Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rzeczy zrobione zaraz po zakupie:
- wymiana wszystkich filtrów
- wymiana oringu w czujniku oleju
- wymiana uszczelki smoka
- wymiana oleju w silniku (ja zalałem 5w30 PETRONAS)
- wymiana węży od skrzyni biegów
- wymiana oleju w skrzyni biegów (statyczna, zleciało 4 litry. Dolałem Liqui Moly)
- wymiana intercoolera
- wymiana tylnych amortyzatorów
rzeczy zrobione w tym tygodniu:
- kupno ELM’a ICAR2 i instalacja apek Ping’a na telefonie
- wymiana słynnego zaworu sterowania geometrią turbiny, bo pierdział.
Zdjęcie na razie ubogie – robione do dokumentacji autocasco. Jak będzie ładniejsza pogoda to zrobię jej ładniejszą sesję
Pełne wyposażenie:
Spoiler:
VIN: W0LGM5EK8A1092592
Model: Insignia A
Rok Modelowy: 2010
Data Produkcji: 20100420
Oznaczenie silnika: A20DTJ
Nadwozie: LIM
Kraj Przeznaczenia: NL
Wyposażenie:
01A KOLOR TAPICERKI - JET BLACK
1AB KOLOR TAPICERKI DRZWI - JET BLACK
2A0 WEWNĘTRZNA LISTWA DRZWI SZYBKIE CHŁODZENIE
3A0 DESKA ROZDZIELCZA SZYBKIE CHŁODZENIE
4AA TAPICERKA WEWNĘTRZNA - JET BLACK
6X1 KOMPONENT PRZEDNI LEWY NIEKOMPUTEROWEGO ZAWIESZENIA SELEKTYWNEGO
6Y4 REZYGNACJA Z KOŁA ZAPASOWEGO
7X1 KOMPONENT PRZEDNI PRAWY NIEKOMPUTEROWEGO ZAWIESZENIA SELEKTYWNEGO
8X2 KOMPONENT TYLNY LEWY NIEKOMPUTEROWEGO ZAWIESZENIA SELEKTYWNEGO
9X2 KOMPONENT TYLNY PRAWY NIEKOMPUTEROWEGO ZAWIESZENIA SELEKTYWNEGO
A51 SIEDZENIE - PRZEDNIE BKT, CUSTOM
A69 BIERNY NAPINACZ PASA BEZPIECZEŃSTWA, PRZÓD, WERSJA 2
A6B RĘCZNA REGULACJA PRZEDNIEGO SIEDZENIA, 6-FUNKCYJNA, ELEKTRYCZNA PIONOWA, KIEROWCY
A70 BIERNY NAPINACZ PASA BEZPIECZEŃSTWA, PRZÓD
A90 BLOKADA ZAMKA TYLNEGO PRZEDZIAŁU LID, ELEKTRYCZNIE ZWALNIANA, ZDALNE STEROWANIE
AEF OKNO - ELEKTRYCZNE PASAŻERA, SZYBKIE PODNOSZENIE/OPUSZCZANIE
AER OKNO - ELEKTRYCZNE, TYLNE PRAWE DRZWI, SZYBKIE PODNOSZENIE/OPUSZCZANIE
AFA TAPICERKA WEWNĘTRZNA, KONFIGURACJA - #1
AG5 REGULACJA SIEDZENIA PASAŻERA - RĘCZNA, 2 KIERUNKI
AHS ZAGŁÓWEK - PRZEDNIE SIEDZENIE, NASTAWIANIE GÓRA/DÓŁ, PRZÓD/TYŁ, AKTYWNE
APG ELEKTRYCZNA REGULACJA PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO, LEWA STRONA
ATG BLOKADA ZAMKA, OTWIERANIE ZDALNE, TYPOWY ZAKRES
AXG OKNO - ELEKTRYCZNE OPUSZCZANIE SZYBY, SZYBKIE PODNOSZENIE OPUSZCZANIE SZYBY KIEROWCY
AXJ TYP POJAZDU - SAMOCHÓD OSOBOWY
AY0 PEŁNOWYMIAROWE PODUSZKI POWIETRZNE OPEL, PO STRONIE KIEROWCY I PASAŻERA NA PRZEDNIM SIEDZENIU, BOCZNE PODUSZKI POWIETRZNE ORAZ KURTYNY POWIETRZNE Z LEWEJ I PRAWEJ STRONY
AY9 ŚRODKOWY ZAGŁÓWEK TYLNY, WINYLOWY, REGULOWANY
B9K OSŁONA LISTWY PROGOWEJ DRZWI OPEL
BAH WYPOSAŻENIE - SYSTEM BEZPIECZEŃSTWA, IMMOBILIZER, DWUSTOPNIOWY
BSO IDENTYFIKACYJNY PUNKT PRODUKCYJNY RM 2010 1/2
