--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia GSi - następca OPC
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi - następca OPC
Na tę chwilę normę EURO 6d-TEMP spełniają np. Astra K z silnikiem GM 1.6 200 KM oraz Peugeot 308 SW z silnikiem PSA 1.6 225 KM. Ten sam silnik 225 KM spełnia normę również w przypadku P508 oraz Citroena DS ileś tan.
https://www.adac.de/infotestrat/umwelt- ... fault.aspx
Nie kumam tego wstrzymania 308 GTi - nie mogą mu wstawić tej 225 KM? Chyba że chodzi o skrzynię, bo pewnie GTI z manualem, a te pozostałe to automaty.
M.
https://www.adac.de/infotestrat/umwelt- ... fault.aspx
Nie kumam tego wstrzymania 308 GTi - nie mogą mu wstawić tej 225 KM? Chyba że chodzi o skrzynię, bo pewnie GTI z manualem, a te pozostałe to automaty.
M.
- UTK2011
- Użytkownik
- Posty: 101
- Rejestracja: 22 lis 2017, o 02:03
- Auto: Insignia GS260KM 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: z centrum
Re: Insignia GSi - następca OPC
będą tak gnębić te silniki benzynowe, a pacjent w dieslu BMW X3 bez dpf ostatnio mnie prawie udusił chmurą dymu pewnie wyprodukował 1000 x moją normę w czasie ruszania z pod świateł takiej chmury jeszcze nie widziałem jak stary KAMAZ jak by trafił na kogoś życzliwego z kamerą to pewnie by mógł się spodziewać jakiejś kontroli
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Insignia GSi - następca OPC
http://www.wykop.pl/link/4408937/dramat ... pel/Dramat Niemców. Peugeot chce sprzedać część centrum rozwoju marki Opel
Chyba nie bedzie opc
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Chyba nie bedzie opc
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- jurass
- Użytkownik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
- Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: jesienne
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia GSi - następca OPC
Chyba? Ja już dawno porzuciłem nadzieję. Będzie jakiś zubożony Peżot z dziwnym znaczkiem z przeszłości na klapie.
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia GSi - następca OPC
Pozostaje nam tylko czekać co peżo wymyśli.. Wątpię żeby sprzedali ten dział bo przecież związki zawodowe by ich wywieźli na taczkach...
A na razie czekam na swoją GSi... Zamówiona rzutem na taśmę. Niby w sierpniu będzie... Zobaczymy...
A na razie czekam na swoją GSi... Zamówiona rzutem na taśmę. Niby w sierpniu będzie... Zobaczymy...
- jurass
- Użytkownik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
- Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: jesienne
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi - następca OPC
Albo zgarnie moje sreberko ze składu, a mi powiedzą, że jednak nie dadzą rady wywiązać się z umowy.
Mimo, że moje GSi w Polsce od końca maja albo początku czerwca już jest na składzie, to 2 dni temu dostałem maila, że przepraszają za opóźnienie i sygnalizują odbiór w tygodniu od 13. sierpnia. Ciekawe. Wiem, że dealer nie pogania, a ja staram się wcelować na koniec lipca z odbiorem (jeśli wypali cesja obecnej niuni - a jeśli nie, to GSi zostanie na składzie jeszcze dłużej, do października). Ale może jakiś grad przeszedł nad Swarzędzem i na razie nie ma czego odbierać zanim nie wyklepią?
M.
Mimo, że moje GSi w Polsce od końca maja albo początku czerwca już jest na składzie, to 2 dni temu dostałem maila, że przepraszają za opóźnienie i sygnalizują odbiór w tygodniu od 13. sierpnia. Ciekawe. Wiem, że dealer nie pogania, a ja staram się wcelować na koniec lipca z odbiorem (jeśli wypali cesja obecnej niuni - a jeśli nie, to GSi zostanie na składzie jeszcze dłużej, do października). Ale może jakiś grad przeszedł nad Swarzędzem i na razie nie ma czego odbierać zanim nie wyklepią?
M.
