--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: 17 maja 2020, o 12:50
- Auto: Insignia GS 2019
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Opole
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
1.5 diesel osiagi mierne,moment może zaskakiwać ale nie przekłada się do przyspieszenia. Można kupić mocniejszy ,no ale najsłabszy powyżej 10s Na najsłabszą benzynę trzeba nowe określenie niż KLEKOT. Dopiero będzie wył jak trochę mocniej potraktuje się pedał przyspieszenia, plus trzy cylindry . Ciekawe jakie będą dźwięki przy tak dużym aucie. Rzekomo w 2024 ,czy 2026 ma być powrót do dużych silników i odejście od litrowych, ale nie wiem czy to prawdziwe info.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
2.0 - 260 KM / 400 Nm / AT8 / 4x4 - 7.3s, 250 km/h (Grand Sport)
I uśrednione dane z testów prasowych
http://www.zeperfs.com/fiche6755-opel-i ... -t-4x4.htm
M.
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Planują wprowadzenie nowych norm emisji w odniesieniu do pojemności skokowej silnika (czy tam cylindra, ale to w sumie na jedno wychdzi). Będzie się bardziej opłacało robić większe pojemności, bo powinna być "lepsza" norma.Marek0 pisze: ↑16 cze 2020, o 12:161.5 diesel osiagi mierne,moment może zaskakiwać ale nie przekłada się do przyspieszenia. Można kupić mocniejszy ,no ale najsłabszy powyżej 10s Na najsłabszą benzynę trzeba nowe określenie niż KLEKOT. Dopiero będzie wył jak trochę mocniej potraktuje się pedał przyspieszenia, plus trzy cylindry . Ciekawe jakie będą dźwięki przy tak dużym aucie. Rzekomo w 2024 ,czy 2026 ma być powrót do dużych silników i odejście od litrowych, ale nie wiem czy to prawdziwe info.
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: 17 maja 2020, o 12:50
- Auto: Insignia GS 2019
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Opole
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Czyli jest to prawda. Osobiście mi starczyłby 1.8L 200K ,plus trwałość silnika.
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: 17 maja 2020, o 12:50
- Auto: Insignia GS 2019
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Opole
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Jest już cennik polifta ,najtańszy narazie diesel 3 cylindrowy ,bo benzyna z trzema narazie nie dostępna, ciekawe dlaczego ,ale wcale mnie to nie martwi .
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6070
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=8653
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 26 razy
- Otrzymał piwo: 86 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
- Wonkybusiness
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: 23 maja 2020, o 11:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Bełchatów
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Czekam na jakieś demo w salonie żeby oblukać te isia „nową” jak narazie lipa te silniki. 1.5t już nie ma?
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: 17 maja 2020, o 12:50
- Auto: Insignia GS 2019
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Opole
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
2.0T 170KM ,czy 200KM lepiej wygląda od 1.5T. Nie jestem znawcą ,dlatego z niechęcią podchodzę do wyłączenia dwóch cylindrów gdy nie potrzeba mocy. Napewno jest to dodatkowy mechanizm czyli potencjalne problemy . Chyba za to jest odpowiedzialny rozrząd, który będzie bardziej skomplikowany. Silnik fajny ale wolę bez takich cudów i poświęciłbym trochę więcej paliwa, wiadomo po co to. No ale jesteśmy na takie rzeczy zmuszeni ,to nie wynalazek opla tylko.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Technologia odłączania cylindrów nie jest nowa i ma sporą historię w "zamorskich" jednostkach V8 i V6.
M.
M.
-
- Użytkownik
- Posty: 406
- Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
- Auto: Insignia B kombi
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
mam kilkumiesięczne doświadczenie z silnikiem 1.5 VW, w którym 2 cylindry są co chwilę odłączane. Działa to bardzo dobrze, poza sygnalizacją w zegarach, kierowca nie ma pojęcia, że jedzie na 2 cylindrach. Silnik zużywa zadziwiająco małe ilości benzyny....
- Wonkybusiness
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: 23 maja 2020, o 11:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Bełchatów
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Skonfigurowałem grand sport i sports tourer na fullu z silnikiem 2.0 wyszło 191 i 198 tys wersji gsi jeszcze nie ma tylko jakaś gsi line i gsi line+. Jak za Opla to cena spoko czy za duża? Co myślicie? Ps. Mega mi się podoba tem niebieski i 20 calowe felgi
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Swoboda wyboru średnicy i wzoru obręczy w Insignii B FL jest żenująca. Czytaj: Prawie nie występuje.
Do każdej wersji wyposażenia przypisana jest jedna, czasem dwie felgi. I nie ma tak, że klient chce 20" albo ładniejszy wg niego wzór 18", to dopłaca i ma. W niemieckim cenniku to samo.
M.
Do każdej wersji wyposażenia przypisana jest jedna, czasem dwie felgi. I nie ma tak, że klient chce 20" albo ładniejszy wg niego wzór 18", to dopłaca i ma. W niemieckim cenniku to samo.
M.
