--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Co po Insigni?
-
- Użytkownik
- Posty: 132
- Rejestracja: 26 sty 2015, o 17:46
- Auto: Insignia 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Co po Insigni?
@sonneberg nowa Cupra jest mega, ogólnie nowy Leon im się bardzo udał, ale te silniki i stylistyka Cupry razem to robi robotę, czekam na Twój test, bo spodobał mi się opis do Octavii RS a myślę, że Leon może się okazać jednym z lepszych w tym całym przedsięwzięciu, powodzenia na drodze oby jak najmniej korków podczas testu!
Re: Co po Insigni?
Drugim testowanym autem był Seat Leon Cupra 280km 2.0 TSI, DSG, pakiet black, 19 calowe koła, alcantara na siedzisku i jakaś pseudo-skóra na boczkach, wyświetlacz 5,8 cala z navi, kolor ciemny srebrny- osobiście mi się w ogóle nie podobał. Wyposażony w to wszystko co jest niezbędne do jazdy
1. Wygląd zewnętrzny - 7,5/10 - nie dam tyle samo pkt co Isi bo nawet handlowiec z Seata stwierdził, że czarna Isia na 19 calach i sprężynach Eibacha wygląda lepiej, aczkolwiek sam seat nie wygląda źle, kolor auta był zupełnie do dupy, felgi fajne, gumy -225/35/19 - naleśniki to mało powiedziane, Ledy wyglądają fajnie. Na pewno auto prezentuje się lepiej niż Octavia.
2. wygląd wewnętrzny - 7/10 - nie ma się do czego przyczepić, przynajmniej listwy na drzwiach to nie pseudo-karbon, fotele są wygodne - brak przedłużenie pod uda, alcantara fajnie lepi się do spodni - nie suwasz się po fotelu Trzymanie boczne - wystarczające, regulacja ręczna w 3 kierunkach. Kierownica przyjemna w dotyku, dosyć gruby wieniec.
3. silnik - 8,5/10 - 280km/350Nm - auto wyposażone standardowo w DCC i tryby jazdy - w trybie komfort to prawie normalny hatchback - nieźle tłumi nierówności - na ile pozwalają 19tki i guma profil 35, przyspiesza fajnie, ogólnie tryb do jazdy normalnej, tryb sport to już twardo, auto podskakuje na nierównościach, na dobrej drodze klei się do jezdni, głośność wydechu we wnętrzu normalna, w moim odczuciu tryb do szybkiej jazdy...a tu jeszcze ten tryb Cupra - no powiem tak - miazga - twardo jak prawie na gwincie, kierownica chodzi ciężko, wyje i ryczy przy przyspieszaniu....wszystko /cenzura/ ale...ten tryb można włączyć na kilka kilometrów bardzo dobrego asfaltu bo inaczej to męczy - świetny tryb do popisywania się przez pasażerką. Dla mnie chyba zbyt brutalny...
Ogólnie to te tryby powodują, że to są 3 auta w 1, nasz guzik sport i tour to jest nic....
Co do mocy - jest szybko, nawet bardzo szybko ale nie jest to przepaść między tymi 220km w octavii - do jazdy normalnej i sport moim zdaniem te 220km wystarcza zupełnie. Oczywiście w trybie cupra to jest walka asfaltu z gumami i z silnikiem - czuć, że 280km to przesada na 1 oś ale coś za coś.
spalanie - dziwna sprawa... wyzerowałem i po nagrzaniu silnika jeździłem najpierw w trybie sport i cupra około 10km - ale bez pałowania - ot 0 do 90km/h - przyspieszałem dynamicznie ale bez szaleństw - przy takiej jeździe Isia bierze mi około 12L a tutaj 13.1/100 - gdybym ostrzej cisnął to 15 wskoczy lekko, potem wracałem już na komforcie - tempem dziadkowym - spalanie 10,1.
4. skrzynia biegów - 9/10 - nie mam na razie porównania więc ocena może na wyrost - ale zostałem zmiażdzony pracą tej skrzyni - szybkość zmiany biegów, brak jakiegokolwiek szarpania przy ruszaniu, przy kickdownie momentalnie przechodzi na tryb sport...na razie same superlatywy - kopia z octavii bo i skrzynka identyczna
5. zawieszenie - hehe to zależy - cupra mode to 10/10 - ale asfalt musi być równy jak stół, komfort to 8,5/10 - twardo ale sprężyście , auto sprawie wrażenie zwartego, nie ma uczucia pływania auta przy szybkich zmianach kierunku. Skopiowałem to z opisu Octavii - ogólnie zawias jest taki jak sobie go ustawisz - coś niesamowitego.