C2B LAMPA WEWNĘTRZNA, PRZEDNIE PODŚWIETLENIE FLR
C59 OTWÓR WENTYLACYJNY, KONSOLA, TYŁ
C68 SYSTEM KLIMATYZACJI PRZÓD HVAC, AUTOMATYCZNE, STEROWANIE ELEKTRONICZNE
C95 LAMPKI - WEWNĘTRZNE, DACHOWE, DODATKOWE & PODWÓJNA DO CZYTANIA
C99 WŁĄCZNIK - PODUSZKA POWIETRZNA W TABLICY ROZDZIELCZEJ Z RĘCZNYM TŁUMIENIEM
CE1 SYSTEM WYCIERACZEK - SZYBA PRZEDNIA, PULSACYJNY, CZUJNIK WILGOCI
CT5 KRAJ - HOLANDIA
D61 PÓŁKA BOCZNA KIEROWCY
DA1 PODŁOKIETNIK TYLNEGO SIEDZENIA, SCHOWEK
DD8 LUSTRO WEWNĘTRZNE WSTECZNE - FOTOCHROMATYCZNE
DH6 LUSTERKO WEWNĘTRZNE PRZEDNIE VAN LEWA STRONA & PRAWA STRONA, ZASŁONA PRZECIWSŁONECZNA, PODŚWIETLANE
DK6 WEWNĘTRZNA KONSOLA DACHOWA
DP6 WYPOSAŻENIE LUSTERKA - OBUDOWA, LAKIEROWANA
DT4 ZAPALNICZKA SAMOCHODOWA W POPIELNICZCE
DWE LUSTERKO ZEWNĘTRZNE LEWA STRONA & PRAWA STRONA, RC, ELEKTRYCZNE, PODGRZEWANE, DODATKOWO SZEROKIE POLE WIDZENIA/KIEROWCA, RĘCZNIE SKŁADANE, WYPUKŁE/PASAŻER
EA1 KIESZEŃ - OPARCIE PRZEDNIEGO SIEDZENIA, LEWA STRONA
EA2 KIESZEŃ - OPARCIE PRZEDNIEGO SIEDZENIA, PRAWA STRONA
EAF TAPICERKA SIEDZEŃ SKÓRZANA SIENA
FBE TAPICERKA POKRYCIA DRZWI WINYLOWA SIENA
FM9 PRZEŁOŻENIE - KOŃCOWE ZESPOŁU PRZENIESIENIA NAPĘDU 3,20
FX3 JAZDA I WŁAŚCIWOŚCI JEZDNE POJAZDU - AUTOMATYCZNA KONTROLA ELEKTRONICZNA
GAL PODSTAWOWY KOLOR - ZEWNĘTRZNY, TECHNICAL GREY, MET.2
GNA WYPOSAŻENIE PODWOZIA - PRZEDNIA KOLUMNA ZAWIESZENIA ASM
GNC WYPOSAŻENIE PODWOZIA TYLNA OŚ TYŁ, 4-LINK
J60 UKŁAD HAMULCOWY, WSPOMAGANY, PRZÓD & TYŁ TARCZOWY, ABS, 16
J71 HAMULEC POSTOJOWY - ELEKTRYCZNY
K09 ALTERNATOR - 120 A
K13 FILTR SPALIN UKŁADU WYDECHOWEGO, CZĄSTKOWY
K34 TEMPOMAT - AUTOMATYCZNY, ELEKTRONICZNY
K3S AKUMULATOR - LBN4, FLA, 12V, 75AH, 720 ENCCA
KA1 NAGRZEWNICA - SIEDZENIE PRZEDNIE
KB7 RĘCZNA REGULACJA ZMIANY, PRZEKŁADNIA AUTOMATYCZNA
KD4 GNIAZDO ZASILANIA ELEKTRYCZNEGO NA KONSOLI PRZEDNIEJ DO UŻYTKU PRZEZ PASAŻERÓW NA TYLNYCH SIEDZENIACH
KI7 OPRAWA ELEKTRYCZNA, PRZEDNIA KONSOLA TYŁ 230 VOLT
KRH FILTR POWIETRZA, ZANIECZYSZCZEŃ & ZAPACHÓW
KRJ KONSOLA PANELU STEROWANIA, INFOTAINMENT, DODATKOWE REGULATORY
LBX SILNIK - WYSOKOPRĘŻNY, 4 CYL, 2.0L, L4, CRI, TURBO VGT, DOHC, 96KW
LHD NAPĘD POJAZDU - DO JAZDY W RUCHU LEWOSTRONNYM
M36 SKRZYNIA BIEGÓW - AUTOMATYCZNA, 6 PRĘDKOŚCI, AISIN-WARNER, A6-F40, ELEKTRONICZNA (AKTYWNY WYBÓR)
MDE POKRYCIE B/S GÓRNE - JASNE, WOKÓŁ OKIEN
MM1 WYPOSAŻENIE PROMOCYJNE (AUTOMATYCZNA)
N34 KOŁO KIEROWNICY - SKÓRA, 3 RAMIONA
N37 KOLUMNA KIEROWNICY - PRZECHYLANA, TELESKOPOWA
N40 UKŁAD KIEROWNICZY - WSPOMAGANY, PRZEŁOŻENIE STAŁE
NC0 WYPOSAŻENIE WSPÓLNOTY EUROPEJSKIEJ
NE9 SYSTEM OGRANICZANIA EMISJI - EEC 09
Q60 KOŁO 18 X 8, ALUMUNIUM, 7 PODWÓJNYCH SZPRYCH
QKD OPONY WSZYSTKIE 245/45R18-96W BW R/ST TL HW4
