--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia 2017 - next generation
- ZiGi
- Użytkownik
- Posty: 347
- Rejestracja: 25 mar 2015, o 09:35
- Auto: Insignia ST 130KM
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Dębe Wielkie
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia 2017 - next generation
To tylko Render
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam ZiGi
- jurass
- Użytkownik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
- Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: jesienne
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Przejechałem w tym tygodniu tysiąc kilometrów Grand Sportem z dwulitrową turbobenzyną. W styczniu będę musiał zamówić nowe auto, więc chciałem sprawdzić jak to jeździ w porównaniu do tego co mam w opisie i czy dam radę wytrzymać z automatem jako zdecydowany zwolennik manuala. Krótko mówiąc, w mojej opinii, jest dobrze. Auto jest znacznie szybsze niż moje dotychczasowe. Skrzynia bardzo mi nie przeszkadzała, da się tym jeździć, jeździłem tylko na automacie, praktycznie bez zabawy łopatkami.
HUD bardzo fajny, zgodnie z oczekiwaniami. Światła matrycowe bardzo dobre, zgodnie z oczekiwaniami. No i nikt mi w końcu nie mrugał, że oślepiam. Śmiszne jest to wzmocnienie odgłosów silnika, ma się akustyczne wrażenie jazdy czymś ze znacznie większym silnikiem. Chyba lepiej, żeby to na zewnątrz było słychać. Nie wiem po kiego to zrobili, zamiast chwalić się cichym silnikiem jak w poprzedniku. W sterowaniu opcjami na ekranie bardzo mi brakuje przewijania pozycji pokrętłem jak poprzednio, chyba że nie odkryłem jak to można zrobić. Te ekrany dotykowe i słuchanie durnych dziennikarzy krytykujących dużą ilość przycisków w końcu nas pozabijają. Przyciski do sterowania HUD'em i świateł przeciwmgnielnych niewidoczne z normalnej pozycji. Beznadziejnie mały schowek "na rękawiczki", brak trzymania butelek o małej średnicy w przeznaczonych na nie miejscach, reszta kokpitu ok, bez większych uwag. Nie mam dużego doświadczenia z markami premium, ale chyba nie doczekam się auta, w którym boczne oparcie dla prawego kolana kierowcy byłoby miększe niż skała. Wady bagażnika znamy pewnie wszyscy, ale przełknę je, bo kombi tym razem wyjątkowo mi się nie podoba. To tyle, chciałbym mieć więcej do powiedzenia w kwietniu. Aha, jeszcze spalanie, ale zaznaczam, że chodzę w ciężkich butach. Z całej, różnorodnej trasy 12.7, ekspresówka + autostrada +20 do dozwolonej prędkości - 11.0. Na ekspresówce można zejść poniżej 10 jadąc 140. Dla porównania w dotychczasowej Iśce po 80 kkm miałem 14.3.
HUD bardzo fajny, zgodnie z oczekiwaniami. Światła matrycowe bardzo dobre, zgodnie z oczekiwaniami. No i nikt mi w końcu nie mrugał, że oślepiam. Śmiszne jest to wzmocnienie odgłosów silnika, ma się akustyczne wrażenie jazdy czymś ze znacznie większym silnikiem. Chyba lepiej, żeby to na zewnątrz było słychać. Nie wiem po kiego to zrobili, zamiast chwalić się cichym silnikiem jak w poprzedniku. W sterowaniu opcjami na ekranie bardzo mi brakuje przewijania pozycji pokrętłem jak poprzednio, chyba że nie odkryłem jak to można zrobić. Te ekrany dotykowe i słuchanie durnych dziennikarzy krytykujących dużą ilość przycisków w końcu nas pozabijają. Przyciski do sterowania HUD'em i świateł przeciwmgnielnych niewidoczne z normalnej pozycji. Beznadziejnie mały schowek "na rękawiczki", brak trzymania butelek o małej średnicy w przeznaczonych na nie miejscach, reszta kokpitu ok, bez większych uwag. Nie mam dużego doświadczenia z markami premium, ale chyba nie doczekam się auta, w którym boczne oparcie dla prawego kolana kierowcy byłoby miększe niż skała. Wady bagażnika znamy pewnie wszyscy, ale przełknę je, bo kombi tym razem wyjątkowo mi się nie podoba. To tyle, chciałbym mieć więcej do powiedzenia w kwietniu. Aha, jeszcze spalanie, ale zaznaczam, że chodzę w ciężkich butach. Z całej, różnorodnej trasy 12.7, ekspresówka + autostrada +20 do dozwolonej prędkości - 11.0. Na ekspresówce można zejść poniżej 10 jadąc 140. Dla porównania w dotychczasowej Iśce po 80 kkm miałem 14.3.