6. wykończenie wnętrza - 6/10 - naciskałem, wyginałem, ciągnąłem konsolę centralną - no nie chciała zaskrzypieć, szczerze to już wiem dlaczego VAG ma octavię i seata i vw. Silnik w seacie nie pozwala sprawdzić plastików i chyba dobrze bo wnętrze niestety odstaje, nawet zaryzykowałbym, że w octavii te plastiki niby takie same ale wizualnie aż tak nie przerażają..w seacie jak dla mnie całą konsola twarda jak kamień, czarna i plastikowa w cholerę. Zero finezji - tak tutaj po prostu musi chyba być. Ogólnie jak wsiadłem potem do Isi to oprócz skrzypienia konsoli to wygląd naszej konsoli to przepaść. Na korzyść Isi oczywiście
8. Plusy: megadynamika, świetna skrzynia, agresywny wygląd zewnętrzny
Minusy zdecydowanie plastikowość i surowość wnętrza,
Suma pkt: 44,5pkt - ale to zależy o trybu jazdy, bo jeżeli chcemy potwora typu Cupra to spokojnie dodajcie 5pkt, ale jeżeli chcemy docenić też wnętrze auta to niestety tutaj moje ocena.
Z ostatecznym podsumowanie się wstrzymam bo muszę ochłonąć
aaa na koniec - wypaliłem dpf w mojej Isi , jednak ten mój krążownik 210km/h na a2 z guzikiem sport idzie jak przecinak - spala 19L/100 ale żaden boczny podmuch wiatru nie robi na nim wrażenia. Mega frajda
1. Wygląd zewnętrzny - 7,5/10 - nie dam tyle samo pkt co Isi bo nawet handlowiec z Seata stwierdził, że czarna Isia na 19 calach i sprężynach Eibacha wygląda lepiej, aczkolwiek sam seat nie wygląda źle, kolor auta był zupełnie do dupy, felgi fajne, gumy -225/35/19 - naleśniki to mało powiedziane, Ledy wyglądają fajnie. Na pewno auto prezentuje się lepiej niż Octavia.
2. wygląd wewnętrzny - 7/10 - nie ma się do czego przyczepić, przynajmniej listwy na drzwiach to nie pseudo-karbon, fotele są wygodne - brak przedłużenie pod uda, alcantara fajnie lepi się do spodni - nie suwasz się po fotelu Trzymanie boczne - wystarczające, regulacja ręczna w 3 kierunkach. Kierownica przyjemna w dotyku, dosyć gruby wieniec.
3. silnik - 8,5/10 - 280km/350Nm - auto wyposażone standardowo w DCC i tryby jazdy - w trybie komfort to prawie normalny hatchback - nieźle tłumi nierówności - na ile pozwalają 19tki i guma profil 35, przyspiesza fajnie, ogólnie tryb do jazdy normalnej, tryb sport to już twardo, auto podskakuje na nierównościach, na dobrej drodze klei się do jezdni, głośność wydechu we wnętrzu normalna, w moim odczuciu tryb do szybkiej jazdy...a tu jeszcze ten tryb Cupra - no powiem tak - miazga - twardo jak prawie na gwincie, kierownica chodzi ciężko, wyje i ryczy przy przyspieszaniu....wszystko /cenzura/ ale...ten tryb można włączyć na kilka kilometrów bardzo dobrego asfaltu bo inaczej to męczy - świetny tryb do popisywania się przez pasażerką. Dla mnie chyba zbyt brutalny...
Ogólnie to te tryby powodują, że to są 3 auta w 1, nasz guzik sport i tour to jest nic....
Co do mocy - jest szybko, nawet bardzo szybko ale nie jest to przepaść między tymi 220km w octavii - do jazdy normalnej i sport moim zdaniem te 220km wystarcza zupełnie. Oczywiście w trybie cupra to jest walka asfaltu z gumami i z silnikiem - czuć, że 280km to przesada na 1 oś ale coś za coś.
spalanie - dziwna sprawa... wyzerowałem i po nagrzaniu silnika jeździłem najpierw w trybie sport i cupra około 10km - ale bez pałowania - ot 0 do 90km/h - przyspieszałem dynamicznie ale bez szaleństw - przy takiej jeździe Isia bierze mi około 12L a tutaj 13.1/100 - gdybym ostrzej cisnął to 15 wskoczy lekko, potem wracałem już na komforcie - tempem dziadkowym - spalanie 10,1.
