--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Co po Insigni?
Re: Co po Insigni?
A mnie ostatnio wpadła w oko BMW 320GT - może się podobać, może się nie podobać - mi się strasznie spodobała Następne auto napewno z duuużo mocniejszym silnikiem.
Jak brałem Isie zastanawiałem się nad takim czymś jak Lease and Drive ale po przeanalizowaniu kosztów i różnych obwarowań w umowie dla mnie nie miało to sensu. To jest dobre wówczas gdy naprawdę dużo się jeździ i firma nie chce się martwić obsługą samochodów.
Jak brałem Isie zastanawiałem się nad takim czymś jak Lease and Drive ale po przeanalizowaniu kosztów i różnych obwarowań w umowie dla mnie nie miało to sensu. To jest dobre wówczas gdy naprawdę dużo się jeździ i firma nie chce się martwić obsługą samochodów.
Re: Co po Insigni?
@fenins
Już pisałem o BMW. To są super auta ale żeby z 3 zrobić naprawdę dobre auto w środku to niestety 200k musisz wyłożyć.
zobaczymy co będzie później. W chwili obecnej jak BMW to 535d bez xdrive w mpakiecie. Cena kosmos.
na razie zostaję w klasie niższej:-)
Już pisałem o BMW. To są super auta ale żeby z 3 zrobić naprawdę dobre auto w środku to niestety 200k musisz wyłożyć.
zobaczymy co będzie później. W chwili obecnej jak BMW to 535d bez xdrive w mpakiecie. Cena kosmos.
na razie zostaję w klasie niższej:-)
-
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: 1 kwie 2014, o 20:25
- Auto: I
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: B/DE
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Co po Insigni?
Tylko po co pchać się w mniejsze auto? Gorzej wykończone i głośne w środku?
Trójka w Fce spadła w jakości względem Exx
Sent from mobile.
Trójka w Fce spadła w jakości względem Exx
Sent from mobile.
Re: Co po Insigni?
Bo przez 4 lata wozilem powietrze. Kanapa z tyłu dziewicza.
Badania pokazują ze ludzie kupują za duże samochody względem swoich potrzeb. I to prawda jak patrzę po sobie.
Badania pokazują ze ludzie kupują za duże samochody względem swoich potrzeb. I to prawda jak patrzę po sobie.
Re: Co po Insigni?
A w t.ej cenie nie zmieścisz sie w Aklasie ? W ogóle to może jakaś wyprzedaż rocznika tylko nie wiem czy jeszcze są.
Wysłane z iPhone Six za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone Six za pomocą Tapatalk
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Co po Insigni?
Lexus Is200 moze?
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
Re: Co po Insigni?
Hehe wszyscy się uparli na Premium.
od 27 kwietnia zaczynam testowanie.
Plany są takie:
mazda 6, cupra, golf, 308, Octavia rs, BMW 3, lexus is, Focus st, a classe,
stay tuned
od 27 kwietnia zaczynam testowanie.
Plany są takie:
mazda 6, cupra, golf, 308, Octavia rs, BMW 3, lexus is, Focus st, a classe,
stay tuned
- Mikołaj
- Użytkownik
- Posty: 603
- Rejestracja: 12 mar 2014, o 13:33
- Auto: Insignia 1,6 Turbo
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Amsterdam/Sosnowiec
Re: Co po Insigni?
Może zrób jakiś mału reportaż z wrażeniami z jazd testowych z jakimiś fotkami
Jestem ciekaw wrażeń z Mazdy 6 i Octavi RS, bo to są też autka które mnie interesują
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jestem ciekaw wrażeń z Mazdy 6 i Octavi RS, bo to są też autka które mnie interesują
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Użytkownik
- Posty: 332
- Rejestracja: 26 kwie 2013, o 09:08
- Auto: Seat Altea
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Co po Insigni?
Mi z tych co wymieniłeś to najlepiej podchodzi mazda 6 i Cupra - w obu siedziałem i o ile mazda jest obszerniejsza to cupra przy niej to diabeł.
Mazda ok ale dynamika nie powala a Cupra to już mala sportowka. W podanej kasie i założeniach poszedł bym w Leona bo fajnie wygląda, dobrze jedzie no i cenowo nie zabija.