- bartekbilin
- Użytkownik
- Posty: 209
- Rejestracja: 4 sty 2015, o 03:34
- Auto: Insignia CT
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Odnośnie miękkiego oparcia dla prawego kolana kierowcy to nie trzeba mieć doświadczenia z markami Premium, bo w zwykłym Nissanie Qashqai takie jest
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6058
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 84 razy
- Kontakt:
Re: Insignia 2017 - next generation
Tu się w pełni zgadzam, brak przewijania pokrętłem uważam za totalne nieporozumienie. Tak samo jak rezygnację z joya, a później touchpada.jurass pisze:W sterowaniu opcjami na ekranie bardzo mi brakuje przewijania pozycji pokrętłem jak poprzednio, chyba że nie odkryłem jak to można zrobić. Te ekrany dotykowe i słuchanie durnych dziennikarzy krytykujących dużą ilość przycisków w końcu nas pozabijają.
Interesujące są Twoje wyniki spalania. Obecnie jeżdżę 2.0 na automacie i kolejne będzie pewnie podobne bo automat polubiłem. Jeśli mimo ciężkiego buta masz takie wyniki to dobrze wróży
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
@jurass
Fajnie, że opisałeś swoje wrażenia. Pamiętam Ciebie z forum Vectra Unlimited.
http://www.forum.vectra-unlimited.pl/sh ... p?t=110477
Bardzo pocieszasz mnie opinią nt. automatu i odczuwalnie lepszych osiągów. Moje podejście i upodobanie do manuala jest identyczne i bardzo boję się tej zmiany, ale mentalnie na nią szykuję...
Inna sprawa, że w obecnej Insi (jak w profilu) ten manual działa średnio - w trasie jest super, ale w mieście zestrojenie skrzyni jest bardzo specyficzne. Trzeba mocno wyciągać obroty na I. biegu, żeby na II. nie podnosić się z totalnego dołu - a z dołu ten silnik nie wstaje zbyt chętnie. Do tego I. i II. jakoś mało precyzyjnie wchodzą. Przepisowe 50 km/h zwykle jedzie się na II. biegu - zaledwie 3000 rpm przy tym. Pewnie Grand Sport jest porównywalna do naszych w trasie, ale bardziej żwawa w ruchu miejskim - automat ma 8 przełożeń i te pierwsze są krótkie, a w naszych obecnych Insiach są długie, co ją zamula. Jazda testowa jeszcze przede mną.
Ja również będę w połowie roku szukał nowego auta, bo jesienią kończy się wynajem, więc o ile nie będzie jakiejś zapaści w życiu, to Insignia (chyba GSi) będzie moim pierwszym wyborem. Superb alternatywą, ale nie podoba mi się, no i technicznie jest jakoś pół kroku do tyłu, tyle że osiągi mierzone sekundami ma lepsze. Ale skoro w obecnej Insi jestem zwykle pierwszy na drodze, to po co mi dużo więcej? Faktycznie, ważne by nieco mniej spalała - u mnie po 48 tys. km jest średnia 14.7/100 (mix miasto/trasa 50/50, but ciężki). Z innych aut nie ma alternatyw - Passat za drogi po doposażeniu, poza tym nie ma odpowiedniego silnika, Arteon absurdalny cenowo, premium po doposażeniu wychodzi prawie 300k, a japończyki w ogóle mnie nie kręcą.