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia GSi - następca OPC
Hahaha No powiem Ci, że wassermann mnie już mnie nastraszył, że mi nie zrobią
Pytanie czy tutaj wątku "Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B GSi 2.0T 260 KM" nie zmienimy na Peżo GSi
No moje sreberko jest czarnewassermann pisze: ↑11 lip 2018, o 16:52Albo zgarnie moje sreberko ze składu, a mi powiedzą, że jednak nie dadzą rady wywiązać się z umowy.
Mimo, że moje GSi w Polsce od końca maja albo początku czerwca już jest na składzie, to 2 dni temu dostałem maila, że przepraszają za opóźnienie i sygnalizują odbiór w tygodniu od 13. sierpnia. Ciekawe. Wiem, że dealer nie pogania, a ja staram się wcelować na koniec lipca z odbiorem (jeśli wypali cesja obecnej niuni - a jeśli nie, to GSi zostanie na składzie jeszcze dłużej, do października). Ale może jakiś grad przeszedł nad Swarzędzem i na razie nie ma czego odbierać zanim nie wyklepią?
M.
Zostawiam Ci
A widzę że IDENTYCZNE problemy przed nami jeśli chodzi o wcześniejsze zakończenie wynajmu :/
Po prostu mnie skręci jak nowa niunia będzie stała przez 3 miechy na placu u dealera :/
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi - następca OPC
Odechciewa mi się na nią patrzeć jak tylko pomyślę, że w tym aucie będzie o 1 pedał za mało. Ciekawe co powiem za parę lat
Nie pali mi się do niej, ale nie uśmiecha mi się płacenie za składowanie. Z głupia frant zaryzykowałem ogłoszenie i był odzew. Procesujemy wniosek o cesję, tylko wlecze się to w czasie, a odpowiedzi nie ma. A uganiać się za tym wyjątkowo czasu nie mam, bo praca mnie dojechała a i rodzinnie jakieś komplikacje wyszły, tak więc sprawa auta ma niski priorytet.
M.
Nie pali mi się do niej, ale nie uśmiecha mi się płacenie za składowanie. Z głupia frant zaryzykowałem ogłoszenie i był odzew. Procesujemy wniosek o cesję, tylko wlecze się to w czasie, a odpowiedzi nie ma. A uganiać się za tym wyjątkowo czasu nie mam, bo praca mnie dojechała a i rodzinnie jakieś komplikacje wyszły, tak więc sprawa auta ma niski priorytet.
M.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8535
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia GSi - następca OPC
trochę czasem widzę problemy z tymi pożyczonymi aczkolwiek i tak coraz bardziej podoba mi się ta opcja i może w tym samym kierunku co Wy się udam
Radio 357 :)
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi - następca OPC
Problemik by nie istniał, gdyby tylko dało się normalnie i bez paniki zamówić Insię B 260 KM w odpowiednim momencie, te 3-max 4 miesiące przed zakończeniem wynajmu obecnej. Pierwotnie miałem to robić w czerwcu, ale ciśnienie z wycofaniem 2.0T zmusiło mnie do działania o 3 m-ce za wcześnie. Alternatywy za bardzo nie było i tylko Superb był drugim wyborem, choć bez żadnych emocji.
M.
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia GSi - następca OPC
@dokia
Wynajem w tej chwili mam po raz pierwszy. Zawsze był leasing.
Nowa też już idzie w wynajem.
Plus taki, że w leasingu bez wpłaty wstępnej nie byłoby mnie stać na to co wziąłem.
Dzięki wynajmowi mogę wziąć droższą furę z niższymi ratami.
Minus to oczywiście taki, że po zakończonym wynajmie nie masz nic
Tylko otwartą drogę do kolejnego wynajmu
@wassermann
Identycznie u mnie.
Spokojnie bym sobie zamówił na listopad i w grudniu bezkosztowo zamienił wynajmy.
A tak to pogonili mnie z zamówieniem i....
I faktycznie tak jak @jurass mówi Raz na tydzień przejdę się do dealera, posiedzę w środku, pobawię się guzikami, może telefon sparuję
A jak moja aktualna stała stała ponad miesiąc na warsztacie u dealera z silnikiem to dostałem zastępczego Chevroleta z automatem...
