--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia 2017 - next generation
- jurass
- Użytkownik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
- Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: jesienne
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Cza było do mnie uderzać. Oddałem moją bezproblemową w grudniu. Za jakieś 76 tys. mi jej odkup proponowali. 86.000 km przebiegu, cena zakupu jakieś 145 chyba była.
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
To jest dla mnie ostatni ideał Insignii w obecnej sytuacji...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 6461777a2b
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 6461777a2b
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Generalnie każda miała problemy z silnikiem, jedną miała wymieniany dół, a po 20 tyś km górę lub odwrotnie. Tak czy siak zaprzyjaźnione Aso odradzało, a czy miało rację trudno powiedzieć, bo niby ostatnie dwa polifty 2.0 T sprzedały się q ciągu 2 tygodni, mimo normalnych cen i problemów z silnikiem
- jurass
- Użytkownik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
- Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: jesienne
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Dokładnie, a cóż innego? Życie ucieka...wassermann pisze:Inna sprawa, że nawet to 2.0T to na wyrost w stosunku do potrzeb, to tak czy tak marnowanie pieniędzy... Bardziej forma przyjemności. Może stąd takie wysokie średnie spalanie
M.
Chociaż można znaleźć wiele usprawiedliwiających powodów z uwagi na bezpieczeństwo, a tu o życie właśnie chodzi:
- 4x4
- krótszy czas wyprzedzania
- lepsze hamulce
- lepsze zawieszenie
Przed takimi argumentami trudno się nie ugiąć.
Ostatnio zmieniony 17 lut 2018, o 23:43 przez jurass, łącznie zmieniany 1 raz.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
- lepsze oświetlenie
- fotele komfortowe dla steranego ciała
Ale fakt, 4x4 to teraz podstawa.
- fotele komfortowe dla steranego ciała
Ale fakt, 4x4 to teraz podstawa.
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
No to teraz już tylko Rapid Ci pozostaje. [/quotejurass pisze:Dokładnie, a cóż innego? Życie ucieka...wassermann pisze:Inna sprawa, że nawet to 2.0T to na wyrost w stosunku do potrzeb, to tak czy tak marnowanie pieniędzy... Bardziej forma przyjemności. Może stąd takie wysokie średnie spalanie
M.
Chociaż można znaleźć wiele usprawiedliwiających powodów z uwagi na bezpieczeństwo, a tu o życie właśnie chodzi:
- 4x4
- krótszy czas wyprzedzania
- lepsze hamulce
- lepsze zawieszenie
Przed takimi argumentami trudno się nie ugiąć.
-- 17 lut 2018, o 23:35 --
kuba89 pisze:To jest dla mnie ostatni ideał Insignii w obecnej sytuacji...
]
Masz całkowitą rację. Tylko problem w tym,że wiele innych marek to również daje i chyba z mniejszymi problemami
-- 17 lut 2018, o 23:46 --
Masz rację. Tylko czemu moja žona po 2 latach jeżdżenia 4x4 twierdzi, że następca nie musi tego mieć?wassermann pisze: Ale fakt, 4x4 to teraz podstawa.
- jurass
- Użytkownik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
- Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: jesienne
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Może nie butuje spod świateł. Musisz ją przeszkolić.
A może daje radę lepiej od Ciebie.
A może daje radę lepiej od Ciebie.
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
No właśnie szybciej jeździ ode mnie i ma sporo większe spalanie, a mamy takie same silniki
- jurass
- Użytkownik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
- Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: jesienne
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Czyli ona musi przeszkolić Ciebie.
Albo jej szrota dałeś co dużo pali.
Albo jej szrota dałeś co dużo pali.
Ostatnio zmieniony 17 lut 2018, o 23:51 przez jurass, łącznie zmieniany 1 raz.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
W Gdańsku niedaleko mnie jest dostępna taka 2.0T poleasingowa, 51,000 km. Jakby co, mógłbym podjechać rozpytać o nią w szczegółach.norbi333 pisze:Generalnie każda miała problemy z silnikiem, jedną miała wymieniany dół, a po 20 tyś km górę lub odwrotnie. Tak czy siak zaprzyjaźnione Aso odradzało, a czy miało rację trudno powiedzieć, bo niby ostatnie dwa polifty 2.0 T sprzedały się q ciągu 2 tygodni, mimo normalnych cen i problemów z silnikiem
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insi ... zjJ3z.html
Niestety, bez AGR i zewn. OPC-Line.
Ale i tak szczerze odradzam ludziom pakowanie ciężko uzbieranej kasy w używane 2.0T po gwarancji.
http://opel-insignia.com.pl/viewtopic.php?f=15&t=19734
P.S. Moja będzie do wydania w świat w październiku/listopadzie. Przebieg ok. 70 tys. km, w tym silnika (jak wytrzyma ) 25 tys. km. Nowego kompletnego silnika. Wartość zakupu 145 tys. zł brutto (katalogowo sporo więcej), a wykupu dla mnie 68k brutto. Więc Getin pewnie będzie wołać za nią ok. 75k.