4. skrzynia biegów - 9/10 - nie mam na razie porównania więc ocena może na wyrost - ale zostałem zmiażdzony pracą tej skrzyni - szybkość zmiany biegów, brak jakiegokolwiek szarpania przy ruszaniu, przy kickdownie momentalnie przechodzi na tryb sport...na razie same superlatywy - kopia z octavii bo i skrzynka identyczna
5. zawieszenie - hehe to zależy - cupra mode to 10/10 - ale asfalt musi być równy jak stół, komfort to 8,5/10 - twardo ale sprężyście , auto sprawie wrażenie zwartego, nie ma uczucia pływania auta przy szybkich zmianach kierunku. Skopiowałem to z opisu Octavii - ogólnie zawias jest taki jak sobie go ustawisz - coś niesamowitego.
6. wykończenie wnętrza - 6/10 - naciskałem, wyginałem, ciągnąłem konsolę centralną - no nie chciała zaskrzypieć, szczerze to już wiem dlaczego VAG ma octavię i seata i vw. Silnik w seacie nie pozwala sprawdzić plastików i chyba dobrze bo wnętrze niestety odstaje, nawet zaryzykowałbym, że w octavii te plastiki niby takie same ale wizualnie aż tak nie przerażają..w seacie jak dla mnie całą konsola twarda jak kamień, czarna i plastikowa w cholerę. Zero finezji - tak tutaj po prostu musi chyba być. Ogólnie jak wsiadłem potem do Isi to oprócz skrzypienia konsoli to wygląd naszej konsoli to przepaść. Na korzyść Isi oczywiście
8. Plusy: megadynamika, świetna skrzynia, agresywny wygląd zewnętrzny
Minusy zdecydowanie plastikowość i surowość wnętrza,
Suma pkt: 44,5pkt - ale to zależy o trybu jazdy, bo jeżeli chcemy potwora typu Cupra to spokojnie dodajcie 5pkt, ale jeżeli chcemy docenić też wnętrze auta to niestety tutaj moje ocena.
Z ostatecznym podsumowanie się wstrzymam bo muszę ochłonąć
aaa na koniec - wypaliłem dpf w mojej Isi , jednak ten mój krążownik 210km/h na a2 z guzikiem sport idzie jak przecinak - spala 19L/100 ale żaden boczny podmuch wiatru nie robi na nim wrażenia. Mega frajda
-
- Użytkownik
- Posty: 332
- Rejestracja: 26 kwie 2013, o 09:08
- Auto: Seat Altea
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Co po Insigni?
- widzę maly sentymencik się włączył - zaraz bedzie powrot do korzenijednak ten mój krążownik 210km/h na a2 z guzikiem sport idzie jak przecinak - spala 19L/100 ale żaden boczny podmuch wiatru nie robi na nim wrażenia. Mega frajda
A przy okazji to Cupra rzeczywiście fajna i za ta kasę jak ktoś chce mieć sportowke i cywila w jednym to moim zdaniem najlepszy wybór. Do Insigni nijak porównywać to dwa rozne segmenty, masy, i w ogóle inna bajka.
Re: Co po Insigni?
Jestem tego zdania że w aucie nigdy miejsca nie ma za dużo.Auto które ja bym kupił to infinity fx50s
Re: Co po Insigni?
Trzecie auto ze stajni VAG to Golf 7 gti performance 230km/350Nm w białym kolorze, na 18-calowych felgach z DCC, oczywiście z DSG
1. Wygląd zewnętrzny - 7,0/10 - wygląd zewnętrzny bez fajerwerków, ot normalny hatch, jedni to lubią inni nienawidzą, jak zdejmiesz naklejki gti to gdyby nie 2 rury wydechu nikt się nie zorientuje, że masz 6,5s do setki Zdecydowanie wygląd bardziej stonowany od cupry, gdyby dokleić bagażnik to wychodzi octavia.
2. wygląd wewnętrzny - 8,5/10 - można golfa nie lubić ale ukryć się nie da, że spasowanie w środku jest bardzo dobre, jakość plastików również jak na tą klasę dużo wyższa niż w poprzednikach. fotele materiałowe świetnie wyprofilowane - najwygodniejsze z dotychczasowych, świetnie trzymają na boki. Kierownica przyjemna w dotyku, gruby wieniec. Ergonomia bez zastrzeżeń.