Też nastawiam się przede wszystkim na LED, HUD i ogólne dodatki komfortowe (fotele) - te w swojej Insi lubię najbardziej! A to wzmocnienie odgłosów silnika pewnie można "odkliknąć" gdzieś w menu audio? Ekran dotykowy - staram się nie korzystać, tylko "rozmawiać" z Insi. W mojej obecnej dotykowość działa bardzo słabo, mimo regularnej kalibracji ekran nie słucha palca tak jakbym tego oczekiwał. Gorzej chyba być nie może
Na minus w nowej Insi - oszczędności widoczne gołym okiem. O stylu się nie wypowiadam. Te oszczędności to gorsza kierownica (porównuję obie OPC-Line), aktualnie chyba cieńsza i znacznie prościej wykończona (dużo mniej wstawek "chromowanych", przyciski kursora i rolki góra-dół są teraz prymitywne jak w Daewoo, a były takie cacy..., podobnie dźwignia kierunków jakaś taka chuda i licha), fotele AGR też mniej masywne (w GSi będą sportowe), siedzisko tylnej kanapy cienkie, a mocowania pasów z tyłu paskudne (gniazda pasów i ordynarne kotwiczenie środkowego pasa).
Jeszcze co do leasingu - pisałeś na Vectra Unlimited, że Insi masz z full serwisem w racie. Ja mam tak samo. Czy pytałeś już o możliwość leasingu Grand Sport 2.0? Poprzednio robiłem też przymiarki do OPC i nie chcieli mi wycenić wynajmu (czyli opcji z serwisem) ze względu na brak możliwości określenia jego kosztu dla nietypowego modelu. W nowej GS 2.0 też są hamulce Brembo, może nie aż takie jak w OPC, więc zakładam, że leasing mobilny (wynajem) jednak będzie policzalny. I dla GSI także - w końcu różni się tylko wizualnie.
Co jeszcze - a czy orientowałeś się odnośnie możliwości dodania kompletu kół zimowych do konfiguracji początkowej auta?
Teraz mam w racie serwisowej opony zimowe i co sezon robię przekładkę na feldze. Na 19" jakoś to działa, w terenie nie jeżdżę. Natomiast w nowej Insi będą już 20", więc na zimę przesada i na pewno opcja "opony zimowe w racie" mnie nie przekona. Chciałbym zwiększyć wartość początkową auta o komplet kół (całych kół) zimowych 18" na ori alufeldze. W Niemczech jest taka pozycja w cenniku za 1500 EUR (tanio!), w Polsce jej nie widziałem, ale jeszcze nie pytałem.
Czekam na opis samych pozytywnych wrażeń od kwietnia
M.
Fajnie, że opisałeś swoje wrażenia. Pamiętam Ciebie z forum Vectra Unlimited.
http://www.forum.vectra-unlimited.pl/sh ... p?t=110477
Bardzo pocieszasz mnie opinią nt. automatu i odczuwalnie lepszych osiągów. Moje podejście i upodobanie do manuala jest identyczne i bardzo boję się tej zmiany, ale mentalnie na nią szykuję...
Inna sprawa, że w obecnej Insi (jak w profilu) ten manual działa średnio - w trasie jest super, ale w mieście zestrojenie skrzyni jest bardzo specyficzne. Trzeba mocno wyciągać obroty na I. biegu, żeby na II. nie podnosić się z totalnego dołu - a z dołu ten silnik nie wstaje zbyt chętnie. Do tego I. i II. jakoś mało precyzyjnie wchodzą. Przepisowe 50 km/h zwykle jedzie się na II. biegu - zaledwie 3000 rpm przy tym. Pewnie Grand Sport jest porównywalna do naszych w trasie, ale bardziej żwawa w ruchu miejskim - automat ma 8 przełożeń i te pierwsze są krótkie, a w naszych obecnych Insiach są długie, co ją zamula. Jazda testowa jeszcze przede mną.
