--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
DPF
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 26 gru 2017, o 11:30
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: DPF
Sprawdziłem na aplikacji OPL DTC Reader - tej wersji testowej i bardzo ładnie pokazało błędy:
P062D
Kontrolka Silnika (MIL): NIE
Obecny: NIE
Historyczny: TAK
Opis: Fuel Injector Driver Circuit Performance
Błąd Generalny,
P062E
Kontrolka Silnika (MIL): NIE
Obecny: NIE
Historyczny: TAK
Opis: Fuel Injector Driver Circuit Performance
Błąd Generalny,
P0267
Kontrolka Silnika (MIL): NIE
Obecny: NIE
Historyczny: TAK
Opis: <NIEZNANY>
Błąd Generalny,
Po kodach już znalazłem na forum że faktycznie coś może być w wiązce dochodzącej do wtryskiwaczy, wtyczkach itp. dziś będę sprawdzał
Czy po ewentualnej naprawie jest możliwość sprawdzenia czy nadal będzie wyskakiwał błąd, aktualnie występuje jako historyczny, czy muszę czekać do ponownego wypalenia DPF?
PS. Ping pełen szacunek za apkę, torque pro nie pokazał mi tych błędów a tu od razu. Aplikacja do dpfa lite też się sprawdza, a pełna wersja wygląda obiecująco.
P062D
Kontrolka Silnika (MIL): NIE
Obecny: NIE
Historyczny: TAK
Opis: Fuel Injector Driver Circuit Performance
Błąd Generalny,
P062E
Kontrolka Silnika (MIL): NIE
Obecny: NIE
Historyczny: TAK
Opis: Fuel Injector Driver Circuit Performance
Błąd Generalny,
P0267
Kontrolka Silnika (MIL): NIE
Obecny: NIE
Historyczny: TAK
Opis: <NIEZNANY>
Błąd Generalny,
Po kodach już znalazłem na forum że faktycznie coś może być w wiązce dochodzącej do wtryskiwaczy, wtyczkach itp. dziś będę sprawdzał
Czy po ewentualnej naprawie jest możliwość sprawdzenia czy nadal będzie wyskakiwał błąd, aktualnie występuje jako historyczny, czy muszę czekać do ponownego wypalenia DPF?
PS. Ping pełen szacunek za apkę, torque pro nie pokazał mi tych błędów a tu od razu. Aplikacja do dpfa lite też się sprawdza, a pełna wersja wygląda obiecująco.
-
- Użytkownik
- Posty: 646
- Rejestracja: 26 cze 2017, o 20:25
- Auto: Insignia 2.0 160KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: DPF
Ja miałem taką sytuację jak opisujecie, w momencie gdy nie były dociśnięte przewody do świec. Podczas próby wypalania, wywalało awaria pojazdu i auto traciło moc i gasło.
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 141 razy
- Kontakt:
Re: DPF
Sprawdź czy na 3 wtrysku nie masz zwarcia do masy - wskazuję na to P0267.coke pisze:Sprawdziłem na aplikacji OPL DTC Reader - tej wersji testowej i bardzo ładnie pokazało błędy:
P062D
Kontrolka Silnika (MIL): NIE
Obecny: NIE
Historyczny: TAK
Opis: Fuel Injector Driver Circuit Performance
Błąd Generalny,
P062E
Kontrolka Silnika (MIL): NIE
Obecny: NIE
Historyczny: TAK
Opis: Fuel Injector Driver Circuit Performance
Błąd Generalny,
P0267
Kontrolka Silnika (MIL): NIE
Obecny: NIE
Historyczny: TAK
Opis: <NIEZNANY>
Błąd Generalny,
Po kodach już znalazłem na forum że faktycznie coś może być w wiązce dochodzącej do wtryskiwaczy, wtyczkach itp. dziś będę sprawdzał
Czy po ewentualnej naprawie jest możliwość sprawdzenia czy nadal będzie wyskakiwał błąd, aktualnie występuje jako historyczny, czy muszę czekać do ponownego wypalenia DPF?
PS. Ping pełen szacunek za apkę, torque pro nie pokazał mi tych błędów a tu od razu. Aplikacja do dpfa lite też się sprawdza, a pełna wersja wygląda obiecująco.
To że stało się to podczas wypalania może być zbiegiem okoliczności.
Błąd nie jest stały co może wskazywać na przetartą izolację.
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Re: DPF
Nie usuwa sie czegoś co jest bezawaryjne tylko dlatego, że niemal każdy mechanik tak radzi, on chce kasę .
Chyba że jest zapchany, ale wtedy usuwa się przyczynę zapchania, a nie skutek - DPF
Dobrym pomysłem usunąć klapy wirowe , zaślepić i wyprogramować EGR.
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Chyba że jest zapchany, ale wtedy usuwa się przyczynę zapchania, a nie skutek - DPF
Dobrym pomysłem usunąć klapy wirowe , zaślepić i wyprogramować EGR.
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 646
- Rejestracja: 26 cze 2017, o 20:25
- Auto: Insignia 2.0 160KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: DPF
Jak już się wyprogramuje EGR'a to chyba nie trzeba klap wyrzucać (wystarcz LM popsikać do kolektora) ważne żeby klapy miały luz i ładnie pracowały - ja tak planuje zrobić.
-
- Forumowicz
- Posty: 86
- Rejestracja: 12 mar 2017, o 09:29
- Auto: insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Łódz
Re: DPF
Gdzie w LODZI robią takie zeczy . Mi zapalil się komunikat że filtr cząstek stałych jest pelny bezwarunkowo kontynlowac jaze. Proszę o pomoc w tej sprawie.