3. silnik - 8,5/10 - 230km/350Nm - auto wyposażone w DCC i tryby jazdy - zdecydowanie bardziej kulturalne niż Cupra, przyspiesza z każdych obrotów, DSG redukuje przy kickdownie rewelacyjnie, no ogólnie ten silnik jest rewelacyjny. Czy to jest octavia, czy cupra to z tego silnika VW może być dumny - nawet jeśli przeżywa tylko 100k km spalanie - jazda po Łodzi i trochę S14 - prędkość do 140 km/h, kilka wyprzedzeń - 8,5L - wynik w mojej ocenie conajmniej dobry jak na tą moc.
4. skrzynia biegów - 9/10 - nadal nie umiem znaleźć jej słabych punktów
5. zawieszenie - 8,5/10 - twardo ale sprężyście , auto sprawie wrażenie zwartego, nie ma uczucia pływania auta przy szybkich zmianach kierunku. Skopiowałem to z opisu Cupry- ogólnie zawias jest taki jak sobie go ustawisz - coś niesamowitego.
6. wykończenie wnętrza - 8,5/10 - trochę już napisałem wyżej, golf jest wykończony świetnie w środku to czuć i widać, zdecydowanie lepiej niż w seacie i lepiej niż w octavii.
7. Plusy: mocny, świetnie wykończony sleeper
Minusy: najwyższa cena, drogie dodatki
Suma pkt: 50pkt - bezwzględnie najlepszy produkt grupy VAG z testowanych, Jeżeli tylko odpowiada wygląd zewnętrzny i jest na niego kasa to tylko brać
Dziś testuję v40 t5 i chyba zamykam temat, chyba, że ktoś chce jeszcze coś zaproponować. Pozdr
1. Wygląd zewnętrzny - 7,0/10 - wygląd zewnętrzny bez fajerwerków, ot normalny hatch, jedni to lubią inni nienawidzą, jak zdejmiesz naklejki gti to gdyby nie 2 rury wydechu nikt się nie zorientuje, że masz 6,5s do setki Zdecydowanie wygląd bardziej stonowany od cupry, gdyby dokleić bagażnik to wychodzi octavia.
2. wygląd wewnętrzny - 8,5/10 - można golfa nie lubić ale ukryć się nie da, że spasowanie w środku jest bardzo dobre, jakość plastików również jak na tą klasę dużo wyższa niż w poprzednikach. fotele materiałowe świetnie wyprofilowane - najwygodniejsze z dotychczasowych, świetnie trzymają na boki. Kierownica przyjemna w dotyku, gruby wieniec. Ergonomia bez zastrzeżeń.
3. silnik - 8,5/10 - 230km/350Nm - auto wyposażone w DCC i tryby jazdy - zdecydowanie bardziej kulturalne niż Cupra, przyspiesza z każdych obrotów, DSG redukuje przy kickdownie rewelacyjnie, no ogólnie ten silnik jest rewelacyjny. Czy to jest octavia, czy cupra to z tego silnika VW może być dumny - nawet jeśli przeżywa tylko 100k km spalanie - jazda po Łodzi i trochę S14 - prędkość do 140 km/h, kilka wyprzedzeń - 8,5L - wynik w mojej ocenie conajmniej dobry jak na tą moc.
4. skrzynia biegów - 9/10 - nadal nie umiem znaleźć jej słabych punktów
5. zawieszenie - 8,5/10 - twardo ale sprężyście , auto sprawie wrażenie zwartego, nie ma uczucia pływania auta przy szybkich zmianach kierunku. Skopiowałem to z opisu Cupry- ogólnie zawias jest taki jak sobie go ustawisz - coś niesamowitego.
6. wykończenie wnętrza - 8,5/10 - trochę już napisałem wyżej, golf jest wykończony świetnie w środku to czuć i widać, zdecydowanie lepiej niż w seacie i lepiej niż w octavii.