T61 ŚWIATŁA DO JAZDY DZIENNEJ
T74 REGULACJA REFLEKTORÓW - AUTOMATYCZNA, OPÓŹNIENIE
T79 LAMPA - TYLNA PRZECIWMGIELNA
TR0 LAMPA - WEWNĘTRZNA, DACH, TYŁ, DODATKOWA & PODWÓJNA DO CZYTANIA
TR6 REGULACJA REFLEKTORÓW - RĘCZNY UKŁADU REGULACJI WYSOKOŚCI
TSP OBUDOWA LAMPY WEWNĘTRZNEJ, CUSTOM
TSQ OBUDOWA LAMPY WEWNĘTRZNEJ, DELUXE
TT4 REFLEKTORY HALOGENOWE, 4
TTW AUTOMATYCZNA REGULACJA ZAŁĄCZANIA/WYŁĄCZANIA REFLEKTORÓW, WYKRYWANIE TUNELU
U18 PRĘDKOŚCIOMIERZ - KILOMETRY
U65 SYSTEM GŁOŚNIKOWY - 7, PREMIUM
UD5 WSKAŹNIK CZUJNIKA - ASYSTENT PARKOWANIA
UDC WYŚWIETLACZ WSKAŹNIKÓW - INFORMACJE KIEROWCY ZAAWANSOWANY (GRAFIKA JEDNOKOLOROWA)
UDK WYŚWIETLACZ INFORMACYJNY - KOLOROWY (CID) 7, QVGA
UH1 WSKAŹNIK - OSTRZEŻENIE O PASIE BEZPIECZEŃSTWA, PRAWA STRONA
ULS BLOKADA - KOLUMNA KIEROWNICY
UPH INTERFEJS BEZPRZEWODOWY - KRÓTKIEGO ZASIĘGU, SYSTEM ROZPOZNAWANIA MOWY, SMS
US3 ANTENA - RÓŻNORODNOŚĆ
USR GNIAZDO USB
UXX RADIOODBIORNIK - AM/FM STEREO, NAV, DVD-ROM, CAF, USB, RSA, TMC (WERSJA GME)
V83 DEKLARACJA POJAZDU ORGANIZACJI ECE
VG2 REZYGNACJA Z WOSKU OCHRONNEGO
VK8 UCHWYT - OKULARY
W1Y STEROWANIE RADIOODBIORNIKA W KOLE KIEROWNICY
WGC MODUŁ ODBIORCZY GPS
WRA ZAOPATRZENIE PRZEWODÓW, ZWYKŁE WIĄZKI PRZEWODÓW (NADWOZIE)
WRB ZAOPATRZENIE PRZEWODÓW, ZWYKŁE WIĄZKI PRZEWODÓW (I/P)
WTR ZESTAW, OPONA NAPRAWA OPONY (NIE STOSOWAĆ PO RM 2011)
XL8 ZAKRES CZĘSTOTLIWOŚCI - 433 MHZ
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 10 gru 2020, o 19:22 przez mcrace, łącznie zmieniany 12 razy.
No i fajnie!
Oby służyła!
Ile za ten zawór zapłaciłeś do sterowania turbo? Czy oprócz tego że "pierdział" to coś jeszcze innego zauważyłeś? Jakieś od czasu do czasu utraty mocy? Jakaś niestabilność przy przyspieszaniu?
pawel_insignia pisze:Ile za ten zawór zapłaciłeś do sterowania turbo? Czy oprócz tego że "pierdział" to coś jeszcze innego zauważyłeś? Jakieś od czasu do czasu utraty mocy? Jakaś niestabilność przy przyspieszaniu?
Kupiłem na szybko na allegro 130 PLN uzywka z 6 mc gwarancja.
Poza pierdzeniem ok 2-3 sekund zaraz po odpaleniu innych objawów nie stwierdzono.
Pytanie - dlaczego przez około 6 miesięcy (bo średnio na tyle pomagała sama wymiana zaworka wg informacji na jakimś innym forum) jest dobrze a potem za mało powietrza i pierdzi ?
Ostatnio zmieniony 23 sty 2018, o 00:02 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum
Takie mody to nie mody ale jak patrzę na Twoje fele opc i czytam tematy o virusach to zaczynam w głowie układać sobie kolejność ewentualnych grubszych modów
Ale najpierw muszę ogarnąć rozrząd, blacharsko lakiernicze niedociągnięcia no i falowanie obrotów
A Poznań się spotyka z klasą zapraszamy na najbliższego spota