez gwarancji że przyjdzie sprawny a w przypadku reklamacji trzeba czekać hgw ile

Pruski
Użytkownik
Posty: 132
Rejestracja: 26 sty 2015, o 17:46
Auto: Insignia 4x4
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2009
Miasto:

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: Pruski » 27 maja 2015, o 17:55

No dobra, to możesz od razu kupić sobie 2 sztuki takie albo i 3, nadal wychodzi taniej ;)

Kiedyś przez moje ręce przewinęło się ok 500 sztuk takiego chińskiego sprzętu i uszkodzonych było moze 15 sztuk, więc szansa marna ale jest nie ukrywam;) tylko tak jak mówiłem nie działa jedno kupujesz drugie i nadal jesteś do przodu o te paredziesiat złotych czy to przy OP-COMie czy tym małym czytniku :D

Awatar użytkownika
Putridum
Użytkownik
Posty: 648
Rejestracja: 10 lut 2015, o 17:21
Auto: Insignia
Kod silnika: A18XER
Rok produkcji: 2010
Miasto: Warszawa
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: Putridum » 27 maja 2015, o 18:22

tja taniej wychodzi od oryginału

marus78

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: marus78 » 29 maja 2015, o 21:21

hej czy ktoś wie jaki op-com czy cokolwiek innego działa z insigną 2011 rocznik 2,0 diesel 160 koni, interesuje mnie wymiana klocków drobne zmiany typu wyłączenie brzęczka zapięcia pasów i ogólny odczyt i kasowanie błędów ?

P405
Zapaleniec
Posty: 3155
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: P405 » 29 maja 2015, o 21:48

Do wymiany klocków nie potrzeba opcoma. Błędy odczytasz i pokasujesz.

marus78

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: marus78 » 31 maja 2015, o 10:51

a czym się różni oryginalny op com od klonów ? klon jest sporo okrojony ? p405 daj znać jak coś będziesz miał

Seba
Forumowicz
Posty: 80
Rejestracja: 17 sie 2014, o 22:12
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto:
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: Seba » 31 maja 2015, o 13:50

Z moim op-comem od kolegi P405 jest problem. Mianowicie udało się zainstalować i działał z programem op-com pl+, również po podłączeniu do auta. Natomiast po uruchomieniu angielskiego programu VAUX-COM 120309a+131223d chwile pochodził i padł , op-com był podłączony do Isi. Sterowników komp nie widzi, wcześniej zainstalowałem przez menadżera urządzeń a teraz już się nie da. Miał ktoś już taki problem :?:

Awatar użytkownika
KaMYk
Zapaleniec
Posty: 2234
Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
Auto: Dodge Charger R/T
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2014
Miasto: Mochowo
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 9 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: KaMYk » 31 maja 2015, o 17:12

marus78 pisze:a czym się różni oryginalny op com od klonów ?
tak w skrócie to 5 lat rozwoju oryginału. Chinole to elektronika w wersji 5 lub 6, a ori to aktualnie 78.

Poczytaj kilka postów wyżej:
http://insignia-club.pl/viewtopic.php?f ... 240#p40282

marus78

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: marus78 » 1 cze 2015, o 06:35

tak to wiem czytałem ale w obsłudze jaka jest różnica więcej opcji czy tylko elektronika inna ?

Grruby80

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: Grruby80 » 1 cze 2015, o 06:47

Oryginałem możesz zrobić dużo więcej, niż chinolem. Może to i dobrze, bo pewnie było by dużo uszkodzonych aut gdyby można było programować wszystko chinolem.

Awatar użytkownika
KaMYk
Zapaleniec
Posty: 2234
Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
Auto: Dodge Charger R/T
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2014
Miasto: Mochowo
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 9 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: KaMYk » 1 cze 2015, o 14:35

marus78 pisze:jaka jest różnica
i elektronika inna i program już inny i opcji programowania i testowania różnych podzespołów więcej.

Awatar użytkownika
fuli
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: 11 lis 2014, o 21:50
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Polska
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: fuli » 2 cze 2015, o 12:57

Panowie a da sie tym icarem obd2 sprawdzić np temperature spalin na dpfie ? Bo mi pokazuje ciagle -14 a u was działa normalnie ?