7. Plusy: mocny, świetnie wykończony sleeper
Minusy: najwyższa cena, drogie dodatki
Suma pkt: 50pkt - bezwzględnie najlepszy produkt grupy VAG z testowanych, Jeżeli tylko odpowiada wygląd zewnętrzny i jest na niego kasa to tylko brać
Dziś testuję v40 t5 i chyba zamykam temat, chyba, że ktoś chce jeszcze coś zaproponować. Pozdr
- Mikołaj
- Użytkownik
- Posty: 603
- Rejestracja: 12 mar 2014, o 13:33
- Auto: Insignia 1,6 Turbo
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Amsterdam/Sosnowiec
Re: Co po Insigni?
Czyli Golf dalej żyje jak dawniej
A co z Mazdą 6, odrzuciłeś z kręgu zakupowego? A nie myślałeś może o Citroenie DS5
Wysłane z iPhone 6 za pomocą Tapatalk
A co z Mazdą 6, odrzuciłeś z kręgu zakupowego? A nie myślałeś może o Citroenie DS5
Wysłane z iPhone 6 za pomocą Tapatalk
Re: Co po Insigni?
byłem w mazdzie, oglądałem 3-kę ale tam tylko 120km z automatem...więc odpadła. 6 odpada na chwilę obecną gabarytowo.
test v40 zaliczony, obserwacje później.
test v40 zaliczony, obserwacje później.
Re: Co po Insigni?
Jak golf z tym silnikiem cenowo ?
____________________________________
namazane przez Tapatalka z mego phona
____________________________________
namazane przez Tapatalka z mego phona
-
- Użytkownik
- Posty: 332
- Rejestracja: 26 kwie 2013, o 09:08
- Auto: Seat Altea
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Co po Insigni?
Czy to znaczy ze już wybrałeś - czy odpuściłeś zakup nowego?sonnenberg pisze:Dziś testuję v40 t5 i chyba zamykam temat, chyba, że ktoś chce jeszcze coś zaproponować. Pozdr
- Mikołaj
- Użytkownik
- Posty: 603
- Rejestracja: 12 mar 2014, o 13:33
- Auto: Insignia 1,6 Turbo
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Amsterdam/Sosnowiec
Re: Co po Insigni?
Ciekawe co panie wygraną
A jak wcześniej pisałem proponuję sprawdzić Citroena DS5, no chyba że to nie Twoja bajka ale poniżej w linku zobacz sobie test Zachara
Sam osobiście miałem Citroena C5 i powiem, że bardzo przyjemne autko , wygodne i komfortowe, same materiały wykończeniowe chyba nawet lepsze jak w Insignii. Kiedyś mówiłem że nigdy nie kupię auta francuskiego, ale teraz cofam te słowa i na obecną chwilę mogę powiedzieć że Citroen to bardzo dobre auto.
Życzę udanego wyboru i czekamy na finał
http://www.autocentrum.pl/filmy/nasze-n ... entrum.pl/
A jak wcześniej pisałem proponuję sprawdzić Citroena DS5, no chyba że to nie Twoja bajka ale poniżej w linku zobacz sobie test Zachara
Sam osobiście miałem Citroena C5 i powiem, że bardzo przyjemne autko , wygodne i komfortowe, same materiały wykończeniowe chyba nawet lepsze jak w Insignii. Kiedyś mówiłem że nigdy nie kupię auta francuskiego, ale teraz cofam te słowa i na obecną chwilę mogę powiedzieć że Citroen to bardzo dobre auto.
Życzę udanego wyboru i czekamy na finał
http://www.autocentrum.pl/filmy/nasze-n ... entrum.pl/
Re: Co po Insigni?
cytryna mnie nie interesuje na chwilę obecną.
v40 przetestowane:
Ostatnie auto w teście to Volvo v40 t5 z automatem 245km/350Nm - chciałem się takim przejechać ale takiego nie ma...i nie będzie, bo tego nikt nie kupuje - wszyscy biorą albo D3 albo t3, facet z volvo twierdzi, że w Łodzi mu się nie sprzedał żaden t5 w v40 od początku istnienia tego silnika. Super W zamian mogłem się przejechać s60 t5 z automatem - i się przejechałem...premium tutaj czuć i widać - silnik rewelacja - moc dostępna od 1500rpm, skrzynka baaaardzo płynna - nawet bardziej niż DSG, ani razu nie szarpnęła, nawet przy mocnej redukcji, tryb sport też fajny, cena s60 - 200tys... - spalanie 9,1L/100
Potem wsiadłem do v40 t3 - 150km/250nM z manualem....dupy nie urywa ale jedzie, premium nie czułem - zwykła tapicerka, mały wyświetlacz, sporo plastiku na podszybiu. Zaliczone. Ocena w sumie bez sensu bo to co chciałem testować jest niedostępne.
