--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Koniecznie musisz podać szczegóły tej nocki
Opisuj wszystko jak leci
Opisuj wszystko jak leci
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Jest dobrze. Jest lepiej niż myślałem. Jest więcej niż dobrze Teraz spać!
M.
M.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Wstał, wstał, ale praca ciśnie. Ostatni dzień przed urlopem i sporo do zrobienia. I tak nie wyrobię i jutro będę pewnie kończył...
Wrzucę coś bliżej nocy lub za 24h. Nie robiłem ładnych fot aparatem, bo parkingi przy A1 zapchane (wakacje), pleneru nie znalazłem a 100 km za Gdańskiem wyszła burza i zawróciliśmy na pięcie dosłownie przed ścianą deszczu, dodając sobie otuchy subtelnym dźwiękiem V6 (z głośników) Udało się nie wybrudzić czystego auta, zatem sesja może jutro.
W trasie da się jeździć z automatem, myślę że nie będę rozpaczał. Najważniejsze, że mogę hamować silnikiem redukując biegi łopatką nawet w trybie D. Silnik bardzo wyciszony w porównaniu do tego samego w polifcie. W ocenie obrotów pomaga HUD (rewelacja!), bo naprawdę nie słychać silnika poniżej 4000 rpm, a 8 przełożeń układa się inaczej niż standardowe 6. W temacie wyciszenia - otoczenie mocno wygłuszone, wiatr także (dopiero blisko burzy, gdy się zerwał silny wiatr, było słychać podmuchy), ale jednostajny szum-łomot od kół. Łomot to może za dużo powiedziane, ale jest hałas, którego w poprzedniej Insi nie było. Pierwsze 100 km mnie drażnił, drugie 100 km przywykłem.
Jeździ wyraźnie lżej w przedziale < 100 km/h. Konkretnie coś powiedzieć będę mógł jak "dotrę" samochód, na razie nie przekraczałem 4000 rpm, może tylko 1-2 razy przy hamowaniu silnikiem skoczył ciut wyżej. I nie użyłem jeszcze kickdown. Pierwsze kilometry załamka, że auto muli na niskich obrotach i nie słucha gazu przy muskaniu pedału. Potem nauczyłem się motywować skrzynię do redukcji bardziej zdecydowanym wdepnięciem, po którym można odpuścić. No i skrzynia też musi się z czasem adaptować. Na razie wzajemnie się macamy.
Auto ładniejsze od poprzedniczki Kolor dla mnie strzał w 10.
M.
Wrzucę coś bliżej nocy lub za 24h. Nie robiłem ładnych fot aparatem, bo parkingi przy A1 zapchane (wakacje), pleneru nie znalazłem a 100 km za Gdańskiem wyszła burza i zawróciliśmy na pięcie dosłownie przed ścianą deszczu, dodając sobie otuchy subtelnym dźwiękiem V6 (z głośników) Udało się nie wybrudzić czystego auta, zatem sesja może jutro.
W trasie da się jeździć z automatem, myślę że nie będę rozpaczał. Najważniejsze, że mogę hamować silnikiem redukując biegi łopatką nawet w trybie D. Silnik bardzo wyciszony w porównaniu do tego samego w polifcie. W ocenie obrotów pomaga HUD (rewelacja!), bo naprawdę nie słychać silnika poniżej 4000 rpm, a 8 przełożeń układa się inaczej niż standardowe 6. W temacie wyciszenia - otoczenie mocno wygłuszone, wiatr także (dopiero blisko burzy, gdy się zerwał silny wiatr, było słychać podmuchy), ale jednostajny szum-łomot od kół. Łomot to może za dużo powiedziane, ale jest hałas, którego w poprzedniej Insi nie było. Pierwsze 100 km mnie drażnił, drugie 100 km przywykłem.
Jeździ wyraźnie lżej w przedziale < 100 km/h. Konkretnie coś powiedzieć będę mógł jak "dotrę" samochód, na razie nie przekraczałem 4000 rpm, może tylko 1-2 razy przy hamowaniu silnikiem skoczył ciut wyżej. I nie użyłem jeszcze kickdown. Pierwsze kilometry załamka, że auto muli na niskich obrotach i nie słucha gazu przy muskaniu pedału. Potem nauczyłem się motywować skrzynię do redukcji bardziej zdecydowanym wdepnięciem, po którym można odpuścić. No i skrzynia też musi się z czasem adaptować. Na razie wzajemnie się macamy.