Mazda ok ale dynamika nie powala a Cupra to już mala sportowka. W podanej kasie i założeniach poszedł bym w Leona bo fajnie wygląda, dobrze jedzie no i cenowo nie zabija.
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Co po Insigni?
ja jeździłem ostatnio Lexusem 2,0 T 238 koni i powiem tak - bajka
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- Kali
- Użytkownik
- Posty: 179
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 21:48
- Auto: 2.0T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Tychy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Co po Insigni?
Jakim cudem norbi333 z forum ma w swojej 2.8 (nie OPC) ponizej 6s do setki? Tez automat. I Audi S5 mu nie ucieka. Gdzie lezy prawda?
Re: Co po Insigni?
Nie wiem. Zalinkowalem film gdzie zmierzyli driftboxem. Zrobili tyle testów ze raczej należy im wierzyć.
-- 20 kwi 2015, o 17:19 --
Przechodzimy do testów:
Najpierw system ocen.
Oceniam od 1-10, odniesieniem jest ocena mojej insigni - a więc mojego wyposażenia itd - jakie jest to chyba wiecie, jeżeli jest więcej punktów niż dałem mojej isi to znaczy, że testowane auto lepiej wypada w danym kryterium. Kryteria są subiektywne, oceniam tylko te elementy, które są dla mnie ważne, innych w ogóle mogę nie brać pod uwagę stąd możecie mieć wrażenie, że ocena jest niesprawiedliwa
Kryteria:
1. Wygląd zewnętrzny
2. wygląd wewnętrzny - tutaj głównie stanowisko kierowcy, tylna kanapa dla mnie nieistotna.
3. silnik - kultura pracy, głośność, dynamika, spalanie
4. skrzynia biegów - tutaj będzie problem bo chcę testować tylko automaty.
5. zawieszenie - twardość, przechyły na zakrętach, ogólna stabilność auta
6. wykończenie wnętrza - głównie chodzi o skrzypienie konsoli środkowej, twardość plastików dla mnie drugorzędna - ważne żeby nie skrzypiało
7. cena - najmniej ważne kryterium bo zależy ile wyposażenia dołożę, większość aut będzie oscylować w tych samych pieniądzach i będę je konfigurował podobnie.
8. 3 plusy i 3 minusy
Ok, najpierw punkt odniesienia czyli moja Isia.
1. Wygląd zewnętrzny - 8/10
2. wygląd wewnętrzny - 8/10
3. silnik - 6/10
4. skrzynia biegów - ręczna skrzynia - 8/10
5. zawieszenie - 7/10
6. wykończenie wnętrza - 6/10
8. Plusy: wygląd, dobre fotele, stabilność przy dużych prędkościach
Minusy wykończenie wnętrza, przeciętna dynamika, wysokie spalanie w stosunku do osiągów
Suma pkt: 43pkt
Pierwszym testowanym autem była Skoda Octavia RS 220km 2.0 TSI, DSG, pakiet black, 19 calowe koła, skórzana tapicerka, największy wyświetlacz z navi, okno dachowe, kolor niebieski - ogólnie to chyba miała wszystko co się dało wsadzić do tego auta.
1. Wygląd zewnętrzny - 6/10
2. wygląd wewnętrzny - 7/10 - nie ma się do czego przyczepić, chociaż listwy na drzwiach są pseudo-karbon, fotele z zintegrowanym zagłówkiem są wygodne - brak przedłużenie pod uda, skóra raczej eko ale miła w dotyku. Brak perforacji skóry. Kierownica przyjemna w dotyku, dosyć gruby wieniec
3. silnik - 8/10 - 220km/350Nm - moc odczuwalna na plecach, przyspiesza z każdych obrotów, agresywnie wciska w fotel - byłem bardzo mile zaskoczony, są do wyboru tryby jazdy eco/normal/sport, w sporcie jest podawany z głośników sztuczny dzwięk rajdówki - bajer fajny ale na krótką metę. Eco - strasznie nie muli, spalanie - eco 7,5, normalna jazda z okresowym gazowaniem 10/100 - oczywiście miasto.