Wrzucę kilka luźnych myśli:
1. cena - drogo, cholernie drogo - mój konfig wyszedł 161tys a nadal bez navi, średni wyświetlacz, 18-ki felgi, bez żadnych asystentów, po rabatach 140tys do zapłacenia. Taki urok premium.
2. v40 nie jest premium w mojej ocenie - dopiero dopasiona na maxa zaczyna pukać do premium, średnio lub słabo wyposażona to porażka - lepiej kupić kompakta nie-premium i wypchać go całym dostępnym wyposażeniem a i tak wyjdzie taniej
3. w sumie spodziewałem się takiego obrotu sprawy bo volvo i tak nigdy nie traktowałem jako potencjalnego mojego auta - ot namówiony zostałem przez kolegę posiadającego xc60.
4. w salonie był jeszcze s60 t6 awd polestar, niebieski z zółtym krzyżem na dachu(jak we fladze) ....premium pełną gębą, cena kosmos ale kurczaki...jak to wygląda....
v40 przetestowane:
Ostatnie auto w teście to Volvo v40 t5 z automatem 245km/350Nm - chciałem się takim przejechać ale takiego nie ma...i nie będzie, bo tego nikt nie kupuje - wszyscy biorą albo D3 albo t3, facet z volvo twierdzi, że w Łodzi mu się nie sprzedał żaden t5 w v40 od początku istnienia tego silnika. Super W zamian mogłem się przejechać s60 t5 z automatem - i się przejechałem...premium tutaj czuć i widać - silnik rewelacja - moc dostępna od 1500rpm, skrzynka baaaardzo płynna - nawet bardziej niż DSG, ani razu nie szarpnęła, nawet przy mocnej redukcji, tryb sport też fajny, cena s60 - 200tys... - spalanie 9,1L/100
Potem wsiadłem do v40 t3 - 150km/250nM z manualem....dupy nie urywa ale jedzie, premium nie czułem - zwykła tapicerka, mały wyświetlacz, sporo plastiku na podszybiu. Zaliczone. Ocena w sumie bez sensu bo to co chciałem testować jest niedostępne.
Wrzucę kilka luźnych myśli:
1. cena - drogo, cholernie drogo - mój konfig wyszedł 161tys a nadal bez navi, średni wyświetlacz, 18-ki felgi, bez żadnych asystentów, po rabatach 140tys do zapłacenia. Taki urok premium.
2. v40 nie jest premium w mojej ocenie - dopiero dopasiona na maxa zaczyna pukać do premium, średnio lub słabo wyposażona to porażka - lepiej kupić kompakta nie-premium i wypchać go całym dostępnym wyposażeniem a i tak wyjdzie taniej
3. w sumie spodziewałem się takiego obrotu sprawy bo volvo i tak nigdy nie traktowałem jako potencjalnego mojego auta - ot namówiony zostałem przez kolegę posiadającego xc60.
4. w salonie był jeszcze s60 t6 awd polestar, niebieski z zółtym krzyżem na dachu(jak we fladze) ....premium pełną gębą, cena kosmos ale kurczaki...jak to wygląda....
Re: Co po Insigni?
ta, mazdzine odwaliłem z uwagi na gabaryty...teraz przez 2-3 lata kompakt a potem zobaczymy
Re: Co po Insigni?
no więc pytam czy coś wybierasz bo z tego co czytałem wyżej, wnioskuje, że testy zakończone.
Re: Co po Insigni?
w weekend będzie ostateczna analiza. Na razie najlepsze wrażenie zrobił na mnie golf ale jeszcze nie ma ostatecznej decyzji
Re: Co po Insigni?
a co z pozostałą 5ką ?, bo madzie odrzuciłeś / jesteś z Łodzi że tu autka testujesz?sonnenberg pisze:Hehe wszyscy się uparli na Premium.
od 27 kwietnia zaczynam testowanie.
Plany są takie:
mazda 6, cupra, golf, 308, Octavia rs, BMW 3, lexus is, Focus st, a classe,
stay tuned
Re: Co po Insigni?
Tak. Z Łodzi.
Focus st jest tylko w manualu. Klasę Premium odrzucilem z uwagi na ceny.
Focus st jest tylko w manualu. Klasę Premium odrzucilem z uwagi na ceny.