Auto ładniejsze od poprzedniczki Kolor dla mnie strzał w 10.
M.
- as pik
- Użytkownik
- Posty: 672
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Śląsk
- Postawił piwo: 22 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Jakie to musi być irytujące... Bemy też tak mają, 530d a w środku v8
Tylko nie gazuj na bramkach przy opuszczonej szybie.
Kolor jest świetny, nowe Porsche GT3 też robi furorę w podobnej tonacji.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Kompletnie nie mam czasu by napisać coś więcej.
Dziś w nocy pojeździłem tak bez sensu ponad 200 km różnymi drogami. Mam parę uwag na plus i parę na minus...
Przede wszystkim porównywanie z poprzedniczką nie ma sensu. Łączy je tylko nazwa i odziedziczone elementy sterujące i menu kokpitu. Wszystko pozostałe się różni.
Jeździ naprawdę dobrze, a przecież jeszcze jej nie cisnę, bo "dociera się". To straszne co napiszę, ale automat działa nadzwyczaj nieźle... Układ jezdny 4x4 i układ napędowy 260 KM + AT8 to zdecydowanie ATUTY tego auta.
Ch. mnie strzela na kilka spraw:
- fotele nie jeżdżą po otwarciu drzwi na zapamiętaną pozycję, tylko dopiero po uruchomieniu zapłonu,
- alarm i automatyczne hamowanie po wykryciu pojazdu lub pieszego można wyłączyć grzebiąc w menu, ale tylko do następnego włączenia zapłonu, co za bezsens, przekleństwa cisną mi się na usta,
- wygłuszenie nadkoli kryminalnie beznadziejne, słychać każdy kamyczek z pobocza jak grzechocze.
Neutralnie podchodzę do elementu, na który się bardzo nakręciłem, ale na razie mam dwojakie odczucia - IntelliLux. Automatyka super, oświetlenie poboczy super, ale chamskiego światła na wprost mi brakuje. Poprzedniczka waliła przed siebie snop światła niczym porządny niemiecki reflektor przeciwlotniczy, szczególnie >120 km/h w trybie autostradowym. Tu tego nie ma w takim stopniu.
M.
Dziś w nocy pojeździłem tak bez sensu ponad 200 km różnymi drogami. Mam parę uwag na plus i parę na minus...
Przede wszystkim porównywanie z poprzedniczką nie ma sensu. Łączy je tylko nazwa i odziedziczone elementy sterujące i menu kokpitu. Wszystko pozostałe się różni.
Jeździ naprawdę dobrze, a przecież jeszcze jej nie cisnę, bo "dociera się". To straszne co napiszę, ale automat działa nadzwyczaj nieźle... Układ jezdny 4x4 i układ napędowy 260 KM + AT8 to zdecydowanie ATUTY tego auta.
Ch. mnie strzela na kilka spraw:
- fotele nie jeżdżą po otwarciu drzwi na zapamiętaną pozycję, tylko dopiero po uruchomieniu zapłonu,
- alarm i automatyczne hamowanie po wykryciu pojazdu lub pieszego można wyłączyć grzebiąc w menu, ale tylko do następnego włączenia zapłonu, co za bezsens, przekleństwa cisną mi się na usta,
- wygłuszenie nadkoli kryminalnie beznadziejne, słychać każdy kamyczek z pobocza jak grzechocze.
Neutralnie podchodzę do elementu, na który się bardzo nakręciłem, ale na razie mam dwojakie odczucia - IntelliLux. Automatyka super, oświetlenie poboczy super, ale chamskiego światła na wprost mi brakuje. Poprzedniczka waliła przed siebie snop światła niczym porządny niemiecki reflektor przeciwlotniczy, szczególnie >120 km/h w trybie autostradowym. Tu tego nie ma w takim stopniu.
M.
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
AFL oglądałem porównanie na YT chyba z autocentrum , Led niby bardziej perfekcyjnie, ale AFL wiecej i dalej.