4. skrzynia biegów - 9/10 - nie mam na razie porównania więc ocena może na wyrost - ale zostałem zmiażdzony pracą tej skrzyni - szybkość zmiany biegów, brak jakiegokolwiek szarpania przy ruszaniu, przy kickdownie momentalnie przechodzi na tryb sport...na razie same superlatywy
5. zawieszenie - 8/10 - twardo ale sprężyście , auto sprawie wrażenie zwartego, nie ma uczucia pływania auta przy szybkich zmianach kierunku.
6. wykończenie wnętrza - 7/10 - naciskałem, wyginałem, ciągnąłem konsolę centralną - no nie chciała zaskrzypieć, jakościowo jest chyba słabiej niż w Isi ale spasowanie jest o niebo lepsze.
8. Plusy: dynamika, świetna skrzynia, spasowanie plastików
Minusy postrzeganie marki
Suma pkt: 45pkt
-- 20 kwi 2015, o 17:19 --
Przechodzimy do testów:
Najpierw system ocen.
Oceniam od 1-10, odniesieniem jest ocena mojej insigni - a więc mojego wyposażenia itd - jakie jest to chyba wiecie, jeżeli jest więcej punktów niż dałem mojej isi to znaczy, że testowane auto lepiej wypada w danym kryterium. Kryteria są subiektywne, oceniam tylko te elementy, które są dla mnie ważne, innych w ogóle mogę nie brać pod uwagę stąd możecie mieć wrażenie, że ocena jest niesprawiedliwa
Kryteria:
1. Wygląd zewnętrzny
2. wygląd wewnętrzny - tutaj głównie stanowisko kierowcy, tylna kanapa dla mnie nieistotna.
3. silnik - kultura pracy, głośność, dynamika, spalanie
4. skrzynia biegów - tutaj będzie problem bo chcę testować tylko automaty.
5. zawieszenie - twardość, przechyły na zakrętach, ogólna stabilność auta
6. wykończenie wnętrza - głównie chodzi o skrzypienie konsoli środkowej, twardość plastików dla mnie drugorzędna - ważne żeby nie skrzypiało
7. cena - najmniej ważne kryterium bo zależy ile wyposażenia dołożę, większość aut będzie oscylować w tych samych pieniądzach i będę je konfigurował podobnie.
8. 3 plusy i 3 minusy
Ok, najpierw punkt odniesienia czyli moja Isia.
1. Wygląd zewnętrzny - 8/10
2. wygląd wewnętrzny - 8/10
3. silnik - 6/10
4. skrzynia biegów - ręczna skrzynia - 8/10
5. zawieszenie - 7/10
6. wykończenie wnętrza - 6/10
8. Plusy: wygląd, dobre fotele, stabilność przy dużych prędkościach
Minusy wykończenie wnętrza, przeciętna dynamika, wysokie spalanie w stosunku do osiągów
Suma pkt: 43pkt
Pierwszym testowanym autem była Skoda Octavia RS 220km 2.0 TSI, DSG, pakiet black, 19 calowe koła, skórzana tapicerka, największy wyświetlacz z navi, okno dachowe, kolor niebieski - ogólnie to chyba miała wszystko co się dało wsadzić do tego auta.
1. Wygląd zewnętrzny - 6/10
2. wygląd wewnętrzny - 7/10 - nie ma się do czego przyczepić, chociaż listwy na drzwiach są pseudo-karbon, fotele z zintegrowanym zagłówkiem są wygodne - brak przedłużenie pod uda, skóra raczej eko ale miła w dotyku. Brak perforacji skóry. Kierownica przyjemna w dotyku, dosyć gruby wieniec
3. silnik - 8/10 - 220km/350Nm - moc odczuwalna na plecach, przyspiesza z każdych obrotów, agresywnie wciska w fotel - byłem bardzo mile zaskoczony, są do wyboru tryby jazdy eco/normal/sport, w sporcie jest podawany z głośników sztuczny dzwięk rajdówki - bajer fajny ale na krótką metę. Eco - strasznie nie muli, spalanie - eco 7,5, normalna jazda z okresowym gazowaniem 10/100 - oczywiście miasto.