Ja również będę w połowie roku szukał nowego auta, bo jesienią kończy się wynajem, więc o ile nie będzie jakiejś zapaści w życiu, to Insignia (chyba GSi) będzie moim pierwszym wyborem. Superb alternatywą, ale nie podoba mi się, no i technicznie jest jakoś pół kroku do tyłu, tyle że osiągi mierzone sekundami ma lepsze. Ale skoro w obecnej Insi jestem zwykle pierwszy na drodze, to po co mi dużo więcej? Faktycznie, ważne by nieco mniej spalała - u mnie po 48 tys. km jest średnia 14.7/100 (mix miasto/trasa 50/50, but ciężki). Z innych aut nie ma alternatyw - Passat za drogi po doposażeniu, poza tym nie ma odpowiedniego silnika, Arteon absurdalny cenowo, premium po doposażeniu wychodzi prawie 300k, a japończyki w ogóle mnie nie kręcą.
Też nastawiam się przede wszystkim na LED, HUD i ogólne dodatki komfortowe (fotele) - te w swojej Insi lubię najbardziej! A to wzmocnienie odgłosów silnika pewnie można "odkliknąć" gdzieś w menu audio? Ekran dotykowy - staram się nie korzystać, tylko "rozmawiać" z Insi. W mojej obecnej dotykowość działa bardzo słabo, mimo regularnej kalibracji ekran nie słucha palca tak jakbym tego oczekiwał. Gorzej chyba być nie może
Na minus w nowej Insi - oszczędności widoczne gołym okiem. O stylu się nie wypowiadam. Te oszczędności to gorsza kierownica (porównuję obie OPC-Line), aktualnie chyba cieńsza i znacznie prościej wykończona (dużo mniej wstawek "chromowanych", przyciski kursora i rolki góra-dół są teraz prymitywne jak w Daewoo, a były takie cacy..., podobnie dźwignia kierunków jakaś taka chuda i licha), fotele AGR też mniej masywne (w GSi będą sportowe), siedzisko tylnej kanapy cienkie, a mocowania pasów z tyłu paskudne (gniazda pasów i ordynarne kotwiczenie środkowego pasa).
Jeszcze co do leasingu - pisałeś na Vectra Unlimited, że Insi masz z full serwisem w racie. Ja mam tak samo. Czy pytałeś już o możliwość leasingu Grand Sport 2.0? Poprzednio robiłem też przymiarki do OPC i nie chcieli mi wycenić wynajmu (czyli opcji z serwisem) ze względu na brak możliwości określenia jego kosztu dla nietypowego modelu. W nowej GS 2.0 też są hamulce Brembo, może nie aż takie jak w OPC, więc zakładam, że leasing mobilny (wynajem) jednak będzie policzalny. I dla GSI także - w końcu różni się tylko wizualnie.
Co jeszcze - a czy orientowałeś się odnośnie możliwości dodania kompletu kół zimowych do konfiguracji początkowej auta?
Teraz mam w racie serwisowej opony zimowe i co sezon robię przekładkę na feldze. Na 19" jakoś to działa, w terenie nie jeżdżę. Natomiast w nowej Insi będą już 20", więc na zimę przesada i na pewno opcja "opony zimowe w racie" mnie nie przekona. Chciałbym zwiększyć wartość początkową auta o komplet kół (całych kół) zimowych 18" na ori alufeldze. W Niemczech jest taka pozycja w cenniku za 1500 EUR (tanio!), w Polsce jej nie widziałem, ale jeszcze nie pytałem.
Czekam na opis samych pozytywnych wrażeń od kwietnia
M.
- jurass
- Użytkownik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
- Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: jesienne
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
@wassermann
Do tamtego wątku dopowiem jeszcze, że przejechałem 85 kkm i nie miałem problemów z tylnym napędem.