- jurass
- Użytkownik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
- Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: jesienne
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Jak dla mnie dużo, ale ja mam za dobrą pamięć. Z drugiej strony świat gna do przodu... Ale wiesz, że być może możesz liczyć na ok. 15% upustu?
Też to zauważyłem. Myślałem najpierw, że to jakiś błąd w konfiguratorze. Biorąc pod uwagę takie rzeczy oraz ofertę napędowo-cenową, podtrzymuję opinię, że marnie to wygląda. Ale może jestem zbyt wymagający.wassermann pisze: ↑28 wrz 2020, o 10:01Swoboda wyboru średnicy i wzoru obręczy w Insignii B FL jest żenująca.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Cena bazowa Insignii Grand Sport GSi 2.0T 260 KM w 2018 r. - 168,000 zł
Cena bazowa Insignii Grand Sport GSi 2.0T 230 KM w 2020 r. - 204,200 zł
W 2018 trzeba było dopłacić 4000 zł za koła 20", teraz są w cenie. Ale foteli sportowych tak samo nie ma w tej cenie - trzeba dorzucić 14,000 zł. Nie ma wielu innych dodatków, w tym asystentów. Co ciekawe, cenniki mówią o kamerze cofania (cyfrowej), ale nie 360 st. ?!? Wyświetlacz projekcyjny kierowcy (HUD) występuje tylko w pakiecie z aktywnym tempomatem (którego ja akurat bym nie potrzebował), za 4900. Generalnie skok ceny o ponad 20%
I w sumie nie wiadomo szczegółowo czym "w bebechach" GSi różni się od innych, od czasu gdy w 2019 zmienili piasty kół na standardowe. Być może uprościli w podwoziu więcej, czym się nie chwalą. Ponadto nie wiadomo np. czy oprogramowanie skrzyni w trybie Sport jest inne.
M.
Cena bazowa Insignii Grand Sport GSi 2.0T 230 KM w 2020 r. - 204,200 zł
W 2018 trzeba było dopłacić 4000 zł za koła 20", teraz są w cenie. Ale foteli sportowych tak samo nie ma w tej cenie - trzeba dorzucić 14,000 zł. Nie ma wielu innych dodatków, w tym asystentów. Co ciekawe, cenniki mówią o kamerze cofania (cyfrowej), ale nie 360 st. ?!? Wyświetlacz projekcyjny kierowcy (HUD) występuje tylko w pakiecie z aktywnym tempomatem (którego ja akurat bym nie potrzebował), za 4900. Generalnie skok ceny o ponad 20%
I w sumie nie wiadomo szczegółowo czym "w bebechach" GSi różni się od innych, od czasu gdy w 2019 zmienili piasty kół na standardowe. Być może uprościli w podwoziu więcej, czym się nie chwalą. Ponadto nie wiadomo np. czy oprogramowanie skrzyni w trybie Sport jest inne.
M.
- jurass
- Użytkownik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
- Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: jesienne
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Ta cena GSi jest śmieszna. Zamiast GSi w takiej cenie brałbym w ciemno tańszego Superba 272 KM.
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6070
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=8653
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 26 razy
- Otrzymał piwo: 86 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Zapowiadają dwa nowe silniki: benzyna 170KM i diesel 174KM
https://portal.insignia-club.pl/nowe-siliniki-insignia/
https://portal.insignia-club.pl/nowe-siliniki-insignia/
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
-
- Użytkownik
- Posty: 406
- Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
- Auto: Insignia B kombi
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
diesel 174KM to chyba stary znajomy dostosowany do najnowszej normy EURO? 4KM więcej cieszą, choć znaczenia nie mają, podobnie jak spadek momentu obrotowego (ten akurat nie cieszy).
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Benzyna 170 KM to pewnie przycięty wariant tego samego silnika 2.0, który występuje jako 200- i 230-konny, czyli LSY.
Diesel 174 KM zapowiadany był już wiosną. Silnik GM (nie PSA) o kodzie LSQ, podobno nowy, brak bliższych informacji.
https://cadillacsociety.com/2020/03/06/ ... stateside/
Oba od września są w cenniku w Polsce.
M.
Diesel 174 KM zapowiadany był już wiosną. Silnik GM (nie PSA) o kodzie LSQ, podobno nowy, brak bliższych informacji.
https://cadillacsociety.com/2020/03/06/ ... stateside/
Oba od września są w cenniku w Polsce.
M.
-
- Użytkownik
- Posty: 406
- Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
- Auto: Insignia B kombi
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
każdy nowy silnik to wielka niewiadoma, szczególnie w kontekście wielu wpadek różnych producentów w ostatnich latach.
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: 17 maja 2020, o 12:50
- Auto: Insignia GS 2019
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Opole
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Ciekawe jak będą te polifty się sprzedawać. W Opolu w salonie żadnej nie prezentują przedliftowej, pozatym wszystko jest eksponowanie. Może mają na placu ale czy to źle nie świadczy, ostatnio często po coś wpadam i potencjalny klient nie ma możliwości obejrzeć wchodząc do salonu