Nie jestem przekonany do Led, kosmicznie to wygląda , ale nie możemy sobie sami zmienić żarówek na coś mocniejszego,
AFL na długich dawał tyle światła, że oślepiał mnie odblask z tablic drogowych
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Nie jestem przekonany do Led, kosmicznie to wygląda , ale nie możemy sobie sami zmienić żarówek na coś mocniejszego,
AFL na długich dawał tyle światła, że oślepiał mnie odblask z tablic drogowych
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
- UTK2011
- Użytkownik
- Posty: 101
- Rejestracja: 22 lis 2017, o 02:03
- Auto: Insignia GS260KM 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: z centrum
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Największy przeciwnik automatu w tym samochodzie @wassermann napisał "automat działa nadzwyczaj nieźle..." jestem w szoku
- Zbyszek01
- Klubowicz
- Posty: 3030
- Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
- Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: DZA
- Postawił piwo: 20 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Niedługo napisze że następne będzie też z automatem
Insignia MY2012
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Przejechałem "już" 1000+ km i podtrzymuję opinię. Jestem obiektywny, nie prowadzę krucjat Działa dobrze, jazda to bajka. Ale i tak wybrałbym manual, bo czuję się sprowadzony do roli tępego operatora kierownicy. Fajnie się wozić, ale brakuje tego pełnego zespolenia z maszyną. Kiedy tylko nie ograniczają mnie korki, najzwyczajniej w świecie lubię mieszać biegami, przez 20+ lat to mi się nie znudziło i daje przyjemność. Teraz jest trochę jakbym grał w grę komputerową, ale widzę, że ten zestaw po prostu sprawnie działa. Choć reakcja na gaz akceptowalna tylko w trybie Sport, poza tym nieco za leniwa, ale baaaardzo płynna. Hamowanie silnikiem ogarnąłem na łopatkach, jeżdżę w automacie, redukuję czasem lewąnmanetką i albo sam po chwili wraca na D, albo pomagam mu przytrzymaniem prawej manetki. A jeśli wyprzedzam ciasno, to kickdown, ładnie sam redukuje. Dotąd może 5 razy skorzystałem po przekroczeniu 1000 km. Jestem na urlopie, więc trochę trasy zrobiliśmy zamiennie z żoną.
Intellilux raczej rozczarowanie, brakuje mi światła po bixenonie
Auto chyba bardziej zwrotne od polifta z HiPerStrut. Ale i tak kiera w tamtym zawieszeniu pewniej i spokojniej leżała w dłoni.
Mała różnica, jednak na minus dla GSi. W Sporcie powinna dawać większy opór.
M.
Intellilux raczej rozczarowanie, brakuje mi światła po bixenonie
Auto chyba bardziej zwrotne od polifta z HiPerStrut. Ale i tak kiera w tamtym zawieszeniu pewniej i spokojniej leżała w dłoni.
Mała różnica, jednak na minus dla GSi. W Sporcie powinna dawać większy opór.
M.
- Zbyszek01
- Klubowicz
- Posty: 3030
- Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
- Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: DZA
- Postawił piwo: 20 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Zjazdy z góry i hamowanie silnikiem działa świetnie. Wystarczy dłużej przytrzymać hamulec bez dalszej reakcji w miejscu i sama skrzynia zrzuca bieg lub dwa i już nie podwyższy do czasu użycia gazu lub tempomatu. Też tak miałeś?
Jeszcze trochę i się nauczysz automatu, lepszy jak manual
Ja biegami przerzucałem 40+ i nogi lekkiej nie mam
Jeszcze trochę i się nauczysz automatu, lepszy jak manual
Ja biegami przerzucałem 40+ i nogi lekkiej nie mam
Insignia MY2012
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Powinienem coś napisać, ale szczerze mi się nie chce.
Uważam, że muszę lepiej poznać ten samochód. Na razie to ciągle "pierwsze wrażenie", a ono może być mylne. Pamiętam jak dziko czułem się 3 lata temu w poprzedniej Insignii. Długo uczyłem się jej sprzęgła, zresztą chyba miała od początku coś zrąbane. Po 3 latach auto znałem dobrze i wiedziałem jak z niunią rozmawiać. Teraz uczę się od nowa i siłą rzeczy tęsknię za tą dobrze mi znaną... Mówię o czystym prowadzeniu, a nie o detalach.
Z detali, to nowa ma lepsze wnętrze (bardziej przestronne), zdecydowanie lepsze rozplanowanie kokpitu (niemal doskonałe). Za to materiały gdzieniegdzie gorsze, odchudzone (fotele, kanapa) i niestety ciut za krótkie i za wąskie siedzisko pod udami (fotele GSi). Muszę mieć stale wysunięte podparcie, a w poprzednich fotelach AGR wysuwałem tylko dla komfortu w dłuższej trasie. Z pozycji wygodnie rozwalonego w fotelu pasażera poprzednie fotele w ogóle były lepsze - nie do przebicia. Te w GSi pięknie wyglądają, ale obawiam się np. o to jak boczki siedziska wytrzymają próbę czasu (przygniatanie przy wysiadaniu). No i są dla szczupłych ludzi. Umiarkowana nadwaga jeszcze przejdzie, ale większe balerony się nie wpasują. Jednak poprzednie AGR były niezrównane.
Wentylacja spoko, bo wiem że niektórzy uważają, że ledwo co działa (wprawdzie w normalnych fotelach, a nie kubłach). Od chwilowych warunków zależy czy ją czuć czy nie, ale taka specyfika wentylacji. Ważne, że plecy suche w upały 30 st.C.
Spryskiwacze szyby, te staromodne, działają dobrze i mimo obaw zupełnie mi nie przeszkadają.
Najbardziej drażni mnie wybór szyby przedniej ogrzewanej. Dla mnie do kitu, w nocy się męczyłem. Mam -1 dioptrię na obu oczach, od metra w dal widzę gorzej, więc do jazdy zakładam okulary i to być może wpływa na zły odbiór tej szyby. Poza tym ciągle mam wrażenie, że jest ciemniej na dworzu niż jest w rzeczywistości. A w nocy reflektory aut z naprzeciwka stają się rozmyte. No do dupy, tak szczerze. Żałuję, że przystałem na prośbę żony. Ale, prawdę mówiąc, ta szyba przyda jej się na co dzień w zimie. Zwłaszcza, że powierzchnia przedniej szyby jest ogromna, a skrobanie przedniej jest u nas zabronione z definicji
Aha, no i ten hałas... Poprzedniczka była cichsza. Mówię o szybkiej jeździe autostradą. Teraz mam wrażenie słuchowe jazdy 200 km/h, a tymczasem na liczniku 180... A podróżowałem idealnie z wiatrem (przynajmniej wg prognozy).
Na razie podoba mi się wizualnie (to już dużo!), ma kredyt zaufania (hahaha, do czasu), darzę ją sympatią. Ale do entuzjazmu jeszcze długa droga. Może kręta, to się przekonam do walorów, które podobno oferuje GSi.
M.
Uważam, że muszę lepiej poznać ten samochód. Na razie to ciągle "pierwsze wrażenie", a ono może być mylne. Pamiętam jak dziko czułem się 3 lata temu w poprzedniej Insignii. Długo uczyłem się jej sprzęgła, zresztą chyba miała od początku coś zrąbane. Po 3 latach auto znałem dobrze i wiedziałem jak z niunią rozmawiać. Teraz uczę się od nowa i siłą rzeczy tęsknię za tą dobrze mi znaną... Mówię o czystym prowadzeniu, a nie o detalach.
Z detali, to nowa ma lepsze wnętrze (bardziej przestronne), zdecydowanie lepsze rozplanowanie kokpitu (niemal doskonałe). Za to materiały gdzieniegdzie gorsze, odchudzone (fotele, kanapa) i niestety ciut za krótkie i za wąskie siedzisko pod udami (fotele GSi). Muszę mieć stale wysunięte podparcie, a w poprzednich fotelach AGR wysuwałem tylko dla komfortu w dłuższej trasie. Z pozycji wygodnie rozwalonego w fotelu pasażera poprzednie fotele w ogóle były lepsze - nie do przebicia. Te w GSi pięknie wyglądają, ale obawiam się np. o to jak boczki siedziska wytrzymają próbę czasu (przygniatanie przy wysiadaniu). No i są dla szczupłych ludzi. Umiarkowana nadwaga jeszcze przejdzie, ale większe balerony się nie wpasują. Jednak poprzednie AGR były niezrównane.
Wentylacja spoko, bo wiem że niektórzy uważają, że ledwo co działa (wprawdzie w normalnych fotelach, a nie kubłach). Od chwilowych warunków zależy czy ją czuć czy nie, ale taka specyfika wentylacji. Ważne, że plecy suche w upały 30 st.C.
Spryskiwacze szyby, te staromodne, działają dobrze i mimo obaw zupełnie mi nie przeszkadają.