Auto oddałem tydzień temu. Co do foteli w oddanej Iśce, to facet, któremu ją zdawałem skomentował, że jeszcze tak wygodnie w Insigni nie siedział. Moje fotele to była tańsza perforowana skóra AGR, też je bardzo lubiłem. W testowanej teraz był chyba odpowiednik tamtych i jest ok, porównywalnie, dodatkowo z regulacją boczków.
Zapomniałem napisać o hamulcach. Brembo z przodu oczywiście, zauważalnie lepsze od moich dotychczasowych, przynajmniej tak dobre jak w nowej Astrze.
Jeszcze o spalaniu. Jechałem pewną trasę tam i z powrotem. W tamtą stronę jechałem ostrzej cały czas + jazda po mieście i miałem po tym wynik 13.7. Z powrotem jechałem przez większość trasy spokojniej, tak jak opisałem wyżej, ale nie cały czas i średnia z całej trasy spadła o ten litr.
Tempomat adaptacyjny jest fajny jak ktoś chce się zrelaksować na ekspresówce/autostradzie. Ja go nie wezmę raczej, ponieważ nie podoba mi się, że utrzymuje bardzo bezpieczną odległość (przy najniższym ustawieniu nawet) od poprzedzającego pojazdu i przy gęstszym ruchu cały czas ktoś się wcina i, że za wolno przyspiesza i z pewnym opóźnieniem po usunięciu się poprzedzającego pojazdu. Przy szybkim dojeżdżaniu do kogoś, tak z prędkością ok. 160 miałem z kolei obawy czy zahamuje. Ja pomimo, że dojeżdżam blisko, to zaczynam hamować wcześniej. Asystent utrzymywania pasa ruchu kręci kierownicą i wykrywa jak się kierownicy nie trzyma. Działa to, jakoś ekstremalnie nie testowałem.
Możliwość wyłączenia wzmocnionych odgłosów silnika nie rzuciła mi się w oczy, a przeleciałem całe ustawienia.
Start/stop działa lepiej, delikatniej, tak że nawet go nie wyłączałem jak zawsze w mojej Iśce.
Można ustawić tryb sport jako standardowy dla automatu, więc już nie trzeba będzie tego guzika chyba cisnąć zaraz po rozruchu. Kierownica rzeczywiście tańsza, ale tragedii nie ma.
Co do leasingu, to na poważnie będę do tego podchodził na koniec grudnia, albo w styczniu, bo nie są jeszcze znane finalne rabaty na 2018. Będę brał pod uwagę Opel Drive Plan i leasing w firmie zewnętrznej. Dla GS 2.0 raczej nie będzie problemu z ful serwisem. Na GSi chyba nie będę się napinał z uwagi na sporo wyższy koszt bez przełożenia na osiągi. Natomiast u mojego dealera zasugerowali mi, że opłaci się wyrzucić opony i ubezpieczenie z leasingu, zobaczymy. Innych kombinacji z kołami na razie nie rozważałem, ale też będę chciał brać 20". Do tej pory jeździłem na 19" lato i zima.
Do tamtego wątku dopowiem jeszcze, że przejechałem 85 kkm i nie miałem problemów z tylnym napędem.
Auto oddałem tydzień temu. Co do foteli w oddanej Iśce, to facet, któremu ją zdawałem skomentował, że jeszcze tak wygodnie w Insigni nie siedział. Moje fotele to była tańsza perforowana skóra AGR, też je bardzo lubiłem. W testowanej teraz był chyba odpowiednik tamtych i jest ok, porównywalnie, dodatkowo z regulacją boczków.
Zapomniałem napisać o hamulcach. Brembo z przodu oczywiście, zauważalnie lepsze od moich dotychczasowych, przynajmniej tak dobre jak w nowej Astrze.
Jeszcze o spalaniu. Jechałem pewną trasę tam i z powrotem. W tamtą stronę jechałem ostrzej cały czas + jazda po mieście i miałem po tym wynik 13.7. Z powrotem jechałem przez większość trasy spokojniej, tak jak opisałem wyżej, ale nie cały czas i średnia z całej trasy spadła o ten litr.