No i powiem Ci że po miesiącu jazdy z automatem jak odebrałem niunię z serwisu parę razy mi zgasła na światłach
Szybko przestanie Ci brakować trzeciego pedału a następną nawet nie pomyślisz żeby brać w manualu
Wynajem w tej chwili mam po raz pierwszy. Zawsze był leasing.
Nowa też już idzie w wynajem.
Plus taki, że w leasingu bez wpłaty wstępnej nie byłoby mnie stać na to co wziąłem.
Dzięki wynajmowi mogę wziąć droższą furę z niższymi ratami.
Minus to oczywiście taki, że po zakończonym wynajmie nie masz nic
Tylko otwartą drogę do kolejnego wynajmu
@wassermann
Identycznie u mnie.
Spokojnie bym sobie zamówił na listopad i w grudniu bezkosztowo zamienił wynajmy.
A tak to pogonili mnie z zamówieniem i....
I faktycznie tak jak @jurass mówi Raz na tydzień przejdę się do dealera, posiedzę w środku, pobawię się guzikami, może telefon sparuję
A jak moja aktualna stała stała ponad miesiąc na warsztacie u dealera z silnikiem to dostałem zastępczego Chevroleta z automatem...
No i powiem Ci że po miesiącu jazdy z automatem jak odebrałem niunię z serwisu parę razy mi zgasła na światłach
Szybko przestanie Ci brakować trzeciego pedału a następną nawet nie pomyślisz żeby brać w manualu
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia GSi - następca OPC
Hmmmmmm.....
https://chiptuningpro.pl/chip-tuning/op ... si-260-km/
Ciekawe co na to gwarancja i wynajem
https://chiptuningpro.pl/chip-tuning/op ... si-260-km/
Ciekawe co na to gwarancja i wynajem
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi - następca OPC
Co na to gwarancja - i co na to leasingodawca - to wiadomoSpili pisze: ↑13 lip 2018, o 19:07Hmmmmmm.....
https://chiptuningpro.pl/chip-tuning/op ... si-260-km/
Ciekawe co na to gwarancja i wynajem
Ale najbardziej ciekawe co na to tłoki w tym silniku
M.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8535
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia GSi - następca OPC
Chłopaki, a Wy macie wynajem z OpelDrivePlan? bo tak dzisiaj właśnie usiadłam z kawą do kalkulatora i się przeraziłam, bo Iśka która w wyborze zaspokoiłaby listę moich "chciejstw" co do wyposażenia i oczywiście największego i najmocniejszego silnika, oparła mi się cenowo o 200 kzł, więc ja oparłam się o krzesło No i ten limit kilometrów.. on jest taki sztywny bardzo? ja się nie zmieszczę w 20tys/rok bym musiała często wymyślać jakieś defekty aby zastępczym dokręcić, albo no nie wiem co....Spili pisze: ↑12 lip 2018, o 07:14@dokia
Wynajem w tej chwili mam po raz pierwszy. Zawsze był leasing.
Nowa też już idzie w wynajem.
(...)
@wassermann
Identycznie u mnie.
Spokojnie bym sobie zamówił na listopad i w grudniu bezkosztowo zamienił wynajmy.
A tak to pogonili mnie z zamówieniem i....
I faktycznie tak jak @jurass mówi Raz na tydzień przejdę się do dealera, posiedzę w środku, pobawię się guzikami, może telefon sparuję
A jak moja aktualna stała stała ponad miesiąc na warsztacie u dealera z silnikiem to dostałem zastępczego Chevroleta z automatem...
