Witam.
Pacjentem jest biturbo 210km. Otóż na wężu łączącym turbo z intercoolerem zauważyłem ślady oleju (poz 6 na zdjęciu) Widać, że jest to z tych fukuśnych łączeń (jakby nie można było zastosować obejmy gbs...) z turbo i intercoolerem. Czy ktoś próbował może zastąpić tę rurę jakimś customem typu łączniki silikonowe i aluminiowe? Kształt jest dość prosty, na zdjęciach icka i turbo widziałem wyjścia są bez udziwnień - powinno grać. Tylko nie chce w ciemno kupować gratów
No i trochę zastanawia mnie aluminiowa rurka przy turbo, dlaczego nie coś innego? Temperatura? Wygoda?
Pozdrawiam
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Zapocony wąż turbo D20DTR
-
- Forumowicz
- Posty: 65
- Rejestracja: 3 gru 2017, o 13:15
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Szczecin
Re: Zapocony wąż turbo D20DTR
Mam ten sam problem
Rura wymieniona na nową z aso i po 1000km to samo, znów upocona
Rura wymieniona na nową z aso i po 1000km to samo, znów upocona
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 584
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Zapocony wąż turbo D20DTR
U mnie plastikowy zatrzask łączący rurę z turbo już rozpadał się w palcach, a ten przy icku miał spory luz, sporo powietrza musiało uciekać bokiem i przez to zarzygane było olejem. Na szczęście już prawie 2 lata jeżdżę z silikonami i odpukać problemów brak
-
- Forumowicz
- Posty: 65
- Rejestracja: 3 gru 2017, o 13:15
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Szczecin
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 584
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Zapocony wąż turbo D20DTR
Rurę dałem 51mm, jedno kolanko redukcyjne 45 stopni 38/51, drugie chyba 45/51, ale pewny nie jestem. Jak masz stary wąż, to zmierz średnicę wewnętrzna. Opis walki w moim temacie https://www.insignia-club.pl/viewtopic. ... 2e#p240535
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8987
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Zapocony wąż turbo D20DTR
A jak nie chcesz kombinować to nowa turbo rura jest na znanym portalu.
Powinna pasować ale nie potwierdzę bo już prawie rok ją wożę w aucie albo garażu
Powinna pasować ale nie potwierdzę bo już prawie rok ją wożę w aucie albo garażu