Tempomat adaptacyjny jest fajny jak ktoś chce się zrelaksować na ekspresówce/autostradzie. Ja go nie wezmę raczej, ponieważ nie podoba mi się, że utrzymuje bardzo bezpieczną odległość (przy najniższym ustawieniu nawet) od poprzedzającego pojazdu i przy gęstszym ruchu cały czas ktoś się wcina i, że za wolno przyspiesza i z pewnym opóźnieniem po usunięciu się poprzedzającego pojazdu. Przy szybkim dojeżdżaniu do kogoś, tak z prędkością ok. 160 miałem z kolei obawy czy zahamuje. Ja pomimo, że dojeżdżam blisko, to zaczynam hamować wcześniej. Asystent utrzymywania pasa ruchu kręci kierownicą i wykrywa jak się kierownicy nie trzyma. Działa to, jakoś ekstremalnie nie testowałem.
Możliwość wyłączenia wzmocnionych odgłosów silnika nie rzuciła mi się w oczy, a przeleciałem całe ustawienia.
Start/stop działa lepiej, delikatniej, tak że nawet go nie wyłączałem jak zawsze w mojej Iśce.
Można ustawić tryb sport jako standardowy dla automatu, więc już nie trzeba będzie tego guzika chyba cisnąć zaraz po rozruchu. Kierownica rzeczywiście tańsza, ale tragedii nie ma.
Co do leasingu, to na poważnie będę do tego podchodził na koniec grudnia, albo w styczniu, bo nie są jeszcze znane finalne rabaty na 2018. Będę brał pod uwagę Opel Drive Plan i leasing w firmie zewnętrznej. Dla GS 2.0 raczej nie będzie problemu z ful serwisem. Na GSi chyba nie będę się napinał z uwagi na sporo wyższy koszt bez przełożenia na osiągi. Natomiast u mojego dealera zasugerowali mi, że opłaci się wyrzucić opony i ubezpieczenie z leasingu, zobaczymy. Innych kombinacji z kołami na razie nie rozważałem, ale też będę chciał brać 20". Do tej pory jeździłem na 19" lato i zima.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Nieźle to chodzi:
https://www.youtube.com/watch?v=3nvX9zQ9QDM
0-150 km/h zaskakująco dobrze, zamyka się w 13 sekund, czyli na poziomie pierwszej OPC. Moja 250 KM 4x4 robi to w 15 sek. Do 200 km/h już trochę słabiej, bo 28 sekund, czyli 1-2 sek lepiej od pierwszej generacji, ale gorzej od OPC, która przy tak dużych prędkościach pokazywała potęgę V6. Ale wygląda to nieźle
No i chyba faktycznie będzie poręczniejsza w mieście dzięki 8 przełożeniom. U siebie w manualu obserwuję momenty bezradności, gdy ciężkie auto musi podnieść się z ~ 30 km/h na II. biegu... Łatwo wówczas oddać pole. W automacie są inaczej zestopniowane przełożenia, jedynka jest silniejsza (5.25:1), dwójka (3:1) za to wypada pomiędzy manualną jedynką (4:1) a dwójką (2:1), a więc ładnie załata dziurę. Tyle że nie będzie już ciągnięcia do 110 km/h na dwójeczce Coś za coś.
M.
https://www.youtube.com/watch?v=3nvX9zQ9QDM
0-150 km/h zaskakująco dobrze, zamyka się w 13 sekund, czyli na poziomie pierwszej OPC. Moja 250 KM 4x4 robi to w 15 sek. Do 200 km/h już trochę słabiej, bo 28 sekund, czyli 1-2 sek lepiej od pierwszej generacji, ale gorzej od OPC, która przy tak dużych prędkościach pokazywała potęgę V6. Ale wygląda to nieźle
No i chyba faktycznie będzie poręczniejsza w mieście dzięki 8 przełożeniom. U siebie w manualu obserwuję momenty bezradności, gdy ciężkie auto musi podnieść się z ~ 30 km/h na II. biegu... Łatwo wówczas oddać pole. W automacie są inaczej zestopniowane przełożenia, jedynka jest silniejsza (5.25:1), dwójka (3:1) za to wypada pomiędzy manualną jedynką (4:1) a dwójką (2:1), a więc ładnie załata dziurę. Tyle że nie będzie już ciągnięcia do 110 km/h na dwójeczce Coś za coś.