Najbardziej drażni mnie wybór szyby przedniej ogrzewanej. Dla mnie do kitu, w nocy się męczyłem. Mam -1 dioptrię na obu oczach, od metra w dal widzę gorzej, więc do jazdy zakładam okulary i to być może wpływa na zły odbiór tej szyby. Poza tym ciągle mam wrażenie, że jest ciemniej na dworzu niż jest w rzeczywistości. A w nocy reflektory aut z naprzeciwka stają się rozmyte. No do dupy, tak szczerze. Żałuję, że przystałem na prośbę żony. Ale, prawdę mówiąc, ta szyba przyda jej się na co dzień w zimie. Zwłaszcza, że powierzchnia przedniej szyby jest ogromna, a skrobanie przedniej jest u nas zabronione z definicji
Aha, no i ten hałas... Poprzedniczka była cichsza. Mówię o szybkiej jeździe autostradą. Teraz mam wrażenie słuchowe jazdy 200 km/h, a tymczasem na liczniku 180... A podróżowałem idealnie z wiatrem (przynajmniej wg prognozy).
Na razie podoba mi się wizualnie (to już dużo!), ma kredyt zaufania (hahaha, do czasu), darzę ją sympatią. Ale do entuzjazmu jeszcze długa droga. Może kręta, to się przekonam do walorów, które podobno oferuje GSi.
M.
Ostatnio zmieniony 1 wrz 2018, o 16:34 przez wassermann, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
@Wassermann, żonka ma suszarkę w torebce, to mogła sobie szybę ogrzać .
Też nie lubie wynalazków, i już się przyzwyczaiłem do manuala z powrotem, troche z przymusu.
A w korku mam Hold Breake , tak więc luzik i nogi odpoczywają.
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Też nie lubie wynalazków, i już się przyzwyczaiłem do manuala z powrotem, troche z przymusu.
A w korku mam Hold Breake , tak więc luzik i nogi odpoczywają.
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Zabrałem autko na nocną przejażdżkę wokół miasta. Podoba mi się coraz bardziej
W każdej sytuacji zbiera się odrobinę lepiej od poprzedniczki. Ruszanie z miejsca to banał, w poprzedniej trzeba było się napracować, żeby nie zepsuć startu. Przyczepność fantastyczna. Chociaż kierownica mogłaby leżeć sztywniej w dłoni, a jest za bardzo wspomagana nawet w Sporcie (zresztą 90% jeżdżę w Sporcie). No i wieniec odczuwalnie cieńszy niż w poprzedniczce, szczególnie na tym spłaszczonym dole. I jeszcze jakoś bardziej trzeba kierownicę skręcać, polift miał chyba odrobinę bardziej bezpośrednie przełożenie.
Co ciekawe, mimo że GSi ma krótsze i twardsze sprężyny, komfort jest naprawdę wysoki. Fajne jest to, że jak na urlop wiozłem nabity bagażnik + 1 osobę z tyłu, to nie było widać, by auto usiadło.
Zwinność czuć przede wszystkim poniżej 100 km/h i w ciasnych "narożnikach". Oczywiście, jak na jej gabaryty, bo wiadomo że mały kompakt będzie jeszcze zwinniejszy.
Hamulce rewelacyjne, aż strach cisnąć głebiej... Drzemie w nich wielka siła.
Wczoraj jakoś mniej przeszkadzał mi hałas, widocznie idzie się przyzwyczaić.
Natomiast nie idzie się przyzwyczaić do IntelliLux'ów, zwłaszcza że takie nadzieje wobec nich żywiłem. One po prostu dają mniej światła na wprost od bixenonów. Co z tego, że świecą szeroko, przecież nie oglądam krajobrazu. Na pustej drodze, gdy wszystkie diody dają na maxa, jest widocznie ciemniej niż w poprzedniczce - asfalt nie jest tak mocno oświetlony. Obawiam się jak to będzie na mokrej nawierzchni... Fajnie tańczą te światła, ale wolałem brutalną moc bixenonów. Co więcej, w łuku skrętny bixenon lepiej doświetlał wnętrze zakrętu.
Auto chyba się podoba, byłem już oglądany i zagadywany
Spalanie bez rewelacji. Na poziomie poprzedniej. Szczegóły kiedy indziej.
M.
