--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia BiTurbo
-
- Forumowicz
- Posty: 65
- Rejestracja: 3 gru 2017, o 13:15
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Szczecin
Insignia BiTurbo
Witam Nadeszła chwila by pokazać swój skarbik. Jest to moja II Insignia, i tej obecnej nie miałem w planach, ale gdy ją ujrzałem to była miłość od 1 wejrzenia. A więc Insia jest z 2015r ma przejechane aż 65tyś km (oryginalnego przebiegu) i silnik 2.0 A20DTR 195KM, oraz skromne wyposażenie które składa się z:
- lakier Z20C
- bi-xenon skrętny z AFL
- system bez kluczykowy
- podwójny wydech jak to w BiTurbo
- navka 900 intel link
- przyciemniane szyby tył
- składane lusterka
- samo ściemniające się lusterka
- duży 8" wyświetlacz miedzy zegarami
- czujnik wycieraczek
- tempomat
- rozpoznawanie znaków drogowych
- ostrzeżenie przed zderzeniem czołowym
- ostrzeżenie przed pojazdem w martwym polu
- ostrzeżenie przed zmiana pasa
- asystent parkowania przód i tył
- kamerka cofania
- pamięć fotela kierowcy
- okno dachowe
- pakiet OPC Line środek + nadwozie
- klimka 2 strefowa
- wentylowane foteliki
- podgrzewane foteliki
- skórzana tapicerka
- 20 calowe felgi OPC line - i pewnie jeszcze coś o czym zapomniałem napisać
- - W planach mam korektę lakieru i położenie ceramiki oraz zakup innych felg 20" tz. Turbine, zdjęcia poniżej, oraz wymiana sprężyn na obniżające bo Insia nie posiada Flexa, i czuję trochę jak by się kładła na zakrętach, poprzednia miała Flexa i trzymała się drogi jak guma do żucia, po za tym, auto spełnia moje oczekiwania.
- lakier Z20C
- bi-xenon skrętny z AFL
- system bez kluczykowy
- podwójny wydech jak to w BiTurbo
- navka 900 intel link
- przyciemniane szyby tył
- składane lusterka
- samo ściemniające się lusterka
- duży 8" wyświetlacz miedzy zegarami
- czujnik wycieraczek
- tempomat
- rozpoznawanie znaków drogowych
- ostrzeżenie przed zderzeniem czołowym
- ostrzeżenie przed pojazdem w martwym polu
- ostrzeżenie przed zmiana pasa
- asystent parkowania przód i tył
- kamerka cofania
- pamięć fotela kierowcy
- okno dachowe
- pakiet OPC Line środek + nadwozie
- klimka 2 strefowa
- wentylowane foteliki
- podgrzewane foteliki
- skórzana tapicerka
- 20 calowe felgi OPC line - i pewnie jeszcze coś o czym zapomniałem napisać
- - W planach mam korektę lakieru i położenie ceramiki oraz zakup innych felg 20" tz. Turbine, zdjęcia poniżej, oraz wymiana sprężyn na obniżające bo Insia nie posiada Flexa, i czuję trochę jak by się kładła na zakrętach, poprzednia miała Flexa i trzymała się drogi jak guma do żucia, po za tym, auto spełnia moje oczekiwania.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forumowicz
- Posty: 65
- Rejestracja: 3 gru 2017, o 13:15
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Szczecin
Re: Insignia BiTurbo
Dzięki Sebuś
Felgi TURBINE zakupiłem wczoraj dziś powinny być u mnie
Po wymianie wrzucę fotki jak się na nich prezentuje na żywo
Felgi TURBINE zakupiłem wczoraj dziś powinny być u mnie
Po wymianie wrzucę fotki jak się na nich prezentuje na żywo
- SARCOidosis
- Forumowicz
- Posty: 83
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 18:37
- Auto: Insignia 2.0 CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Wrocław
- Otrzymał piwo: 1 raz
-
- Forumowicz
- Posty: 65
- Rejestracja: 3 gru 2017, o 13:15
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Szczecin
Re: Insignia BiTurbo
Koledzy chciał bym założyć do bestii sprężyny obniżające, z tego co czytam na forum to dość dobre i w rozsądnej cenie
są Eibach-y.
Czy ma ktoś z was jakiś nr katalogowy tego ProKIT-u do Insigni z zawieszeniem bez Flexa.
Chciał bym obniżyć auto max 30mm i tu rodzi się następne pytanie, czy mając 20" koła nie potrzebuje jakiś dystansów czy coś w ten deseń.
Jeśli ktoś miał by te springi w dobrej cenie lub znał jakiegoś pewnego dostawcę to chętnie łyknę komplecik.
są Eibach-y.
Czy ma ktoś z was jakiś nr katalogowy tego ProKIT-u do Insigni z zawieszeniem bez Flexa.
Chciał bym obniżyć auto max 30mm i tu rodzi się następne pytanie, czy mając 20" koła nie potrzebuje jakiś dystansów czy coś w ten deseń.