M.
-
- Użytkownik
- Posty: 183
- Rejestracja: 3 paź 2015, o 20:32
- Auto: Insignia
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Lublin
Re: Insignia 2017 - next generation
+10 do respektu na wiosce
https://www.youtube.com/watch?v=k_vF9ia71ys
https://www.youtube.com/watch?v=k_vF9ia71ys
- Igorwlkp
- Zapaleniec
- Posty: 1273
- Rejestracja: 20 gru 2016, o 16:38
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Poznań
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Pytanie do tych co mają Isię B
Gdybyś zamawiał / skonfigurował od nowa Isię B z czego byś zrezygnował albo co byś teraz dokupił?
Gdybyś zamawiał / skonfigurował od nowa Isię B z czego byś zrezygnował albo co byś teraz dokupił?
- KenyBDG
- Użytkownik
- Posty: 658
- Rejestracja: 8 wrz 2014, o 10:49
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Myślę że zrezygnowałbym z BOSE.
...a wybrałbym lepszy silnik
Mam dopiero za sobą 2,5kkm
Moje wyposażenie:
Zestaw Wyciszający
Zestaw Dobrej Widoczności
Asystent Kierowcy 1
Pakiet Elektryczny fotela kierowcy
Asystent Kierowcy 2
Pakiet Sportowy - Nadwozie OPC-Line
Asystent Kierowcy 3
Pakiet Zimowy
Pakiet Premium
Poniżej podsumowanie z konfiguratora:
...a wybrałbym lepszy silnik
Mam dopiero za sobą 2,5kkm
Moje wyposażenie:
Zestaw Wyciszający
Zestaw Dobrej Widoczności
Asystent Kierowcy 1
Pakiet Elektryczny fotela kierowcy
Asystent Kierowcy 2
Pakiet Sportowy - Nadwozie OPC-Line
Asystent Kierowcy 3
Pakiet Zimowy
Pakiet Premium
Poniżej podsumowanie z konfiguratora:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Igorwlkp
- Zapaleniec
- Posty: 1273
- Rejestracja: 20 gru 2016, o 16:38
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Poznań
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Cena szybko rośnie .
Oglądałem w CDTI 210 km i GSi z tym samym silnikiem kurka 15 tysi za fotele
Oglądałem w CDTI 210 km i GSi z tym samym silnikiem kurka 15 tysi za fotele
- UTK2011
- Użytkownik
- Posty: 101
- Rejestracja: 22 lis 2017, o 02:03
- Auto: Insignia GS260KM 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: z centrum
Re: Insignia 2017 - next generation
Igorwlkp - Ja mam fulla i z niczego bym nie zrezygnował w sumie z dodatkowym kompletem opon, rozszerzoną gwarancją na 5 lat i 150kkm cennikowo ponad 200 tyś zł dostałem ładny rabat który mnie satysfakcjonował.
ale jak bym miał się uprzeć to możliwe, że:
- okno dachowe myślałem że będzie trochę większe jak w superbie ( w sumie może się bardziej przyda w lato)
- ogrzewanie postojowe teraz tak myślę że 6,900 to trochę sporo (ale jak zimno to fajnie wchodzić rano do rozgrzanego auta jak bym miał ogrzewany garaż to raczej bym nie brał)
Także myślałem nad GSI weszła do produkcji już po czasie kiedy zamawiałem, ale dali możliwość zastanowienia się nad zmianą cenowo wychodziło praktycznie to samo w moim wypadku, ale nie ma przeciwmgielnych z przodu i ten przedni i tylni zderzak jakoś bardziej mi się podobał w zwykłym GS OPC-line mam też sentyment do okrągłych końcówek wydechowych.
