--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Insignia 2017 - next generation

Jeżeli Twój problem nie pasuje do żadnego z wyżej wymienionych działów napisz go tutaj.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
jurass
Użytkownik
Posty: 206
Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: jesienne
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: jurass » 17 lut 2018, o 23:23

Cza było do mnie uderzać. ;) Oddałem moją bezproblemową w grudniu. Za jakieś 76 tys. mi jej odkup proponowali. 86.000 km przebiegu, cena zakupu jakieś 145 chyba była.

Awatar użytkownika
kuba89
Zapaleniec
Posty: 1326
Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
Auto: Insignia 2.0 T 4x4
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2009
Miasto: Berlin
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: kuba89 » 17 lut 2018, o 23:29

To jest dla mnie ostatni ideał Insignii w obecnej sytuacji...

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 6461777a2b

norbi333
Ekspert
Posty: 5124
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: norbi333 » 17 lut 2018, o 23:33

Generalnie każda miała problemy z silnikiem, jedną miała wymieniany dół, a po 20 tyś km górę lub odwrotnie. Tak czy siak zaprzyjaźnione Aso odradzało, a czy miało rację trudno powiedzieć, bo niby ostatnie dwa polifty 2.0 T sprzedały się q ciągu 2 tygodni, mimo normalnych cen i problemów z silnikiem

Awatar użytkownika
jurass
Użytkownik
Posty: 206
Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: jesienne
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: jurass » 17 lut 2018, o 23:33

wassermann pisze:Inna sprawa, że nawet to 2.0T to na wyrost w stosunku do potrzeb, to tak czy tak marnowanie pieniędzy... Bardziej forma przyjemności. Może stąd takie wysokie średnie spalanie ;)
M.
Dokładnie, a cóż innego? Życie ucieka...

Chociaż można znaleźć wiele usprawiedliwiających powodów z uwagi na bezpieczeństwo, a tu o życie właśnie chodzi:
- 4x4
- krótszy czas wyprzedzania
- lepsze hamulce
- lepsze zawieszenie

Przed takimi argumentami trudno się nie ugiąć. :D
Ostatnio zmieniony 17 lut 2018, o 23:43 przez jurass, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1606
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: wassermann » 17 lut 2018, o 23:43

- lepsze oświetlenie
- fotele komfortowe dla steranego ciała :D
Ale fakt, 4x4 to teraz podstawa.

norbi333
Ekspert
Posty: 5124
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: norbi333 » 17 lut 2018, o 23:43

jurass pisze:
wassermann pisze:Inna sprawa, że nawet to 2.0T to na wyrost w stosunku do potrzeb, to tak czy tak marnowanie pieniędzy... Bardziej forma przyjemności. Może stąd takie wysokie średnie spalanie ;)
M.
Dokładnie, a cóż innego? Życie ucieka...

Chociaż można znaleźć wiele usprawiedliwiających powodów z uwagi na bezpieczeństwo, a tu o życie właśnie chodzi:
- 4x4
- krótszy czas wyprzedzania
- lepsze hamulce
- lepsze zawieszenie

Przed takimi argumentami trudno się nie ugiąć. :D

-- 17 lut 2018, o 23:35 --
kuba89 pisze:To jest dla mnie ostatni ideał Insignii w obecnej sytuacji...
No to teraz już tylko Rapid Ci pozostaje. :lol:[/quote

]
Masz całkowitą rację. Tylko problem w tym,że wiele innych marek to również daje i chyba z mniejszymi problemami

-- 17 lut 2018, o 23:46 --
wassermann pisze: Ale fakt, 4x4 to teraz podstawa.
Masz rację. Tylko czemu moja žona po 2 latach jeżdżenia 4x4 twierdzi, że następca nie musi tego mieć?

Awatar użytkownika
jurass
Użytkownik
Posty: 206
Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: jesienne
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: jurass » 17 lut 2018, o 23:47

Może nie butuje spod świateł. :lol: Musisz ją przeszkolić.
A może daje radę lepiej od Ciebie. :roll:

norbi333
Ekspert
Posty: 5124
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: norbi333 » 17 lut 2018, o 23:49

No właśnie szybciej jeździ ode mnie i ma sporo większe spalanie, a mamy takie same silniki :D

Awatar użytkownika
jurass
Użytkownik
Posty: 206
Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: jesienne
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: jurass » 17 lut 2018, o 23:50

Czyli ona musi przeszkolić Ciebie. ;D
Albo jej szrota dałeś co dużo pali.
Ostatnio zmieniony 17 lut 2018, o 23:51 przez jurass, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1606
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: wassermann » 17 lut 2018, o 23:50

norbi333 pisze:Generalnie każda miała problemy z silnikiem, jedną miała wymieniany dół, a po 20 tyś km górę lub odwrotnie. Tak czy siak zaprzyjaźnione Aso odradzało, a czy miało rację trudno powiedzieć, bo niby ostatnie dwa polifty 2.0 T sprzedały się q ciągu 2 tygodni, mimo normalnych cen i problemów z silnikiem
W Gdańsku niedaleko mnie jest dostępna taka 2.0T poleasingowa, 51,000 km. Jakby co, mógłbym podjechać rozpytać o nią w szczegółach.
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insi ... zjJ3z.html
Niestety, bez AGR i zewn. OPC-Line.
Ale i tak szczerze odradzam ludziom pakowanie ciężko uzbieranej kasy w używane 2.0T po gwarancji.
http://opel-insignia.com.pl/viewtopic.php?f=15&t=19734

P.S. Moja będzie do wydania w świat w październiku/listopadzie. Przebieg ok. 70 tys. km, w tym silnika (jak wytrzyma :D) 25 tys. km. Nowego kompletnego silnika. Wartość zakupu 145 tys. zł brutto (katalogowo sporo więcej), a wykupu dla mnie 68k brutto. Więc Getin pewnie będzie wołać za nią ok. 75k.

