--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Problem z Adblue
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 18 paź 2021, o 16:34
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Skierniewice
Problem z Adblue
Witam. Mam problem z adblue pojawił mi się komunikat jak na zdjechach i dodam że adble jest zatankowane pod korek. Wyskakuje komunikat sprawdź uklad adblue i nie można uruchomić silnika za 800 kilometrów i pali się kontrolka od adblue
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 587
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Problem z Adblue
Jedyne co mogę napisać, to to samo co na grupie na fb. Skasuj błędy, zalej tunap i zrób cykl jazdy. Cykl to jazda po mieście, po autostradzie, ale niestety nie znam proporcji i dokładnych warunków. Ewentualnie wymuszenie testu nox poprzez gds. Jeśli to nic nie da, wymiana elementu który daje błąd.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 1 kwie 2024, o 15:17
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Toruń
Re: Problem z Adblue
Podepnę sie pod temat .Jestem tu nowy ale Chciałbym sie dowiedziec pewnej informacji od was dotyczącej pompy adblue,może już ktoś to przerabiał.Zaczne od początku,Posiadam insignie z 2016 r diesel 170km sport tourer.Do niedawna nie mialem z nią żadnych problemów bo wiadomo jak dbasz tak masz..Ale ostatnio podajrze ok 2 tyg, temu zapaliła mi sie kontrolka check i po sprawdzeniu na kompie okazało sie, że wadliwa jest grzałka i wtrysk pompy adblue(czyli pompa kaput)..Po konsultacji z mechanikiem zakupiłem nową pompe oryg od GMo numerze kat.39146676 wraz z uszczelką i nakretką.
Po wymianie i adaptacji tej pompy ,pojezdziłem dwa dni i znow zapala sie kontrolka check i tym razem wyskoczył błąd P1056-sterownik pompy adblue.Podjechałem zpowrotem do mechaniora zrobili mi ponownie adaptacje ale na nic to sie zdało,ponieważ check wraca znow po dwoch dniach.I teraz moje pytanie o co kaman>Czy ktos miał taką sytuację ,bo z tego co mi wiadomo zbiornik jest ok ,czujniki NOx pracują prawidłowo z resztą wymieniałęm obydwa czujniki rok temu ..Komunikatu na desce rodzielczej nie mam o utracie płynu..Auto nie kopci ,zbiera sie pieknie czyli mocy nie stracił..Czy jeszcze jest jakis sterowniik czy coś?Czy ta pompa posiada sterownik? i czy moze byc tak ze nowa czesc moze byc wadliwa ?Czy adaptacja jest zle zkonfigurowana?Prosze jesli to mozliwe o jakąś radę.pozdrawiam
Po wymianie i adaptacji tej pompy ,pojezdziłem dwa dni i znow zapala sie kontrolka check i tym razem wyskoczył błąd P1056-sterownik pompy adblue.Podjechałem zpowrotem do mechaniora zrobili mi ponownie adaptacje ale na nic to sie zdało,ponieważ check wraca znow po dwoch dniach.I teraz moje pytanie o co kaman>Czy ktos miał taką sytuację ,bo z tego co mi wiadomo zbiornik jest ok ,czujniki NOx pracują prawidłowo z resztą wymieniałęm obydwa czujniki rok temu ..Komunikatu na desce rodzielczej nie mam o utracie płynu..Auto nie kopci ,zbiera sie pieknie czyli mocy nie stracił..Czy jeszcze jest jakis sterowniik czy coś?Czy ta pompa posiada sterownik? i czy moze byc tak ze nowa czesc moze byc wadliwa ?Czy adaptacja jest zle zkonfigurowana?Prosze jesli to mozliwe o jakąś radę.pozdrawiam