Silnik to to samo tylko wygląd wiadomo kwestia gustu dla mnie zwykła GS w pakiecie OPC-Line bardziej stonowana i elegancka. natomiast wersja GSI przez te przednie duże wloty bardziej agresywna co kto lubi bebechy wszystkie te same.
Natomiast co do foteli dla mnie te w GSI już za ekstrawaganckie były tutaj mam: Tapicerka skórzana, perforowana Siena - czarna (AGR kierowcy i pasażera) Sprzedawca przekonywał że te będą wygodniejsze jak w GSI ale nie miałem porównania
ale jak bym miał się uprzeć to możliwe, że:
- okno dachowe myślałem że będzie trochę większe jak w superbie ( w sumie może się bardziej przyda w lato)
- ogrzewanie postojowe teraz tak myślę że 6,900 to trochę sporo (ale jak zimno to fajnie wchodzić rano do rozgrzanego auta jak bym miał ogrzewany garaż to raczej bym nie brał)
Także myślałem nad GSI weszła do produkcji już po czasie kiedy zamawiałem, ale dali możliwość zastanowienia się nad zmianą cenowo wychodziło praktycznie to samo w moim wypadku, ale nie ma przeciwmgielnych z przodu i ten przedni i tylni zderzak jakoś bardziej mi się podobał w zwykłym GS OPC-line mam też sentyment do okrągłych końcówek wydechowych.
Silnik to to samo tylko wygląd wiadomo kwestia gustu dla mnie zwykła GS w pakiecie OPC-Line bardziej stonowana i elegancka. natomiast wersja GSI przez te przednie duże wloty bardziej agresywna co kto lubi bebechy wszystkie te same.
Natomiast co do foteli dla mnie te w GSI już za ekstrawaganckie były tutaj mam: Tapicerka skórzana, perforowana Siena - czarna (AGR kierowcy i pasażera) Sprzedawca przekonywał że te będą wygodniejsze jak w GSI ale nie miałem porównania
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 20 cze 2017, o 21:56
- Auto: Insignia B ATX
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
Re: Insignia 2017 - next generation
Nie wiem czy nie zamieniłbym audio Bose na fotele AGR. Audio I tak jest " takie sobie"
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Fotele AGR to podstawa. Jedna ze znaczących przewag Insignii. O ile w nowej generacji ich nie spierniczyli, bo choć mają dodatkowe regulacje, to na oko wyglądają mniej solidnie - jakieś jakby węższe i "chudsze".
Czy to BOSE jest takie kiepskie? Jak w odniesieniu do poprzedniej generacji? (w niej też tyłka nie urywa, ale dla nie-audiofilów jest przynajmniej jakaś moc i bagażnik robi umca-umca ).
M.
Czy to BOSE jest takie kiepskie? Jak w odniesieniu do poprzedniej generacji? (w niej też tyłka nie urywa, ale dla nie-audiofilów jest przynajmniej jakaś moc i bagażnik robi umca-umca ).
M.
- KenyBDG
- Użytkownik
- Posty: 658
- Rejestracja: 8 wrz 2014, o 10:49
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
W mojej opinii Infinity grało lepiej .
Miałem na testy Insignie bez Bose i powiem szczerze że grało całkiem przyjemnie.
Miałem na testy Insignie bez Bose i powiem szczerze że grało całkiem przyjemnie.
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia 2017 - next generation
Ja dalej podtrzymuje swoją opinię że BOSE gra dobrze.
W FL miałem i było przyjemnie, w demo także gra fajnie.
Musi się rozegrać a potem jest różnica w stosunku do serii
W FL miałem i było przyjemnie, w demo także gra fajnie.
Musi się rozegrać a potem jest różnica w stosunku do serii
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Pewnie nie do końca miarodajne ze względu ,ze infiniti mam w "habecie" przedlift,a bose w sedanie polift.Ale jak dla mnie bose w sedanie dużo lepiej gra
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Z tego co kojarzę, to w sedanie nie ma Subwoofera, lecz dwa glosniki woofer w półce. Prawda to?