M.

-- 18 lut 2018, o 00:54 --
norbi333 pisze: Masz rację. Tylko czemu moja žona po 2 latach jeżdżenia 4x4 twierdzi, że następca nie musi tego mieć?
Moja wręcz przeciwnie :D Dusi Sport od pierwszej podróży autostradą "O, tak znacznie stabilniej się prowadzi!". I jeszcze słowa na k. używa komentując brak manualnej skrzyni w (jeszcze) obecnej propozycji Insi B. Spalanie to też jej sprawka. Ale za to bardzo szanuje auto na nierównościach.

M.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2018, o 13:48 przez wassermann, łącznie zmieniany 2 razy.

norbi333
Ekspert
Posty: 5124
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: norbi333 » 17 lut 2018, o 23:56

Tą jest dawno, ale za bieda edyszyn dla mojej żony.
Inna kwestia to brałem sobie kalkulacje używanych i nijak się nie opłaca maksymalny wykup. Wpłata 10 @% i 47 rat oraz maksymalny wykup pokazywał,że po tym czasie właściwie zapłaciłeś za auto ile była cena początkowa, a jeszcze tu miałeś do wykupu 30%A

-- 17 lut 2018, o 23:58 --

U mojej żony ma być automat, skóra i kamera cofania. Reszta może nie istnieć :D tak

Awatar użytkownika
jurass
Użytkownik
Posty: 206
Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: jesienne
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: jurass » 18 lut 2018, o 00:19

wassermann pisze: I jeszcze słowa na k. używa komentując brak manualnej skrzyni w (jeszcze) obecnej propozycji Insi B.
M.
Zapraszam małżonkę na testy mojej AT8 za dwa miesiące. ;)

Awatar użytkownika
bartekbilin
Użytkownik
Posty: 209
Rejestracja: 4 sty 2015, o 03:34
Auto: Insignia CT
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: bartekbilin » 23 lut 2018, o 19:15

http://www.motortrend.com/cars/buick/re ... =instagram

Szkoda, że w Europie nie ma takiej wersji silnikowej. :(

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 2343
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 25 razy
Otrzymał  piwo: 32 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: dare50 » 23 lut 2018, o 19:40

Ale jakie zużycie paliwa ;) , ale ogólnie piękna trzeba ściągać ze Stanów

Awatar użytkownika
Ping
Klubowicz
Posty: 2825
Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
Auto: Insignia ST / MY2011
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto: W-wa
Otrzymał  piwo: 140 razy
Kontakt:

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: Ping » 23 lut 2018, o 19:43

dare50 pisze:Ale jakie zużycie paliwa ;) , ale ogólnie piękna trzeba ściągać ze Stanów
Wiec liczymy na ciebie ;)

Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 2343
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 25 razy
Otrzymał  piwo: 32 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: dare50 » 23 lut 2018, o 19:50

No jeszcze totka nie sprawdziłem wiec jak będzie 6 to obiecuje że ściągnę :D

Awatar użytkownika
peja-1991
V-ce Prezes ds organizacyjnych
Posty: 4424
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
Auto: Insignia
Kod silnika: D16SHT
Rok produkcji: 2019
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 96 razy
Kontakt:

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: peja-1991 » 23 lut 2018, o 19:52

I cena bardzo przyjazna
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8945
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: mazmarcin » 25 lut 2018, o 19:51

Ładne. Ale nie widziałem jeszcze nigdzie na żywo nawet tej wersji jak Insignia pierwszej generacji.
A wersja polift miała fajne kierunki w lusterkach, szkoda że nasze tego nie mają ;)

Awatar użytkownika
kuba89
Zapaleniec
Posty: 1326
Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
Auto: Insignia 2.0 T 4x4
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2009
Miasto: Berlin
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: kuba89 » 28 lut 2018, o 16:53

PATRZ TO!! :D

https://www.youtube.com/watch?v=fMh3PNzcqTY

W GSI różnice w porównaniu do zwykłej Insigni
Tarcze Brembo 345mm
Inne piasty
Inne półosie
Inny stabilizator
Zupełnie nowe amortyzatory(Inna technologia)

Narazie tyle :P

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1606
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: wassermann » 28 lut 2018, o 17:12

Brembo w GSi jest identyczne jak w każdej "zwykłej" 2.0T 260 KM.
Chyba że o biturbodieslu mowa, wówczas GSi faktycznie daje lepsze hamulce niż "zwykłe" biturbo.
Co do zawiasu - to nie wiem, pozostaje wierzyć. Na pewno inne sprężyny i mniej 10 mm. Ale szkoda, że nie ma HiPerStrut.

M.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”