No i powiem Ci że po miesiącu jazdy z automatem jak odebrałem niunię z serwisu parę razy mi zgasła na światłach
Szybko przestanie Ci brakować trzeciego pedału a następną nawet nie pomyślisz żeby brać w manualu
to z tego kalkulatora mi wyszło że w 3 lata ok 100 kzł na wynajem wydam i będę pilnować kilometrów, wszak nie wiem jak to zrobię czy są jakieś dodatkowe oferty dla grup zawodowych, np dla menedżerów korpo? bo ja bym mogła leasing normalny przez moją korporację i oni dołożą mi się do raty, ale logują też dupkę auta, co mi się właśnie najmniej podoba, ale i też dokręcają mi mocniej śrubę abym zrobiła im wyższy target. A tutaj to już budzi się moja druga uparta natura
Radio 357 :)
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi - następca OPC
Tak, planuję Drive Plan. Pod spodem jest Getin, taki sam jak korzystam przy obecnej wciąż Insi.
W racie masz wynajem, serwis full (włączając w to eksploatację i naprawy wszystkiego - o ile usterka niezawiniona przez Ciebie), ubezpieczenie w stałej kwocie.
Ustalasz wpłatę początkową i okres wynajmu + przebieg. Limit jest znaczący - lepiej wziąć nieco więcej, bo przekroczenie kosztuje za każdy kilometr. Wartość końcowa zależy od wieku/limitu i na to nie masz wpływu.
Kalkulatorem się nie baw. Idź do salonu Opla, tam Ci wyliczą konkretnie.
Pamiętaj, że co miesiąc odliczasz opłaty w kosztach działalności. Na chwilę obecną - odliczasz połowę VAT (użytek mieszany) i netto+pozostała połowa VAT stanowi koszt uzyskania przychodu. Czyli zamiast np. 3000 zł brutto Twoje obciążenie realne to 2200 zł przy liniowym 19%. Ale być może dobra zmiana uszczęśliwi nas wkrótce możliwością zaliczenia tylko połowy kosztów. Trzeba skądś brać na 500+.
Tak czy owak, płacić trzeba Tu nie działa powszechne ludowe przekonanie, że "w leasingu to przecież za pół darmo, bo taki to se odliczy koszty, okrada państwo i może jeździć BMW, choć na Skodę nawet nie ma". Moja Insignia obecna wyniesie mnie łącznie przez 3 lata 99,000 zł czystych pieniędzy - za jej wynajem z serwisem i ubezpieczeniem. Tyle samo jak Ty sobie wyliczyłaś. Ale przynajmniej koszt jest znany i za nic niespodziewanego nie płacę, a jeżdżę nowym (co i tak nie uchroniło mnie od awarii), co ma jednak swoje zalety.
M.
W racie masz wynajem, serwis full (włączając w to eksploatację i naprawy wszystkiego - o ile usterka niezawiniona przez Ciebie), ubezpieczenie w stałej kwocie.
Ustalasz wpłatę początkową i okres wynajmu + przebieg. Limit jest znaczący - lepiej wziąć nieco więcej, bo przekroczenie kosztuje za każdy kilometr. Wartość końcowa zależy od wieku/limitu i na to nie masz wpływu.
Kalkulatorem się nie baw. Idź do salonu Opla, tam Ci wyliczą konkretnie.
Pamiętaj, że co miesiąc odliczasz opłaty w kosztach działalności. Na chwilę obecną - odliczasz połowę VAT (użytek mieszany) i netto+pozostała połowa VAT stanowi koszt uzyskania przychodu. Czyli zamiast np. 3000 zł brutto Twoje obciążenie realne to 2200 zł przy liniowym 19%. Ale być może dobra zmiana uszczęśliwi nas wkrótce możliwością zaliczenia tylko połowy kosztów. Trzeba skądś brać na 500+.
Tak czy owak, płacić trzeba Tu nie działa powszechne ludowe przekonanie, że "w leasingu to przecież za pół darmo, bo taki to se odliczy koszty, okrada państwo i może jeździć BMW, choć na Skodę nawet nie ma". Moja Insignia obecna wyniesie mnie łącznie przez 3 lata 99,000 zł czystych pieniędzy - za jej wynajem z serwisem i ubezpieczeniem. Tyle samo jak Ty sobie wyliczyłaś. Ale przynajmniej koszt jest znany i za nic niespodziewanego nie płacę, a jeżdżę nowym (co i tak nie uchroniło mnie od awarii), co ma jednak swoje zalety.
M.