--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Zapocony wąż turbo D20DTR

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pro
Klubowicz
Posty: 584
Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
Auto: Insignia B ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wrocław
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 31 razy

Zapocony wąż turbo D20DTR

Post autor: Pro » 7 sie 2021, o 16:03

Witam.
Pacjentem jest biturbo 210km. Otóż na wężu łączącym turbo z intercoolerem zauważyłem ślady oleju (poz 6 na zdjęciu) Obrazek Widać, że jest to z tych fukuśnych łączeń (jakby nie można było zastosować obejmy gbs...) z turbo i intercoolerem. Czy ktoś próbował może zastąpić tę rurę jakimś customem typu łączniki silikonowe i aluminiowe? Kształt jest dość prosty, na zdjęciach icka i turbo widziałem wyjścia są bez udziwnień - powinno grać. Tylko nie chce w ciemno kupować gratów 😉
No i trochę zastanawia mnie aluminiowa rurka przy turbo, dlaczego nie coś innego? Temperatura? Wygoda?
Pozdrawiam 😉

Dawid200485
Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 3 gru 2017, o 13:15
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Szczecin

Re: Zapocony wąż turbo D20DTR

Post autor: Dawid200485 » 28 cze 2023, o 21:35

Mam ten sam problem

Rura wymieniona na nową z aso i po 1000km to samo, znów upocona

Awatar użytkownika
Pro
Klubowicz
Posty: 584
Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
Auto: Insignia B ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wrocław
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 31 razy

Re: Zapocony wąż turbo D20DTR

Post autor: Pro » 28 cze 2023, o 22:03

U mnie plastikowy zatrzask łączący rurę z turbo już rozpadał się w palcach, a ten przy icku miał spory luz, sporo powietrza musiało uciekać bokiem i przez to zarzygane było olejem. Na szczęście już prawie 2 lata jeżdżę z silikonami i odpukać problemów brak

Dawid200485
Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 3 gru 2017, o 13:15
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Szczecin

Re: Zapocony wąż turbo D20DTR

Post autor: Dawid200485 » 29 cze 2023, o 11:41

A masz jakieś wymiary tego silikonu

Awatar użytkownika
Pro
Klubowicz
Posty: 584
Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
Auto: Insignia B ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wrocław
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 31 razy

Re: Zapocony wąż turbo D20DTR

Post autor: Pro » 29 cze 2023, o 19:47

Rurę dałem 51mm, jedno kolanko redukcyjne 45 stopni 38/51, drugie chyba 45/51, ale pewny nie jestem. Jak masz stary wąż, to zmierz średnicę wewnętrzna. Opis walki w moim temacie https://www.insignia-club.pl/viewtopic. ... 2e#p240535

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8987
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Zapocony wąż turbo D20DTR

Post autor: mazmarcin » 29 cze 2023, o 19:49

A jak nie chcesz kombinować to nowa turbo rura jest na znanym portalu.
Powinna pasować ale nie potwierdzę bo już prawie rok ją wożę w aucie albo garażu 😁

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik diesla”