W każdej sytuacji zbiera się odrobinę lepiej od poprzedniczki. Ruszanie z miejsca to banał, w poprzedniej trzeba było się napracować, żeby nie zepsuć startu. Przyczepność fantastyczna. Chociaż kierownica mogłaby leżeć sztywniej w dłoni, a jest za bardzo wspomagana nawet w Sporcie (zresztą 90% jeżdżę w Sporcie). No i wieniec odczuwalnie cieńszy niż w poprzedniczce, szczególnie na tym spłaszczonym dole. I jeszcze jakoś bardziej trzeba kierownicę skręcać, polift miał chyba odrobinę bardziej bezpośrednie przełożenie.
Co ciekawe, mimo że GSi ma krótsze i twardsze sprężyny, komfort jest naprawdę wysoki. Fajne jest to, że jak na urlop wiozłem nabity bagażnik + 1 osobę z tyłu, to nie było widać, by auto usiadło.
Zwinność czuć przede wszystkim poniżej 100 km/h i w ciasnych "narożnikach". Oczywiście, jak na jej gabaryty, bo wiadomo że mały kompakt będzie jeszcze zwinniejszy.
Hamulce rewelacyjne, aż strach cisnąć głebiej... Drzemie w nich wielka siła.
Wczoraj jakoś mniej przeszkadzał mi hałas, widocznie idzie się przyzwyczaić.
Natomiast nie idzie się przyzwyczaić do IntelliLux'ów, zwłaszcza że takie nadzieje wobec nich żywiłem. One po prostu dają mniej światła na wprost od bixenonów. Co z tego, że świecą szeroko, przecież nie oglądam krajobrazu. Na pustej drodze, gdy wszystkie diody dają na maxa, jest widocznie ciemniej niż w poprzedniczce - asfalt nie jest tak mocno oświetlony. Obawiam się jak to będzie na mokrej nawierzchni... Fajnie tańczą te światła, ale wolałem brutalną moc bixenonów. Co więcej, w łuku skrętny bixenon lepiej doświetlał wnętrze zakrętu.
Auto chyba się podoba, byłem już oglądany i zagadywany
Spalanie bez rewelacji. Na poziomie poprzedniej. Szczegóły kiedy indziej.
M.
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Podnieś nieznacznie horyzont światłocienia jeśli to ma światłocień ?, to będą dalej świeciły.
Imbus lub torx i jakaś ściana tylko odległość tak z 10-15 metrów to ustawisz dokładniej.
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Imbus lub torx i jakaś ściana tylko odległość tak z 10-15 metrów to ustawisz dokładniej.
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
- profek
- Użytkownik
- Posty: 821
- Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
No a kiedy się nią pochwalisz,bo chyba nie ma realnych zdjęć tego cuda?
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Pożegnalne foto poprzedniczki.
Niech dobrze służy i bezpiecznie wozi kolejnego fana Opli, tym razem z południowej części woj. mazowieckiego.
GSi przed pierwszym ruszeniem ze mną. Na szczęście nie wypakowałem z przejęcia w tą ładną bramę
Poprzedniczka robi miejsce w garażu dla nowej.
Parę fotek Dżi-es-aja:
Jak przed odbiorem sprawdził mi sprzedawca, to jedyna srebrna benzynowa GSi, Grand Sport, w Polsce.
Z czasem dojdzie może jakaś sprowadzona, a jest już srebrny GSi kombi klekot. Zatem raczej możecie pozdrawiać na drodze w ciemno - na 99.9% to będę ja lub małżonka
M.
Niech dobrze służy i bezpiecznie wozi kolejnego fana Opli, tym razem z południowej części woj. mazowieckiego.
GSi przed pierwszym ruszeniem ze mną. Na szczęście nie wypakowałem z przejęcia w tą ładną bramę
Poprzedniczka robi miejsce w garażu dla nowej.
Parę fotek Dżi-es-aja:
Jak przed odbiorem sprawdził mi sprzedawca, to jedyna srebrna benzynowa GSi, Grand Sport, w Polsce.
Z czasem dojdzie może jakaś sprowadzona, a jest już srebrny GSi kombi klekot. Zatem raczej możecie pozdrawiać na drodze w ciemno - na 99.9% to będę ja lub małżonka
M.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Gsi ładnie się prezentuje.
Fajne foto obu insigni , dopiero tak widać różnicę z korzyścią na B
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Fajne foto obu insigni , dopiero tak widać różnicę z korzyścią na B
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
GSI świetnie wygląda przy polifcie,ale gdy postawi się zwykłą B już takiego spektakularnego efektu brak