:) :) V Zlot Insignia Club Polska - 8-10 czerwca - zapisujemy się

Przebiegi i awarie naszych Insigni

VIN, znalezione na allegro itp.
acme71
Nowicjusz
Posty: 55
Rejestracja: 21 maja 2013, o 13:51
Auto: A20DTH
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2015

Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni

Post autor: acme71 » 2 gru 2013, o 20:01

No niestety ale dużo jest takich przypadków. Jak byłem dowiedzieć się w warsztacie ile koszt takiej zabawy to pokazali mi fakturę na wykonaną usługę przy innej Isi, przebieg 120 000km :oops:
Opel Insignia 2.0 CDTI 160km, 2009r.

Wnuk
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: 26 kwie 2013, o 14:19
Auto: SportsTourer EcoFlex
Kod silnika: A20DT
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni

Post autor: Wnuk » 20 gru 2013, o 00:31

Przy 180 tys przetarł się wąż od wspomagania, ale to chyba częsta bolączka.
Jak do tej pory, bez większych napraw.

yarek82
Forumowicz
Posty: 250
Rejestracja: 28 lip 2013, o 21:10
Auto: Insignia B
Kod silnika: B15XFT
Rok produkcji: 2017
Lokalizacja: jarocin

Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni

Post autor: yarek82 » 20 gru 2013, o 08:49

hej, co do węża od wspomy to jaki to ma numer katalogowy?

Awatar użytkownika
bolek
Forumowicz
Posty: 457
Rejestracja: 21 lip 2013, o 07:26
Auto: Insignia 2.0 Cdti
Kod silnika: A20DT
Lokalizacja: Kraków

Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni

Post autor: bolek » 20 gru 2013, o 13:47

Mało istotne,ten wąż przeciera się w jednym miejscu,aby temu zaradzić można nałóżyć w miejscu gdzie się przeciera jakąś grubą gumową obejme albo nawet stalową ,a jak już się przetrze to za 20zł można go pospawać ,nowy kosztuje coś ok 500zł.
była Insignia HB 2.0 Cdti 185km/425nm Powered by Gcs Tuning -> jest Bmw F30 318dA SportLine 2014 :)

yarek82
Forumowicz
Posty: 250
Rejestracja: 28 lip 2013, o 21:10
Auto: Insignia B
Kod silnika: B15XFT
Rok produkcji: 2017
Lokalizacja: jarocin

Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni

Post autor: yarek82 » 20 gru 2013, o 14:12

tylko widzisz u mojego znajomego puściła jakas obejma i pękło alumininium
podobno cena ok 350pln ale jaki to numer

Awatar użytkownika
golywojtek
Forumowicz
Posty: 441
Rejestracja: 21 sty 2014, o 18:48
Auto: Insigniaśmierci
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Lokalizacja: Czapielsk/Kartuzy

Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni

Post autor: golywojtek » 23 sty 2014, o 19:33

5tys km - Awaria napędu 4x4
5tys km- wymiana guzika otwierana tylnej klapy
25tys km - wymiana tylnego czujnika parkowania
35tys km - wymiana guzika otwierana tylnej klapy
75tys km - pękająca skóra na fotelu kierowcy
87tys km - Łuszczący się lakier na przednim zderzaku w okolicach czujnika parkowania i wnęki na tablice rejestracyjną
Ostatnio zmieniony 26 sty 2014, o 15:07 przez golywojtek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bolek
Forumowicz
Posty: 457
Rejestracja: 21 lip 2013, o 07:26
Auto: Insignia 2.0 Cdti
Kod silnika: A20DT
Lokalizacja: Kraków

Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni

Post autor: bolek » 25 sty 2014, o 15:15

Temat o mikrostyku macie gdzie indziej,jest odpowiedni temat temu poswięcony,po co robicie bałagan na forum? Ktoś musi później po was posprzątać i poświęcić kilkanaćcie minut na wasze brudy.