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

jozkoc4369
Forumowicz
Posty: 68
Rejestracja: 6 maja 2014, o 20:56
Auto: insignia
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2014
Miasto:
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: jozkoc4369 » 2 cze 2015, o 20:10

Seba porzegnaj się ze skośnookim,odszedł w zapomnienie.Niewiem jak wy Panowie ale ja się szykuję na zakupienie: http://maxiecu.com.pl/pobierz,6,pl.html jest wsparcie.Orginał za niską cenę,ile można dopiero napiszę w lipcu.Duży plus orginał ze wsparciem i update dożywocie,jak się rozwinie to zobaczymy!Napewno nie można robić adaptacji ale to i tak lepiej niż skośnookie!A może ktoś ma i napisze co nieco?

marus78

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: marus78 » 3 cze 2015, o 05:39

zorientuj się czy insignie ci obsłuży

Awatar użytkownika
Putridum
Użytkownik
Posty: 648
Rejestracja: 10 lut 2015, o 17:21
Auto: Insignia
Kod silnika: A18XER
Rok produkcji: 2010
Miasto: Warszawa
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: Putridum » 3 cze 2015, o 05:52

no ciekaw jestem tego maxiecu

Awatar użytkownika
KaMYk
Zapaleniec
Posty: 2234
Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
Auto: Dodge Charger R/T
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2014
Miasto: Mochowo
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 9 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: KaMYk » 3 cze 2015, o 05:58

Wg producenta lista obsługiwanych modułów Insigni:
Insignia
Deska rozdzielcza
IPC
Insignia
Dodatkowy/Stacjonarny moduł grzewczy
FSHCM - Moduł sterowania ogrzewaniem przedniego fotela
Insignia
Klimatyzacja
ECC
Insignia
Moduł kontroli nadwozia
BCM - Moduł kontroli nadwozia
Insignia
Moduł sterujący audio
Radio - Diagnostyka
Insignia
Oświetlenie przednie
AFL - Korekta oświetlenia z przodu
Insignia
Pozostałe
IMU - Moduł czujnika przyspieszenia wieloosiowego
Insignia
Pozostałe
MSM - Moduł sterowania pamięcią fotela
Insignia
Pozostałe
PTM - Moduł sterujący tylną klapą
Insignia
Pozostałe
RDCM - Moduł sterujący sprzęgłem tylnego mechanizmu różnicowego
Insignia
Silnik benzynowy
A16LET 1,6 ME 7.6.4
Insignia
Silnik benzynowy
A16XER 1,6 E83
Insignia
Silnik benzynowy
A18XER 1,6 E83
Insignia
Silnik benzynowy
A20NHT 2,0 E69
Insignia
Silnik benzynowy
A28NER 2,8 E77
Insignia
Silnik benzynowy
A28NET 2,8 E77
Insignia
Silnik diesla
A20DTC 2,0 E23/E91
Insignia
Silnik diesla
A20DTH 2,0 E23/E91
Insignia
Silnik diesla
A20DTJ 2,0 E23/E91
Insignia
Silnik diesla
A20DTR 2,0 E89
Insignia
Skrzynia biegów
TCM AF40
Insignia
System bezpieczeństwa
Airbag SDM
Insignia
System hamulcowy
EBCM - Brake control module
Insignia
System hamulcowy
EPB - Electric parking brake
Insignia
System parkingowy
UPA - Układ wspomagania parkowania

Ale co w tych modułach można zrobić?

Awatar użytkownika
fuli
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: 11 lis 2014, o 21:50
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Polska
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: fuli » 3 cze 2015, o 12:33

Ponawiam prośbę. Kto ma obd2 na bluetooth mógłby sprawdzić czy czyta mu telefon temp dpf, temp spalin 1 lub temp spalin 2 ? Bo mi tylko temp katalizatora sensor 2 a reszta cisza :/

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Seba
Forumowicz
Posty: 80
Rejestracja: 17 sie 2014, o 22:12
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto:
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: Seba » 3 cze 2015, o 17:24

@jozkoc4369, niestety chyba masz racje chińczyk odszedł :(
Trochę info o maxiecu jest na forum vectry:
http://forum.vectraklub.pl/index.php/to ... -vc/page-7

Awatar użytkownika
KaMYk
Zapaleniec
Posty: 2234
Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
Auto: Dodge Charger R/T
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2014
Miasto: Mochowo
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 9 razy

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: KaMYk » 3 cze 2015, o 20:16

Na wskazanym forum, to w sumie nic dobrego z wizyty w firmie nie napisali.
Zacytuję podsumowanie z testu u producenta maxiecu, które robił @dare40 z VCP:
"wiec jak widzicie jednak jest to zwykły ELM z możliwością odczytu błędów we wszystkich modułach i nic więcej , mówiłem mu że odpisał jednemu koledze na forum ale nie jasno wynikało co naprawdę ten interfejs potrafi , także można sobie ich odpuścić i w dodatku niestety zachowanie poniżej normy nawet buraka"

marus78

Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM

Post autor: marus78 » 5 cze 2015, o 16:29

witam mam pytanko czy ktoś miał już problem z op-comem tzn. zakupiłem op-coma i po włożeniu interfejsu urządzenie się zainstaluje ale bez sterownika , nie można wgrać sterownika, wyłączyłem już opcje cyfrowy zapis sterownika czy jakoś tak i nie mam , nie mogę wgrać, jest to na windows 7 jak i na drugim kompie z systemem xp jest identyczny problem. proszę o podpowiedzi.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”