M.
-- 18 lut 2018, o 00:54 --
Moja wręcz przeciwnie Dusi Sport od pierwszej podróży autostradą "O, tak znacznie stabilniej się prowadzi!". I jeszcze słowa na k. używa komentując brak manualnej skrzyni w (jeszcze) obecnej propozycji Insi B. Spalanie to też jej sprawka. Ale za to bardzo szanuje auto na nierównościach.norbi333 pisze: Masz rację. Tylko czemu moja žona po 2 latach jeżdżenia 4x4 twierdzi, że następca nie musi tego mieć?
M.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2018, o 13:48 przez wassermann, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Tą jest dawno, ale za bieda edyszyn dla mojej żony.
Inna kwestia to brałem sobie kalkulacje używanych i nijak się nie opłaca maksymalny wykup. Wpłata 10 @% i 47 rat oraz maksymalny wykup pokazywał,że po tym czasie właściwie zapłaciłeś za auto ile była cena początkowa, a jeszcze tu miałeś do wykupu 30%A
-- 17 lut 2018, o 23:58 --
U mojej żony ma być automat, skóra i kamera cofania. Reszta może nie istnieć tak
Inna kwestia to brałem sobie kalkulacje używanych i nijak się nie opłaca maksymalny wykup. Wpłata 10 @% i 47 rat oraz maksymalny wykup pokazywał,że po tym czasie właściwie zapłaciłeś za auto ile była cena początkowa, a jeszcze tu miałeś do wykupu 30%A
-- 17 lut 2018, o 23:58 --
U mojej żony ma być automat, skóra i kamera cofania. Reszta może nie istnieć tak
- jurass
- Użytkownik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
- Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: jesienne
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Zapraszam małżonkę na testy mojej AT8 za dwa miesiące.wassermann pisze: I jeszcze słowa na k. używa komentując brak manualnej skrzyni w (jeszcze) obecnej propozycji Insi B.
M.
- bartekbilin
- Użytkownik
- Posty: 209
- Rejestracja: 4 sty 2015, o 03:34
- Auto: Insignia CT
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
http://www.motortrend.com/cars/buick/re ... =instagram
Szkoda, że w Europie nie ma takiej wersji silnikowej.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Szkoda, że w Europie nie ma takiej wersji silnikowej.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2343
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Ale jakie zużycie paliwa , ale ogólnie piękna trzeba ściągać ze Stanów
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 140 razy
- Kontakt:
Re: Insignia 2017 - next generation
Wiec liczymy na ciebiedare50 pisze:Ale jakie zużycie paliwa , ale ogólnie piękna trzeba ściągać ze Stanów
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2343
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
No jeszcze totka nie sprawdziłem wiec jak będzie 6 to obiecuje że ściągnę
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia 2017 - next generation
I cena bardzo przyjazna
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8945
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Ładne. Ale nie widziałem jeszcze nigdzie na żywo nawet tej wersji jak Insignia pierwszej generacji.
A wersja polift miała fajne kierunki w lusterkach, szkoda że nasze tego nie mają
A wersja polift miała fajne kierunki w lusterkach, szkoda że nasze tego nie mają
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
PATRZ TO!!
https://www.youtube.com/watch?v=fMh3PNzcqTY
W GSI różnice w porównaniu do zwykłej Insigni
Tarcze Brembo 345mm
Inne piasty
Inne półosie
Inny stabilizator
Zupełnie nowe amortyzatory(Inna technologia)
Narazie tyle
https://www.youtube.com/watch?v=fMh3PNzcqTY
W GSI różnice w porównaniu do zwykłej Insigni
Tarcze Brembo 345mm
Inne piasty
Inne półosie
Inny stabilizator
Zupełnie nowe amortyzatory(Inna technologia)
Narazie tyle
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Brembo w GSi jest identyczne jak w każdej "zwykłej" 2.0T 260 KM.
Chyba że o biturbodieslu mowa, wówczas GSi faktycznie daje lepsze hamulce niż "zwykłe" biturbo.
Co do zawiasu - to nie wiem, pozostaje wierzyć. Na pewno inne sprężyny i mniej 10 mm. Ale szkoda, że nie ma HiPerStrut.
M.
Chyba że o biturbodieslu mowa, wówczas GSi faktycznie daje lepsze hamulce niż "zwykłe" biturbo.
Co do zawiasu - to nie wiem, pozostaje wierzyć. Na pewno inne sprężyny i mniej 10 mm. Ale szkoda, że nie ma HiPerStrut.
M.