edit: AMEN
peja
była Insignia HB 2.0 Cdti 185km/425nm Powered by Gcs Tuning -> jest Bmw F30 318dA SportLine 2014 :)

protompoz

Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni

Post autor: protompoz » 14 kwie 2014, o 22:29

Dopiszę kilka słów o mojej Isis, HB Cosmo 160KM diesel, 2010 - ponieważ jak czytam niektóre załączone posty to włosy mi się jeżą.
Stuknęło już 4 lata jak odbierałem ją z salonu.Dlatego myślę, że coś o niej wiem.Obecnie ma 141 tys. km. i muszę przyznać,że nic się nie dzieje niepokojącego.Oczywiście pełny serwis ASO w CK Auto (wcześniej Niedbała) - niestety serwisu tego nie polecam, mimo ,że od nowości do Nich jeżdżę to i tak mnie zlewają .Co naprawiałem...
60 tys.km wymiana tarcz przód, 90 tys.km wymiana tarcz tył, opony wymieniłem- tu powiem, ze zdziera mocno przód.Na gwarancji było jeszcze wymieniane poszycie fotela kierowcy (boczek popękał) i wąż od turbiny-kapał olej w garażu.Teraz czekam na 150 tys.km i wymianę paska rozrządu itp. Auto oceniam na maxa- 5. Polecam.

lgruszkos

Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni

Post autor: lgruszkos » 15 kwie 2014, o 08:48

protompoz pisze:Dopiszę kilka słów o mojej Isis, HB Cosmo 160KM diesel, 2010 - ponieważ jak czytam niektóre załączone posty to włosy mi się jeżą.
Stuknęło już 4 lata jak odbierałem ją z salonu.Dlatego myślę, że coś o niej wiem.Obecnie ma 141 tys. km. i muszę przyznać,że nic się nie dzieje niepokojącego.Oczywiście pełny serwis ASO w CK Auto (wcześniej Niedbała) - niestety serwisu tego nie polecam, mimo ,że od nowości do Nich jeżdżę to i tak mnie zlewają .Co naprawiałem...
60 tys.km wymiana tarcz przód, 90 tys.km wymiana tarcz tył, opony wymieniłem- tu powiem, ze zdziera mocno przód.Na gwarancji było jeszcze wymieniane poszycie fotela kierowcy (boczek popękał) i wąż od turbiny-kapał olej w garażu.Teraz czekam na 150 tys.km i wymianę paska rozrządu itp. Auto oceniam na maxa- 5. Polecam.
Chyba kolega trafił na dobry egzemplarz...podobnie jak ja :) szerokości życzę

Awatar użytkownika
michal26
Nowicjusz
Posty: 93
Rejestracja: 9 gru 2013, o 23:46
Auto: Insignia st
Kod silnika: A20DT

Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni

Post autor: michal26 » 14 wrz 2014, o 11:08

Mój samochód zaczyna mnie już wk###iać, najpierw dwumasowe koło które padło zaraz po tym jak ją kupiłem przy 65 tys km, potem długo, długo nic i padł czujnik abs przy 77 tys. Myśle sobie no ładnie, chłopaki na forum tak na nie narzekają a moja tylko tyle na prawie rok eksploatacji. No i jak na złość, teraz życie zaczeło mnie dojeżdzać, a insignia przesadzać ]:-< . we wtorek odebrałem ją z wymiany zaworu od turbo (86 tys ), zrobiłem może 100 km i padło wspomaganie, walnął przewód. Wcześniej jeździłem duuużo starszym autem i coraz bardziej żałuje że sporo ciężko zarobionych pieniędzy zamieniłem na problemy, można było dalej jeździć civikiem z którym pomimo agresywnej eksploatacji (pierwsze auto :D ) nie działo się zupełnie nic. O opla dbam jak tylko umiem, tankuje najlepsze paliwo, unikam marnych dróg, serwisuje w ASO a ona mi tak odpłaca :D.

Sory za wywód ale musiałem to z siebie wurzucić :D

Awatar użytkownika
jurass
Forumowicz
Posty: 114
Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
Auto: GS 260 KM Elite
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: inny
Lokalizacja: (pod)Stolyca

Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni

Post autor: jurass » 14 wrz 2014, o 12:30

michal26 pisze:Mój samochód zaczyna mnie już wk###iać, najpierw dwumasowe koło które padło zaraz po tym jak ją kupiłem przy 65 tys km, potem długo, długo nic i padł czujnik abs przy 77 tys. Myśle sobie no ładnie, chłopaki na forum tak na nie narzekają a moja tylko tyle na prawie rok eksploatacji. No i jak na złość, teraz życie zaczeło mnie dojeżdzać, a insignia przesadzać ]:-< . we wtorek odebrałem ją z wymiany zaworu od turbo (86 tys ), zrobiłem może 100 km i padło wspomaganie, walnął przewód. Wcześniej jeździłem duuużo starszym autem i coraz bardziej żałuje że sporo ciężko zarobionych pieniędzy zamieniłem na problemy, można było dalej jeździć civikiem z którym pomimo agresywnej eksploatacji (pierwsze auto :D ) nie działo się zupełnie nic. O opla dbam jak tylko umiem, tankuje najlepsze paliwo, unikam marnych dróg, serwisuje w ASO a ona mi tak odpłaca :D.

Sory za wywód ale musiałem to z siebie wurzucić :D
I Civik wg Ciebie jest równorzędnym odpowiednikiem Insignii? Ja tam o swoją nie dbam ;) (chociaż regularnie serwisowana w ASO), cisnę na maksa i przez 87 tyś. km tylko zawór od turbo i czujnik położenia rozrządu. Nie ma reguły, a może sprawdza się taka (dotycząca wszystkich marek), że bezpieczniej nie kupować aut z początku produkcji. Poza tym kupując używkę nigdy nie masz pewności jak była traktowana wcześniej i jaki jest jej stan.

Awatar użytkownika
michal26
Nowicjusz
Posty: 93
Rejestracja: 9 gru 2013, o 23:46
Auto: Insignia st
Kod silnika: A20DT

Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni

Post autor: michal26 » 14 wrz 2014, o 12:42

Ale ja wiem że nastoletni civic to inna liga, 11 lat starsza i klasę niżej. To tylko porównanie aut które użytkowałem. W każdym razie druga awaria w tym tygodniu mnie wnerwia, znowu auto do ASO, telefony, laweta, załatwianie zastępczaka, wrrrrrr, szlak trafia. Ale fakt, masz rację, w 09' insignia napewno nie była dopracowana i wychodzą błędy wieku dziecięcego. Mam nadzieje że przerobiłem już wszystkie papractwa konstruktorów GM :lol:.

jaromat

Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni

Post autor: jaromat » 25 wrz 2014, o 11:03

michal26 pisze:Ale ja wiem że nastoletni civic to inna liga, 11 lat starsza i klasę niżej. To tylko porównanie aut które użytkowałem. W każdym razie druga awaria w tym tygodniu mnie wnerwia, znowu auto do ASO, telefony, laweta, załatwianie zastępczaka, wrrrrrr, szlak trafia. Ale fakt, masz rację, w 09' insignia napewno nie była dopracowana i wychodzą błędy wieku dziecięcego. Mam nadzieje że przerobiłem już wszystkie papractwa konstruktorów GM :lol:.
nieprawda,uzytkuje iske od 2010 roku,jest to model 09,nawet nie wiem co to znaczy awaria

Awatar użytkownika
yerry
V-ce Prezes ds finansowych
Posty: 3787
Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
Auto: Insignia 2.0T 4x4
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2014
Lokalizacja: Kraków
Otrzymał  piwo: 7 razy
Kontakt:

Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni

Post autor: yerry » 25 wrz 2014, o 17:44

No ale moja jest na polski i też odpukać nie miałem problemów :-)

Wysłane z Xperii Z2

kaolad
Forumowicz
Posty: 224
Rejestracja: 27 cze 2014, o 22:15
Auto: Insignia 2.0 CTDI
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni

Post autor: kaolad » 25 wrz 2014, o 17:53

To i ja się pochwalę. Mam Isię 2.0 CDTI automat z 2010 sprowadzoną z przebiegiem 171 kkm. Osobiście zrobiłem już nię 4500 km bez awarii poza błędem czujnika atmosferycznego (wykasowany kompem). Oby tak dalej. :-)