4. skrzynia biegów - 9/10 - nie mam na razie porównania więc ocena może na wyrost - ale zostałem zmiażdzony pracą tej skrzyni - szybkość zmiany biegów, brak jakiegokolwiek szarpania przy ruszaniu, przy kickdownie momentalnie przechodzi na tryb sport...na razie same superlatywy
5. zawieszenie - 8/10 - twardo ale sprężyście , auto sprawie wrażenie zwartego, nie ma uczucia pływania auta przy szybkich zmianach kierunku.
6. wykończenie wnętrza - 7/10 - naciskałem, wyginałem, ciągnąłem konsolę centralną - no nie chciała zaskrzypieć, jakościowo jest chyba słabiej niż w Isi ale spasowanie jest o niebo lepsze.
8. Plusy: dynamika, świetna skrzynia, spasowanie plastików
Minusy postrzeganie marki
Suma pkt: 45pkt
Re: Co po Insigni?
@Luk
mogę ale nie wiem czy to ma sens, bo np ta octavia ma rzeczy których w ogóle bym nie dobierał -np navi za 7,2k, szyber za 3k itd. Cena będzie kosmiczna jak za octavię...
aha będę miał potem prośbę do moda aby skleił wszystkie testy i wrzucił do 1 posta na początek a dyskusję pod spodem
mogę ale nie wiem czy to ma sens, bo np ta octavia ma rzeczy których w ogóle bym nie dobierał -np navi za 7,2k, szyber za 3k itd. Cena będzie kosmiczna jak za octavię...
aha będę miał potem prośbę do moda aby skleił wszystkie testy i wrzucił do 1 posta na początek a dyskusję pod spodem
Re: Co po Insigni?
Dawaj ceny , sam jestem ciekaw ile te furki kosztują - napisz cenę + opcje warte wymieniania
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Co po Insigni?
Są dostępne konfiguratory na stronach, katalogi, cenniki więc po co ma to pisać ? Ktoś kto będzie chciał to poświęci na to 10 min i sam sobie sprawdzi.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- szogi84
- Użytkownik
- Posty: 331
- Rejestracja: 9 kwie 2014, o 00:17
- Auto: Insignia 2.0 benzyna
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Co po Insigni?
To ja się pochwalę, szukalem suva mocnego najlepiej BMW, a napalilem się na landka 4.0 i isia poszla do nowego właściciela. Niestety tego samego dnia landek się sprzedał, a ja zaczolem poszukiwania budżet do 65 tysi. Niestety podczas szukania znów odezwał się zew jednosladu okroilem budżet i pojechalem oglondac landka, zajechalismy ze szwagrem na kawę na stacji i obok byl komis. Weszliśmy i z komisu wyjechalem po sprawdzeniu auta przez internet i w serwisie, i na stacji diagnostycznej A6 avant c6 4.2 na fulu. Zawias na pneumatyce robi robotę że szok , jakość ok cisza i jeszcze raz cisza prowadzenie jeszcze takiego nie miałem nawet w X3, silnik ..... jest za.... ty. Siedzieliśmy ze szwagrem w garażu i trochę ją rozdlubalismy zeby na spokojnie obejrzeć czy ulepa z podniety nie zlapalem. Jak tak ja oglondalismy przy piwku i papierosku to na zmianę odpalalismy i się jaralismy dzwiekiem jak dzieci jak dostaną loda albo jak nastolatek jak zobaczy cycki. Tak uto ma swoje lata ale na nim nie stracę tyle co na nowym nawet jak coś padnie. A z ciekawości jakby ktoś chciał wiedzieć spalanie po pierwszych 200 km predkosc 80 do 120 srednie 10 l jazda normalna plus testowanie, szwagier avensisem ta sama trasa motor 2.2 d 6 l.
Re: Co po Insigni?
jutro cupra o 10 w Warszawie.
Jak ktoś chce się spotkać na 5 minut to zapraszam. Autokometa na Płowieckiej.
Jak ktoś chce się spotkać na 5 minut to zapraszam. Autokometa na Płowieckiej.
- Mikołaj
- Użytkownik
- Posty: 603
- Rejestracja: 12 mar 2014, o 13:33
- Auto: Insignia 1,6 Turbo
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Amsterdam/Sosnowiec
Re: Co po Insigni?
No ciekawe Fajne autko, ale ciekawi mnie relacja z Mazdy 6 Miłego testowania
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk