--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
DPF
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: DPF
Kup środek do czyszczenia DPF. Wykręć czujniki i wypsikaj DPF. Najlepiej dwa opakowania i po jakimś czasie ponów czyszczenie.
Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 646
- Rejestracja: 26 cze 2017, o 20:25
- Auto: Insignia 2.0 160KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: DPF
@P405 możesz (z wykorzystaniem zdjęcia) wskazać który czujnik wykręcić? Bo są tam bodajże dwa. A też jestem zainteresowany podobna operacją.
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: DPF
Napiszę kolejny raz, problemy z DPF są przy nie sprawnym silniku i osprzęcie. Wycięcie DPF nie rozwiązuje problemu.
Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: DPF
Wypalanie serwisowe trwa minimum 30 minut. Program podnosi obroty do ok. 3500. Wypalanie kończy się jak obroty spadną do normalnych.
Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 646
- Rejestracja: 26 cze 2017, o 20:25
- Auto: Insignia 2.0 160KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: DPF
BYŁO miliard razy kolego, poczytaj inne tematy o DPF, tam masz chyba ze 100 stron, ładnie opisane jakie warunki co i jak...
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 120 razy
Re: DPF
Najprawdopodobniej masz walnięty czujnik od DPF. Mniej optymistycznie to że masz tak zapchany filtr, że już żadne wypalanie mu nie pomoże - pozostanie tylko czyszczenie chemiczne. Na Twoim miejscu zainteresowałbym się czujnikiem np. spróbować podmienić na chwilę od jakiegoś kolegi/koleżanki
- rataj73
- Zapaleniec
- Posty: 1671
- Rejestracja: 22 lip 2014, o 15:54
- Auto: Opel Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Stolica Mazur
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: DPF
A skąd przypuszczenie że to czujnik.
Moim zdaniem to zwykła niewiedza i tyle , skoro nie sypie błędami.
Jak się robi procedurę wypalania serwisowego to się jej nie przerywa no chyba że się coś dzieje. Po takiej procedurze olej jest tak przepalony że powinno się go wymienić , a nie załączać ją kolejny raz.
Po wypalaniu serwisowym od początku do końca stan nasycenia filtra jest ok 70% więc po 5 minutach czego się spodziewał ?
Teraz jak jest 80 % to trzeba jechać w trasę, po rozgrzaniu silnika jechać kilka minut z prędkością ponad 100km/h po to żeby proces się rozpoczął i filtr sam się wypali. Oczywiście z diodą lub z aplikacją Pinga będzie prościej.
Gro ludzi narzeka na dpf , ale nie ma bladego pojęcia jak to działa i jak się wypala. Jak ma się w tym temacie podstawową wiedzę to nie ma najmniejszych problemów nawet jak trzeba czasami przerwać proces żeby po prostu nie być niewolnikiem własnego samochodu.
Moim zdaniem to zwykła niewiedza i tyle , skoro nie sypie błędami.
Jak się robi procedurę wypalania serwisowego to się jej nie przerywa no chyba że się coś dzieje. Po takiej procedurze olej jest tak przepalony że powinno się go wymienić , a nie załączać ją kolejny raz.
Po wypalaniu serwisowym od początku do końca stan nasycenia filtra jest ok 70% więc po 5 minutach czego się spodziewał ?
Teraz jak jest 80 % to trzeba jechać w trasę, po rozgrzaniu silnika jechać kilka minut z prędkością ponad 100km/h po to żeby proces się rozpoczął i filtr sam się wypali. Oczywiście z diodą lub z aplikacją Pinga będzie prościej.
Gro ludzi narzeka na dpf , ale nie ma bladego pojęcia jak to działa i jak się wypala. Jak ma się w tym temacie podstawową wiedzę to nie ma najmniejszych problemów nawet jak trzeba czasami przerwać proces żeby po prostu nie być niewolnikiem własnego samochodu.