--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Chrobot przy spadaniu obrotów - dwumasa do wymiany
- SARCOidosis
- Forumowicz
- Posty: 83
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 18:37
- Auto: Insignia 2.0 CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Wrocław
- Otrzymał piwo: 1 raz
Chrobot przy spadaniu obrotów - dwumasa do wymiany
Witam
TYLKO NA ROZGRZANYM SILNIKU : Chrobot przy spadaniu obrotów - czyli jade sobie spokojnie, żadnych odgłosów przy przyspieszaniu czy tam stałej jeździe, dojeżdżam do świateł i obojetnie czy wrzucę na luz i zacznę hamować czy hamuje na biegu czy w ogole nie hamuje tylko czekam az auto zwolni samo - obroty spadają i pod sam koniec spadania obrotów, przy samym dole, czyli gdzieś przy 1tys obrotów występuję ten dźwięk.
Znalazłem w internecie filmik z wręcz identyczną sytuacją, bardzo podobny dźwięk, i też jest nie zawsze, tak jak na filmiku. Polecam ogladnąć tak jak ustawiłem od 18 sekundy do 26.
https://www.youtube.com/watch?v=WBJxXwhjnnw&t=18s
Turbo?EGR? coś innego?
Chciałem dodać że ktoś mi mówił, że z innymi objawami z którymi sie zmagam to mogą być wtryski ze tak klepią na niskich. Wczoraj byłem na czyszczeniu i diagnozie wtrysków - nic nie pomogło a 400zł poszło się... :p z góry dzięki za sugestie i pomoc
TYLKO NA ROZGRZANYM SILNIKU : Chrobot przy spadaniu obrotów - czyli jade sobie spokojnie, żadnych odgłosów przy przyspieszaniu czy tam stałej jeździe, dojeżdżam do świateł i obojetnie czy wrzucę na luz i zacznę hamować czy hamuje na biegu czy w ogole nie hamuje tylko czekam az auto zwolni samo - obroty spadają i pod sam koniec spadania obrotów, przy samym dole, czyli gdzieś przy 1tys obrotów występuję ten dźwięk.
Znalazłem w internecie filmik z wręcz identyczną sytuacją, bardzo podobny dźwięk, i też jest nie zawsze, tak jak na filmiku. Polecam ogladnąć tak jak ustawiłem od 18 sekundy do 26.
https://www.youtube.com/watch?v=WBJxXwhjnnw&t=18s
Turbo?EGR? coś innego?
Chciałem dodać że ktoś mi mówił, że z innymi objawami z którymi sie zmagam to mogą być wtryski ze tak klepią na niskich. Wczoraj byłem na czyszczeniu i diagnozie wtrysków - nic nie pomogło a 400zł poszło się... :p z góry dzięki za sugestie i pomoc
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 5 lut 2018, o 09:09
- Auto: opel Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: Chrobot przy spadaniu obrotów - diagnoza?
stawiam na sterownik turbiny,też tak miałem.Kupiłem oryginał GM za 150 zł i sam wymieniłem,pomogło
- SARCOidosis
- Forumowicz
- Posty: 83
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 18:37
- Auto: Insignia 2.0 CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Wrocław
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Chrobot przy spadaniu obrotów - diagnoza?
dzieki Wszystkim za rady, narazie objaw raz występuje a raz nie, raczej rzadziej niż częściej, więc póki co obserwuję jak się nasili to zawioze do mechaniora i na pewno dam znać
- SARCOidosis
- Forumowicz
- Posty: 83
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 18:37
- Auto: Insignia 2.0 CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Wrocław
- Otrzymał piwo: 1 raz
ROZWIĄZANE. Wyciek? Co to za miejsce?
Witam, jestem po wymiane dwumasy komplet + uszczelniacz wału. Wczoraj oderbałem auto od mechanika. Auto super pracuje teraz, wszystko bajka, ale dzis rano zaglądam pod maske w tamte okolice i widze taki.. chyba wyciek. Jakby z tej wtyczki/czujnika sie sączyło i kapało tam na tą metalowa podstawke. podczas montażu może coś źle podłączyli po prostu i sączy? Chciałbym się dowiedzieć chociaż jak to się nazywa, dzięki
to raczej to miejsce:
to raczej to miejsce:
Ostatnio zmieniony 17 maja 2018, o 10:36 przez SARCOidosis, łącznie zmieniany 1 raz.
- szymek1976
- Użytkownik
- Posty: 837
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 22:26
- Auto: Insignia 2.0 Elite
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: UK.
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 11 razy
Re: Wyciek? Co to za miejsce?
Słabo widać na tym zdjęciu o co ci chodzi... wygląda jak odpowietrznik skrzyni
Moja czarna
- SARCOidosis
- Forumowicz
- Posty: 83
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 18:37
- Auto: Insignia 2.0 CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Wrocław
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Wyciek? Co to za miejsce?
dla potomnych - to jest kabel od wysprzeglika w ktorym byl olej hamulcowy. Bylo mokro po wymianie a dzis i wczoraj wieczorem sucho juz. Plyn hamulcowy rowniez w normie. Podjechalem do mechanika i przemyl mi benzyna i mowi zeby obserwowac ale nie powinno nic kapac bo to po wymianie przy odpowietrzaniu czy jakims innym procesie podczas wymiany moglo troche puscic i tyle
- szymek1976
- Użytkownik
- Posty: 837
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 22:26
- Auto: Insignia 2.0 Elite
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: UK.
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 11 razy
Re: ROZWIĄZANE. Wyciek? Co to za miejsce?
Kabel to to na pewno nie jest.... tak jak pisałem wcześniej odpowietrznik skrzyni. Przy wymianie sprzęgła musiał odpowietrzyć i mechanikowi się rozlało ….
Moja czarna
- SARCOidosis
- Forumowicz
- Posty: 83
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 18:37
- Auto: Insignia 2.0 CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Wrocław
- Otrzymał piwo: 1 raz
- SARCOidosis
- Forumowicz
- Posty: 83
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 18:37
- Auto: Insignia 2.0 CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Wrocław
- Otrzymał piwo: 1 raz