Jeśli ktoś miał by te springi w dobrej cenie lub znał jakiegoś pewnego dostawcę to chętnie łyknę komplecik.
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia BiTurbo
Z tego co pamiętam to do biturbo są tylko H&R. Sam mam je zamontowane z flex drive i R20
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Insignia BiTurbo
Proponowałbym zainwestować w H&R, gdyż zdecydowanie lepiej "układają się" niż Eibachy.
Jeżeli chcesz wypchnąć koła na zewnątrz lub zrównać je z nadkolem, wtedy będziesz potrzebował dystansów. Są wątki o sprężynach oraz dystansach, także musisz poczytać.
Jeżeli chcesz wypchnąć koła na zewnątrz lub zrównać je z nadkolem, wtedy będziesz potrzebował dystansów. Są wątki o sprężynach oraz dystansach, także musisz poczytać.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Insignia BiTurbo
A ja po dwóch latach zmieniam na oryginalne. Mam dość!norbi333 pisze:Z tego co pamiętam to do biturbo są tylko H&R. Sam mam je zamontowane z flex drive i R20
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Forumowicz
- Posty: 65
- Rejestracja: 3 gru 2017, o 13:15
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Szczecin
Re: Insignia BiTurbo
Ok Panowie ale czy jak założe H&R lub Eibch to oponki nie będą obcierać o nadkola, bo już jak usiądą 3 osoby z tyłu to siedzi mu dupka dość nisko, no i nie mam FLEXA
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Insignia BiTurbo
Nie będzie nic obcierać, będzie tylko mniej komfortowo z tymi trzema osobami z tyłu.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
-
- Forumowicz
- Posty: 65
- Rejestracja: 3 gru 2017, o 13:15
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Szczecin
-
- Forumowicz
- Posty: 65
- Rejestracja: 3 gru 2017, o 13:15
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Szczecin
Re: Insignia BiTurbo
W czwartek bestia jedzie na korektę lakieru i położenie ceramiki.
Dodatkowo chłopaki doprowadzą wszystkie chromy do ideału bo są trochę przybrudzone, jakimś dziwnym nalotem.
Będzie śliczna
Dodatkowo chłopaki doprowadzą wszystkie chromy do ideału bo są trochę przybrudzone, jakimś dziwnym nalotem.
Będzie śliczna
-
- Forumowicz
- Posty: 65
- Rejestracja: 3 gru 2017, o 13:15
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Szczecin
Re: Insignia BiTurbo
Lakier nie jest bardzo zniszczony dlatego, 2 stopniowa korekta lakieru + ceramika 2200zł brutto
Szczecin firma Deep Shine http://www.deepshine.pl/
Robiłem u nich swoją poprzednią Insię dlatego tym razem 2 też tam oddaję, bo byłem mega zadowolony.
Szczecin firma Deep Shine http://www.deepshine.pl/
Robiłem u nich swoją poprzednią Insię dlatego tym razem 2 też tam oddaję, bo byłem mega zadowolony.
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Insignia BiTurbo
Deep Shine prowadzi mój znajomy, także z czystym sumieniem mogę polecić
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
-
- Forumowicz
- Posty: 65
- Rejestracja: 3 gru 2017, o 13:15
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Szczecin
Re: Insignia BiTurbo
Gość jest mega dokładny i to cenię właśnie u ludzi bo sam taki jestem.
Kiedyś oddawałem auto do innego gościa ze Szczecina PickMaker straszny osioł, i ogólnie 3 razy u niego robiłem usługę
Pierwszy-Jedyny i Ostatni.
Nie polecam, Oszust oszust oszust, i to nie jest tylko moje zdanie.
Kiedyś oddawałem auto do innego gościa ze Szczecina PickMaker straszny osioł, i ogólnie 3 razy u niego robiłem usługę
Pierwszy-Jedyny i Ostatni.
Nie polecam, Oszust oszust oszust, i to nie jest tylko moje zdanie.
-
- Forumowicz
- Posty: 65
- Rejestracja: 3 gru 2017, o 13:15
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Szczecin
Re: Insignia BiTurbo
Po położeniu ceramiki, już we własnym zakresie położę jeszcze dodatkowo powłokę hybrydową by lepiej kropelkowało
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Insignia BiTurbo
Jeżeli Tadek położy powłokę Crystal Serum Black lub Ultra to już żadna inna powłoka hybrydowa nie będzie potrzebna
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- cz@rny
- Użytkownik
- Posty: 485
- Rejestracja: 27 mar 2014, o 10:14
- Auto: INSIGNIA HB
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: GDAŃSK
-
- Forumowicz
- Posty: 65
- Rejestracja: 3 gru 2017, o 13:15
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Szczecin
Re: Insignia BiTurbo
No i Tadek niejadek wziął w obroty bestie i pod koniec tygodnia wyląduje na Insi Crystal Serum Ultra
Po odebraniu wrzucę parę fotek
Po odebraniu wrzucę parę fotek