Awatar użytkownika
michal26
Nowicjusz
Posty: 93
Rejestracja: 9 gru 2013, o 23:46
Auto: Insignia st
Kod silnika: A20DT

Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni

Post autor: michal26 » 25 wrz 2014, o 21:38

jaromat pisze:
michal26 pisze:Ale ja wiem że nastoletni civic to inna liga, 11 lat starsza i klasę niżej. To tylko porównanie aut które użytkowałem. W każdym razie druga awaria w tym tygodniu mnie wnerwia, znowu auto do ASO, telefony, laweta, załatwianie zastępczaka, wrrrrrr, szlak trafia. Ale fakt, masz rację, w 09' insignia napewno nie była dopracowana i wychodzą błędy wieku dziecięcego. Mam nadzieje że przerobiłem już wszystkie papractwa konstruktorów GM :lol:.
nieprawda,uzytkuje iske od 2010 roku,jest to model 09,nawet nie wiem co to znaczy awaria
prawda czy nie, moja mnie wtedy wk**wiła, jak nie zawór, to przewód, jak nie przewód to sarna wybiegająca zza tira robi jej ze zderzaka lampy i grilla jesień średniowiecza :D . chyba muszę się udać do egzorcysty :D :D

marcinsobi
Forumowicz
Posty: 309
Rejestracja: 20 cze 2013, o 10:35
Auto: Insignia 2.0 CDTI
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Lokalizacja: Police ,SE

Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni

Post autor: marcinsobi » 2 paź 2014, o 15:44

kurcze u mnie ok 90 tys i nic nie chce się zepsuć ,oby tak dalej
tylko eksploatacyjne wymieniam

Awatar użytkownika
Andrzej
Użytkownik
Posty: 588
Rejestracja: 30 maja 2014, o 07:45
Auto: Insignia ST-cosmo 09
Kod silnika: A20DT
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni

Post autor: Andrzej » 3 paź 2014, o 18:00

2009 rok obecnie 148000km z polskiego salonu
Naprawa samodzielna - łożysko koła tył, przepływomierz powietrza, przewód turbiny, czujnik spalania, mikro styk bagażnika(wystarczy przeczyścić styki)
W ASO - rozrząd+pompa, pasek wieloklinowy, diagnozy i przeglądy
poza tym normalna eksploatacja - tarcze tył, filtry, olej, żarówki stopu,

rekrut
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 25 sty 2015, o 16:48
Auto: Insignia 2.0 CDTI
Kod silnika: A20DT

Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni

Post autor: rekrut » 25 sty 2015, o 20:55

Witam,
ja do Michała26, twoje problemy z tym "super" autem to pikuś - u mnie w pierwszym roku użytkowania (auto kupiłem z przebiegiem 170tys. po serwisowym przeglądzie z wymianą rozrządu):
- wymiana: świec żarowych, klocków hamulcowych, węża dolotu powietrza, czyszczenie DPF x2, w końcu usunięcie DPF, czyszczenie EGR, wiązka przewodów do sterowania zawieszeniem, regeneracja turbiny.
Może ktoś mnie przebije? Jakbym nie kochał tego auta - to bym powiedział, że to k... kompletny szrot!!!

Luk
Użytkownik
Posty: 912
Rejestracja: 21 paź 2013, o 19:07
Auto: opel
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2013

Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni

Post autor: Luk » 26 sty 2015, o 07:23

Większość tych awarii to nic nadzwyczajnego, chyba że uważasz wymianę części eksploatacyjnych za awarię. Wymuszone czyszczenie i w końcu usunięcie DPF'a to twoja wina, bo wystarczy obserwować średnie spalenie i już nie ma z nim problemów. Wąż dolotu i wiązka przewodów to standardowe usterki które można w miarę tanio usunąć. Turbiny wytrzymują naprawdę spore przebiegi , widocznie ktoś ją przed tobą katował stąd jej krótki żywot.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Dyskusje ogólne”