Nie mogę go dopalic poprzez jadę na autostradzie.
Nie mogę go dopalic poprzez jadę na autostradzie.
Re: DPF
To oznacza, że jest pełny, lub w skrajnych przypadkach błędne wskazanie z czujnika .
Filtr DPF wypala się dobrze przy 120 km h. Spokojnej jeździe tak około o 20 km .
To tez znaczy , że nie masz nawet diody dpf, a już na pewno aplikacji OPL DPF .
Jak zainstalowac diodę jest na YT .
To też oznacza , że od długiego czasu nie kontrolowałeś wypalania , jeździłeś krótkie odcinki , zimny silnik i często przerywałeś wypalanie..
Jeśli nie przeszedł w tryb awaryjny , jedź w trasę i wypal jak ci pisałem .
A potem jedź wymień olej w silniku bo masz pewnie z 1 litr paliwa w oleju, a to krok do zatarcia.
Jest wiecej postów o wypalaniu dpf i aplikacji OPL DPF , użyj szukaj i dokształć się
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Filtr DPF wypala się dobrze przy 120 km h. Spokojnej jeździe tak około o 20 km .
To tez znaczy , że nie masz nawet diody dpf, a już na pewno aplikacji OPL DPF .
Jak zainstalowac diodę jest na YT .
To też oznacza , że od długiego czasu nie kontrolowałeś wypalania , jeździłeś krótkie odcinki , zimny silnik i często przerywałeś wypalanie..
Jeśli nie przeszedł w tryb awaryjny , jedź w trasę i wypal jak ci pisałem .
A potem jedź wymień olej w silniku bo masz pewnie z 1 litr paliwa w oleju, a to krok do zatarcia.
Jest wiecej postów o wypalaniu dpf i aplikacji OPL DPF , użyj szukaj i dokształć się
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
- rataj73
- Zapaleniec
- Posty: 1671
- Rejestracja: 22 lip 2014, o 15:54
- Auto: Opel Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Stolica Mazur
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: DPF
Jazda na autostradę nic nie da jeżeli właśnie nie zacznie się proces wypalania. Po komunikacie jeżeli kontynuowałeś jazdę przez conajmniej kilkanaście minut to filtr już się wypalił.
Ludzie często myślą że wyskoczą na autostradę, dadzą w palnik i filtr ładnie się wypali. Nic bardziej mylnego - można jechać kilkaset kilometrów autostradą i nic się nie wypali.
Ludzie często myślą że wyskoczą na autostradę, dadzą w palnik i filtr ładnie się wypali. Nic bardziej mylnego - można jechać kilkaset kilometrów autostradą i nic się nie wypali.
Re: DPF
Oczywuście, filtr zacznie się wypalać przy napełnieniu pow 80 % i przekroczeniu predkisci 100 km h . Trzeba tak jechać ze 3 minuty.
Kup w alledrigi ELM 327 ICAR II BT, włóż do gniazda OBD2, po lewej pod deską jest.
I połącz go ze swoim smartfonem przez BT , w instrukcji będziesz miał hasło. Pobierz apkę OPL DPF i w ustawieniach wybierz BT i wskaż urządzenie , też będzie w instrukcji elma.
Jeśli po zapełnieniu od 80 % nie bedziesz chciał wypalać , tylko inny dzień w trasie to nie przekraczaj 100 km h i tak możesz do 90 % , potem rozpocznie się już przy 70 km h
Tak możesz kontrolować dpf.
Diodę też zamontuj , przypomni ci , gdy zapomnisz włączyć apkę.
I ciesz się jazdą dieslem.
Wymień olej bo masz ON i jest rozrzedzony.
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Kup w alledrigi ELM 327 ICAR II BT, włóż do gniazda OBD2, po lewej pod deską jest.
I połącz go ze swoim smartfonem przez BT , w instrukcji będziesz miał hasło. Pobierz apkę OPL DPF i w ustawieniach wybierz BT i wskaż urządzenie , też będzie w instrukcji elma.
Jeśli po zapełnieniu od 80 % nie bedziesz chciał wypalać , tylko inny dzień w trasie to nie przekraczaj 100 km h i tak możesz do 90 % , potem rozpocznie się już przy 70 km h
Tak możesz kontrolować dpf.
Diodę też zamontuj , przypomni ci , gdy zapomnisz włączyć apkę.
I ciesz się jazdą dieslem.
Wymień olej bo masz ON i jest rozrzedzony.
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: DPF
Po pierwsze, DPF, a nie jakiś format pliku pdf Po drugie, tutaj masz bardzo dużo screenów odnośnie wypalania - viewtopic.php?f=14&t=152&start=2060
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
-
- Forumowicz
- Posty: 86
- Rejestracja: 12 mar 2017, o 09:29
- Auto: insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Łódz
Re: DPF
W czwartek dopalalem mi mechanik dpf przez wymuszenie programem komunikat zniknol ale dopalic się tylko do 69%. Dziś mamy sobotę trochę pojedziemy po mieście i mam 83% tak pokazuje aplikacja . Co to oznacza że już mój dpf jest prawie zużyty? Zobaczę kiedy mi go zacznie dala i czy dopalic bo ostatnio nie miałem aplikacji i nie odpaliłem. A może czas na wycięcie tego dpf?
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 141 razy
- Kontakt:
Re: DPF
Serwisowe wypala zazwyczaj do takiej wartości. Wyjedz teraz na jakąś trasę.
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka